Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lavitabella

Berichten: 1702
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:21

AfricanLady schreef:
Ik heb ook helemaal niks met die verwenpakketen xD heb je geen inspiratie om wat anders te geven ofzo lekker makkelijke uitweg is dit dan denk ik dan


Ohhh dat vind ik beetje makkelijk gezegd.. voor zo'n pakket moet je toch ook moeite doen om het bij elkaar te zoeken en er wat leuks van te maken ? := Er zijn ook echt wel leuke aparte dingen voor in zo'n pakket. Niet alles is van hetzelfde merk en er maar ingegooid..

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:26

Jammer dat mensen zich genoodzaakt voelen om af te melden na de berichten.. sss is een blije gedachte..

Keuken attributen is hier niet zo nodig, hoewel een hilarische flesopener wel in de smaak zal vallen.

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:43

Lavitabella schreef:
AfricanLady schreef:
Ik heb ook helemaal niks met die verwenpakketen xD heb je geen inspiratie om wat anders te geven ofzo lekker makkelijke uitweg is dit dan denk ik dan


Ohhh dat vind ik beetje makkelijk gezegd.. voor zo'n pakket moet je toch ook moeite doen om het bij elkaar te zoeken en er wat leuks van te maken ? := Er zijn ook echt wel leuke aparte dingen voor in zo'n pakket. Niet alles is van hetzelfde merk en er maar ingegooid..


Ik ben blij dat jij het zegt want met mijn vraag over verwenpakketten bedoelde ik niet per sé de kant-en-klare dozen die in de winkel liggen maar inderdaad een pakket van lekkere producten die je zelf bij elkaar zoekt voor iemand.

Ik ben echt jaloers op mensen die zomaar van alles kunnen opsmeren qua verzorgingsproducten of het dragen van sieraden. Ik hoef er alleen maar naar te kijken en ik krijg al uitslag. :')
Toen mijn vorige vriend en ik destijds een huis kochten, heb ik wekenlang van top tot teen onder de uitslag gelopen, het was echt verschrikkelijk. Wij dachten dat het waarschijnlijk om de grote hoeveelheid vuiligheid en schimmel in het huis was, in combinatie met schoonmaakmiddel. Veel later bleek dat het om de behangerslijm ging waar ik zo slecht op reageerde. _O- Ik kan dus zeggen dat ik letterlijk allergisch ben voor behangen.

Ik vind de sfeer helemaal niet zo slecht hier maar ik denk dat iedereen een beetje in afwachting is van wat er komen gaat. Ik vermoed dat het topic na de verdeling van de lootjes wel wat meer zal gaan lopen.

Jammer dat een aantal zich toch heeft afgemeld, hopelijk doet dit niet af aan de sfeer en de blijheid rondom SSS.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:26

Allergisch voor behangplaksel... wat handig om een ander die klus te laten klaren _O-

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:49

AfricanLady schreef:
Ik heb ook helemaal niks met die verwenpakketen xD heb je geen inspiratie om wat anders te geven ofzo lekker makkelijke uitweg is dit dan denk ik dan


Beetje onaardig om dit zo te verwoorden, dat kan toch ook met zorg zijn samengesteld.. hoeft echt geen makkelijke uitweg te zijn.

Whaha JOlien allergisch voor behangplaksel. Wel heel onhandig dat je op zoveel dingen zo heftig reageert, weet helaas hoe dat is.

Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:57

Heb wel meegelezen maar geen puf om overal op te reageren, sorry.

Ik bedacht me wel een mega top. Je hebt van die handdoeken om om je haar te binden om het te laten drogen. Als mijn SS een extreem goede, stevige vindt, geschikt voor lang en dik haar, dan is diegene mijn held. :j

Heb er een paar van Blokker van vroeger maar die zijn nu inmiddels haast wel versleten.

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 17:07

Het woord "verwenpakket" kun je volgens mij heel breed interpreteren. Een pakket vol lekkernijen en drank is voor mij ook een verwenpakket en daar zeg ik absoluut geen nee tegen. *\o/*

Linnie050

Berichten: 11797
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 17:09

Bij mij zijn bodylotion, handcremes enz gewoon welkom.
Heerlijk vooral in de winter lekker smeren.

Muts en sjaal vind ik ook leuk.
Net zoals die pantoffel sokken enz.
Ik hou wel van warmte.

Ik ben meer een zomer type ben altijd blij als de winter weer voorbij is.

Rambogirl

Berichten: 3586
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 17:13

AfricanLady schreef:
Ik heb ook helemaal niks met die verwenpakketen xD heb je geen inspiratie om wat anders te geven ofzo lekker makkelijke uitweg is dit dan denk ik dan


Ik denk niet dat mijn vorige lootje mijn "verwenpakket" van Rituals erg vond :o

Daarnaast kan je "verwenpakket" ook breed interpreteren.

Ami
Berichten: 855
Geregistreerd: 08-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 17:17

Verwenpakketten zijn ook niks voor mij.
Vriendinnen zijn altijd erg blij, want die krijgen geregeld rituals pakketten.
Ben sws wel erg kieskeurig wat voor verzorgingproducten ik gebruik, dus die vallen ook eigenlijk onder flop.

Goede dikke/volle hoofdbanden zijn wel echt een top hier!
Krijg snel oorpijn als er een koude wind staat, dus die zijn heerlijk om dan op te hebben.

Specialiteit uit de regio van de bokker is ook echt een top.
Bij 1 van de vorige edities ijzer koekjes gekregen, zo lekker :9

Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 17:24

Lavitabella schreef:
Ohhh ik hou van verwenpakketten!! <3 Normaal kan ik echt tegen alles op mijn huid. Nu sinds mijn chemo moet ik er echt op letten dat alles zo mild mogelijk is. Mijn huid doet het nog goed maar ik zit nu pas bij mijn 1e chemo dus probeer heel aardig te zijn voor mijn huid := Voor mij best een uitdaging omdat ik hier normaal nooit rekening mee hoefde te houden. Maar die pakketten zijn zo leuk !

Ik vind van die testers ook altijd leuk. Geen idee waarom :')


Ik krijg ook chemo, nu 4 gehad. Als je wil kan ik je een receptje sturen voor een gezichtsmasker wat bij mij heel goed gaat?

En om dezelfde reden ontvang ik dus liever ook niet wat bad/douche/cosmetica gerelateerd is omdat het simpelweg niet gaat.

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 17:34

Met verwenpakker zie ik in elk geval zo doos met bodylotion, shampoo en conditioner en zo spons voor mij en dat vind ik echt helemaal niks en geef ik vaak door xD

En zie ik dan gewoon als inspiratieloos en had je niks beters kunnen bedenken

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 18:10

Ohh mutsen en sjaals! Vooral geblokte, hartstikke leuk!!
Verwenpakketten hoeven niet zo, ik gebruik meestal alleen bodylotion. Dingen voor in bad maak je me dan wel blij mee, die vind ik erg leuk. Had ik ook al wel eerder gezegd geloof ik.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 18:56

LWDaisy schreef:
Ik maak mijn looksaus altijd zelf.



*Kijkt ook sielugh*

Heerlijk, zelf gemaakte saus,de shoarmazaak paar dorpen verder heeft zulke lekkere knoflooksaus dat ik het zo oplepel :o


Sieraden is niet mijn ding

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 19:09

Mij maak je juist blij met een verwenpakket hoor! Lekker me time. Ben sowieso echt een badderaar en lig er elke avond wel in :). Handcreme gebruik ik alleen niet, maar een fijn maskertje voor mijn gezicht, fijne bodylotion/scrub/get helemaal blij mee!

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 19:20

AfricanLady schreef:
Ik heb ook helemaal niks met die verwenpakketen xD heb je geen inspiratie om wat anders te geven ofzo lekker makkelijke uitweg is dit dan denk ik dan

Dat ligt er natuurlijk maar net aan of je een kant-en-klare doos koopt of dat je het zelf samenstelt, maar ik snap opzich wel waar de opmerking van AL vandaan komt. Wij doen met de familie met Kerstmis altijd lootjes en ik steek zelf enorm veel energie in het samenstellen van een leuk pakket met cadeautjes.. en dan krijg ik een doos van bijvoorbeeld Rituals terug voor het afgesproken bedrag. Ik ben gek op Rituals, dus dat is opzich geen probleem, maar het is wel jammer dat de ander dan geen moeite doet. Dus in het kader van "moeite doen" snap ik de opmerking wel; het is net hoe je de vraag en het woord 'verwenpakket' interpreteert :)

Om hierop te reageren: ik ben gék op maskertjes en lekkere dingetjes voor douche/bad, maar lieve Santa, wil je dan even via beheer overleggen? Ik heb echt een enorm gevoelige huid en kan veel niet verdragen, dus het zou zonde zijn als ik je gekochte spulletjes niet kan gebruiken. Om die reden heb ik doucheproducten opgegeven als "flop", maar met liefde denk ik met je mee.

Handcrème is overigens altijd goed! Oh enne, BLISTEX! <3

Zo'n haarband lijkt me heerlijk! En een eierscheider is ook welkom, scheelt een hoop frustratie als het scheiden met de hand niet lukt :')

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 19:29

yvje86 schreef:
Het moet toch iets leuks zijn het hele SSS gebeuren. Als iemand niets of weinig post in dit topic dan kun je altijd nog door zijn/ haar berichten in andere topics zoeken. Dat is wat het voor mij leuk maakt, een beetje energie steken in het doorgronden van je lootje. Zo'n top of flop lijst is in mijn ogen leuk maar moet naar mijn idee gezien worden als richtlijn. Want als ik nu aangeef dat ik perse een rode Kerstster met zilveren stippen wil hebben dan ga ik daar zelf maar om. Het gaat juist over de moeite die een ander steekt om erachter te komen welk cadeau bij zijn of haar lootje pas met inachtneming van de tops/flops die het lootje heeft doorgeven bij het aanmelden of in dit topic heeft genoemd.


Hier sluit ik mij eigenlijk wel bij aan :-)

Misschien een idee om een volgende keer te kijken naar 'activiteit op het forum' ipv 'activiteit in dit topic'?

Het is voor mijn gevoel juist leuk om iemands berichten na te lezen en er achter te komen dat iemand ergens begin maart toen het zo koud was had gepost dat ze altijd koude handen had +:)+ Daar kan ik wat mee :D :D

Ik heb ook een PB gehad of ik hier meer wilde posten. Ik had het topic per abuis ontstipt :') . Is prima hoor, dan plaats ik hier af en toe iets.
Alleen is het topic vaak een beetje een 'dit vind ik leuk', 'dit vind ik niet leuk' verhaal. Dan wordt het zo'n 'lijstje' als jullie snappen wat ik bedoel. Ik bedoel, in een 'normaal' kletstopic gaat het om wat mensen meemaken.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 19:37

Blinnii, voorkeur voor de potjes Blistex of de stick? Hier altijd een potje naast bed staan, voor het slapen gaan smeer ik mijn lippen ook even in. Ook altijd een stick in de broekzak, maar die gebruik ik eigenlijk nooit.
Handencreme, ik gebruik die ook regelmatig. Maar heb voldoende staan, heb bij wat aanbiedingen ingeslagen. :)) Maar, welke ik wel graag zou willen helpen en die ik hier eigenlijk nooit meer zie liggen is de Dove handcreme voor in de nacht. Van de gewone Dove handcreme heb ik denk ik nog wel 5 tubes staan. :=

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 19:37

Zo jullie zijn vandaag best hard gegaan! Moest heel wat pagina’s bijlezenl

Leuke ideeën zijn er weer voorbij gekomen! Handcreme, bodylotion of een goed haarmasker vind ik ook leuk.

Oorbelletjes ook :j Als je Googled op Twister Oorbellen dan krijg je bij afbeeldingen alleen maar type oorbellen te zien die ik leuk vind :') Draag tegenwoordig vooral goudkleurige.

Ik ben gelukkig nergens allergisch voor, zowel qua eten, sieraden als verzorgingsproducten niet.

justdiesel
Berichten: 4948
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 19:40

Tja ik snap beide, zowel mensen die zich opgegeven hadden als het beheer.
Mensen die nu zeggen ook veel op insta hebben staan over zichzelf, ik heb geen insta dus niet iedereen kan dat zien.
Persoonlijk vind ik het dan toch fijn als mensen het hier ook neer zetten.

@Yvje86, zeker een keer naar Egypte gaan!
Echt heel gaaf om er een keer geweest te zijn, wij zijn er jaaaaren geleden geweest.
Hebben een dag door de woestijn gedaan, zo gaaf!
Zijn naar de Pyramides geweest, erg indrukwekkend om daar langs te staan en te zien hoe groot ze zijn.
Het museum is ook aan te raden.

@Ynskek, dat heb ik dus ook, vind het nogal vlug leuk en vervolgens ligt het in de kast.....

Testers (van wat dan ook) zijn altijd wel leuk.

@Deeenhoorn, leuk paardje! Heel veel plezier met hem.

@Ashleytjuhh, nee je bent niet de enige :D
Er bestaan zelfs verwen advents kalenders, daar weet Jolien alles van maar die wil niet vertellen wat er in zit :D :P

@Marjo, gefeliciteerd!

Een top voor mij is een nieuwe stalling voor mijn twee dikkies, maar helaas gaat dat niet lukken :P

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 19:42

Als ik jou heb als lootje dan knutsel ik wel een schaalmodel van een nieuwe stalling :D

En doe mij dan maar een nieuwe achterklep voor de trailer, die is aan vervanging toe :D

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 19:43

Of een partytent! :D

Lavitabella

Berichten: 1702
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 19:44

Chiren schreef:
Lavitabella schreef:
Ohhh ik hou van verwenpakketten!! <3 Normaal kan ik echt tegen alles op mijn huid. Nu sinds mijn chemo moet ik er echt op letten dat alles zo mild mogelijk is. Mijn huid doet het nog goed maar ik zit nu pas bij mijn 1e chemo dus probeer heel aardig te zijn voor mijn huid := Voor mij best een uitdaging omdat ik hier normaal nooit rekening mee hoefde te houden. Maar die pakketten zijn zo leuk !

Ik vind van die testers ook altijd leuk. Geen idee waarom :')


Ik krijg ook chemo, nu 4 gehad. Als je wil kan ik je een receptje sturen voor een gezichtsmasker wat bij mij heel goed gaat?

En om dezelfde reden ontvang ik dus liever ook niet wat bad/douche/cosmetica gerelateerd is omdat het simpelweg niet gaat.



Ohh ja naar dat recept ben ik wel benieuwd!

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 20:06

Ik dacht ok aan heel andere verwenpakketjes. :+

Van die standaard dingen die je kant en klaar kan kopen Hou ik niet echt, maar zelf samengestelde pakketjes vind ik erg leuk! Ik vind het heerlijk om 1x er jaar hij bij Yves Roches te bestellen en doe dan voornamelijk gezichtsmaskers, bodylotion, lippenbalsem en handcreme. Ik hEb een vrij droge huid.

Ik ben niet merkvast, vind veel lekker en ben bij mij weten nergens allergisch voor.

Liever geen douchefris. Daar kan ik de komende jaren mee vooruit!

Ik bedoel trouwens niet dat mijn SS nu ook bij Yves Rocher moet gaan shoppen, ik bedoel aan te geven wat ik leuk vind in een "verwen pakketje"
Laatst bijgewerkt door fohadie op 26-10-21 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Bienotje

Berichten: 10866
Geregistreerd: 09-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 20:13

Hier liever geen oorbellen, draag veel hetzelfde omdat ik nogal snel irritatie krijg van sommige materialen.

Hier update voor mijn ss er zijn wat dingen tov beginpost veranderd ;-)

Straks een nieuwe woonplek zonder bad/ oven dus spulletjes daarvoor vallen af. Het is klein huisje dus decoratie dingen ook liever niet. Geurstokjes/ luxe kaarsen en douchedingen/ nagellak en sokken nog altijd prima!

Ik heb straks ook een tuintje, daar wel wat meer ruimte :-)

Verder kan ik straks meer naar het werk fietsen, dus evt zadelhoesje en zo'n gebreide hoofdband of oorwarmers in neutralere kleur of extra leine lampjes zie ik ook wel zitten :j