Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 203 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 330  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa Surprise 2021

 
Profiel   

Roulette_ schreef
Vind dat eigenlijk wel leuk, die creatieve namen op geurkaarsen.

Had vandaag een klein onderdeel van een cadeautje willen kopen, maar dat was alweer niet op voorraad... dus in plaats daarvan eerst los gegaan op Black Friday en toen mijn bankrekening begon te klagen een EJL-ITP van mijn paard gemaakt. Soms kan ik haar wel achter het behang plakken, maar zelfs dan ben ik nog enorm gek op haar <3


Creatieve namen zijn prima, maar zet er dan even ergens bij wat voor geuren er dan in zitten :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:29 



 
Profiel   

Ik vrees dat mijn weekboodschappen doen morgen black saturday wordt. Als ik dadelijk nog zin heb ga ik maar vast mijn lijstje maken. Kan ik gelijk morgenochtend naar de winkel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:32 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
ik heb echt al teveel geld uit gegeven met black friday en zo ga ik nog spontaan nieuwe rijlaarzen laten aanmeten en ik weet niet wat ik wil :+


Door al die kortingen denk ik ook altijd spontaan van alles nodig te hebben :+
Nouja eens per jaar mag het wel, zeker gezien sinterklaas/kerst dit jaar vast weer niks wordt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:14 



 

Neonlight schreef
marleen_88 schreef
Ik ben vast een van de weinigen, maar ik heb nog nooit iets op Black Friday gekocht.


Ik ook niet, behalve mijn weekboodschappen die altijd op vrijdag gedaan worden. :))
Ik vandaag voor het eerst, maar ik had dan ook daadwerkelijk wat nodig, en een drone stond al een paar jaar op m'n verlanglijstje. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:24 



 
Profiel   

Hier ook wel iets gekocht op BF. Een autostoeltje voor dochtertje. Wel essentieel en mooi korting :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:27 



 
Profiel   

Ik koop normaal ook niet echt wat op BF maar moest nu wel wat dingen hebben dus daar ook op gewacht.
Mevrouw merrie had haar deken gesloopt, en is in augustus geopereerd aan een bultje op haar buik. Is wel geheeld maar litteken is wat dik en rommelig nog. Dus nu een singel en een longeersingel met bont gekocht.

Maar Mevrouw staat dus al sindsdien stil. Vandaag even het zadel er op gelegd om te kijken hoe de singel zat en welke maat ik dus moest hebben..... ze is dik. Zo dik dat het zadel amper nog past :+

Iemand moet dus op bootcamp!

Nu maar hopen dat ze niet al haar grappen weer uit de kast haalt als we weer gaan rijden }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:39 



 

Ik koop altijd jimmy lion sokken met black friday.. een 10 pack, 5 voor mij en 5 voor mijn vriend. Ze gaan alleen lang mee, dus de sokkenla is nogal overvol. En er zijn nu dus weer 10 paar onderweg _O-


Ik ga morgen schapenvacht vilten *\o/* Verder vind ik door de persco even alles stom. Over 2 weken lang weekend Maastricht en na 17u mag je niks. Blegh. Maar goed, altijd nog beter als een lang weekend Kathmandu _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:59 



 
Profiel   

Knuff Idinn. Ik zit in dezelfde mood.

Wel gaaf dat je schapenvacht gaat vilten!

BF, ik ben los gegaan. Ik heb meerdere supplementen ingeslagen, moest nog een bikini, schoenen.... en ik heb mij ingehouden een droger te kopen. Eigenlijk moet ik nog een winterjas, mijn vorige is aan het dood gaan. Maar daar had ik geen zin meer in :=

Van het weekend even voor mijn lootje alles inpakken en de doos vullen. Nog even een laatste hand aan de hints {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:15 



 
Profiel   

Ik heb flink geshopt op BF. *\o/* De cadeautjes voor mijn lootje heb ik zo goed als in huis. Ik ben al over het budget gegaan, maar ik wil eigenlijk meer kopen :') struggles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:43 



 
Profiel   

Aah echt vervelend als je een leuk weekend weg hebt geboekt met deze regels..

Ik ben ook even narrig van de nieuwe maatregelen.. het runnen van een bedrijf brengt al de nodige hobbels mee maar het moeten sluiten van deuren om 17.00 is gewoon echt opnieuw een disaster. Sorry voor de off-topic maar ik ben even echt niet blij ;(

Gelukkig moet ik wel weer even lachen om de kaars geur suggesties.. nat schaap #beelddenker :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 23:01 



 
Profiel   

Jolien87 schreef
Even heel serieus, ik weet het, dat zijn jullie zelden van mij gewend in dit topic maar ik hoop echt oprecht dat ik niet één of ander piemelpakket krijg. Ook ik heb, ondanks alle grappen en grollen, serieus aandacht besteed om een leuk pakket samen te stellen voor mijn lootje. En ik hoop vooral dat de geintjes in dit topic geen aanleiding zijn voor mijn Santa om daarop los te gaan.


Een piemelpakket is dus geen top, hoe kan dat nu geen top zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 23:09 



 
Profiel   

Omdat ik er al één tot mijn beschikking heb waar ik meer dan tevreden over ben :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 23:50 



 
Profiel   

Sorry sss, ik doe het nog even rustigaan. Echt bijlezen doe ik als ik weer thuisben. Maar ik zal je wel even laten zien waar ik nu vertoef. 28-30 graden, watertemperatuur hetzelfde, en lekker duiken: Curacao.
Ik heb al ergens een klein zeegrotje ontdekt en ja, ik heb mijn eerste zeepaardjes gevonden. Nu weet ik hoe je de rollkur moet uitvoeren. :D

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 00:06 



 

<3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 01:30 



 
Profiel   

Jolien87 schreef
Banyu schreef
Ik heb ze gekocht omdat ik benieuwd was naar waarom iedereen zo enthousiast is hierover. En nu snap ik waarom. Enige kaarsen die ik ook echt ruik in mijn woonkamer. Normaal ruik ik nooit geurkaarsen.

Je hebt er nu zelfs ook de grotere variant van! Zoek alleen nog steeds de old spices!


[ [url=m/hE8efd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens is sit niet mijn woonkamer hoor


Die zien er ook echt leuk uit.
Ik heb ze direct gegoogled, klopt het dat ze van de Action zijn?
Daar moet ik toevallig morgen nog heen. :)



Yes. €3,99 voor de kleine, en geloof €6,49 of €6,99 voor die grotere!

Hier alles behalve de old spcies tegen gekomen! :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 01:34 



 
Profiel   

Nog een top, heb net een nieuwe telefoon gekocht dus een leuk hoesje ervoor zou leuk zijn. Het is een oppo reno4 pro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 04:28 



 

Er ligt een beetje sneeuw..

Die geurkaarsen lijken me niks. Althans ik heb geen plek om ze neer te zetten. En mn vriend zal ze wel vinden stinken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 07:43 



 
Profiel   

Prachtig Germie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 08:02 



 
Profiel   

Wat gaaf Germie! Zo bijzonder, die zeepaardjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 08:20 



 
Profiel   

Wooww! :oo prachtig die beelden, Germie! Veel plezier!

Hier een pittig nachtje achter de rug, dochtertje heeft alles eronder gespuugd, ze zat er helemaal onder. Nachtelijk in bad gegaan, alles verschoond en vanochtend 39,3 graden koorts :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 08:23 



 
Profiel   

:( beterschap

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 08:31 



 
Profiel   

Flying_Angel schreef
Wooww! :oo prachtig die beelden, Germie! Veel plezier!

Hier een pittig nachtje achter de rug, dochtertje heeft alles eronder gespuugd, ze zat er helemaal onder. Nachtelijk in bad gegaan, alles verschoond en vanochtend 39,3 graden koorts :(:)

Oh dat had ik de nacht hiervoor...
Niks erger dan een ziek kind!

Maar hier gaan ze beide naar de oppas vandaag en ik ga shoppen want ik had begrepen dat een piemel pakket niet in de smaak viel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 08:46 



 
Profiel   

Beterschap flying angel!

Jolien, heel begrijpelijk

Germie wat een mooie foto's!

Met bf niks gekocht, sowieso doe ik eigenlijk nooit, koop wel als ik iets nodig heb en dat vaak net als het niet in de aanbieding is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 08:55 



 
Profiel   

Ik wilde graag een airfryer kopen op bf, maar toen kreeg onze auto 2 klapbanden -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 08:57 



 
Profiel   

@Alja: := hihi :+ nu maar even niet-piemelgerelateerde artikelen kopen :))

@isabel: wat ruk van de banden, dat zijn dure grappen :\
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 09:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 203 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 330  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen