Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marleen_L

Berichten: 186
Geregistreerd: 18-02-16
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:51

xPabloBokt schreef:
@wyoming wat een kneus.

Ik erger me eraan dat er iets vast zit in de holte tussen mijn neus en keel, waarschijnlijk heb ik twee nachten terug een bloedneus gehad en is dat erin gebleven. Ik krijg het er niet uit gesnoten (doet ook pijn als ik het probeer) en ik heb nu links een bloedneus terwijl het rechts vast lijkt te zitten?

Moet maandag werken maar zit er wel over te denken om hier de huisarts voor te bellen als het morgen niet weggaat..

Heb vannacht blijkbaar ook ongelooflijk hard liggen snurken en werd met een keel die in de fik stond wakker. Heb nu nog steeds een gezwollen en pijnlijke keel.


Misschien proberen om je neus/holtes te spoelen met zout? https://kno.mumc.nl/neusspoelen-met-zout-water
Daar leggen ze goed uit hoe dat moet. Wel een beetje warm water pakken en de eerste keer moet je even wennen, maar misschien dat je daarmee het eruit kan spoelen!

wyoming

Berichten: 2502
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:52

Ineke2 schreef:
wyoming schreef:
Ken je die grap van die ex die gisteren de hele dag zielig uit het raam heeft zitten staren? Die heb ik vandaag een appje gestuurd dat zoon eventueel morgen wel naar hem toen kan komen. En wat denk je? Het is al 3 uur stil, terwijl hij het bericht wel gelezen heeft. (En hij is gewoon bereikbaar want reageert wel op zoon zijn “berichtjes”)

Dat je die moeite nog doet joh. Laat hem er lekker in stikken deze week.


Dat doe ik voor mijn zoon, die wil graag naar zijn vader. Helaas is het andersom vooral hoe het hem uitkomt.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:55

Leg je zoon dat uit als dat kan. ( Ik weet niet hoe oud hij is? )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 20:00

Paarden staan sinds vandaag aan huis dit wad niet de ergernis
Maar de hond van de buren die opeens in ons weiland achter de paarden holde was het wel (paarden hebben gelukkig niks)

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 20:01

maralyn schreef:
Was ze voor de zwangerschap al zo?

Dat is het vervelende, ja ze had haar nukken etc, ook haar dingetjes voor haar zwangerschap maar nu is het wel steeds erger. Het is alsof zij verwacht dat je aan je telefoon vastgeklemd moet zitten en direct reageren. Verder neemt zij vrijwel nooit haar telefoon (bewust) op omdat ze geen zin heeft… voordat ze zwanger was, was ze ook niet de makkelijkste met bellen overigens.

Ik ben trouwens echt niet iemand van het appen, maar omdat zij nooit die telefoon opneemt maakt dat het al een stuk lastiger. Ik vergeet vaak terug te appen als ik druk ben of half slaap. Ik lees je bericht wel maar ik reageer dan niet en vergeet het dan ook vaak. Slechte gewoonte maar ik verontschuldig mij dan ook gewoon. Bel mij en ik neem altijd op :+ en nee, het is niet dat ik nooit terug reageer maar het is wel vaker gebeurt dat ik te laat of niet reageer op apps.


Wederom een zware irritatie. De soundbar is binnen gekomen, maar heb er niks aan zonder tv, welke ook vandaag bezorgd zou moeten worden, wat uiteraard weer niet gebeurd is… -O- en ik ben pas volgende week donderdag weer vrij dus nu is het afwachten wat er gaat gebeuren -O- }:0

chanicha

Berichten: 12142
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 20:36

Wat Marleen zegt Pablo!
Ik doe het al jaren zo sinds een operatie.

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-21 21:08

Thanks voor de tips! Gelukkig heb ik het er net uitgekregen met snuiten, bloedpropje van 1cm doorsnee :')

Huisartsenpost wel gebeld nog maar die wilde me over de telefoon niet eens tips geven hoe ik het eventueel zelf kon oplossen. Kreeg alleen maar te horen dat ik eerst maar een GGD test moest gaan doen en dan wilden ze me wel verder helpen. Ok then :') maargoed het is eruit.

Arethe
Berichten: 2560
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 21:21

Dat ik net door een doorgesnoven buurman helemaal verrot ben gescholden omdat ik stapvoets langs hem en zijn honden reed op 3M afstand. Echt te bizar wat er net gebeurde. Ben er echt even ondersteboven van.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 21:26

Arethe schreef:
Dat ik net door een doorgesnoven buurman helemaal verrot ben gescholden omdat ik stapvoets langs hem en zijn honden reed op 3M afstand. Echt te bizar wat er net gebeurde. Ben er echt even ondersteboven van.

Woont de ex van mijn voormalige buurvrouw naast jou ouzo :'). Die heeft dat bij mij ook wel eens geflikt dat ik echt dacht; doe normaal....


Ik erger me aan mijn buren die thuis zijn maar niet open doen, neem dan geen pakketje aan svp

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 22:40

Ineens strontverkouden geworden...

MyWishMax

Berichten: 25262
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 22:55

Weer die takke herrie bij de buurman en gewoon geen instantie oid die er wat aan doet. Moet zelf maar aanbellen, erg fijn bij iemand die zich al jaren nergens wat van aantrekt, met familie die me al eens bedreigd heeft... Maar nee, geluidsoverlast moet je samen uitkomen

Tenzij het een hond is, dan komen ze wel een gesprek voeren. Bij het verkeerde huis

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 23:23

Er gaan hier alweer complete bommen af >;)

xSagan
Berichten: 661
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 23:37

Ineke2 schreef:
Er gaan hier alweer complete bommen af >;)

Deze deel ik, staken ook recht voor mijn tuin af waar ik op uitkijk vanuit woonkamer.

Ik weet dat ze het druk hebben , maar wel meteen de wijkagent ingeseind, voor ze in de tuinen gaan gooien. Had vorig jaar een groot deel geholpen in ieder geval.

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 23:56

Hier ook , al gaat dat het hele jaar standaard elke zaterdag al.... Oh nee het is nu uitgebreid naar elke dag.

Mensen uiten hun ontevredenheid met een vuurwerkbom , hoe triest eigenlijk :')

Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 00:14

In juli geschopt door mijn paard in mijn zij. Ging een hele tijd beter maar sinds een week of 2 wordt de blauwe plek die er zat weer blauw en ik hoef er maar overheen te aaien of ik zit alweer bijna tegen het plafond -O-

Kookaburra

Berichten: 5382
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 00:24

Froukje schreef:
In juli geschopt door mijn paard in mijn zij. Ging een hele tijd beter maar sinds een week of 2 wordt de blauwe plek die er zat weer blauw en ik hoef er maar overheen te aaien of ik zit alweer bijna tegen het plafond -O-

Reactie op kou misschien?

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 00:26

Froukje schreef:
In juli geschopt door mijn paard in mijn zij. Ging een hele tijd beter maar sinds een week of 2 wordt de blauwe plek die er zat weer blauw en ik hoef er maar overheen te aaien of ik zit alweer bijna tegen het plafond -O-


Blauwe plek = bloeding. Beschadigde leiding. Tijd voor een MRI.

nicole_floor

Berichten: 3234
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 00:35

Zebrastreep schreef:
Hier ook , al gaat dat het hele jaar standaard elke zaterdag al.... Oh nee het is nu uitgebreid naar elke dag.

Mensen uiten hun ontevredenheid met een vuurwerkbom , hoe triest eigenlijk :')

Hier ookal vanaf september/oktober dagelijks. Laatst ook al om kwart over 12 smiddags omdat Eagels moest voetballen. :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 00:49

Onze buurjongen van 8 heeft vandaag voor zijn verjaardag een drumstel gekregen ^)
Zijn moeder kwam het dan wel weer netjes melden. Dat was dan wel weer fijn! Zo kon ik me even mentaal voorbereiden :+

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 00:52

Hier sinds een uur ook harde knallen, rot op ik wil slapen _-:(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 01:05

Hier vallen de knallen tot nu toe gelukkig mee!
Wel jagers die aan het schieten zijn overdag.

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 01:09

Oja Jagers... Ze zijn ook rondom de buurt van mijn paarden flink bezig. Mijn oudje van 22 sprong bijna in mijn nek en mijn 3 jarige had zoiets van en dit moet eng zijn? Daarin tegen was een aanhanger met groenafval wel weer heel eng natuurlijk :')

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 01:12

Arethe schreef:
Dat ik net door een doorgesnoven buurman helemaal verrot ben gescholden omdat ik stapvoets langs hem en zijn honden reed op 3M afstand. Echt te bizar wat er net gebeurde. Ben er echt even ondersteboven van.


O wat naar! Je niet te slecht voelen hoor!!!

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 01:28

Ik erger mij aan de collega die mij op Vinted heeft gewezen _-:( ik heb in een week tijd 3 designer tassen, 2 merk hoodies, 2 merk horloges, 1 designer portemonnee en een paar designer stiletto’s gehaald (merken zoals Michael Kors en Balmain) en de totale uitgaven komt overeen met de nieuwwaarde van 1 van die tassen… O:) bizar hoe weinig je maar hoeft uit te geven voor nieuwstaat spullen… soms nog met prijskaartje er aan!

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 06:54

Al klaarwakker sinds 04:00. :+