Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 407 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 

Ik was lekker in slaap gevallen en nu weer wakker, de bovenburen schreeuwden een hoop en ik hoorde de hond rennen en hijgen. Het gaat daar echt niet goed en dat vind ik zielig voor de hond en de mensen met wie het geen match is en voor mezelf want ik wil slapen :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 00:58 



 
Profiel   

Ik knaag zojuist met een beschuit een stuk vulling eraf. Het boorgat van de kies ligt gezellig open nu. Au. Dadelijk meteen de tandarts bellen als hij open is. De eerste keer van mijn leven. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 05:58 



 
Profiel   

Ik wik vakantie, school maakt mij zo moe.
Van 8:30 tot 17:15 in een les lokaal zitten, alsjeblieft man. Laat mij maar lekker online les krijgen, veel chiller voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 06:48 



 
Profiel   

Ik heb afgelopen donderdagavond gesolliciteerd op een functie die me wel tof lijkt. Het zou het een grote stap omhoog zijn van wat ik nu doe, maar ik denk dat de functie wel goed bij me past, daarnaast is het super dicht bij huis dus zou er ineens 2 a 3 uur reistijd wegvallen als ik aangenomen wordt. Maar ze zeggen zelf binnen 7 werkdagen te reageren, dus ik moet nog even geduld hebben... Dat heb ik niet en ik vind het echt spannend want ik hoop gewoon dat ze me willen hebben :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 07:00 



 
Profiel   

IJs bikken vanochtend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 07:14 



 
Profiel   

Ontzettend stress om weer aan het werk te gaan na 2 weken vakantie

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 07:18 



 

Zo een dag dat, voor die goed en wel is begonnen, je al terug in bed wilt omdat alles zo gigantisch tegen slaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 08:18 



 
Profiel   

Goddank ik kan om 9.40 terecht bij de tandarts. De pijn nu is niet fijn, een open verbinding met de zenuw zo voelt het. %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 08:29 



 
Profiel   

Heel rot geslapen terwijl ik normaal heel goed slaap.
Vervolgens lukt het halleluja om vroeg genoeg wakker te zijn om te gaan hardlopen, sneeuwt en ijzelt het buiten in het pikdonker. Laat maar :D morgen weer een kans!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 08:30 



 
Profiel   

Het pakketpunt is om 17u dicht. Raad eens wie er tot 17u werkt en een paar pakketjes op moet halen :\.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:05 



 
Profiel   

karuna schreef
Goddank ik kan om 9.40 terecht bij de tandarts. De pijn nu is niet fijn, een open verbinding met de zenuw zo voelt het. %)


Ik voel je pijn! Bah bah! Sterkte!!!

Ik moet krabben omdat m'n autoraam is bevroren.
Ik vind mezelf best sneu nu :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:08 



 
Profiel   

Coronatest om 13.30 -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:18 



 
Profiel   

Aan het feit dat ik straks moet omrijden en echt een heel stuk omdat de weg afgesloten is vanwege het maken van 4 van die k*t drempels en er geen andere wegen zijn om te rijden en ik dus te laat ga komen bij de volgende cliënt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:20 



 
Profiel   

Dat ik al ruim een half uur aan het wachten ben om
Een testafspraak te kunnen maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:23 



 
Profiel   

Wescha schreef
Dat ik al ruim een half uur aan het wachten ben om
Een testafspraak te kunnen maken.

Ik kom er niet eens door en online een afspraak maken mag niet voor mijn dochter omdat ze jonger dan 7 is. Ze is al 2 keer getest en vindt het geen probleem, waarom moet ik dan bellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:27 



 
Profiel   

Een verschrikkelijke planning en dat ik echt even niet weet hoe ik mijn afspraken moet combineren. Daartegenover staat wel dat ik straks 3 uur niks te doen heb :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:29 



 
Profiel   

Constant gesuis in mijn oren omdat mijn holtes vol zitten.. zo vermoeiend

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:33 



 
Profiel   

Hond kotste op mijn bank in mijn fleecedeken. Dus nu moet ik die wassen voor ik er onder kan liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:34 



 
Profiel   

Spoelen met zout water Pablo, werkt echt!
Wij moeten ook testen om 11.30 :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:36 



 
Profiel   

Mijn schoenen zijn gisteren stuk gegaan en ziengs is pas vanaf 13u open... :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:42 



 
Profiel   

Ha voor uitslagen bellen tussen 10-11
Wegens werkoverleg zijn we tussen 10-11 niet bereikbaar.
Vrijdag ook al niet. -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:17 



 
Profiel   

;( Lelijk woord daag bankrekening. Kies in tweeën gebroken. Ook stuk wortel afgebroken. Nu mega stuk er uit aan de achterkant. Viel pas in derde instantie op. Vandaar de pijn. Tandvlees stuk ingesneden ook en aardig beschadigd. 13 januari kan er pas een kroon aangemeten worden 2 februari plaatsen. Tot die tijd voorzichtig kauwen en goed schoonhouden met zachte borstel. Bizar foto toonde geen breuk en zichtbaar gaatje was een minideukje. Pijn zou moeten wegblijven zo niet terug en wordt het een spoedprocedure

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:20 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Hond kotste op mijn bank in mijn fleecedeken. Dus nu moet ik die wassen voor ik er onder kan liggen.

Zielige trillende teckel op schoot omdat die het dekentje mist. NOU DAN HAD JE MISSCHIEN NIET MOETEN KOTSEN JOZI :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:22 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
MarlindeRooz schreef
Hond kotste op mijn bank in mijn fleecedeken. Dus nu moet ik die wassen voor ik er onder kan liggen.

Zielige trillende teckel op schoot omdat die het dekentje mist. NOU DAN HAD JE MISSCHIEN NIET MOETEN KOTSEN JOZI :)*


Je teckel lijkt teveel op mijn russeltje :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:24 



 
Profiel   

Arme teckel, die kotst ook niet voor zijn lol natuurlijk.

Karuna, au en au, zowel kies als portemonnee. Hopelijk blijft de pijn weg.

Ik baal er van dat het weekend oliebol was (dus geen ramen gelapt wat ik wou) en dan nu de zon schijnt, terwijl ik moet werken. Zit me dus mega te ergeren aan vieze ruiten waar de zon op staat.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 407 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen