Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 107 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 330  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa Surprise 2021

 
Profiel   

Waxmelts gebruik ik ook niet (denk ik) :')

Ik las iets over pittig eten, doet me denken aan dat ik laatst met verzorgde lunch een broodje hete kip nam, maar het was gewoon kip met chilisaus. Nu hadden we laatst weer verzorgde lunch dus ik nam weer dat broodje, maar het was nu echt heel pittig :') Ik hou niet zo van pittig
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 15:59 



 
Profiel   

Het is straks voor mijn Santa wellicht handig om te weten dat ik met 2 SSSs mee doe, dit is de link naar de andere: [HK] Secret Santa Surprise Weerwolven van Wakkerdam Editie 4.0

Mijn verzoek aan mijn Santa hier is om dat wat je verstuurt te begeleiden met de melding dat het uit het grote SSS topic komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 16:34 



 
Profiel   

Voor mij trouwens ook geen mutsen of haarbanden. Die eerste heb ik nog genoeg, die tweede vind ik zelf niks. Maar dat is uiteraard persoonlijk. ;)

Ik ben dol op pittig, maar ik hoef geen hete saus in mijn pakket. Iets met pepertjes erop bijvoorbeeld sokken, vind ik wel een top! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 16:49 



 
Profiel   

Jij wil een shirt van de ReD Hot Chili Peppers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 16:51 



 
Profiel   

Waxmelts klinkt leuk heb t nog nooit gehad.
Pittig eten hoera.
Haar dingen? Ik heb heel kort haar dus beetje zinloos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 16:53 



 
Profiel   

Waxmelts hier een flop, ik vergeet ze altijd dat ik ze heb. Echter geurkaarsen mag je mij mee dood gooien. <3 voornamelijk warme geuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 16:54 



 
Profiel   

Roosch schreef
Jij wil een shirt van de ReD Hot Chili Peppers?


Geen bandshirts _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 17:02 



 
Profiel   

Sorry. Super druk gehad !

11 uur per dag gewerkt pff.

Champignon Snijder en knoflookpers zijn hier opzich welkom.
Make up, mutsen, handschoenen en verzorgingsproducten vind ik niet zo sorry !

Mijn dochtertje draagt overigens inmiddels maat 80. Dus mocht Santa dat leuk vinden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 17:15 



 
Profiel   

Neonlight schreef
Sieraden maak je mij niet blij mee. Ik heb geen gaatjes in de oren, en draag 2 tot 3 dierbare ringen en wil er niet meer dragen, ketting is een dierbare gouden ketting en armbanden irriteren me (omdat ik ze meestal niet kan dragen, en als ik ze dan draag voel ik ze altijd).
Make-up is ook iets wat ik al 30 jaar niet meer gebruikt heb. :=


Sluit me aan bij Neon :+

Mooi eensgezind dat groen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 17:22 



 
Profiel   

Haha woeps autocorrect bedoelde aanstekers :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 17:28 



 
Profiel   

Oh, een goede knoflookpers zou ik ook wel waarderen. Ik hou wel van koken met knoflook maar ik ben niet zo goed in heel fijn snijden en heb geen perso dus ik heb nu van die potjes fijn gehakte knoflook maar dat is echt idioon duur in vergelijking met een bol knoflook

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 17:31 



 
Profiel   

Als mijn de toch iets voor de katten wil kopen, dan vinden in elk geval Freya iets met Catnip helemaal geweldig. Ze gaat er zelfs van kwijlen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 17:38 



 
Profiel   

Ik kan op het moment niets ruiken. Nooit geurkaarsen gehad, geen idee of ik het wat vind. :')
Mijn ene kat is trouwens de hele tijd jaloers als de ander aandacht krijgt, echt hillarisch. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 17:52 



 
Profiel   

Waxmelts vind ik een flop.
Ik kan mijn eigen haar netjes (in)vlechten, doe dit vaak als ik 's ochtends mijn haar heb gewassen onder de douche. Verder heb ik heel fijn, maar veel haar dat enorm snel klit. Dus eigenlijk altijd mijn haar vast, omdat er anders vogelnesten ontstaan waar de spreeuwen jaloers op zijn. Elastiekjes, schuifspeldjes en klemmetjes heb ik ook meer dan genoeg.

Ik denk dat onze kat ook wel catnip kan waarderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:11 



 
Profiel   

Wat voor make-up kleurt ook bij groen Apple. :))

Hier ook een aansteller in huis, in de vorm van een hond. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:18 



 
Profiel   

Wat voor mij wel een top is, ook al heb ik eerder aangegeven dat ik geen kleding wil, zijn unisex tshirts van bands/ artiesten die ik graag luister :) (Rammstein, Imagine Dragons, Dire Straits, Led Zeppelin, Deep Purple, Linkin Park, OneRepublic, Red Hot Chili Peppers, Bon Jovi, Rolling Stones, CCR, Kansas, The Doors, AC/DC, Ed Sheeran, Eminem)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 18:45 



 
Profiel   

Ohh haardingetjes zijn hier ook welkom! Ik heb nooit genoeg elastiekjes en scrunchies.
Make-up is wel een flop, dat gebruik ik eigenlijk nooit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 19:03 



 
Profiel   

Hier geen waxmelts meer. Theelichten zijn opzich nog wel welkom. Maar sinds ik de rituals genie uitgevonden heb, echt, wil ik niets anders meer!

Soms zet ik de brander nog wel aan hoor, maar heb zelf nog genoeg van die dingen, dus dat is ook een tweede reden dat ik ze niet vraag! :)

Haar elastiekjes heb ik altijd van de kruidvat, zit geen soort van haakje omheen, heb je verschillende kleuren van ca 30 stuks voor €1,99. Zelf vandaag ook weer wat bij de prijsmepper meegenomen die daar gewoon met 75% korting was afgeprijsd. Dus dezelfde stiekjes maar dan voor 50 hele centjes!

Wazig fototje even van internet afgeplukt.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 19:05 



 
Profiel   

Hier geen sieraden die draag ik eigenlijk nooit

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 19:15 



 
Profiel   

Hier ook geen fan van sieraden of haarproducten (maskers wel maar geen elastiekjes of speltjes etc). Waxmelts gebruik ik ook niet meer. Ben ook over gegaan op geurstokjes en kaarsen van rituals en dan de geur ayurveda. Hint hint. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 19:25 



 
Profiel   

Oh ja, Ayurveda en Sakura zijn hier ook top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 19:28 



 
Profiel   

Ik ben overigens wel heel benieuwd dan weer naar de zwitsal foam, lees dat deze oa juist niet uitdrogen etc…

Ondanks mn allergie best nieuwschierig hier in.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 20:02 



 
Profiel   

Waxmelts zijn hier een flop. Vroeger wel gebruikt maar inmiddels niet meer. Ik heb een gellaklamp dus een vrolijk nagellakje die in combi met de lamp gebruikt kan worden is ook altijd welkom. Zoek nog een wat donkerdere kleur rood of een mooie roze kleur. Gebruik nu vooral de lakjes van neonail maar andere merken zijn ook welkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 20:08 



 
Profiel   

Banyu schreef
Ik ben overigens wel heel benieuwd dan weer naar de zwitsal foam, lees dat deze oa juist niet uitdrogen etc…

Ondanks mn allergie best nieuwschierig hier in.

[ [url=m/7EIshy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik twijfelde zo om hem mee te nemen.. heb nu de bodyspray genomen <3


Oja nog een top: ik ben echt verliefd op dingen met groene appel geur en smaak(groene snoepjes).

Had jaaaaren geleden een parfum met die geur <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 20:42 



 
Profiel   

Aanstellers zijn hier ook een flop. Ik heb wel genoeg aan drie harige aanstellers in huis.

De geurcollectie Sakura en The ritual of Mehr van Rituals vind ik erg lekker ruiken. Ik heb hier laatst nog verschillende producten van gekocht, zoals geurstokjes en handcrème. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 20:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 107 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 330  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen