Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yvje86

Berichten: 2697
Geregistreerd: 18-09-12

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 10:39

Héérlijk geurkaarsen. Ben dol op dingen met een geurtje...etherische oliën, wierrookstokjes, kegels, badzout, badolie, badbombes, badparels, douchegel... Héérlijk. Heb als verrassing een adventkalender van Rituals van mijn man gekregen, omdat hij vind dat ik zo mijn best doe om af te vallen en tijdens de personal training. Vind het zo lief van hem. Ben er helemaal blij mee. En nu ga ik 'm snel helpen met tegels plakken in de badkamer :D .
Dames, een fijne dag gewenst :D :D #ikbeneenbeetjetepositiefvandaag :=

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 10:52

Ik ga zo lekker shoppen voor mijn lootje, heb nog helemaal niks behalve de doos.
Sterker nog die doos heb ik al een jaar klaar staan.

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 11:07

Prachtige foto's germie!

Ik krijg vandaag post van bokt !

Kan van deze ss zijn of de andere we zullen het zien dus of m'n hond krijgt post of ik :')

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78508
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 11:32

Isabel schreef:
Ik wilde graag een airfryer kopen op bf, maar toen kreeg onze auto 2 klapbanden -O-


Waren de banden ook in de BF aanbieding? :(:)

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 11:57

Wat zijn zeepaardjes toch bijzondere beestjes. <3

Twee klapbanden, oef daar wordt niemand blij van.

Jolien87

Berichten: 17418
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 12:17

Prachtige foto's Germie! <3

Ik heb de Treewick Cinnamon kaars gekocht, wat is die lekker zeg!

LWDaisy

Berichten: 4775
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 12:59

Hier gisteren het hoogtepunt (ik hoop het zo) van mijn ziekte bereikt. Amandelen die zo wit zijn dat ik net 2 sneeuwballen in m'n keel heb. Ik moest en zou dan ook perse gaan werken, idioot die ik ben. Ik dacht dat ik donderdag die 6u en vrijdag die 4u wel aankon - niet dus.

Ik ben gisteren na het werk nog net tot aan de apotheek gekropen en neem nu om de 3u wisselende pijnstilling, aangevuld met keelspray en hoestsiroop. Ik drink heel de dag thee met honing en neem keelpastilles. Op een bepaald moment kon ik nog amper mijn eigen speeksel doorslikken, laat staan eten.

Het lijkt wel aan te slaan - ik heb voor het eerst bijna kunnen doorslapen. Ben vanochtend om 7u wakker geworden van de keelpijn - pijnstiller en keelspray genomen, en kunnen doorslapen tot een half uur geleden. Dus dat deed wel erg deugd!

Snot zit nu tot in m'n oren, en ik voél mijn lichaam heel erg vechten. Keelpijn is erg geminderd, doordat ik braaf om de 3u een pijnstiller neem als ik wakker ben. Lekker niks doen dit weekend is mijn doel!

BF: wij hebben met heel veel moeite de laptop erbij genomen, en jaloezieën besteld. Het Maine Coon eten stond ook afgeprijsd, dus daar de laatste 4kg van besteld, daarna gaan ze over naar de adult brokken. Daarna zijn we weer gaan dutten, vriend is ook nog steeds érg ziek.

Ik heb geen idee wat de nieuwe maatregelen zijn hier in BE, heb er het fut niet voor ze op te zoeken. Als ze van Kerst afblijven, is het goed voor mij.

Ondertussen heeft mijn stiefpapa Covid, die is ook flink ziek. Arme man, hopelijk is hij snel beter. Mijn mama wacht nog om getest te worden maar voelt zich kiplekker, hopelijk krijgt zij het niet! Idem voor mijn broer, die woont daar achter de hoek dus springt daar vaker binnen dan ik.



Germie lijkt me heerlijk daar, geniet er van!!

mariekeoo

Berichten: 3652
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Zuidhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 13:48

Banyu schreef:
Ik heb ze gekocht omdat ik benieuwd was naar waarom iedereen zo enthousiast is hierover. En nu snap ik waarom. Enige kaarsen die ik ook echt ruik in mijn woonkamer. Normaal ruik ik nooit geurkaarsen.

Je hebt er nu zelfs ook de grotere variant van! Zoek alleen nog steeds de old spices!


[ [url=m/hE8efd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens is sit niet mijn woonkamer hoor


voor mijn SS, dit is een grote GO! :j

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 14:44

*cancelt hier ook het piemelpakket*

Oooh Germie! Klinkt als de hemel. Helemaal nadat ik hier vanmorgen aangevroren sneeuw van mijn auto heb staan bikken :brr:

Ik heb hier alleen een leuk setje kleren gescoord voor dochterlief. En een luchtbevochtiger. Manlief zit al weten te twijfelen, dus ik zei gisteren: je gaat 'm nu bestellen :+

Net ook nog wat leuke cadeautjes gescoord voor het cadeauspel dat we met mijn familie doen met kerst en een aardigheidje voor mijn collega's.

Flying_Angel, ook een ziek meisje! Hier ook 2 nachten op rij een kleine patiënt gehad. Gelukkig geen overgeven, maar wel veel snot, slijm en huilen. Afgelopen nacht heeft ze even bij opa en oma gelogeerd. En nu voelt ze zich gelukkig al een stuk beter!

Beterschap LWDaisy!!

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 14:45

Nou oké piemelpakket kan dus in de prullenbak -O-

Wat leuk zeg Germie! Heel veel plezier nog. Heel veel beterschap Daisy! Hopelijk voel je je snel beter.

Hier vooral verhuisstress, pff

M_D_H
Berichten: 17476
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 14:49

Ik ben al de hele middag aan het wachten op mijn pakketten, ze zouden tussen 11.30 en 14.00 bezorgd worden...
Wat denken jullie? 1 minuut geleden is die tijd aangepast >;)
De bezorger komt nu tussen 13.15 en 15.15 en beter is hij er dan ook, want ik had mijzelf een middagje spelen met mijn nieuwe ereader en de spulletjes van lootje beloofd en zo wordt het meer een avond spelen met de ereader en de spulletjes van lootje, en dan heb ik eigenlijk andere plannen :')

Ami
Berichten: 855
Geregistreerd: 08-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 16:04

-
Laatst bijgewerkt door Ami op 21-01-23 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 17:02

Vandaag heb ik in Roon geshopt.
Ik was goed voorbereid dacht ik, ik had een rugzak mee en toen de eerste spullen erin zaten begaf de ritsen en lag alles op de winkelvloer. :roll:

Het was hartstikke leuk maar ook ontzettend druk in de winkels, het was al een hele tijd geleden dat ik zo heb lopen te shoppen. Dus ook flink voor mezelf ingeslagen en ontzettende leuke cadeautjes gezien maar helaas die stonden op de flop lijst.

En wat ik ook veel heb gezien zijn zeepaardjes :+ :+
Die kwam ik echt overal tegen, zo leuk.
Ook heel veel blond gezin, nooit kom ik blond tegen en nu was een winkel die had een hele partij blond er staan.

Omdat onze hond waarschijnlijk allergisch is voor een bepaald soort voer ben ik ook even de pets place in gelopen, daar kwam ik uiteraard ook weer niet weg met lege handen :o :D

Alleen wat ik daar kocht gaf wel aanleiding dat ik gelijk naar huis toe moest want ik heb voor ons neefje een hamster gekocht <3 <3
Neefje is er weer verschrikkelijk blij mee en die ging gelijk het hok weer in elkaar zetten dat de vorige een paar maand geleden vanwege ouderdom overleden was.
Ben ik bij mijn schoonzus en zwager krijg ik gelijk een cadeautje van hun mee. Zo lief,zo'n mega ding van toffifee. :):)

Van het weekend begin ik met inpakken en misschien dat ik nog een paar dingetjes erbij moet hebben maar ik denk dat ik wel aardig leuk pakketje nu bij elkaar heb verzameld.
Dat budget is in ieder geval ook compleet van de baan daar was ik al heel gauw overheen :+

yvje86

Berichten: 2697
Geregistreerd: 18-09-12

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 17:12

Kunnen we dan niet die piemelpakketten naar elkaar sturen? Als die ondankbare :Y) Jolien 'm niet wil... _O-

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 17:20

Piemelpakket! *\o/*
Sorry voor degene die liever een poezenpakket willen... -O-

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 18:02

Wel banketstaaf als niemand zo'n pakket wil -O-

Doe je zo hard best.

Hopelijk wordt het pakket dan geen slap aftreksel van iets anders..

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 18:06

Daan13 schreef:
Wel banketstaaf als niemand zo'n pakket wil -O-

Doe je zo hard best.

Hopelijk wordt het pakket dan geen slap aftreksel van iets anders..


:') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 18:27

Ik durf m'n piemelpakket niet in de container te gooien, wat moet de huisbaas wel niet denken -O-

Ik ruik helemaal naar schaap <3

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 18:45

Daan13 schreef:
Wel banketstaaf als niemand zo'n pakket wil -O-


het is wel een beetje uitgemolken ondertussen he :')

M_D_H
Berichten: 17476
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:09

Ja, de laatste druppels zijn er nu wel uit :j

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:14

Smeuïg was het was

M_D_H
Berichten: 17476
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:17

Dan nu tijd voor een grote schoonmaak anders wordt het zo kazig :oo


En dat gezegd hebbende...:
En dooorrr!
Hierbij laten we het piemelpakket achter op dezelfde plek als waar we de doos achter hebben gelaten :j

Megane

Berichten: 740
Geregistreerd: 24-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:24

mariekeoo schreef:
Banyu schreef:
Ik heb ze gekocht omdat ik benieuwd was naar waarom iedereen zo enthousiast is hierover. En nu snap ik waarom. Enige kaarsen die ik ook echt ruik in mijn woonkamer. Normaal ruik ik nooit geurkaarsen.

Je hebt er nu zelfs ook de grotere variant van! Zoek alleen nog steeds de old spices!


[ [url=m/hE8efd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens is sit niet mijn woonkamer hoor


voor mijn SS, dit is een grote GO! :j



Hier ook!! Heb meestal de cinnamon

Oehh! Ik heb bijna alle cadeautjes! zelfs al pakpapier.
Nu nog inpakken haha, ik mag denk ik wel even wat youtube filmpjes gaan bekijken want veel maak ik daar nu niet van :o


@Germie; wauw wat gaaf!! Ben stiekem wel een beetje jaloers

@flying_angel; beterschap voor je dochtertje, niks aan als je kind ziek is

@ Santa; mocht je nog opzoek zijn naar tops haha; ik heb vandaag een nieuwe planner besteld, daarin vind ik het dan wel veel leuk om creatief bezig te zijn met tape'jes, stickers etc. Verder is mijn creativiteit ver te zoeken.

Leuk een e-reader! Brengt me op het idee om vanavond lekker op de bank te kruipen met een goed boek. Heb zelf ook de kobo libra H2O, dat ding gaat echt overal mee naartoe.

Oohh black friday.. zou heel braaf niks kopen, maar opzich is de schade vrij beperkt gebleven. Ik heb een robotstofzuiger gekocht (hij heet Harry) en een thermoblender. Oh, en happy socks haha.

ryukapple

Berichten: 1776
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 20:17

Hier vandaag alles ingepakt. Inpakken is nog best aardig gelukt voor mijn doen maar er zitten verschrikkingen tussen sorry lootjr := Nog even mijn hints afmaken en dan is mijn pakket denk ik klaar.

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 20:22

Ik ben zojuist de kadootjes voor m’n lootje aan het inpakken… Ik heb toch meer gekocht dan ik dacht :+ :D
Nu nog een doos oid zoeken en het meest lastige: hints bedenken :')