Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 10:43

Ik hoef geen haarband of muts. Ik draag in de winter mutsen na het duiken, maar gebruik altijd die ik wel weer ergens gratis krijg.
Mokken heb ik ook genoeg en de grote mok van de bokt sss van 2 jaar terug heb ik nog.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14469
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 10:47

Eerder had ik aangegeven dat ik ben begonnen met een bullet journal en hier nog wel wat stickervellen en dunne pennen zou willen, maar tot op heden is het me nog niet gelukt het allemaal fatsoenlijk bij te houden. Aan de creativiteit ontbreekt het nog steeds tijdens mijn burn-out. Misschien was dit nog even een brug te ver en iets te enthousiast geweest in de gedachte 'dat lukt mij nu wel weer' :o Dus dat valt voor mij af :')
Kleuren op nummer, volwassen kleurboeken etc waar ik richtlijnen heb zonder op een blanco pagina van A-Z alles te moeten verzinnen, gaat mij veel beter af. Geeft tenminste rust. Ik raakte nu met de bullet journal echt zwaar teleurgesteld in mezelf. Niet heel handig _O-

NikkiDeKerf schreef:
Ik meld mij hierbij af voor de SSS editie van dit jaar. Hoewel ik gister het posten hier heb opgepakt, na uitleg aan het beheer dat ik helaas niet actief ben geweest ivm intensieve zorgen om en voor mijn zieke paard welke ik nu een week geleden heb moeten laten inslapen... wat verdomd veel pijn en verdriet doet... Ontvang ik nu alsnog een PB van het beheer dat ik op de twijfellijst sta en meer moet gaan posten om definitief deelnemer te mogen zijn. Terwijl ik aan heb gegeven dit op te pakken en dat deze week ook heb gedaan.

Deze manier van doen en de toon van communicatie van het beheer hierin vind ik persoonlijk erg absurd en onempathisch, en niet waar de gedachte van een secret santa zijn voor mij om ging. Dat ging om anderen blij maken, wat afgelopen jaren volgens mij wederzijds erg leuk bevallen is telkens. Maar het hoeft niet op deze manier van mij, dit staat echt heel ver af van iets leuks of liefs doen voor elkaar, wat een rotactie :n


Ik heb de berichten hierna ook gelezen, en snap best dat het beheer bij sommige gaan PB'en met de mededeling dat ze op de twijfellijst staan door inactiviteit, maar ik vind het bij Nikki wel echt bizar.. De dag na een post alsnog zo'n PB krijgen. Vind ik ook wel absurd.
Heel veel sterkte Nikki en jammer dat je niet meer mee doet :(:)

M_D_H
Berichten: 17476
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 10:50

yvje86 schreef:
Bedankt voor de uitleg MDH.
Het geeft inderdaad verheldering. Jammer dat het nodig is, je zou denken we zijn allemaal volwassen genoeg en uiteraard kan er altijd wat gebeuren. Ik moet eerlijk bekennen dat ik meestal meer een meelezer ben dan dat ik reageer.
Maar laten we het inderdaad rusten en ik bied mijn welgemeende excuses aan omdat ik wat aanvallend gereageerd heb. Het viel een beetje rauw op mijn dak, jullie bedoelen het goed en je hoopt inderdaad dat niemand zonder cadeautje zit straks.
Zelf zit ik momenteel met een hond die behoorlijk wat zorg vraagt en waarbij de keuze wel/niet in laten slapen dichtbij is. Dit geeft mij momenteel behoorlijk wat (emotionele) stress en daardoor lees ik meer mee dan dat ik reageer. Vandaar dat ik mij toch indirect aangesproken voelde.


Je hoeft geen excuses aan te bieden Yvje86 :n We snappen waar je vandaan komt :)
Veel sterkte met je hond!


Moirin schreef:
Bedankt voor de uitleg MDH! Geeft inderdaad meer verheldering :j Ik waardeer al jullie werk zeker hoor, het is ook een behoorlijke organisatie.

Mokken vind ik altijd leuk :D al puilt mijn kast al uit haha.
Hoofdmaat zal ik thuis even meten :') al heb ik een smal koppie in elk geval :P

Your welcome :j
Ik bedacht mij dat met een beetje transparantie al een hoop "onbegrip" weg genomen kon worden :j



Anyway, genoeg hier over :j

Ik bedacht mij van de week nog een top, je hebt zo'n speciale knoflookpers las ik laatst op bokt.
Nu heb ik al 2 knoflookpersen (is dat het meervoud?) maar deze ziet er een heel stuk fijner uit :j
https://www.bol.com/nl/nl/p/garlic-chef ... oductImage

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:17

Ik breek even in.

Champignonsnijder. Dat is nu eens iets wat ik nodig heb!
Ik vind champignons heerlijk en stop ze in vrijwel alle gerechten :o
Maar ik snij ze dus nog altijd zelf gezien ik niet wist dat een champignonsnijder bestond :Y)

Mutsen heb ik veel te veel (en zelfs nog bij mn ouders liggen) want ik vind ze helemaal leuk, alleen heb t er altijd te warm onder dus trek ze halverwege altijd weer af waardoor t lijkt alsof ik met mn haar de bosjes heb geborsteld ofzo :7 :+ :')
Die "handschoenen" welke rockwitch liet zien lijken me dan wel weer wat.

ryukapple

Berichten: 1776
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:25

Die knoflookpers die mhd deelt vind ik ook wel interessant. Lijkt makkelijker dan de versies die ik nu heb

Mutsen draag ik nooit maar leuke handschoenen zijn zeker welkom.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10421
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-21 11:28

handschoenen heb ik alleen voor te paard weer nieuwe nodig :) ik heb begin van de maand net een paar voor gewoon gekocht :)

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:29

Ik snap het beheer wel. Ergens moet je natuurlijk een lijn trekken.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:30

Een eiersnijder heb ik niet nodig, we eten nauwelijks nog eieren sinds onze eigen kipjes niet meer aan de leg zijn. Maar de champignonsnijder klinkt wel handig!

Een knoflooksnijder heb ik al; deze namelijk *link* <3 Een van mijn betere aankopen :D Dat ding is zo veel makkelijker schoon te maken dan een ouderwetse knolfookpers en werkt echt goed.

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:34

Mutsen zijn hier een geloof geworden bijna. Zonder functioneer ik niet.

Champignon of ei Snijder hoeft hier dan weer niet ivm allergie

Jorex

Berichten: 9940
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:36

Ik heb liever een muts dan een haarband bij gebrek aan een capuchon op mijn jas.

Ik blief geen eitjes, champignons snij ik zelf het liefste, want ik gok dat een snijder ze alleen in plakjes snijdt. En knoflookpers hebben we al.

Jolien87

Berichten: 17418
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:40

Oef ik heb al een heleboel mutsen maar een leuke hoofdband is altijd welkom. :j
Overigens even voor de duidelijkheid: mijn lijstje met tops is absoluut geen bestellijst of verlanglijstje hoor. Ik word graag verrast dus het is puur voor het geval mijn SS niks weet te bedenken. Ik vind het allang leuk dat iemand de moeite voor mij neemt dus ik ben snel tevreden. :)
Mijn flops zijn voornamelijk dingen waar ik niks mee kan i.v.m. allergieën of dingen die ik al heb en dus niet zal gebruiken. Ik zou het zonde vinden als iemand geld uitgeeft aan iets wat in een hoekje blijft liggen.

Wat denken jullie van verwenpakketten? Bijvoorbeeld met maskertjes, lotions, etc.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10421
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-21 11:43

Ik vind ze altijd wel leuk, leg ze in de kast en....

Doe er vervolgens niet zo veel mee _O- ze gaan bij mij dan een paar maanden later ook nog wel eens met een verjaardag door naar een volgende :oo

Jorex

Berichten: 9940
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:43

Vreselijk Jolien, dat zijn bij mij dus dingen die in een hoekje blijven liggen. Allen lippenbalsem en handlotions worden nog wel eens gebruikt. Al kies ik vaak voor de optie om mijn lip maar kapot te bijten. :+

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10421
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-21 11:45

Jorex schreef:
Vreselijk Jolien, dat zijn bij mij dus dingen die in een hoekje blijven liggen. Allen lippenbalsem en handlotions worden nog wel eens gebruikt. Al kies ik vaak voor de optie om mijn lip maar kapot te bijten. :+


Handcreme vind ik dan inderdaad wel weer fijn :j ik had een hele dikke uit een tube van nivea (dus niet de blauwe potten) maar die kan ik nu dus nergens meer vinden. Als mijn santa de tip voor een fijne creme heeft houd ik mij zeker aanbevolen. Ik ben wel van de iets dikkere cremes, niet te dun zeg maar

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78507
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:46

Champignon snijder zou hier ook wel van pas komen. Denk dat dit de SSS van de champignon snijders is. _O-
Verwen pakketjes heb ik weer niets mee. Ben niet van maskertjes en cremepjes.

Lavitabella

Berichten: 1709
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:46

Ohhh ik hou van verwenpakketten!! <3 Normaal kan ik echt tegen alles op mijn huid. Nu sinds mijn chemo moet ik er echt op letten dat alles zo mild mogelijk is. Mijn huid doet het nog goed maar ik zit nu pas bij mijn 1e chemo dus probeer heel aardig te zijn voor mijn huid := Voor mij best een uitdaging omdat ik hier normaal nooit rekening mee hoefde te houden. Maar die pakketten zijn zo leuk !

Ik vind van die testers ook altijd leuk. Geen idee waarom :')

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:49

Ik ben ook gek op petten zonder klittenband maar met zo clipje.

Mijn tops zijn ook alleen maar ideeën voel je vrij om te doen wat je wilt, mocht je goed zijn in tekenen? Van een mooie tekening van 1 van m’n paarden wordt ik ook blij.

Ik zelf ben niet zo creatief.

En voer / supliment samples (hoef maar paar gram) zijn ook welkom wel graag opzetten wat wat is.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:51

Ik ben niet van de maskertjes e.d. Make up gebruik ik niet. Voetmaskers liggen hier nog genoeg. Douchegel of een bodylotion mag wel. Maar ik heb in principe nog voor jaren liggen. Sinds het overlijden van mijn moeder puilen mijn kasten op dit gebied uit, want weggooien is ook zonde.

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:52

Mutsen vind ik tof en gebruik ik vaak aangezien ik postbode ben en vaak in koude voetbalstadions ben. Op wintersport is het ook geen overbodige luxe.

Verwenpakketten vergeet ik altijd te gebruiken. Daar doe ik niks mee, maar ik ben wel gek op badderen dus een pakket met badolie maak je me wel weer blij mee

Biebz

Berichten: 5502
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:55

Verwenpakket vind ik heerlijk. Maar ik vergeet ze altijd.
Handcreme vind ik dan wel weer een top! Spul voor onder de douche krijg ik altijd genoeg en heb ik een kast vol van op voorraad ondertussen :Y)

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:59

Verwenpakket met cremes etc is niet helemaal aan mij besteed. Ik heb nogal een gevoelige huid dus dat smeer er niet zomaar vanalles op. Lekkere doucheschuim vind ik wel heel fijn.

Muts of haarband heb ik opzich ook wel. Tenzij ik een creatieve bokker heb, iets zelfgemaakts is altijd leuk. Ik heb wel een groot hoofd, capmaat 61 :+

Die knoflookpers van MDH is echt een aanrader, ik zweer erbij! Heb de mijne ooit bij de action meegenomen, maar heb ze er sindsdien niet meer gezien helaas.
Overigens is die van mij niet top meer dus mocht mijn santa er toevallig eentje tegenkomen, dan vind ik een nieuwe best handig.
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 26-10-21 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:02

Mutsen draag ik eigenlijk nooit, dus daar heb ik niet zoveel aan :D sjaal en handschoenen heb ik al, dus voor de winter verder wel goed voorbereid hahaha!

Per 1 december heb ik voor het eerst een leasepony! Goldy, een 13-jarige ruin met best wel wat pit. Mocht je iets geinigs tegenkomen waarvan je denkt dat dat bij ons past, is dat hartstikke welkom. Als je een maat wil weten kun je dat via het beheer vragen :j
Afbeelding
Ook ben ik te vinden op instagram, op dit moment heet ik daar @suusonahorse

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:03

Make up is flop gebruik ik zelden.

Bijna lootjes tijd. Zin in!!

Zo hoofdband is ook welkom, ik ben een echte kou kleun

ryukapple

Berichten: 1776
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:08

Verwenpakketen vind ik ook erg leuk. Alleen douchespul heb ik in overvloed. Makeup draag ik eigenlijk nooit. Mijn huid is verder nergens gevoelig voor dus dat is makkelijk.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:09

Jammer wel dat er wat mensen afhaken, maar ja voor je santa is t nou eenmaal wel leuk als je hier een beetje actief bent... dus snap t ook wel dat t beheer t zo doet. En t is toch ook niet dat ze zeggen dat je niet meer mee mag doen, maar dat je wat actiever moet worden. Iedereen is druk, maar even tijd maken om 1 of 2x in de week hier iets te posten is echt een kleine moeite toch.

Ben heel benieuwd naar de lootjes! Maandag krijgen we ook de sleutel van het nieuwe huis dus t wordt een mega drukke tijd, maar goed dat zal wel loslopen.