Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 206 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 330  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa Surprise 2021

 
Profiel   

Jep dat glitter papier leek me vorig jaar ook een geweldig idee. Not.
Ik heb al best wat kadootjes. Geen idee hoe ver ik boven budget zit, maar daar let ik sowieso niet op. Maar wil eigenlijk nog meer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:33 



 
Profiel   

Nou als ik iedereen hier zo lees met glitterpapier, ben ik blij dat ik dit niet heb liggen. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:36 



 
Profiel   

Meer kadootjes kan hier niet, dan past het niet meer in de doos denk ik. _O-
Eerst maar eens inpakken en zien of er ruimte overblijft, heb namelijk nog wel ideetjes voor meer. Budget denken we ook niet aan, bonnetjes snel weggooien dan zie je niet dat het er al ruimschoots overheen zit. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:06 



 
Profiel   

[ img ]

Ik wilde niet wachten dus ben een boom gaan halen
<|- {:) <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:17 



 
Profiel   

Wow, blijk Nederlands kampioen geworden te zijn met mijn video bij de starters.
En 2e bij zoet water foto met paaiende zeelten en 2e bij groothoek masters/profs.
Best trots als amateurtje.
:o
https://duikeninbeeld.tv/onk-onderwater ... bruinisse/

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:25 



 
Profiel   

Wow wat gaaf germie, gefeliciteerd!

Ik bedacht nog een top voor mijn santa, een klein/smal vaasje waar je 1 bloem in kan zetten. Vazen die ik heb zijn voor bossen en ik heb regelmatig 1 bloem staan die ik dan maar in een drinkglas gooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:32 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Germie!
Hier ook al een kerstboom staan, op kantoor, in de woonkamer pas na sinterklaas. Hoewel het net begint te regenen en het is wel saai donker in huis. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:44 



 
Profiel   

Gefeliciteerd germie!

Hier geen kerstboom en was ook niet de planning om die te gaan zetten.
Sowieso kan het wel zijn dat ik de komende periode niet thuis zit, mijn man komt volgende week terug uit zuid Afrika en moet dus in quarantaine, dus ik ga waarschijnlijk die periode ergens anders heen. Komende week even heel goed plannen dus allemaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:48 



 
Profiel   

Dat is een leuk bericht bij thuiskomst Germie.

Gefeliciteerd,nu blijf ik voorlopig zeepaardjes zien :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 15:26 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Germie, gaaf!!

Dat glitterpapier komt hier ook niet meer in huis, vreselijk om mee in te pakken. |(


Wij hebben vorige week de kerstboom al op gezet, gezellig. :D <|-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 16:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!
Wat knap.

Waarom zijn er nog weinig mosselen?

Haike wat vervelend.
Hoop dat hij niet besmet is en jullie weer snel samen kunnen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 16:55 



 
Profiel   

Leuk germie! Gefeliciteerd!!

Hier hebben we vandaag de boom gehaald. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 17:50 



 
Profiel   

Gefeliciteerd germie en nog veel plezier!
Ylvje is te positief, kan dat? Stuur maar wat op anders ;)

Hier rustig weekend, wilde eigenlijk een kerstboom gaan halen maar door de regen laten zitten. Vd week nog eens verder kijken.
En met BF een dekje gekocht voor een vriendin, voor mezelf niets dus best braaf geweest al zeg ik het zelf

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 17:55 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Germie! :j

Hier vandaag voor het eerst een eigen kerst krans gemaakt voor aan de deur. Ik ben niet ontevreden voor de eerste keer :))
Uiteraard roze en goud met veeeel glitter <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 18:04 



 
Profiel   

pradadaan schreef
Gefeliciteerd Germie! :j

Hier vandaag voor het eerst een eigen kerst krans gemaakt voor aan de deur. Ik ben niet ontevreden voor de eerste keer :))
Uiteraard roze en goud met veeeel glitter <3
[ [url=m/duCIhQ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi hoor!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 18:14 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Germie!!!

Pfoeh jongens, wat ben ik weer inactief dit jaar. Ik doe echt mijn best om te posten Maar mijn dagen zijn zo hectisch. Ik zit echt meer op de vrachtwagen dan thuis en als ik wel thuis ben is het vooral om te slapen.

Geen zorgen; voor mijn lootje doe ik zoals altijd goed mijn best, maar voor mijn Santa is het wel best l*llig dat er zo weinig te stalken valt.

Sorry lieve Santa, maar echt als het uit je hart komt kun je het bij mij onmogelijk fout doen. Dus wees niet bang dat je me niet goed genoeg kent ofzo, want dat komt echt goed. Ook als het iets flauws of smerigs of glitter is kan ik er goed om lachen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 18:37 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Germie :D

@Pradadaan: heel gaaf geworden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 19:01 



 
Profiel   

Ik laat ook weer even mijn gezicht zien!
Sorry lieve Aantal dat ik zo in-actief ben :( Druuuuuuk met vanalles en nog wat.
Lief lootje, ik ben je nog hard aan het stalken hoor! Je pakket komt helemaal goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 19:01 



 
Profiel   

Germie, vet! Gefeliciteerd!

Pradadaan, erg mooi geworden! :')

Hier staat de kerstboom ook weer, maar er moet nog wel wat meer kerstdecoratie komen en de koperen kerstballen zijn wel wat ondervertegenwoordigd in de boom. Reden genoeg om weer eens langs het tuincentrum te gaan. Beetje moeilijk te zien op de foto, maar onze boom heeft koperen en petrol (is donker blauwgroen) kerstballen.

[ img ]

De boom staat wel goed vast met spanbanden en gewichten, zodat de katten 'm niet om kunnen laten vallen. :D Vorig jaar bleef alles heel netjes staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 19:06 



 
Profiel   

Hier ook al eens glitter papier gebruikt. Ik ken de frustratie :')

Leuke dingen:
Vandaag na 4 maanden revalidatie van paard eindelijk weer met haar gereden
En ze was nog braaf ook! Hopelijk zijn we eindelijk door haar extreme draken periode en kunnen we het snel weer oppakken waar we gebleven waren
Al die paarden van anderen rijden is leuk hoor maar had haar zo gemist! Had serieus kippenvel tijdens het rijden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 19:39 



 
Profiel   

beste ss wij zijn ruim voorzien van pepernoten :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:19 



 
Profiel   

Nou die augurkenplanten zouden makkelijke planten moeten zijn. Die van mij gaan alleen maar dood :+

Stekjes van een plant die het overleefd zijn welkom :') gelukkig doen m’n pannenkoekenplanten het wel goed <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:21 



 
Profiel   

Aah wat leuk germie! Ik kom door deze kerstposts ook helemaal in de kerstsfeer.Ik ben op het moment aan het verhuizen en heb van mn huisgenootjes toestemming gekregen om een kerstboom te verkrijgen, moehahaha.

In ons huis wordt alleen een muur donkergroen geverfd. Geen idee welke kleur ballen daarbij passen, wordt nog een uitdaging. Wel een hele leuke. Ik ga gewoon langzaam dat hele huis kerstproof maken hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:44 



 
Profiel   

Heb tijdens Black Friday niks gekocht, koop dan eigenlijk ooit iets. geurkaarsen zijn altijd welkom, heb altijd een geurkaars thuis. Hou er alleen niet van als ze te zoet ruiken.

germie, wat gaaf gefeliciteerd.
pradadaan, de kerstkrans is onwijs mooi geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:48 



 
Profiel   

Leuk lottje, bij groen past heel veel. Maar bv goud, brons of zilver kleuren zeker
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 21:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 206 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 330  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen