Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 13:52

Spierwitte sneeuw lucht met dat de kou van het raam komt. Rot op met de kou. _-:( _-:(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 14:01

Rytir schreef:
_San87_ schreef:
Waarom sneeuwt het >;) ...



Getver, en waarschijnlijk natte sneeuw.... Daar heb je net niks aan!

Ik ben klaar met de regen! Zou een nachtje weg om te gaan wandelen maar echt lekker wandelweer is het niet :')

Nee, het bleef liggen. Ca 3 cm op de auto's. Alleen de straten smolten snel schoon, het is niet koud genoeg om langer te blijven liggen.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 14:21

Ik heb zon :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 14:22

Hier is t inmiddels ook allemaal weg en droog :j.

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 14:30

Word nu wel lichter en minder kou van de raam af. Vraag mij af of de warmte werende folie ook zou helpen tegen kou.

Zebrastreep

Berichten: 9758
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 14:30

Wachten op mijn lego pakket die vandaag binnenkomt :j

DuoPenotti

Berichten: 29503
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 14:32

Marcella schreef:
Word nu wel lichter en minder kou van de raam af. Vraag mij af of de warmte werende folie ook zou helpen tegen kou.

waarschijnlijk wel.
Welke folie heb jij?

Wij wilde bij onze keukenraam er pas 1 op doen.
Voor de koude dan.
Maar die was filterdun en zat ook op de kozijnen.
De keukenraam moet ik echt vaak af doen omdat het er tegen spettert, dus die folie maar weer terug gebracht.
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 27-11-21 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 14:39

Van de lidl en lig al een paar jaar wegens het feit dat ik in de winter met een beetje zon profiteer van de gratis warmte. Zou hoofdzakelijk om grote woonkamer raam gaan, maar in de zomer is dat ook de reden waarom het bloedheet word.

Met dat ik er tegenop zie om die grote lap alleen te doen.

2 Stukjes bot in mijn eigen gemaakte erwtensoep.

Wat ik trouwens ook typisch vind is dat hobbykamer beter geïsoleerd lijkt, maar die kamer heb ik later af gemaakt en alle hoekjes en kieren af gekit.

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 14:53

Dhl pakket kan ik nu volgende week dinsdag ophalen bij pakketpunt. Helaas ben ik dan weer aan het werk. Het is echt een soap aan het worden. Het is dat de zak voer flink stuk goedkoper was anders zou die retour mogen.

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 15:39

Hang al 25 minuten in de wacht bij coolblue...

Rennie89
Berichten: 37250
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 15:55

Auto reed op parkeerterrein. Wou perse doorrijden, ik stond stil want het was te smal om door te rijden en zag zo de auto in m’n spiegel tegen mijn auto aangaan. Voelde het ook. Schade viel opzich mee maar ik ben gewoon heel voorzichtig met m’n auto. Hebben maar een bedrag afgesproken want verzekering is ook verre van fijn, duurt allemaal veel te lang. Maar hij bleef maar volhouden in het begin dat hij het niet had gedaan :+ (lichtblauwe is van mij)

Afbeelding

Afbeelding

Dat uitstekende stukje boven die wielkast is er tegenaan gekomen, is niet zware schade maar wel hinderlijk

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 16:03

Auww.


M'n kerel.
Ik wil vette hap. Hij wil de diepvries leeg en komt aanzetten met kleine stukjes schnitzel.
Nee! Zelfs in m'n eentje houd ik honger met dit kleine kinder hapje!

En nu...
We moeten boodschappen doen. Maar er zit geen gang in te krijgen in hem.
Kerel .. dram niet eerst en dan lui doen. Gewoon niet! Ga maar mooi alleen boodschappen doen! Succes met je brood! Dikke doei!
Ik eet wel wraps met ijsbergsla en filet americain. Red je er maar mee! Ben toch geen babysitter van een volwassen kerel of wat?!?

Rennie89
Berichten: 37250
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 16:16

Pfff mannen zijn inderdaad soms net kinderen :z

Nog een ergenis

Ik heb een vriendin, was van de week jarig en ik wou die dag gewoon langskomen maar kon niet. Zou ipv daarvan vandaag langskomen, ook al vroeg ik in principe of ik al veel eerder langs kon komen maar dat kon niet.

Nou had ik paar dagen terug iets bij mediamarkt besteld, dit zou geloof ik donderdag bezorgd worden maar is toen niet gebeurd, dag erna ook niet, nu komen ze dus vandaag en tijdvak was pas vanmorgen bekend; 15:00-18:00. Nou zou ik dan bij die vriendin dus langs gaan. Daarbij word een dure TV ook onverwachts vandaag bezorgd (verwachte volgende week) maar heb nog steeds geen tijdvak gehad. En dit zijn geen kleine bedragen dus niet thuis zijn vind ik een te groot risico…

En heb het dus uitgelegd en dat ik het poedersuiker vind, evt ook in de avond of morgen langs wil komen maar nee, geen tijd. Elke keer geen tijd terwijl zij nu met zwangerschapsverlof is. Gaat zij nu ontzettend kortaf doen omdat ik niet kan komen. Ben het een beetje zat, ik steek ontzettend veel moeite om af te spreken etc, en elke keer kan zij niet, nu kan ik een keer niet door overmacht.

Begin het een beetje zat te raken. Bellen wil ze al nooit, zelf totaal geen effort in tijd vrij maken etc…

Flowery

Berichten: 2444
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 16:59

Mijn vriend die sinds gisteravond al geïrriteerd en chagrijnig is… Had zo’n zin in een gezellig weekend maar tot nu is het dat totaal niet :x

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 17:31

Hangt iets in de lucht met exen en vrienden volgensmij :')

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-21 18:14

Hier niet, de van mij is extra lief omdat ik een week weg ben geweest :+

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 18:20

Ken je die grap van die ex die gisteren de hele dag zielig uit het raam heeft zitten staren? Die heb ik vandaag een appje gestuurd dat zoon eventueel morgen wel naar hem toen kan komen. En wat denk je? Het is al 3 uur stil, terwijl hij het bericht wel gelezen heeft. (En hij is gewoon bereikbaar want reageert wel op zoon zijn “berichtjes”)

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 18:27

Rennie89 schreef:
Pfff mannen zijn inderdaad soms net kinderen :z

Nog een ergenis

Ik heb een vriendin, was van de week jarig en ik wou die dag gewoon langskomen maar kon niet. Zou ipv daarvan vandaag langskomen, ook al vroeg ik in principe of ik al veel eerder langs kon komen maar dat kon niet.

Nou had ik paar dagen terug iets bij mediamarkt besteld, dit zou geloof ik donderdag bezorgd worden maar is toen niet gebeurd, dag erna ook niet, nu komen ze dus vandaag en tijdvak was pas vanmorgen bekend; 15:00-18:00. Nou zou ik dan bij die vriendin dus langs gaan. Daarbij word een dure TV ook onverwachts vandaag bezorgd (verwachte volgende week) maar heb nog steeds geen tijdvak gehad. En dit zijn geen kleine bedragen dus niet thuis zijn vind ik een te groot risico…

En heb het dus uitgelegd en dat ik het poedersuiker vind, evt ook in de avond of morgen langs wil komen maar nee, geen tijd. Elke keer geen tijd terwijl zij nu met zwangerschapsverlof is. Gaat zij nu ontzettend kortaf doen omdat ik niet kan komen. Ben het een beetje zat, ik steek ontzettend veel moeite om af te spreken etc, en elke keer kan zij niet, nu kan ik een keer niet door overmacht.

Begin het een beetje zat te raken. Bellen wil ze al nooit, zelf totaal geen effort in tijd vrij maken etc…


Was ze voor de zwangerschap al zo?

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-21 18:29

@wyoming wat een kneus.

Ik erger me eraan dat er iets vast zit in de holte tussen mijn neus en keel, waarschijnlijk heb ik twee nachten terug een bloedneus gehad en is dat erin gebleven. Ik krijg het er niet uit gesnoten (doet ook pijn als ik het probeer) en ik heb nu links een bloedneus terwijl het rechts vast lijkt te zitten?

Moet maandag werken maar zit er wel over te denken om hier de huisarts voor te bellen als het morgen niet weggaat..

Heb vannacht blijkbaar ook ongelooflijk hard liggen snurken en werd met een keel die in de fik stond wakker. Heb nu nog steeds een gezwollen en pijnlijke keel.

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:00

Mensen die blijkbaar nog steeds niet weten dat een mondkapje over mond én neus moet.
Sinds de mondkapjesplicht in het OV draag ik ze met regelmaat. En het is magie, want ik leef nog. Ik heb voldoende zuurstof binnen gekregen in die periode.

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:27

Ruim 3,5 uur later antwoord. Ik mag hem houden, hij wil donderdag weer het normale schema in, anders is het zo onrustig als hij maar 1 dagje komt.
(Klein detail, hij gaat om de week op donderdag uit school daar heen, dan heeft zoon ook nog zwemles en dan vrijdagochtend is hij weer terug bij mij of op school. Dus dan ziet hij hem minder dan dat het morgen zou zijn)

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:46

Dat mijn vader zo eng zijn middagdutje doet.Hij ligt stil op zijn rug met zijn handen gevouwen op schoot :(

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:46

xPabloBokt schreef:
@wyoming wat een kneus.

Ik erger me eraan dat er iets vast zit in de holte tussen mijn neus en keel, waarschijnlijk heb ik twee nachten terug een bloedneus gehad en is dat erin gebleven. Ik krijg het er niet uit gesnoten (doet ook pijn als ik het probeer) en ik heb nu links een bloedneus terwijl het rechts vast lijkt te zitten?

Moet maandag werken maar zit er wel over te denken om hier de huisarts voor te bellen als het morgen niet weggaat..

Heb vannacht blijkbaar ook ongelooflijk hard liggen snurken en werd met een keel die in de fik stond wakker. Heb nu nog steeds een gezwollen en pijnlijke keel.

Cinuforce neusspray (A. Vogel en daar zit niet dat verslavende stofje in) voor droog neusslijmvlies als ik het nu niet gebruik zou ik regelmatig met bloedneus lopen.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:48

wyoming schreef:
Ken je die grap van die ex die gisteren de hele dag zielig uit het raam heeft zitten staren? Die heb ik vandaag een appje gestuurd dat zoon eventueel morgen wel naar hem toen kan komen. En wat denk je? Het is al 3 uur stil, terwijl hij het bericht wel gelezen heeft. (En hij is gewoon bereikbaar want reageert wel op zoon zijn “berichtjes”)

Dat je die moeite nog doet joh. Laat hem er lekker in stikken deze week.

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:49

Oh kom terug van de moestuin stond pakket dus voor de deur van DHL.