Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 25 van de 31 [ 756 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Black Friday 2021

 
Profiel   

Ah Ariat raadt mij maat 38 aan voor de westernboots. En die is er dus precies niet meer van de laarzen die ik mooi vind :+
Normaal heb ik maat 37 dus ik ga zo eens in de schuur kijken wat mn oude fatbaby's zijn. _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:24 



 
Profiel   

Granoek schreef
Niwla schreef
Wow, bedankt voor de Ariat tip. M’n outdoorlaarzen waren aan vervanging toe, dit was wel een enorm goede aanbieding.
Ik hoop dat ze passen.

[ [url=m/fWKDJh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ieeeh deze heb ik ook maar dit zijn toch gewoon casual laarzen of zit ik mis _O-
Had niet gezien dat ze waterproof waren hahaha

Haha ja, ze stonden wel bij de casual laarzen idd, maar voor dit geld en als ze waterproof zijn dan stamp ik er gewoon mee de stal door. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:27 



 
Profiel   

_kimm schreef
Mijn bestelling is vertraagd bij postnl -O- jammer had de hoop dat hij vandaag binnen zou komen dan kon ik hem nog mooi uitproberen nu ik kg in quarantaine zit.

:(:)

Ik heb wat pakjesstress. :')

Heb voor enkele pakjes gekozen voor over een week bezorgen, dan kan ik ze zelf aannemen. In de tussentijd weet ik niet zeker of ze aangenomen kunnen worden.

En er zijn nog twee pakjes onderweg die vandaag echt voor half 5 hier moeten zijn en ingepakt en richting DHL-punt anders heb ik een probleem. :') tijdvak: 14.00-18.00 uur :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:37 



 
Profiel   

Gamova schreef
Ah Ariat raadt mij maat 38 aan voor de westernboots. En die is er dus precies niet meer van de laarzen die ik mooi vind :+
Normaal heb ik maat 37 dus ik ga zo eens in de schuur kijken wat mn oude fatbaby's zijn. _O-

Ik heb ook 37 en draag altijd 37. Mijn oude ariat boots heb ik even moeten inlopen maar ben wel blij dat ik toen geen grotere maat heb gepakt want nu zitten ze als gegoten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:49 



 
Profiel   

Mijn lijstje valt me eigenlijk nog mee :=
Wat ik mocht kopen:
Airfryer
70-200 lens
Devils relief
Stroomdraad

Wat ik gekocht heb:
Airfryer
Devils relief
XXL hooinet
Halstertouwen
Ariat fatbaby
Ariat laars
Rubberen automatten
Bandjes smartwatch

En daarvan zijn eigenlijk alleen de ariats en de smartwatch bandjes ‘extra’ want de rest had ik nodig maar was ik vergeten haha
En op mijn duurste aankoop was niet genoeg korting dus die schuif ik nog even op, evenement waarvoor ik de lens nodig had is toch afgelast :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:54 



 
Profiel   

Mijn black friday aankopen:
Paula's choice:
Producten voor mijn gezicht: korting 57.80

Hypostore:
Horka outdoorlaarzen en een br shirt: korting 64.47

Only:
Wat kleding: korting 4.70 en 49.40

Kruidvat fotoboek:
Korting 27.72

Kruidvat:
Oral b tandenborstels voor elektrische tandenborstel en mascara: korting: 36.48

Jysk:
Rolgordijn: korting 25.99

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 13:28 



 
Profiel   

Ik wil niet eens op een rijtje zetten waar ik allemaal voor gezwicht ben. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 13:31 



 
Profiel   

Ik heb gisteren een melkopschuimer gekocht, een goede aanbieding, alleen gisteren geldig en er stonden er nog maar drie dus ik had niet veel later moeten komen. Vanmorgen kwam ik er alleen achter dat ik een essentieel onderdeel miste: de garde om te schuimen.. -O-

Dus zoeken zoeken zoeken, of ik niet heel toevallig het onderdeeltje over het hoofd had gezien in de verpakking of misschien uit de doos had laten vallen. Nee hoor, nergens te vinden. Toen gekeken of ik nog ergens eenzelfde aanbieding kon vinden. Maar helaas… overal duurder. Een los onderdeel kopen is mogelijk, maar dan was ik meer kwijt als wanneer ik een nieuwe zonder aanbieding zou kopen.

Maar dan net op het moment dat mijn teleurstelling het hoogtepunt had bereikt… valt mijn oog op de deksel van het apparaat. Blijkt dat kreng gewoon daar vastgeklemd te zitten :+ . Een uur verder, maar wat ben ik gelukkig :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 13:40 



 
Profiel   

Ik heb enkel een broek gekocht bij de zara en een tasje, beiden aan 40%.

Duurde de korting bij Zara effectief maar 24uur zowel online als in de winkels? ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 14:08 



 
Profiel   

jiehaaa schreef
Ik heb gisteren een melkopschuimer gekocht, een goede aanbieding, alleen gisteren geldig en er stonden er nog maar drie dus ik had niet veel later moeten komen. Vanmorgen kwam ik er alleen achter dat ik een essentieel onderdeel miste: de garde om te schuimen.. -O-

Dus zoeken zoeken zoeken, of ik niet heel toevallig het onderdeeltje over het hoofd had gezien in de verpakking of misschien uit de doos had laten vallen. Nee hoor, nergens te vinden. Toen gekeken of ik nog ergens eenzelfde aanbieding kon vinden. Maar helaas… overal duurder. Een los onderdeel kopen is mogelijk, maar dan was ik meer kwijt als wanneer ik een nieuwe zonder aanbieding zou kopen.

Maar dan net op het moment dat mijn teleurstelling het hoogtepunt had bereikt… valt mijn oog op de deksel van het apparaat. Blijkt dat kreng gewoon daar vastgeklemd te zitten :+ . Een uur verder, maar wat ben ik gelukkig .

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 14:42 



 
Profiel   

Ik was niet van plan iets te kopen, maar uiteindelijk:
- lenzen
- spelletje Qwixx
- cadeau schoonouders
- enkellaarsjes (die krijg ik van m’n ouders voor m’n verjaardag)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 15:12 



 
Profiel   

Ik heb vandaag nog een pizzarette gehaald bij de aldi voor 60 euro ipv 80 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:57 



 

Ik heb 10 paar sokken gekocht en voor bijna €400 aan strong viking tickets :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:30 



 
Profiel   

Dapper! Nu moet je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 18:43 



 
Profiel   

xSelina schreef
Ik heb vandaag nog een pizzarette gehaald bij de aldi voor 60 euro ipv 80 :D


haha dan ben je 1 van de weinige gelukkige
per filiaal was er maar 1 geleverd geloof ik
Zagen er wel netjes uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:54 



 
Profiel   

Black friday aankopen hier zijn,

Bij de Paardendrogist Equiflexion en foeneknof 25 % op het duurste artikel

Een nieuwe set ruitenwissers(voor de auto) 20%

En bij kramer paardensport een paar nieuwe winterstalschoenen en coldpacks
en mijn dochter Schleich

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:34 



 
Profiel   

lovelyfiefy schreef
xSelina schreef
Ik heb vandaag nog een pizzarette gehaald bij de aldi voor 60 euro ipv 80 :D


haha dan ben je 1 van de weinige gelukkige
per filiaal was er maar 1 geleverd geloof ik
Zagen er wel netjes uit :D


Oh hier stond een hele stapel joh, was bang dat ze er niet meer zouden zijn maar meer dan genoeg haha. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:43 



 
Profiel   

Net nog bij Victoria’s Secret besteld met €30 korting. :D

Nu stop ik met kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:54 



 
Profiel   

xSelina schreef
lovelyfiefy schreef

haha dan ben je 1 van de weinige gelukkige
per filiaal was er maar 1 geleverd geloof ik
Zagen er wel netjes uit :D


Oh hier stond een hele stapel joh, was bang dat ze er niet meer zouden zijn maar meer dan genoeg haha. :')


oo dat meen je niet _O-
ander bv dan denk ik, hier hadden ze er maar 1 per filiaal :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:02 



 
Profiel   

Ja de Aldi waar ik werkte was er ook altijd treurig weinig van de acties _O-

Meh Postnl is het niet gelukt om het vandaag te bezorgen.

T was een brievenbus pakket |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:15 



 
Profiel   

Granoek schreef
Gamova schreef
Ah Ariat raadt mij maat 38 aan voor de westernboots. En die is er dus precies niet meer van de laarzen die ik mooi vind :+
Normaal heb ik maat 37 dus ik ga zo eens in de schuur kijken wat mn oude fatbaby's zijn. _O-

Ik heb ook 37 en draag altijd 37. Mijn oude ariat boots heb ik even moeten inlopen maar ben wel blij dat ik toen geen grotere maat heb gepakt want nu zitten ze als gegoten.


Met de vergelijker kwam ik steeds op 38 uit. Ik ben net toch maar even door de kou gegaan en mijn probaby's blijken 37,5 te zijn. Nou droeg ik die wel altijd met dikke sokken maar die waren ook tweedehands dus geen idee of ik ook 37 kan hebben...
Maaar ik heb ze toch besteld! Maat 37 fatbaby's en maat 37,5 Round Up. Ik rijd overigens helemaal geen paard momenteel dus ben van plan ze gewoon in het dagelijks leven te dragen. Nou denk ik dat de faybaby's daarvoor minder geschikt zijn dus we gaan het zien *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:32 



 
Profiel   

Ik heb een TV gekocht voor €999-. (Samsung QLED 4K 65Q80A) en een sound-bar met subwoofer voor €199-.

Verder heb ik nog wel wat kleine dingetjes gehaald, maar dit was toch wel echt het belangrijkste *\%/* tv krijg ik morgen binnen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 01:36 



 
Profiel   

Rib uit het lijf armer maar wij hebben gisteren de Canon R6 gekocht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:11 



 
Profiel   

Drico schreef
Rib uit het lijf armer maar wij hebben gisteren de Canon R6 gekocht :D

Ik had daar een korting hier van gedeeld volgens mij, scheelde nog best! Had spijt dat ik vorige maand de R gekocht had want de R6 was nu niet veel duurder meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:20 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik had daar een korting hier van gedeeld volgens mij, scheelde nog best! Had spijt dat ik vorige maand de R gekocht had want de R6 was nu niet veel duurder meer


Klopt, door jouw gedeelde korting overstag gegaan! }>
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 25 van de 31 [ 756 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen