Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 21:15

Mijn vriend werkt om en om.
Ene week van 05:00 tot 17:00 en andere week van 17:00 tot 05:00.

Ikzelf werk vrijwel elke dag 10 uur en dat 5 dagen in de week.
Dus ja, 24 uur per week vind ik ook als weinig klinken... :o

Om er een discussie over te starten? Nee! Maar tof dat je daarmee een fulltime baan hebt.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 21:20

Rambogirl schreef:
Mijn vriend werkt om en om.
Ene week van 05:00 tot 17:00 en andere week van 17:00 tot 05:00.

Ikzelf werk vrijwel elke dag 10 uur en dat 5 dagen in de week.
Dus ja, 24 uur per week vind ik ook als weinig klinken... :o

Om er een discussie over te starten? Nee! Maar tof dat je daarmee een fulltime baan hebt.



Aangezien zij die uren in het weekend + ‘s nachts draait, zal zij waarschijnlijk net zoveel verdienen met “weinig” uur als jij met je 50.


Tenzij jij dat ook snachts en in het weekend doet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 21:35

_San87_ schreef:
[***] schreef:
Besteld bij bonprix, maar mijn bestelling is in de wacht gezet vanwege problemen bij PostNL. Volgens de klantenservice ligt het probleem wel bij Bonprix. Het zou morgen aan moeten komen, maar klantenservice heeft geen flauw idee wanneer het wel wordt. Vrijdag? Over 6 weken? Het kan allemaal...
Gelukkig had ik nog geen zwemafspraak gepland, ik zit nu mooi zonder badpak.

Ergens anders bestellen (Bol?) en t badpak van Bonprix annuleren of terug sturen zodra t er is?


Annuleren kan niet meer, bij terugsturen heb je het geld pas na 2 weken terug (in theorie, in de praktijk langer hoor ik nu om me heen). Mijn geld is even op, ik ga duimen dat het snel komt. Dit is toch geen service -:(-

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 22:04

Ik zag laatst reclame dat ranking the stars terug kwam, vandaag 1e aflevering. Ik keek er echt naar uit want ik vond het altijd zo leuk om te kijken. Het was zo verschrikkelijk :( Ik heb het op een gegeven moment uitgezet omdat het gewoon niet grappig was. Jammer :(.

hagelslag
Berichten: 9021
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 22:47

Nederlanders met 10 jerrycans bij een Duits tankstation.
Ik snap dat t goedkoper is. Maar ik Wil tanken en op bed -O-

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 22:55

Bonprix gaf bij mij laatst ook vertraging aan bij PostNL en ik had het 1/2 dagen later!

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 23:49

Bonprix moet je alleen betalen voor terugsturen en ik vind ze niet snel met verzenden.
Ik was echt een MissEtam klant, ging altijd lekker vlot en gratis retouren maar ja, die is er niet meer ^)

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 23:54

Benthhh schreef:
Bonprix gaf bij mij laatst ook vertraging aan bij PostNL en ik had het 1/2 dagen later!

:j ik heb er hier vorige week ook nog over geklaagd in dit topic, bij mij gaven ze ook postnl de schuld. Ik kreeg het 2 dagen later als de datum die ze bij het afrekekenen hadden aangegeven.


Eigenlijk vind ik dat ze dan die claims van dan en dan heb je het in huis! gewoon van hun site moeten halen als ze die beloftes niet kunnen nakomen.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 23:56

MelissaV schreef:
Mensen die zeuren over het feit dat ik maar 2 dagen per week werk. Ik doe 2 nachten van 12u, dat wordt gewoon gezien als een fulltime, stop met zeuren.


En al was het gewoon parttime.... Ik snap het ook niet. Ik werk 19u per week. Ik vind het helemaal prima! Ik heb zo mijn redenen om maar 19u te werken en geen 40u! Boeiend! Als ik rond kan komen hiermee, wie is n ander dan om erover te oordelen? Inddd waarschijnlijk jaloezie, dat zij blijkbaar wel 40u moeten werken om hun vaste lasten te kunnen betalen ;)
Laatst bijgewerkt door iirrssjjee op 27-10-21 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 23:56

Inderdaad en ik zit altijd te k*tten met de maat daar :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 00:37

chanicha schreef:
Bonprix moet je alleen betalen voor terugsturen en ik vind ze niet snel met verzenden.
Ik was echt een MissEtam klant, ging altijd lekker vlot en gratis retouren maar ja, die is er niet meer ^)


Terugsturen is gratis, tenzij je je hele bestelling terug stuurt.
Miss Etam valt niet lekker bij mij, het is fijn dat ze grote maten hadden maar de modellen van de kleding passen nooit bij mijn figuur.
Ik ga maar gewoon duimen dat het er snel is, dan passen (hopelijk pas ik in maat 46 maar voor de zekerheid ook 48 besteld) en de ander terugsturen.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 00:48

Ik ben moe en wil slapen maar baby schopt de hele tijd superhard. :')

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 01:33

Ik kan niet slapen… moet om 02:45 weer opstaan voor werk.., vrees dat het doorhalen word… spierpijn en echt moe maar daardoor kan ik dus niet slapen..,

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 01:37

[***] schreef:
chanicha schreef:
Bonprix moet je alleen betalen voor terugsturen en ik vind ze niet snel met verzenden.
Ik was echt een MissEtam klant, ging altijd lekker vlot en gratis retouren maar ja, die is er niet meer ^)


Terugsturen is gratis, tenzij je je hele bestelling terug stuurt.
Miss Etam valt niet lekker bij mij, het is fijn dat ze grote maten hadden maar de modellen van de kleding passen nooit bij mijn figuur.
Ik ga maar gewoon duimen dat het er snel is, dan passen (hopelijk pas ik in maat 46 maar voor de zekerheid ook 48 besteld) en de ander terugsturen.


Nou ik moest echt 3,95 per retour betalen!
Ik had een rekening openstaan van 7,90 zag ik een tijd geleden dus ik bel de klantenservice en dat bleek te zijn van dat ik twee keer de bestelling had teruggestuurd.

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 01:39

Dat ik niet kan slapen, zoveel om aan te denken voor de verhuizing %)

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 02:01

Ben maar uit bed gegaan, ga douchen, oog druppelen, eff wat eten, energiedrank nemen en eten klaar maken pffff. Gewoon geen minuut geslapen

Mando

Berichten: 15692
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 02:51

En het is niet eens volle maan.

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 04:31

Rennie89 schreef:
Ben maar uit bed gegaan, ga douchen, oog druppelen, eff wat eten, energiedrank nemen en eten klaar maken pffff. Gewoon geen minuut geslapen


Hier nog een :(
Zit nu samen met mijn man beneden, die heeft ook geen oog dichtgedaan en die moet straks nog werken :x

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 05:33

Hier wakker geworden met een verschrikkelijke nachtmerrie.

Sinds ik de uitspraak hardop heb gedaan, dat ik er helemaal door ben en opgebrand ben van m'n werk, heb ik ze dagelijks.

Ik geloof dat het tijd word voor actie, want ik krijg het idee, dat ik dit niet alleen aan ga kunnen.

Mando

Berichten: 15692
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 06:07

Ben nog in slaap gevallen.

Pas op de plaatst maken maralyn.
Ik heb vorig jaar slaapproblemen gehad, sliep al 3 maanden toen amper.
Ik ben begin november thuis komen te zitten en 3 maanden thuis gezeten incl psychische hulp.
In februari pas weer 2x2 dagen aan de slag gegaan.
Pas op jezelf en kies voor jezelf je heb maar 1 lijf, wees er zuinig op.

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 06:48

Ik ben zo ontzettend moe maar moet 7 uur al weg, heb vandaag een toets eerste uur en wil absoluut niet te laat komen

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 07:37

Hier ook slecht geslapen. En moet nu eruit om te gaan werken..
En het werken valt me zwaarder als gedacht. :') (10 jaar thuis mogen blijven bij mijn kinderen)

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 08:08

Mezelf vanochtend weer uit bed moeten slepen, gedoucht wamt daar had ik gisteren geen tijd meer voor, door het douchen een trein later, valt die trein uit door een kapotte trein op het spoor. Nu is de vraag, hoe laat gaat er wel weer wat? :?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 08:23

Hier ook slecht geslapen. Gelukkig maar 1 college en dan naar huis. :Z

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 08:41

Aan de weinige uren die ik krijg op werk -O- het begon met super veel uren en toen is er het een en ander gebeurd en sindsdien krijg ik alleen dezelfde soort diensten... En die zijn kort. Het is wel lekker hoor daar niet van maar ik heb het gevoel dat het met die gebeurtenis te maken heeft... En dat vindt ik ontzettend jammer!

Gelukkig heb ik al werk erbij. Maar ik twijfel om gewoon geen andere baan te zoeken met een goed contract.