Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78508
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:08

Ik vind de gewone boeken dus niet fijn, krijg last van mijn handen, vaak ook omdat ik het boek weer ongemakkelijk vast moet houden als ik in een bepaalde houding zit/lig. Met ereader nauwelijks last van.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:11

Ik vind de geur van boeken zo lekker en rustiger voor mijn ogen dan een e-reader.

Roosch

Berichten: 36649
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:12

Lous schreef:
Neonlight schreef:
En de wens is echte boeken en geen ebooks? Heb zelf veel op de ereader staan, ideaal bij met name vakanties, scheelt nogal wat kilo's bagage.



Ik vind een e-reader echt 10 keer niks.Dat echte papier blijft toch het lekkerst! :j

Eens. :))

Ik zit al vaak zat met m'n smoel in een scherm, ik lees echt niet digitaal. Ben ouderwets. :')

M_D_H
Berichten: 17476
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:12

Oh maar het gevoel van een nieuw boek, die geur van het papier, die prachtige pure witte blaadjes die nog zuiver zijn en nog niet aangeraakt zijn...
Tenzij je een Jill Mansell boek hebt, dan heb je kans dat het papier roze is...
De horror :oo :')
Leest niet zo prettig en het hoort niet :') _O-

ryukapple

Berichten: 1776
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:20

Hier geen fan van bond servies. Een leuke mok is wel weer welkom. Boeken ook, bij voorkeur wel Engelstalig. Liever geen comedy of romance. Lees graag maar helaas toch altijd weinig tijd voor

irisskib
Berichten: 477
Geregistreerd: 13-01-10
Woonplaats: Makkum / Buinen

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:21

Blond Amsterdam heel erg leuk! 2e hands is ook zeker welkom! Hetzelfde geld voor pip servies ook heel leuk!

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:36

Ik heb niks van Blond, dus dat hoeft niet perse. Vind het wel leuk overigens, zeker de grote mokken, maar best prijzig voor secret santa.

Leuke grote mok is altijd welkom.

Lavitabella

Berichten: 1709
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:44

Ik heb ook niks met Blond. Een leuke mok kan nooit kwaad ! Ik ben ook niet van de panterprint. Heel subtiel (binnenkant tas) dan weer wel maar je zult niks opvallends bij mij vinden.

Ik ben ook geen boeken fan. Sta er wel voor open maar ik lees boeken heel moeilijk. Ik kom er totaal niet in... enigste boek wat ik kon lezen was Harry Potter and the cursed child. Maar dat kwam omdat het een musical boek was, dat leest lekker makkelijk voor mij haha. Engelstalig is dan weer geen probleem voor mij.

M_D_H
Berichten: 17476
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:45

Lavitabella schreef:
Ik heb ook niks met Blond. Een leuke mok kan nooit kwaad ! Ik ben ook niet van de panterprint. Heel subtiel (binnenkant tas) dan weer wel maar je zult niks opvallends bij mij vinden.

Ik ben ook geen boeken fan. Sta er wel voor open maar ik lees boeken heel moeilijk. Ik kom er totaal niet in... enigste boek wat ik kon lezen was Harry Potter and the cursed child. Maar dat kwam omdat het een musical boek was, dat leest lekker makkelijk voor mij haha. Engelstalig is dan weer geen probleem voor mij.

Oh die vond ik dan weer vervelend om te lezen met teksten als: Harry loopt het podium op, Hermelien loopt het podium af, etc etc etc

Tancreda4

Berichten: 24035
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 14:16

Ik heb geen ereader. Ik lees nog ouderwets vanaf papie :j

Vervelend die smetvrees MDH :(:)

Zelf geen last van gelukkig, maar vlees snijden met vork zodat je het niet hoef aan te raken doe ik ook altijd :j Vooral met kip.

Lavitabella

Berichten: 1709
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 14:18

Jaaa het was niet helemaal zo maar wel een beetje inderdaad. Gelukkig zeiden ze niks over een podium haha. Het was wel zo haar zegt, hermelien zegt. Maar dat maakt het voor mij veel makkelijker :=

Ik hou dus wel van Harry Potter, Fantastic Beasts en de Hobbit :)) Wel de films! Ik ben daar geen spullen verzamelaar van.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 14:23

Roosch schreef:
Ja, ik ben echt van de chicklit, Chantal van Gastel, Wendy Brokers, Lucinda Riley, Jill Mansell, Gaby Rasters dat soort dingen. :))
Kan mezelf echt helemaal verliezen een middagje dan. Ik lees ook echt BELACHELIJK snel. :')


<3 <3 Jill. Heerlijke boeken. Ik was vroeger echt gek op lezen, verslond ook echt boeken iedere week weg. Sinds de burn-out echt geen concentratie meer voor, maar ik had nog wel een paar van Jill liggen die ik al eens had gelezen. Dat waren dan de enige boeken wat mij soms lukte om er weer even bij te pakken. Lekker makkelijk weglezen.


Lavitabella schreef:
Ik hou dus wel van Harry Potter, Fantastic Beasts en de Hobbit :)) Wel de films! Ik ben daar geen spullen verzamelaar van.


Hier wel! Beeldjes, poppetjes, mokken.. allemaal welkom :D

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 14:33

Panterprint, Blond Amsterdam en boeken zijn hier een Flop.

Mokken zijn dan wel weer top, hoe gekker hoe beter. *\o/*

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78508
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 14:57

Nog een vraagje, zie dat nu diverse keren voorbij komen van de theedrinkers, grote mok....nu ben ik geen theedrinker maar een koffieleut, maar koffie hoort niet in grote koppen (nee, die amerikanen snappen er geen bal van). Wat is nu een grote mok, aan wat voor formaat moet ik dan denken?

Marjo

Berichten: 37226
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 15:06

Neonlight schreef:
Nog een vraagje, zie dat nu diverse keren voorbij komen van de theedrinkers, grote mok....nu ben ik geen theedrinker maar een koffieleut, maar koffie hoort niet in grote koppen (nee, die amerikanen snappen er geen bal van). Wat is nu een grote mok, aan wat voor formaat moet ik dan denken?


Halve liter :P
Deze bv: https://www.blond-amsterdam.com/nl/serv ... xl-things/

Jolien87

Berichten: 17418
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 15:08

Oeh Harry Potter, ik hou ervan! Ik heb de films en boeken al meermaals versleten.
Op regenachtige dagen speel ik ook graag de Wii Lego spellen ervan :=

Vroegah las ik vaak en veel boeken maar tegenwoordig vind ik zoveel dingen leuk om te doen, dat ik er niet meer bij kan stilzitten. Dus nu heb ik Storytel en kan ik naar de verhalen luisteren terwijl ik lekker bezig ben.
De geur van nieuwe boeken en het geluid van een hardcover die je voor het eerst openslaat vind ik wel heerlijk. <3

Ik heb vanmorgen lekker zitten knutselen met All you need is love Kerstspecials van vorige jaren en ik heb al bedacht dat ik over 7 weken de kerstboom opzet *\o/*

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 15:10

Mijn grote mok zal 450 of 500 ml zijn, mijn iets kleinere grote mok is denk ik 350 ml. Anders is mijn thee te snel op

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 15:11

Ik ben ook niet zo gooierig met servies dus dat is een flop.
Net als mokken,ik drink geen thee of koffie.

En blond ben ik van mijzelf al en blonde acties heb ik genoeg :+

Panter? Ik in een strak panterpakje lijkt eerder op een natuurramp maar een fout panterdekje onder het zadel vind ik dan wel weer humor :D

(Ik blijf gewoon een wansmaak hebben) :')

Ik ontbijt nu tijdelijk weer met yoghurt of kwark op m'n werk,prop die zooi in verschillende bakjes om het mee te krijgen. :')

Door de weeks ontbijten wij thuis niet, alleen in de weekenden.

Ondertussen ligt onze hond weer een sok te slopen :+ heb de houtkachel aan en ga zo eerst ff de paarden een beetje hooi brengen.
Ik heb meerdere hooinetten klaarliggen om zo ff gauw op te hangen, altijd handig.

Ik vind het smetvrees verhaal lachwekkend geschreven, zolang je er zelf geen last van hebt,prima toch?
Bepaalde -lees,de meeste- spullen zou ik ook niet 2ehands aanschaffen :o
Voor de paarden koop ik eigenlijk alles nieuw en in de aanbieding.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78508
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 15:33

Daan heeft dus ook sokken op haar lijstje. _O-

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 16:02

Boeken <3
Deze zomer heb ik het voor elkaar gekregen om in 2 dagen een boek uit te lezen (waar de rivierkreeften zingen) wat het totaal van het afgelopen jaar op 3 boeken brengt en dat is meer dan de afgelopen jaren. Ik wil heeeel graag weer lezen, heb inmiddels weer de focus ervoor maar ik heb geen idee wat ik graag lees. Als kind verslond ik echt meerdere boeken per week.
Anne of Greengables wil ik heel graag nog lezen dus als iemand die 2ehands vindt dan is dat echt een megatop!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48395
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 16:26

Ik ben geen lezer… maar toevallig heeft mn vriend een boek van zijn zus gehad, dat ik wel interessant vind… over het paardenbrein en mensenbrein (Engelstalig).

Verder lees ik momenteel alleen mn studieboeken… ben aan de eennalaatste module van mn opleiding bezig :)

fohadie
Berichten: 4292
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 16:33

Volgens mij heb ik eerder geschreven liever geen tweede hands te willen, maar voor Blond maak ik een uitzondering. Alleen mokken/bekers heb ik genoeg.

Mijn eerdere Blond reactie was ook eigenlijk in de hoop dat degene die mij heeft, iets dubbel heeft van Blonden dat heel heel misschien in het pakket zou stoppen. :+ Dus wel goeie vraag van Germie. Anders wordt het idd wel erg duur.

Harry Potter vind ik dus helemaal niets. Mijn man en schoonmoeder zijn er wel dol op, dus ik hoef gelukkig nooit mee naar de films. Gaan ze maar lekker samen.

M_D_H
Berichten: 17476
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 16:37

Ik moet eerlijk zeggen dat de Harry Potter films mij enorm teleurgesteld hebben...
Maar de boeken... Ja, die heb ik praktisch stuk gelezen, ik heb er echt een paar die met plakband aan elkaar gebonden zijn :') _O-
Fantastic Beasts vind ik dan wel weer geweldige films...
Al heb ik wel een mening over deel 3...

J00P

Berichten: 614
Geregistreerd: 22-11-15

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 17:00

Tweedehands blond mag zeker in het pakket. Leuk! Tweedehands boeken ook.
Tijdschriften over de tuin/buitenleven of iets voor in de tuin vind ik ook leuk.

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 17:01

Harry Potter is een dikke nono voor mij. Nog nooit 1 minuuf geziem of gelezen, het trekt mij totaal niet.

Mokken, bekers en theeglazen genoeg.

Boeken lees ik wel, voornamelijk thrillers. Ik vind Nesbo heerlijk weglezen, maar ook Suzanne Vermeer doet het goed. Heb al best wat titels overigens van Vermeer, zeker van de afgelopen paar jaar.