Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Help! Airpods in prullenbak

 
Profiel   

Omg...

Ik had gegeten bij de Mac Donald's vanavond. Toen moest iedereen eruit, omdat het 8 uur was. In alle haast heb ik mijn dienblad met mijn goeie wil opgeruimd, maar lagen mijn airpods er nog op. Die zijn samen met het vuil de prullenbak ingegaan. Ik wil er alles aan doen om ze terug te krijgen, ze waren meer dan 200! Dat laat ik niet zomaar gaan.

Weet iemand waar dat vuil naartoe gaat en/of iemand die weet of de prullenbakken 's avonds al worden geleegd in bepaalde containers? Ik heb echt hulp nodig ...

Alvast bedankt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 02:00 



 
Profiel   

Misschien even bellen? Zeker als er een drive bij zit zijn er een heel aantal 24/7 open en anders is er vaak wel een schoonmaakploeg bezig. Maar ik denk eigenlijk dat het mission impossible wordt... :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 02:03 



 
Profiel   

Heb je enig idee hoeveel zakken vuil er doorheen gaan per dag? :=
Ik ben bang dat je enorm pech hebt en kunt fluiten naar je airpods.

De hele dag door worden de vuilniszakken geleegd en in een container gedumpt die een keer of 3 per week geleegd wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 02:17 



 
Profiel   

Blacky, al gebeld, maar door die * regels zat hij al dicht.

Onali, inderdaad, al was ik wel 1 van de laatste die wat weggooide :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 02:24 



 
Profiel   

Ik heb bij een mcdonalds gewerkt en daar werden savonds alle prullenbakken geleegd en alles werd in een container(met wel tientallen/honderden zakken) gegooid. Volgensmij werd deze container elke ochtend opgehaald/geleegd, ik denk dat de kans erg klein is dat je ze terug vind..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 02:33 



 
Profiel   

Dat gaat je hoogstwaarschijnlijk niet meer lukken.
Stel dat die zakken er nog wel zijn, dan gaan ze die echt niet allemaal open maken om te kijken of je airpods er nog zijn.
En jou zullen ze dat ook echt niet laten doen :n
Ik denk dat je moet accepteren dat je ze gewoon kwijt bent helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 02:52 



 
Profiel   

rosslover schreef
Ik heb bij een mcdonalds gewerkt en daar werden savonds alle prullenbakken geleegd en alles werd in een container(met wel tientallen/honderden zakken) gegooid. Volgensmij werd deze container elke ochtend opgehaald/geleegd, ik denk dat de kans erg klein is dat je ze terug vind..

Hier ging het zelfs in een pers. Dus alle vuilniszakken legen, de pers in en eens per 2 dagen ging het mee. Ben bang dat je ze niet meer terug kan krijgen :(. Al werkte ik daar 10 jaar geleden (jeetje ik word oud).

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 03:18 



 
Profiel   

Ik werk bij een mac en bij ons gaan ze in een vuilpers buiten, en die word om de zoveel dagen geleegd. Mochten ze de zakken morgenochtend nog hebben dan vrees ik dat je oortjes niet meer werken mochten ze geperst zijn. Vaak zitten er ook half opgedronken drankjes tussen in de zakken. Enige wat je kan doen is bellen zodra ze open zijn of langsgaan. Maar deze actie heeft je waarschijnlijk je airpods gekost. Want mocht je ze al terug vinden is de kans klein dat ze nog werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 05:22 



 
Profiel   

Ik denk dat dit gevalletje helaas pindakaas is. Check even bij je verzekering of je kan declareren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 06:35 



 
Profiel   

Appeltje00 schreef
rosslover schreef
Ik heb bij een mcdonalds gewerkt en daar werden savonds alle prullenbakken geleegd en alles werd in een container(met wel tientallen/honderden zakken) gegooid. Volgensmij werd deze container elke ochtend opgehaald/geleegd, ik denk dat de kans erg klein is dat je ze terug vind..

Hier ging het zelfs in een pers. Dus alle vuilniszakken legen, de pers in en eens per 2 dagen ging het mee. Ben bang dat je ze niet meer terug kan krijgen :(. Al werkte ik daar 10 jaar geleden (jeetje ik word oud).


Ik was 16, ben nu 38 |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 07:15 



 
Profiel   

Wat ontzettend vervelend. Hier ook een ex-medewerker. Dagelijks zoveel zakken vuil, inderdaad met resten fris, ijs, vet en eten. Dit is niet leuk om te horen, maar die AirPods ga je niet terugkrijgen :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 07:39 



 
Profiel   

Dat is heel vervelend voor je. Dit klinkt als een actie van mijn puberdochter. :')
Die bedenkt zich ineens op het laatste moment nog dingen en dan gaat het mis.
Sterkte, maar je zal ze kwijt zijn vermoed ik. Goede les voor volgende keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 09:14 



 
Profiel   

Heel vervelend, maar inderdaad zoals mijn voorgangers ook zeggen weet ik eigenlijk wel zeker dat je ze kwijt bent. Ik heb ook bij de McDonald's gewerkt en de zakken worden de hele dag door geleegd en dus ook op het einde van de avond en komen dan in een perscassette terecht.. dus grote kans dat ze inmiddels ook plat zijn -O-

Echt heel zuur!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 09:57 



 
Profiel   

Dat was een dure maar leerzame maaltijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 09:59 



 
Profiel   

Heb vanmorgen nieuwe airpods gekocht en met mezelf afgesproken ze niet meer in te doen als ik ergens naar binnen ga maar ze in mijn zak houd. Nu hartstikke blut door een domme actie

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 00:30 



 
Profiel   

Je kon ook iets goedkoper kopen dan airpods natuurlijk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 00:33 



 
Profiel   

Schemerdier schreef
Je kon ook iets goedkoper kopen dan airpods natuurlijk :')


Ik ben na het dragen van airpods echt gehecht aan ze geraakt en andere oortjes behalve die apple vormige passen mij niet. Helaas hebben alleen de apple airpods de juiste vorm voor mijn oren. Normaal gesproken horen ze ook 2/3 jaar mee te gaan, behalve dat ik ze dan na nog geen jaartje met een overhaaste actie in een prullenbak gegooid heb

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 01:02 



 

Wat balen, zeg. En niet zo hard voor jezelf, iedereen doet wel eens iets onhandigs! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 03:42 



 
Profiel   

Ik doe ze altijd terug in het doosje, nooit los. Is dat een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 08:02 



 
Profiel   

Ik heb de €20 variant van de Hema om te kijken of het wat voor me zou zijn maar je bent ze om de haverklap kwijt. Viel eentje uit m'n oor in het vliegtuig bijvoorbeeld. Nou hele vliegreis kwijt geweest en toen we geland waren de grond afgespeurd naar dat ding. Toen ook direct besloten dat ik er niet veel geld aan uit ging geven. Dan maar een draadje eraan of een koptelefoon. :D

Maar inderdaad niet te hard zijn voor jezelf. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Snel vergeten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:09 



 
Profiel   

Het kan altijd erger...
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5 ... -voicemail

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:49 



 
Profiel   

Dat is pech, airpods weg -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:56 



 
Profiel   

swartbeessie schreef


Nou je vindt ze vanzelf een keer in de wc terug toch?
Maar ja, of ze het dan nog doen is de vraag natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 12:20 



 
Profiel   

Echt balen :knuffel:

Ik had pas mijn airpodcase in mijn jaszak laten zitten en de jas in de wasmachine gegooid. Gelukkig kwam ik daar na 10 minuten al achter en wonder boven wonder heeft de case het overleefd. %)
Dus ook hier dom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 12:21 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
swartbeessie schreef


Nou je vindt ze vanzelf een keer in de wc terug toch?
Maar ja, of ze het dan nog doen is de vraag natuurlijk.

Een accu/batterij in je lichaam kan dodelijk zijn, snap niet dat ze hem heeft laten zitten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 12:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen