Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 11:15

Matheno schreef:
En waxmelts? Top, flop?


Voor mij een top! Ik houd van wat meer warme geuren, de ‘frisse’ en dennengroen vind ik vaak prikken in mijn neus. Ik heb zelf al twee leuke branders.

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 11:22

Hier liever geen sieraden, want de ervaring leert dat deze toch ergens in een la belanden en dat is zonde. Oorbellen draag ik sowieso niet. Dingen voor in mijn haar gebruik ik eigenlijk ook niet, behalve de gewone standaard elastiekjes haha.

Pittig eten ben ik ook geen fan van, kan er niet goed tegen. Voor de rest lust ik bijna alles :D

Een lichttherapielamp mag wel in het pakket :P Al vrees ik dat dat iets boven budget zal zijn :P

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78507
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 11:23

Gezien de ongebruikte (ooit gekregen) die in de kast liggen een flop.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10421
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-21 11:26

Hier ook helaas een flop. Vind de geur vaak wel lekker alleen wil ik dus ivm de beesten geen kaarsen aansteken hier in huis

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 12:10

Hier liggen er ook nog teveel waxmelts ongebruikt mooi te wezen in de kast. Ik vind het altijd wel lekker om aan te steken, maar ik vergeet het gewoon. Bovendien zijn mijn katten iets te nieuwsgierig en duwen ze gerust hun neusjes in het gesmolten goedje.

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 12:16

Even bijgelezen weer, las het bericht over de twijffellijst. Daar sta ik niet op gelukkig want ik heb geen bericht gehad. Had mijn tops en flops al doorgegeven aan Ynskek bij mijn aanmelding, dus ik neem aan dat dat voldoende is.

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 12:51

Waxmelts geen ervaring mee :). Vind geurstokjes wel lekker, dus misschien wexmels ook?
En anders in een munt/eucalyptus achtige geur, dat ruik ik toch niet haha.

Roosch

Berichten: 36649
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 13:08

Ik bedenk me net een enorme top. Ik wil langzamerhand m'n woonkamer van aquablauwe accessoires naar donkergroene accessoires omgooien.

Ik heb nu bijvoorbeeld twee blauw gehaakte kussens liggen volgens dit patroon: https://www.google.com/search?q=donkerg ... 4yheADWfUM

En ik wil eigenlijk over naar deze kleur:

https://www.google.com/search?q=donkerg ... l4SQuJoZuM

Ik heb op dit moment in het aquablauw:

* twee kussens
* een dekentje onderin een tafeltje waar de katten in kunnen
* twee kussentjes voor zo een typisch kattenhuisje wat je van de action kon kopen een tijd geleden

Mocht santa ergens tegenaan lopen wat dit kan vervangen of zelf zo creatief zijn: leuk!!

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 13:12

je linkjes geven alle google zoekresultaten Roosch :+

Pittig eten, daar kan ik erg slecht tegen. M'n man vindt t wel lekker, maar ja dat krijgt hij dus niet zo heel vaak.

Isabel

Berichten: 2269
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 13:19

Hier zijn waxmelts ook een flop. Geurkaarsjes vind ik dan wel weer heel leuk!

Roosch

Berichten: 36649
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 13:24

miccamaaike schreef:
je linkjes geven alle google zoekresultaten Roosch :+

Pittig eten, daar kan ik erg slecht tegen. M'n man vindt t wel lekker, maar ja dat krijgt hij dus niet zo heel vaak.

Lol. Niet slim.

Screenshots:

1.

Afbeelding

2.
Afbeelding

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 13:37

Ik zal vast een haakcursus gaan volgen :+
Wel mooie groene kleur!

Ik wil graag een interieurstylist in mijn pakket, moet verfkleuren bepalen voor t nieuwe huis en ik vind dat heel moeilijk.

Roodvos

Berichten: 6658
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 14:05

Waxmelts: flop! Ooit gehad maar ik hou niet van kaarsjes e.d. i.v.m. de katten

Ik zag solar lampjes voorbij komen: top! Nu misschien niet helemaal het seizoen voor. Ik vind van alles leuk. Staand, hangend, prikkers, pauwen, vlinders, flamingo's, katten, lampions.

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 14:16

Waxmelts in fruit geuren zijn hier wel een top, heb er nog liggen maar ze gaan ook altijd wel op net als waxinelichtjes met geur.

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 14:21

Jolien87 schreef:
M_D_H schreef:
Die bekkenbodemspierballetjes, zijn dat niet gewoon de beruchte 2 zilveren balletjes uit 50 tinten grijs? :')


Geen idee, ik moet heel eerlijk toegeven dat ik nog nooit ook maar één woord heb gelezen uit de 50 shades reeks maar ik vind ze er niet per sé heel uitnodigend uitzien. :')
Het zijn overigens zwarte, rubberen balletjes met gewichtjes erin en ik ben er nog niet helemaal over uit hoe we die dingen moeten inzetten. Ik bedoel, moet mijn vriend aan het andere eind trekken terwijl ik uit alle macht probeer om ze niet te verliezen?

Schuif gezellig aan Roosch, balletjes bij de satésaus?


Oke ik pak het onderwerp toch nog even terug

Ik ga heeeeelemaal stuk om deze opmerking _/-\o_

zo'n kalender heb ik ook overwogen om te kopen maar na de reviews gelezen te hebben denk ik dat wij het meeste al wel hebben :o


Haardingen...
Ik gebruik veel van die spiraalelastiekjes en net als de aanstekers raak ik die ook kwijt. maar dan niet die dikke maar de iets dunnere versie
Verder heb ik stijl en krultang maar sinds de corona ligt het meeste te verstoffen, ga niet meer zo vaak ergens heen haha
Een goede föhn met opzetstukken mis ik dan nog wel . ik kocht zo'n action ding waar je dan na een paar maanden achter komt dat de opzetstukken niet oppassen. Koop je er 1 bij de kruitvat, ontploft dat ding na een paar x... ik ben er mee opgehouden haha

Iets om echt een goede stevige knot te maken voor onder je cap is wel welkom. Ook weer ooit ergens 1 zo'n knip die je dan oprolt gekocht, OF het ligt aan mij, OF aan mijn haar, OF het werkt niet zoals op de plaatjes maar ik ben weer terug naar de donut, en de rest onder je cap proppen verhaal :')

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 14:27

Elastiekjes ook altijd te weinig, ik heb nu 1 goeie aansteker voor de kaarsen en tot nu toe is hij nog niet kwijt geraakt.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 14:43

Ook geen waxmelts of elastiekjes hier.

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 14:46

Ik hoef ook geen waxmelts, elastiekjes, of aanstekers.

snoopydogy

Berichten: 2221
Geregistreerd: 20-11-11

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 14:49

zo ook weer bij gelezen jeetje wat gaan jullie hard zeg
is het al 1 november hihi
schiet al op
hier mis nog wat tops
hier zijn bak boeken altijd welkom mogen 2dehands zijn evt
voor al boeken voor taarten en cupcacks zijn welkom

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:09

Aanstellers hebben wij helemaal niet meer in huis. Dus als mijn Santa iets voor mij koopt wat aangestoken moet worden is een aansteker wel een top, haha. Haar elastiekjes raak ik ook altijd kwijt.

Dikke top voor onze katten zijn van die kleine balletjes met een rammeltje erin met gaatjes zodat hij hem makkelijk mee kan nemen in zijn bek. Een dicht balletje vinden ze niet zo leuk.

Marjo

Berichten: 37226
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:10

JorisDy schreef:
Aanstellers hebben wij helemaal niet meer in huis. Dus als mijn Santa iets voor mij koopt wat aangestoken moet worden is een aansteker wel een top, haha. Haar elastiekjes raak ik ook altijd kwijt.

Dikke top voor onze katten zijn van die kleine balletjes met een rammeltje erin met gaatjes zodat hij hem makkelijk mee kan nemen in zijn bek. Een dicht balletje vinden ze niet zo leuk.


Aanstellers doen wij ook niet aan :D

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:11

Ik heb hier al 1 aansteller lopen (dementerende kat), dus ik hoef geen 2e per post.

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:13

snoopydogy schreef:
zo ook weer bij gelezen jeetje wat gaan jullie hard zeg
is het al 1 november hihi
schiet al op
hier mis nog wat tops
hier zijn bak boeken altijd welkom mogen 2dehands zijn evt
voor al boeken voor taarten en cupcacks zijn welkom


oeh, ik wil jou wel als lootje. Vind kookboeken uitzoeken zo leuk, koop op vakantie ook vaak een (Engelstalig) kookboek met lokale gerechten ipv een souvenir en kan het niet nalaten om in een boekenwinkel of kookwinkel even heerlijk bij de kookboeken te neuzen.

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:19

Haarspullen zijn hier een grote TOP! :j Kinderspeldjes zijn ook een succes en altijd welkom, mijn oudste heeft prachtige lange haren en is gek op mooie dingetjes voor erin.

Waxmelts vind ik ook fijn; voor geuren check mijn voorgaande berichtjes :D . We hebben nu ook een aantal Woodwick kaarsen in huis, heeeeeerlijk! Ik houd van het geluid en ze ruiken zo lekker.

Ik heb een grote collectie losse thee en een chronisch tekort aan thee-eikels, dus die zijn ook altijd welkom.

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:49

Waxmelts gebruik ik niet, maar bedankt aan degene van de aanstellers! (Haha) een kaarsaanstekerkan ik zeker gebruiken. De oude moest je met gasbijvullen, maar zelfs nadat hij bijgevuld is, doet hij niets meer. -O-