Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 208 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 330  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa Surprise 2021

 
Profiel   

ynskek schreef
Die katten van jou verkleuren ook snel Roos _O-

In minder dan een week van wit naar zwart _O-

Ja, dat zei ik ook al. :))

Maar dit exemplaar gaf me een hartelijk welkom.. <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 13:43 



 
Profiel   

Citaat
:
@Jorex, jij hebt ergens 12-11 of 13-11 iets ontvangen, dit is van de Santa van deze Secret Santa :j
Ik weet niet of je daar al achter was en anders weet je het nu :+


15/11 had ik een verslagje hiervan gepost. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 13:43 



 
Profiel   

Ik hou niet van planten en heb alleen maar nepperts :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 13:47 



 
Profiel   

Geen probleem voor mij als iets later komt, kan gebeuren toch? :j

Ik hoop morgen alles in te kunnen gaan pakken.. Dan kan ik ook bepalen of er nog iets bij 'moet' :D Ik houd zo van cadeautjes kopen!

Met BF ook nog wat dingetjes gescoord die ik sowieso graag wilde hebben en ook nog even de Sintinkopen gedaan. Was even vergeten dat dat aankomend weekend is, dus moest nog wat dingen regelen. Oepsie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 13:50 



 
Profiel   

Oh op t strand met poes!

Iets later pakket hier zou ook niet zo erg zijn.
T is vandaag gelukt om inpakpapier te scoren!
Als de kleine hier nou eens zou gaan slapen, kan ik inpakken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 14:55 



 
Profiel   

Ik ben vandaag ook vast wezen shoppen! Doe mee aan 3x SS waarvan twee lootjes wel een beetje zelfde interesses hebben, dus even kijken wat ik aan wie ga geven :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 15:01 



 
Profiel   

Wat later is geen probleem hier. Vorige keer dat ik mee deed kreeg ik een paar maanden later ineens een envelop met nog wat dingen die te laat binnen waren. Was een leuke verrassing!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:32 



 
Profiel   

@ Germie, leuk dat je een kaartje hebt ontvangen! Wat een vervelende locatie om op vakantie te gaan zeg…. :+ Prachtig! En dat zeepaardje, wat gaaf zeg! Ik ga er in april heen, mijn zus gaat dan daar trouwen <3
Gefeliciteerd met je winnende video en geplaatste foto’s

Daan, wat leuk die digitale kaart. En leuk winkeltje! Ik hou er ook van in zulke winkeltjes te sneupen!

LWDaisy, beterschap :(:)

AfricanLady, oh wel fijn zo’n waarschuwing := Sterkte alvast haha :))

Ashleytjuhh, jou lootje ontvangt dus een doos met kadootjes verstopt in een berg pepernoten ipv confetti of glitters?

Banyu schreef
Lieve SS, helaas heeft 1 cadeautje nog langer vertraging. Vind jij het erg om dit eventueel later te ontvangen? Ik wil een deze dagen het pakketje afmaken namelijk….:)

Als ik je lootje ben, voor mij geen probleem hoor!

@ Roosch, heerlijk zeg, veel plezier!

Inpakken…. Ik heb mijn best gedaan, maar het is best lastig sommige vormen := Ik denk dat ik klaar ben. Alleen nu nog even dozenstress, ik twijfel welke ik moet gaan gebruiken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:33 



 
Profiel   

Hier ook geen probleem mocht er een cadeautje wat later zijn. Gok dat de meesten dat geen issue vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:44 



 
Profiel   

Voor mij is het ook geen enkel probleem als er een cadeautje later komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:39 



 
Profiel   

Ik heb mijn moed maar bij elkaar geschraapt, en ben met een handtas vol medicatie gaan werken haha.
Enerzijds ben ik doodop, anderzijds blij dat het gelukt is, ik ben net thuis.

HONGER! Dus volgens mij ben ik weer echt beter aan het worden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:55 



 
Profiel   

Beterschap voor de zieken.

Iets later ontvangen is voor mij ook geen probleem.

Ik ben iets minder actief, ben namelijk heel erg druk met een puppie opvoeden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:03 



 
Profiel   

Later is voor mij ook geen probleem, dan graag naar mijn ouders sturen. Zodat het niet een week bij mijn buren staat. Wij vertrekken vlak voor kerst voor een week naar de zon!

Heerlijk Roos, geniet ervan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:09 



 
Profiel   

Ohja indien later dan wel graag naar m’n nieuwe adres :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:13 



 
Profiel   

Ik zou zo graag m'n mooi ingepakte kadootjes hier delen, maarja dat is natuurlijk niet handig... :+ :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:27 



 
Profiel   

Dispar_Vulgo schreef
Ik zou zo graag m'n mooi ingepakte kadootjes hier delen, maarja dat is natuurlijk niet handig... :+ :D


mag wel hoor :))


ik heb net mijn pakketje op de post gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:34 



 
Profiel   

Ik kan echt totaal niet inpakken, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:46 



 
Profiel   

Haha ik kan ook niet wachten om het te delen.
Ik heb me alleen ook wel vergist in het soort cadeaupapier, het ziet er prachtig uit maar wat een horror om te gebruiken.

Ondertussen ben ik ook met de volgende surprise bezig, dit keer eentje voor Sinterklaas op school.
Het arme kind op mijn lootje zit sinds vandaag in quarantaine dus zij kan er vrijdag niet bij zijn. Nog maar eventjes extra mij best doen, dus. :(:)

Een verlaat cadeautje vind ik ook niet erg maar zoals eerder vandaag ook al gezegd heb hoor ik dat dan wel graag. Dan hoef ik me niet vergeten te voelen. O:)

Fijne vakantie Roosch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:38 



 
Profiel   

Wat leuk die kerst spullen al <3
Hier staat hij nog niet -O- ik wil wel.

Roos ik moest hier meteen aan jou denken[ img ]
En hierbij aan jolien en Ashley :')
[ img ]
Gisteren weer aangekomen in Nederland:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:41 



 
Profiel   

Omg een delirium cafe! <3

Ooit wel in Brussel geweest geloof ik. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:50 



 
Profiel   

Hopen dat dit cafe beter is dan de cafes in Amsterdam. De grote gaat nog wel, maar de kleine op Amsterdam cs vind ik persoonlijk weinig aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 21:46 



 

Ik heb een verlaat cadeau van een pakket nooit gehad.. super pakket hoor!! Super blij mee! Maar wel dubbel als er dan een tof cadeau bij zat die je dan moet missen. Doe mij maar lekker 1 doos, ik weet toch niet dat er iets mist :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 23:16 



 

Dat is wel heel suf.. zeg er dan niks over. Weet je ook niet dat er eigenlijk nog wat ontbrak :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 07:20 



 
Profiel   

pimaude schreef
Ik heb een verlaat cadeau van een pakket nooit gehad.. super pakket hoor!! Super blij mee! Maar wel dubbel als er dan een tof cadeau bij zat die je dan moet missen. Doe mij maar lekker 1 doos, ik weet toch niet dat er iets mist :+

Dat is iets wat we best vaak horen inderdaad, dat cadeaus later verstuurd worden omdat ze vertraging hadden. Maar zelden wordt dat vertraagde cadeautje dan ook echt verstuurd :o

Ik ben ook altijd van 1 pakket, zeker omdat je nu nog niet hoeft te versturen dus ook nog wel kan wachten met het klaar maken van het pakket.
Als je op de laatste verzend dag zit wordt het dan wel een ander verhaal. Maar nu? Tijd zat toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:34 



 
Profiel   

Nou, volgens mijn post nl app zou het vandmiddag op de deurmat moeten vallen :D

Ben benieuwd!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 208 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 330  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen