Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 9 [ 221 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat je verwachte vs wat je kreeg

 
Profiel   

Roosje01 schreef
Ik heb al een paar keer items niet eens gekregen bij ali, of je besteld betaald en krijg je melding niet meer leverbaar. Dan open je een dispute en zegge ze je krijgt je geld terug, maar geld is nooit terug op mijn rekening gestort. Denk inmiddels alles bij elkaar zon €20 niet heel schokkend groot bedrag maar wel sonde. Heb al een keer contact gezocht en dan zeggen ze dat het wel terug geboekt is.

Ik moet dit even voor mijzelf vragen hoor, anders blijft het knagen :') Je hebt je PayPal rekening nagekeken? Want daar storten ze het meestal naar terug ipv je betaalrekening _O-

@Echwel Wat slecht! :') Ik ben nu stiekem wel heel benieuwd welke winkel dit was :+ Dat is echt slechte management.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 22:36 



 
Profiel   

Ik bestelde ooit een boek over de Noorse mythologie als cadeautje voor Sinterklaas, ook de optie inpakken aangevinkt door weinig tijd…

Toen kwam er dit in de post:

[ img ]

Even dacht ik goh dat is wel een heel dun boekje…dus toch maar even open gemaakt en toen kwam dit eruit :+

[ img ]

En dan inderdaad maar hopen dat een klein kindje niet vervolgens teleurgesteld was met een interessant boek over de Noorse mythologie :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 22:51 



 
Profiel   

Telpeva schreef
nienke555 schreef
Ik dacht een keer 6 nep-eieren te bestellen bij bol.com, bleken het 6 x 100 te zijn dus kreeg ik 600 eieren thuisgestuurd :')

Briljant :') wat heb je ermee gedaan?


Bewaard, ze staan ergens in een doos. Ik denk zelfs nog bij mijn ouders :')

corinep schreef
nienke555 schreef
Ik dacht een keer 6 nep-eieren te bestellen bij bol.com, bleken het 6 x 100 te zijn dus kreeg ik 600 eieren thuisgestuurd :')


Ben wel benieuwd wat het kostte dan, 6 of 600 eieren zal wel een prijsverschilletje in zitten.


Was in totaal iets van 8 euro. In de artikelomschrijving hadden ze het ook echt over ei = enkelvoud. Maar niets was minder waar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 22:57 



 
Profiel   

Massage stenen besteld via bol

Gekregen:stressbal om in te knijpen

Geld teruggestort maar verkoper zei iets van de stenen waren uitverkocht dus stuurde wij iets anders in dezelfde categorie :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 23:54 



 
Profiel   

Djoena schreef
Roosje01 schreef
Ik heb al een paar keer items niet eens gekregen bij ali, of je besteld betaald en krijg je melding niet meer leverbaar. Dan open je een dispute en zegge ze je krijgt je geld terug, maar geld is nooit terug op mijn rekening gestort. Denk inmiddels alles bij elkaar zon €20 niet heel schokkend groot bedrag maar wel sonde. Heb al een keer contact gezocht en dan zeggen ze dat het wel terug geboekt is.

Ik moet dit even voor mijzelf vragen hoor, anders blijft het knagen :') Je hebt je PayPal rekening nagekeken? Want daar storten ze het meestal naar terug ipv je betaalrekening _O-

@Echwel Wat slecht! :') Ik ben nu stiekem wel heel benieuwd welke winkel dit was :+ Dat is echt slechte management.


Ik heb geen paypal dus dat kan niet. Iets van 1,5 jaar gelede ook keer geld terug gekregen toen wel gewoon op mijn betaal rekening.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 01:20 



 
Profiel   

Ik zag een leuk idee op Facebook om van een siliconen mal baby voetjes van stoepkrijt te maken. (Formaat a 7cm?)

Eind stand, siliconen mal gezien van babyvoetjes bij Ali, kwam het binnen waren het ini ini inimini voetjes echt zo’n Max 1,5cm groot. Het was een mal voor een taart bijv. Ik stond er zo bij -O- :')

Toch maar kant en klaar gekocht toen ivm tijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 02:24 



 
Profiel   

Ik heb bij zooplus wel eens alles x 3 gekregen van wat ik besteld had. Denk dat de magazijn medewerkers geen zin hadden om verpakkingen open te maken ofzo want alles zat in plastic zakken bij elkaar van dezelfde producten

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 06:07 



 
Profiel   

Ik had voor mijn aankomende ( herder)pup van 14 weken een tuigje besteld in maat m/l

Wat ik kreeg,daar zou mijn valksparkiet niet eens in kunnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:35 



 
Profiel   

Mijn ouders hebben de hele bestelling keukenfrontjes van ikea drie keer gekregen de laatste keer had de bezorger ze niet uitgeladen just in case en heeft mijn moeder maar gebeld dat we er genoeg hadden XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 09:02 



 
Profiel   

Je besteld een vliegenlamp en krijgt een doos met huggies (luiers)

Klantenservice gebeld, aangegeven dat ik met luiers geen vliegen kon vangen :)) die kon er wel me lachen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 09:05 



 
Profiel   

Ik heb bij de wehkamp ooit eens een bikini besteld in maat S.

Ik kreeg een enorme grote huidskleur BH, maat 100 G hahahahahah

Ik heb gebeld en ze moesten erg lachen bij de klanten service.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:12 



 
Profiel   

Oh ja, bij Ali ooit eens een sportbadpak besteld. Kreeg je eentje met extra vulstukken voor bij de borsten.
Gelukkig kon ik de voering er uit knippen en had ik alsnog mijn sportbadpak Maar ik moest er wel om lachen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:30 



 
Profiel   

Mijn man bestelde een paar spijkerbroeken bij Kramer.
Krijgt hij een andere maat thuisgestuurd.
De reden: zijn bestelde maat was uitverkocht, dus stuurden ze maar een andere maat.
Uh... tuurlijk!
Die broeken zijn teruggegaan en hij heeft maar ergens anders besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:19 



 
Profiel   

Wat een grappige dingen komen er voorbij. Vooral die confetti en hou van jou verwisseling vond ik hilarisch! :D

Ik heb het eerder op Bokt gezet: mijn man heeft ooit iets besteld bij Alie, weet even niet meer wat, maar hij kreeg een vibrator. Dat had hij zeker niet besteld!! Uiteindelijk na een hele tijd toch dat gekregen wat hij wel besteld had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:39 



 
Profiel   

Ik bestelde ooit een tuig bij AliExpress voor mijn Shih Tzu, nog goed gekeken naar de maten etc.
Bij ontvangst bleek het een maatje teacup chihuahua te zijn, de buikband paste om zijn hals maar daar hield het ook mee op. _O-
Idem voor een reflectiehesje voor diezelfde hond. :')
Andere tuigen etc die ik daar bestelde klopten wel qua maatvoering.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:43 



 
Profiel   

Ik heb eens een hangertje gekocht met de naam van mijn pony en mijn telefoonnummer. Het moest een hartje zijn, en je moest ook aanklikken of het een mannetje of vrouwtje was... Wat kreeg ik? Naam en nummer klopten, maar het was een hondenbotje ipv een hartje, en een mannetjes teken ipv een vrouwtje...

[ img ]

Of zo'n ketting met gravure van een foto van je huisdier... Onder de beste omstandigheden, als je wist wat het zou moeten zijn, zag je het... een klein beetje...


[ img ]


Laatst bijgewerkt door Nala op 20-10-21 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:49 



 
Profiel   

Nala schreef
Ik heb eens een hangertje gekocht met de naam van mijn pony en mijn telefoonnummer. Het moest een hartje zijn, en je moest ook aanklikken of het een mannetje of vrouwtje was... Wat kreeg ik? Naam en nummer klopten, maar het was een hondenbotje ipv een hartje, en een mannetjes teken ipv een vrouwtje...




Of zo'n ketting met gravure van een foto van je huisdier... Onder de beste omstandigheden, als je wist wat het zou moeten zijn, zag je het... een klein beetje...


[ [url=m/RY7Wpx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zie hier juist heel duidelijk de foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:52 



 
Profiel   

Marjo schreef
Nala schreef
Ik heb eens een hangertje gekocht met de naam van mijn pony en mijn telefoonnummer. Het moest een hartje zijn, en je moest ook aanklikken of het een mannetje of vrouwtje was... Wat kreeg ik? Naam en nummer klopten, maar het was een hondenbotje ipv een hartje, en een mannetjes teken ipv een vrouwtje...




Of zo'n ketting met gravure van een foto van je huisdier... Onder de beste omstandigheden, als je wist wat het zou moeten zijn, zag je het... een klein beetje...


[ [url=m/RY7Wpx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zie hier juist heel duidelijk de foto?


Dit was dus bij de beste omstandigheden, haha. En als ze eigenlijk dit beloven, diep en donker in een munt oid gegraveerd:

[ img ]

En je dan zo'n super vage laser foto krijgt gestuurd... :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 13:06 



 
Profiel   

poetser schreef
Lous schreef
Mijn ouders hadden dit jaar ergens iets besteld op Bol.com en kregen ipv wat ze bestelden, een doos met hooi geleverd voor een konijn met begeleidend briefje.Dat kun je kennelijk ook bestellen. :')
Na aangeven hiervan mochten ze het houden en kregen ze alsnog wat ze besteld hadden.

Het bleek een grote plak hooi te zijn van goede kwaliteit.
Mijn Shetlandermannen hebben er heerlijk van gesmuld! :D


Is dat in februari of maart geweest? Toen zijn ze van mij 5 kilo hooi kwijt geraakt :') . Heel goed hooi, winkel werkt alleen nog maar met Bol.

Hier vooral miskopen met kleding. Maten die niet kloppen, ontwerpen of pasvormen die niet in de buurt komen van het afgebeelde artikel of zelfs een keer met gaten erin.



Nee het was een paar maanden later.
Maar misschien is het ook wel vaker gebeurd.
Ik heb de foto’s helaas niet meer. Het was letterlijk een doos waar een plak hooi in gestopt was, met begeleidend briefje en daarna dicht geplakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 13:11 



 
Profiel   

Roosje01 schreef
Ik heb geen paypal dus dat kan niet. Iets van 1,5 jaar gelede ook keer geld terug gekregen toen wel gewoon op mijn betaal rekening.

Ahh wat jammer! Ik dacht, misschien had je toch mazzel en was het daar gestort :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 13:26 



 
Profiel   

Hoop dat wie mijn geld heeft gekregen er blij mee is. Of wellicht is het helemaal niet terug gestort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 18:12 



 
Profiel   

Ik heb nog niks raars mee gemaakt haha maar kan wel heerlijk meelachen met jullie

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 18:23 



 
Profiel   

Ik heb 20 jaar geleden via Bol.com een keer een cd gekocht. Bij openmaken van het hoesje zat er geen cd in.
Mail gestuurd en kreeg mooi een nieuwe opgestuurd.

Maar verder nog nooit bizarre dingen meegemaakt. Ik koop ook niks via wish/ ali en weet ik het wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 18:46 



 
Profiel   

Ooit een leuk shirt besteld bij ome Alie. Nou := die kon gelijk de prullenbak in haha .. leek wel plastic ipv textiel en het was ook erg uit verhouding _O-

Ook wel eens siliconen gietvormen besteld. (Cirkels ed. voor bvb onderleggers te maken van epoxy maar dan kreeg ik vormen om roosjes te gieten bvb) Ik kreeg niet de figuren die ik had aangeduid dus :( wel een refund gekregen altijd.


Ik heb laatst dan toch weer de stoute schoenen aangetrokken en dan maar bij ome Alie besteld ivm geldgebrek :+
4 jolige hasbanden voor de honden met gravering op de "clip".

Ik was eigenlijk blij verrast van de kwaliteit. Had dit echt niet verwacht, maar alles klopt en het is gewoon goed spul.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 18:54 



 
Profiel   

Ik had laatst een kattenbak besteld voor mijn kitten. Die gaat vaak mee naar het werk, dus ik wilde daar dezelfde kattenbak als thuis (maar dan zonder kap omdat het indien nodig in een opname hokje moet passen).
Dat ding was formaat panter/tijger! Met een zakje korrels, maar daar kreeg je hem nog voor geen kwart mee vol. Dus maar omgeruild voor de bak die we thuis ook hebben, die is al ruim groot genoeg voor normale katten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 9 [ 221 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen