Dat ene genante moment...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
topsylover

Berichten: 5639
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:06

Bopje schreef:
Hier dus met de glazenwasser :7 :')

Maar ik denk dat je niet wilt weten wat die allemaal zien, haha.

Ik heb een tijdje een glazenwasser gedate en die vertelde ook echt de gekste verhalen. Heel veel eenzame huisvrouwtjes (van alle leeftijden) die zich "per ongeluk" net aan het omkleden (of erger := ) waren voor het raam waar hij bezig was. :(:)

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:20

Sammiex2000 schreef:
Dit soort verhalen zijn dus precies de reden dat ik niet zo’n ding heb !!!


Heeft er wel voor gezorgd dat ik die dingen altijd gelijk opruim in een onherkenbaar zakje en dat ik ze alleen oplaad als ik alleen in de ruimte ben. :')

Voor de rest maakt het mij helemaal niks uit. We hebben zelfs met de dames op mijn werk + enkele klanten 2x een dildoparty gedaan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:24

chamion schreef:
Sammiex2000 schreef:
Dit soort verhalen zijn dus precies de reden dat ik niet zo’n ding heb !!!


Heeft er wel voor gezorgd dat ik die dingen altijd gelijk opruim in een onherkenbaar zakje en dat ik ze alleen oplaad als ik alleen in de ruimte ben. :')

Voor de rest maakt het mij helemaal niks uit. We hebben zelfs met de dames op mijn werk + enkele klanten 2x een dildoparty gedaan :+


Wat moet ik me daarbij voorstellen?

TheNovelist

Berichten: 1500
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:38

chamion schreef:
Sammiex2000 schreef:
Dit soort verhalen zijn dus precies de reden dat ik niet zo’n ding heb !!!


Heeft er wel voor gezorgd dat ik die dingen altijd gelijk opruim in een onherkenbaar zakje en dat ik ze alleen oplaad als ik alleen in de ruimte ben. :')

Voor de rest maakt het mij helemaal niks uit. We hebben zelfs met de dames op mijn werk + enkele klanten 2x een dildoparty gedaan :+

Sorry een wat? :')

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:40

Ja die schijnen te bestaan. :') Samen speeltjes bekijken en zo. Kan me er geen voorstelling van maken maar ze zijn er.

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:52

Lijkt me best gezellig met een groep vriendinnen en een paar goede flessen drank. :')

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:58

Kaitlyn schreef:
Lijkt me best gezellig met een groep vriendinnen en een paar goede flessen drank. :')


Dat was het inderdaad.

Je kan het vergelijken met een tupperware party. :+ Iemand organiseert het en stelt haar huis open en regelt een verkoper. Die neemt diverse materialen mee. En gaat vervolgens verschillen uitleggen en hoe je moet kijken wat fijn is voor jou, je relatie enz. Deze onze had zelfs een quiz meegenomen. En dan kan je bestellen. Gemiddeld 1,5 a 2 uur lang.
Wijntje, wat snacks erbij en heel veel lachen, rode oortjes :') en voila een gedenkbare middag/avond

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 14:08

Zelf heb ooit een uni docent in bijzijn van een hele groep hardop gewezen op de schrijfwijze mijn naam
"Met een Z!" riep ik

Maar het is dus met een s ... iedereen keek mij echt aan van huh? Geen idee waarom ik überhaupt iets moest zeggen op dat moment en nog zo een domme fout ook haha

Paard gerelateerd een dubbelsprong waarvan de eerste samen ging met paard en de tweede ik solo nam en eindigende in een plas water, zeer charmant

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 14:33

Zon dildo party is geweldig, echt de moeite waard!

rockwitch

Berichten: 11726
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:20

Dildo party is echt lachen ooit een keer gedaan met een paar bokkers als meeting. Ontzettend gelachen.

Bopje
Berichten: 1785
Geregistreerd: 24-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 19:44

rockwitch schreef:
Dildo party is echt lachen ooit een keer gedaan met een paar bokkers als meeting. Ontzettend gelachen.


Ik voel een nieuwe bokt-meeting aankomen!

rockwitch

Berichten: 11726
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 19:45

Moeten we ff wachten tot de lockdown over is.

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 19:50

Ik doe meee!
Mn zus zit te wachten op zo'n party, alleen door corona al 3x uitgesteld....

Volgens mij heb ik mensen in de bus die het gênant vinden als ze het pin apparaat te kunnen gebruiken om in te checken met hun OV...

Anoniem

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:13

Ik zei in een zoommeeting tegen iemand dat zn geluid af en toe vast liep. Persoon bleek te stotteren, oeps!

thequeensmum
Berichten: 3520
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:18

Sammiex2000 schreef:
Ik zei in een zoommeeting tegen iemand dat zn geluid af en toe vast liep. Persoon bleek te stotteren, oeps!

_/-\o_ Dat is echt erg :D

HopeDreamer

Berichten: 965
Geregistreerd: 17-03-15

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:38

Whahaha ojee :') _O-

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:39

Wat erg :')

Qimm

Berichten: 15159
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:42

Auwtsj

Anoniem

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:42

Schaam me dood hihi

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:45

Haha :')

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 16:16

Even een schopje: ik zocht een centraal blunder topic, maar volgens mij is dat deze?

Vandaag ging ik mijn auto wassen. Doe ik niet zo vaak.. dus er was weer wat vernieuwd bij die zelf autowasplaatsen.

Muntje erin en spoel eerst de auto af.
Muntje erin voor de schuimborstel, en lekker insoppen. Dacht ik. Weinig schuim? Normaal kwam er altijd veel schuim uit die borstel.
Tijd op.
Komt er een man, zegt mij dat ik de verkeerde handeling in had gedrukt en de verkeerde borstel daarbij gebruikte (ik had op megaschuimborstel geklikt, daar hoorde dus een groene slang en borstel bij.. )
Hij gooit er een muntje in drukt op gewone schuimborstel, degene die ik dus in mijn hand had en loopt glimlachend en hoofdschuddend weg.

Wel lief dus, maar voelde me wel even blond dat ik een minuut met de verkeerde borstel de auto heb zitten ‘insoppen’ :+

Nynkex01
Berichten: 1119
Geregistreerd: 05-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 23:41

Nou hier een van mn moeder: we zaten met z’n drieën in de auto en mijn vader reed veel te hard, dus we werden aangehouden. Agent had natuurlijk ons kenteken al even gescand mijn vader doet het raampje open en agent zegt: zo familie van der Wal! Zegt mijn moeder heel onschuldig: kent u ons? Die man dacht dat ze hem voor de gek hield en werd echt heel boos, wij gingen helemaal stuk

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 01:23

Ik ben eens, de ochtend na een laat feestje, naar mn werk gegaan zonder mn rokje aan te doen. Het was winter, dus ik had een (vrij dunne) zwarte panty aan met mn winterjas erover. Op kantoor aangekomen wil ik mn jas uit doen en zie ik dat ik mn rokje niet aan heb gedaan.

Ik heb maar gebluft en gedaan alsof het mode was :=

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 06:32

Iriscope schreef:
Ik ben eens, de ochtend na een laat feestje, naar mn werk gegaan zonder mn rokje aan te doen. Het was winter, dus ik had een (vrij dunne) zwarte panty aan met mn winterjas erover. Op kantoor aangekomen wil ik mn jas uit doen en zie ik dat ik mn rokje niet aan heb gedaan.

Ik heb maar gebluft en gedaan alsof het mode was :=


_O- _O-