Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 10:47

Boze teckel want hij mocht geen blaadjes van mijn plant trekken. Heel betoog toen ik “no” zei. Blijkbaar had hij er toch 1 te pakken want hij begon net te kotsen. Tja dan had je maar in 1x moeten luisteren.

(Plant is niet giftig)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 10:58

Zebrastreep schreef:
De pipo die haaientanden had en gewoon zijn auto even voor die van mij gooit terwijl ik voorrang had op een 60 weg. Zag het al een beetje aankomen maar even flink op de toeter gedrukt.

Sommige mensen kijken pas zodra ze half op de weg staan ofzo


Ik kijk altijd heel ver van te horen al. Waardoor het kan lijken dat ik et niet heb gezien. Ik duik ook wel eens voor mensen. Maar geef gewoon gelijk gas.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 11:08

Oh, als je gelijk gas geeft is t niet zo erg degene waar je de auto voor gooit bijna een hartaanval te bezorgen :).

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 11:12

_San87_ schreef:
Oh, als je gelijk gas geeft is t niet zo erg degene waar je de auto voor gooit bijna een hartaanval te bezorgen :).


Geduld in het verkeer is niet stoer. Dat snap je toch wel?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 11:13

__Sannne schreef:
_San87_ schreef:
Oh, als je gelijk gas geeft is t niet zo erg degene waar je de auto voor gooit bijna een hartaanval te bezorgen :).


Geduld in het verkeer is niet stoer. Dat snap je toch wel?

Nu wel.

Zebrastreep

Berichten: 9759
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 11:13

Marije_1997 schreef:
Zebrastreep schreef:
De pipo die haaientanden had en gewoon zijn auto even voor die van mij gooit terwijl ik voorrang had op een 60 weg. Zag het al een beetje aankomen maar even flink op de toeter gedrukt.

Sommige mensen kijken pas zodra ze half op de weg staan ofzo


Ik kijk altijd heel ver van te horen al. Waardoor het kan lijken dat ik et niet heb gezien. Ik duik ook wel eens voor mensen. Maar geef gewoon gelijk gas.



Dan ook niet piepen als iemand een keer tegen je aanknalt want het is een hele domme en gevaarlijke fout om te maken.

Ik vindt het in ieder geval een fout wat gedoogd mag worden tijdens een rijles dan kan het gebeuren en zit er iemand naast. Maar zodra je je rijbewijs hebt moet je dat wel kunnen inschatten.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 11:29

Ah dat had ik vorige week met motorrijles. %) Zo iemand die hem ook wel er even voor dacht te gooien toen ik ook op dezelfde weg aan de andere kant stond te wachten. Resultaat ik kreeg een regen autostukjes over me heen. De aangereden auto chauffeur op de voorrangsweg was helemaal overstuur en zijn auto aan gort. Die zich ervoor dacht te storten was lakoniek en een houding van jammer dan misgegokt. En een kapotte auto ook maar dat leek niet zo te boeien. En ik ben trillend met flinke zenuwen in het lijf doorgemoeten met les.

Dus nee Marije1997 er even voorgooien moet je nooit en te nimmer doen. -:(- _-:( Je maakt het anderen erg vervelend daarmee. Kunt ze rijangst geven daardoor. Lichamelijke schade ook. En ongelukken worden mogelijk voorkomen door de allertheid van anderen.

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 12:17

Pff, dat ervoor gooien. Gewoon nee. Hier laatst ook weer, ik vol in de ankers, heb ook een kind achterin. Het is niet stoer, houd je gewoon aan de regels. Hoe moeilijk…

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 12:18

Door zo’n actie had ik een auto tegen mij aan, nachtje in het ziekenhuis kunnen doorbrengen. Auto total loss en je krijgt de dagwaarde van de verzekering uiteindelijk en NIET wat het kost om de auto te laten repareren of geld genoeg voor een gelijkwaardige andere auto.

Diegene die de aanrijding veroorzaakte zei ook “ O ik dacht dat ik wel zou redden met gelijk gas geven “ _-:(

Ik red zulke mensen vaak, doordat ik dan maar flink ga remmen. ( en toeteren tegenwoordig ook trouwens )
Maar die van het ongeluk zag ik niet op tijd door de flinke begroeiing bij de kruising.
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 28-11-21 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 12:41

Volgens mij zit ze gewoon te trollen omdat ze weet dat dat reactie geeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 13:07

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 13:12

Eigen feestje maken is dat geen optie.

Waarom wilde ik ook al weer een cattery en een kitten aanhouden. Mevrouw haalt even bloed onder mijn nagels vandaan (gelukkig weet ik dat het een bepaalde periode is). Zelfs moeders en tante Blue zijn haar af en toe behoorlijk zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 13:14

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 13:24

Waarom mag je dan precies niet bij je oom en tante komen?

Ik weet niet zeker of je wel een zelftest kon doen, maar zou dat geen optie zijn als het bezwaar is dat ze bang zijn besmet te worden?

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 13:28

Ik word dan niet buitengesloten door mijn familie, maar heb totaal geen zin om mij de grond in te laten werken door mijn vader. Dan blijf ik net zo lief lekker bij mijn 3 katten. Maar meestal zorg ik gewoon dat ik met de feestdagen werk.

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 13:37

Suzanne misschien is het leuk om zelf iets te organiseren? Gezellig samen met vrienden bijvoorbeeld?

DuoPenotti

Berichten: 29503
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 13:44

Familie kies je niet, vrienden wel.
Als je dan weet dat familie totaal anders is dan jezelf, dan kun je je daar druk over maken, of je neemt er afstand van en gaat je eigen leven inclusief feestje maken :)

Het contact met mijn familie is ook erg minimaal, jammer maar het is nu eenmaal zo.
Nu heb ik een leuke schoonfamilie anders was ik het ook anders op gaan lossen.
Mijn schoonfamilie vind ik veel gezelliger ( ja ja dat kan ook :+ )
kerst met mijn familie is ook meer zo'n moetje, kan toevallig eens gezellig zijn, maar kijk er nooit naar uit.
Met schoonfamilie wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 13:56

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 14:20

Dat heb ik met mijn broertje, maar die heeft een zoon en ik heb geen kinderen (bewust). Dan niet hoor, maar dan moet je niet zeuren als ik niet kom. Nu moet zeggen thuis wil ik rust hebben en geniet. Op mijn werk heb ik mensen om mij heen en op de moestuin heb ik ook nodige contacten met mensen.

Laatste jaren dat ik bij mijn ouders woonde leefde ik voornamelijk op mijn slaapkamer en kwam alleen beneden om te eten en soms drinken pakken. Maar had vaak ook gewoon mijn eigen drinken/snoep op mijn slaapkamer.

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 14:35

Vuurwerk wat het stadion van Sparta wordt gegooid. Er zou maar net een ballenjongen staan die het tegen zijn hoofd krijgt ofzo :( :n

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 14:50

Broeken die te lang zijn
mijn moeder die niks zei over dat er bezoek kwam, en ben nu dus weg _-:(

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-21 15:09

Voel me beroerd. Keelpijn, verstopte neus en holtes, spieren zijn niet vrolijk..

Morgen maar Coronatest laten doen -O-

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 15:31

Dat ik het al dagen koud heb en mij niet lekker voel maar geen koorts ofzo. Zelf test was ook (nog) negatief vrijdag.

CynthiaV
Berichten: 2988
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 16:03

wyoming schreef:
Dat ik het al dagen koud heb en mij niet lekker voel maar geen koorts ofzo. Zelf test was ook (nog) negatief vrijdag.

Als je kinderen besmet zijn is het dan niet verstandig om langs de ggd te gaan?

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 16:10

[***] schreef:
Ik ga proberen of er iemand nog niks heeft op 5 december. Ik ben gewoon verdrietig omdat mijn familie op zijn kop gaat staan om te zorgen dat mijn zusje erbij kan zijn maar ik ben gewoon nooit belangrijk :(

Ik mag er niet bij zijn bij mijn oom en tante vanwege de maatregelen. Hun 2 dochters komen heel misschien en dan vinden ze het teveel. Een zelftest gaat helaas ook niet goed.




Het leven is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen! ( en LEUKE mensen uitnodigen :j )