Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:50


vikawiek

Berichten: 1489
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:12

Gisteren stof in mijn oog gekregen, waarop mijn oog vindt dat 'ie maar moet gaan irriteren. Combineer een dik oog met een opgezwollen 'ik ben net uit bed' gezicht en ik kan zo door voor de maan emoji

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:39

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:46

Droge ogen maar kan pas over ruim 3 uur mijn lenzen uit doen. :+

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:59

Assistente van de huisarts die even besluit dat mijn medicijnen niet verlengd gaan worden. Dat dacht ik dus eens even wel, daar ga jij namelijk helemaal niet over Trien!

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 12:01

Captain schreef:
Assistente van de huisarts die even besluit dat mijn medicijnen niet verlengd gaan worden. Dat dacht ik dus eens even wel, daar ga jij namelijk helemaal niet over Trien!


Ik neem aan dat ze chronische medicatie niet ineens kan stoppen, voor medicatie die te vroeg wordt bestelt óf die je zo nu en dan krijgt is het imo heel goed dat dat niet zomaar klakkeloos wordt herhaald.

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 12:05

Super veel spierpijn in mijn schouders, zal wel door het sporten komen maar ik had niet het idee dat het zoveel zwaarder was gisteren.

En dat ze al drie dagen bezig zijn met de straat om een nieuwe kabel ofzo neer te leggen. Vlak voor ons huis. Ze beginnen uiteraard dan al om zeven uur s'ochtends... daar gaat mijn slaap.

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 12:06

Aan de bladblazer die gruwelijke herrie maakt voor mijn kantoor. Kan mezelf niet horen nadenken, laat staan nuttige telefoongesprekken voeren.

Plus dat het geen enkele zin heeft, want overal waar hij net geweest is ligt het nu weer vol met blaadjes die net gevallen zijn.

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 12:07

Charaz schreef:
Captain schreef:
Assistente van de huisarts die even besluit dat mijn medicijnen niet verlengd gaan worden. Dat dacht ik dus eens even wel, daar ga jij namelijk helemaal niet over Trien!


Ik neem aan dat ze chronische medicatie niet ineens kan stoppen, voor medicatie die te vroeg wordt bestelt óf die je zo nu en dan krijgt is het imo heel goed dat dat niet zomaar klakkeloos wordt herhaald.


Ik slik het al ruim 4 jaar. :+

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 12:08

Met de wind van vandaag en gisteren klappert er iets. En dan hoor ik alleen als ik in bed lig. Maar ik kan bij mij dus niks vinden, alle ramen dicht, poort extra vastgezet. Zal dus bij de buurman zijn maar ik heb dus gisteren overdag niet kunnen slapen en vannacht ook amper... toen ik net lag te slapen gooide de buurman even 3 keer de deur dicht en dan trilt het huis :+

DuoPenotti

Berichten: 29503
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 12:12

Hier meende de apothekers assistente dat eens te doen.
Medicatie stoppen die ik al jaren had.
Toen ik vroeg naar de apotheker was die er niet.
Heb toen ook gezegd dan zorg maar dat die wel komt want vertrek niet zonder mijn medicijnen.

Het was overigens een herhaalrecept wat ik al jaren had.
Netjes op tijd bestelde, dus als er wat was hadden ze ook even contact met me op kunnen nemen ipv me daar voor blok te zetten.

Uiteindelijk is de apotheker idd gekomen. Heeft de neuroloog gebeld, en droop toen erg af want ik kreeg inderdaad die medicijnen.
Echt ze was woest in haarzelf dat ze die mee moest geven, want ook vooraf grote mond dat ik ze niet mee kreeg. Maar toen moest ze toch.

ja was een heel bijzonder verhaal toen hoe ze er aan kwamen dat ik die medicijnen niet meer zou krijgen.

Marcella

Berichten: 36723
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 12:49

Dat ik twijfel om de mini vaatwasser van aldi te gaan halen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 12:52

Poetshulp van 8.00 tot 13.00. Thuis komen om 12.25. Geen poetshulp maar haar loon heeft ze ook volledig mee :+

DuoPenotti

Berichten: 29503
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:00

Misschien was ze er al om 7.50?
Daarnaast als ze het goed heeft gedaan en naar behoren werkt zou ik er niet meteen een probleem mee hebben.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:01

Nee dat was ze niet. Ze was net op tijd. Ze is ruim een half uur te vroeg weg. In mijn ogen laat je dat even weten.

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:05

Kleren besteld, vandaag besteld, binnen 48 uur in huis. En dan elke dag mails krijgen: ja maar tis druk bij postnl, je pakket heeft dus heeft vertraging.
Joh beloof het dan ook niet? En als je het toch wilt beloven, regel het dan, waarom schakel je dan niet nog een andere vervoerder in, bezorg het desnoods zelf met je personenauto? Waarom een ander bedrijf de schuld geven als je je eigen belofte niet na komt

vikawiek

Berichten: 1489
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:06

vikawiek schreef:
Gisteren stof in mijn oog gekregen, waarop mijn oog vindt dat 'ie maar moet gaan irriteren. Combineer een dik oog met een opgezwollen 'ik ben net uit bed' gezicht en ik kan zo door voor de maan emoji

Ik heb een ooginfectie, feestje dit :')

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:14

De mensen die ons huis hebben gekocht en er net wonen hebben mijn medicatie geweigerd. Ik had besteld en vermeld dat ik ze wilde afhalen maar dat is niet goed door gekomen. Wij wonen op 20 min van het oude huis en werken er op 10min vandaan. De kopers mochten altijd binnen komen en zijn heeeeeeel vaak geweest tot het asociale aan toe. Nu weigerde de betreffende dame de medicatie aan te nemen want de bewoners wonen er allang niet meer(2weken), wij zouden in Gelderland zitten. Ze wist dat we een maand moesten overbruggen en ze wist dat dat we naar Flevoland gingen, ook dat hebben ze herhaaldelijk gevraagd. Gelukkig kwam mijn vader de mevrouw van de apotheek tegen, die herkende mijn vader en gaf het aan hem mee. Ben benieuwd wat die mensen met onze post hebben gedaan aangezien we hadden afgesproken dat die nog een maand langer bleef komen. Is het koelkast medicatie of betaald iets kan ik er in komen maar gewoon simpel een pakje aannemen en een appje sturen moet wel kunnen lijkt mij. Of ze had het aan de buren gegeven.

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:18

vikawiek schreef:
vikawiek schreef:
Gisteren stof in mijn oog gekregen, waarop mijn oog vindt dat 'ie maar moet gaan irriteren. Combineer een dik oog met een opgezwollen 'ik ben net uit bed' gezicht en ik kan zo door voor de maan emoji

Ik heb een ooginfectie, feestje dit :')

Ooh jakkes, sterkte daarmee! Lijkt mij naar om wat aan de ogen te mankeren -O-

Ik zit de rijdende rechter terug te kijken, staat er een bak op het bureau van de rechter met goudvissen er in. Die bak is te klein voor die diersoort, er is verkeerde bodembedekking gebruikt voor de diersoort, de plantjes zijn er met houder en al in geflikkert (uh metaal, dat gaat roesten) en ik zie geen luchtpomp en geen filter.
Op zo'n set, welke vol zit met mensen die heel goed zijn in dingen opzoeken, nakijken en informeren vind ik dat wel teleurstellend slecht.

Lau07
Moderator

Berichten: 1570
Geregistreerd: 10-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:30

Telpeva schreef:
vikawiek schreef:

Ik heb een ooginfectie, feestje dit :')

Ooh jakkes, sterkte daarmee! Lijkt mij naar om wat aan de ogen te mankeren -O-

Ik zit de rijdende rechter terug te kijken, staat er een bak op het bureau van de rechter met goudvissen er in. Die bak is te klein voor die diersoort, er is verkeerde bodembedekking gebruikt voor de diersoort, de plantjes zijn er met houder en al in geflikkert (uh metaal, dat gaat roesten) en ik zie geen luchtpomp en geen filter.
Op zo'n set, welke vol zit met mensen die heel goed zijn in dingen opzoeken, nakijken en informeren vind ik dat wel teleurstellend slecht.



Vikawiek, beterschap! Een oogontsteking vind ik altijd zo eng. Hopelijk heb je er niet teveel last van.

De redactie van de Rijdende Rechter is heel aardig, ik denk als je ze hierover een berichtje stuurt, ze de goudvissen een beter onderkomen zullen geven.

Dan nog mijn eigen ergernis: een poging tot inbraak bij ons op het werk. Ze hebben geprobeerd een grote glazen pui kapot te maken en zo binnen te komen. Het is gelukkig mislukt, maar ik heb nu toch een beetje een naar gevoel.

vikawiek

Berichten: 1489
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:01

Dank jullie wel <3
Vanochtend kreeg ik mijn oog niet open, nu gaat het wel weer. Ik heb zo'n zalfje wat ik in mijn onderste ooglid moet doen. Gelukkig heb ik daar ervaring mee, dat moest mijn paard ook toen hij last had van z'n oog. Was die maanblindheid toch nog ergens goed voor :')
Wel jammer want ik had vanavond een gezichtsbehandeling gepland, dat kan nu waarschijnlijk niet door gaan |(

Jeetje Lau07 wat naar :(:) een paar jaar terug was hier in de straat een inbraakgolf, dat hakt echt in je gevoel van veiligheid

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:27

Tussen nu en half 6 nog 4 meetingen |o , hoe verwachten ze ooit dat je 'normale' werk er ook nog bij kan op zulke dagen

fleurtjeuh
Berichten: 10317
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 15:25

Marcella schreef:
Dat ik twijfel om de mini vaatwasser van aldi te gaan halen.

Investeer in een Bob!
https://daan.tech/nl/

fleurtjeuh
Berichten: 10317
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 15:31

Gezakt voor mn auto theorie -O-

Siesjuh
Berichten: 1684
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 16:03

Wpaard schreef:
[***] schreef:
Dat blijkbaar hondeneigenaren het normaal vinden dat een hond vaak blaft tijdens het uitlaten, want het is een hond en die blaft nou eenmaal. Blaffen naar andere honden is absoluut geen sociaal gedrag voor een hond en het is zeker asociaal naar de buurt en andere hondenbezitters die proberen te wandelen.
Ik heb ook een blaffertje, maar met veel trainen heb ik het er goed uit gekregen. Ze was gewoon een beetje bang, zeker voor onverwachte geluiden, en nu maakt ze in plaats van blaffen meestal contact met mij en ze kan rustig kijken naar de oorzaak van het geluid.
Als je een hond wilt moet je er ook mee trainen maar dat vergeten mensen -:(- je hond gaat niet magisch gewenst gedrag vertonen zonder dat je hem uitlegt wat de bedoeling is


Ik heb mijn hond nog maar 1,5 week. Ze blaft tijdens uitlaten naar andere honden omdat ze het nog erg spannend vind. Ze komt namelijk uit sint Maarten dus ze moet erg wennen aan de nieuwe omgeving. Als ik haar los laat dan blaft ze niet maar aan de riem wel en ik ga hier mee aan de slag maar dat kost veel tijd..
Sommige mensen zijn hier dan ook mee bezig met hun hond maar dat vergt veel tijd. Als mensen dit gedrag normaal vinden dan ben ik het inderdaad met je eens dat het niet normaal is.

Wij hebben een straathond uit Bulgarije, nu inmiddels iets meer dan een jaar. Deze gaat ook helemaal over de pis naar andere honden als ie vast zit. Voornamelijk uit onzekerheid. Inmiddels is het wel veel beter geworden, maar hij blijft het doen. Wat voor reacties ik wel niet naar mn hoofd geslingerd heb gekregen al, terwijl ik echt mn best doe om het te voorkomen en het ook duidelijk zichtbaar is voor andere mensen. Maar als mensen het inderdaad normaal vinden dat zoiets gebeurd, vraag ik me af waar die mensen het verstand hebben zitten. En dan hebben we het nog niet eens gehad over mensen die vinden dat ze hun hond overal op af moeten laten stuiven...