Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 167 van de 170 [ 4230 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Designer verslaving #1

 
Profiel   

_Flower schreef
[ [url=m/IN4Y8Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is de tas!

Hij is prachtig! De lady Dior staat ook op mijn lijstje, evenals de Caro. Maar na de Trendy moet ik weer even doorsparen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 09:21 



 
Profiel   

_Flower schreef
[ [url=m/IN4Y8Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is de tas!

Heel mooi! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 12:21 



 
Profiel   

Soepblik schreef
@alsemgeest Vestiaire Collective! :) Hele fijne, betrouwbare site.

Mijn dank is groot :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 15:40 



 
Profiel   

Oh wauw wat een gave tassen! <3
Ook hele mooie klassieke schoenen, heel gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 16:22 



 
Profiel   

Heel mooie Lady, ook heerlijke kleur!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 21:02 



 
Profiel   

Wauw, prachtige tas! Ik kende hem nog niet in die bruine kleur, vind 'm wel een leuke retro twist eraan geven.

Hier even ruzie met schoenen. Het passen was dus best lastig; ze lopen enorm uit. Ik heb normaal maat 36, en toen ik die paste zaten die op zich top maar ik merkte toen al dat de hiel een klein beetje slipte bij mijn rechtervoet (linkervoet is groter). Dus toen in de winkel 35,5 gepast. Deed een beetje pijn, maar dat is normaal lees ik overal, juist omdat ze enorm uitlopen. En in de winkel zaten ze op zich goed nadat ik er even met een sok in had gezeten en er daarna met kousje in ging.

Alleen kom ik er 's ochtends dus bijna niet in omdat mijn voeten dan kennelijk gezwollen zijn, en kan ik niet normaal lopen van de pijn. :') Dus uitlopen gaat ook niet echt dan? Maar 36 was echt te groot. Maar hoe moet dit nou. Gewoon door de pijn heen? Moet ik ze naar de schoenmaker brengen voor een uitloopmachine? In de winkel zaten ze echt hoe ze horen te zitten wanneer je ze net hebt, maar nu is het dus helemaal poedersuiker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 21:28 



 
Profiel   

hoera, ik ben net naar de albert heijn gelopen en terug, en het ging goed! :') :)F Deed nog wel pijn, maar was goed te doen. Dus dat inlopen moet toch goedkomen uiteindelijk! :D


Ondertussen alvast orienteren op m'n volgende designer item. Ik vind de Saint Laurent Jane 105 sandalen erg mooi, en een hele goede basic voor in je kast om veel plezier van te hebben.
[ img ]


Maar deze vind ik ook ongelofelijk tof, van off-white:
[ img ]


Als we het dan toch over off-white hebben, mag deze tas er ook zeker zijn:
[ img ]


Maar qua tassen vind ik de dior bobby bag in canvas ook weer geweldig.
[ img ]


Maar ik wil ook al jaren een écht mooie winterjas, of goede laarzen. Help? :') Ik wil teveel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 15:40 



 
Profiel   

Soepblik, als ze echt pijn doen, kun je ook even de warme föhn erop zetten. Het leer wordt dan warm en wordt soepeler en gaat zich naar je voeten vormen.

Die Lady Dior is echt prachtig. Die staat ook hoog op mijn lijstje, net zoals een book tote. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 18:14 



 
Profiel   

Als je een echt hele mooie winterjas wil die jaren meegaat zou ik voor een wollen burberry gaan (als niet waterdicht hoeft) of een peuterey of woolridge (wel waterdicht).
Ik heb 2 wollen burberry jassen. Een rode van nu 13 jaar oud en echt nog helemaal perfect. En sinds kort een staalblauwe. En zo mooi.

Heb voor echte kou een gouden Peuterey en groende woolridge. Gaan ook al respectievelijk 7 en 3 jaar mee. Blijven mooi en goed.

Kleur en close Up van m’n staalblauwe burberry. Zo’n geweldige kleur.
[ img ]

Goede winterjas kost wel echt een vermogen. Maar ik weet uit ervaring dat ze echt jaren en jaren meegaan. En ik doe ze ook niet weg. Kies wel altijd tijdloze modellen daarom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 18:48 



 
Profiel   

Klopt helemaal. Burberry vind je wel wat van tweedehands.

Ik heb zelf 3 jaar geleden een lederen doorstikte bomberjas van Chanel tweedehands gekocht, super ding!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 21:25 



 
Profiel   

Klopt, heb al jaren een leren jas van D&G... echt onverwoestbaar dat ding.

Zwarte trenchcoats zijn ook tijdloos, die kan je ook vaak wel preloved vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 00:15 



 
Profiel   

Met wol ben ik vaak toch voorzichtig preloved. Soms hebben ze dan niet helemaal de juiste liefde gehad en zitten er mottengaatjes in of vallen die er na tijdje in.

Ik moet ook binnenkort weer gaan shoppen. Ga normaal altijd naar Roermond 2x per jaar. Maar nu met 3 kleine kinderen zie ik er zo tegenop.
Twijfel of ik nu gewoon naar de Bijenkorf ga, maar daar vind ik alles dan weer ernstig duur :+
Ben zo verwend aan mooi spul. Heb vorig jaar wat simpel spul gekocht van oa Studio Anneloes, maar het is gewoon na een jaar echt lelijk.
Terwijl ik zijden Ralph Lauren collection blouses heb die al 5 jaar meegaan en veel draag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 10:21 



 
Profiel   

Ik heb een heel tof truitje in LV designerprint laten maken voor mijn kitten, maar helaas is hij er al uitgegroeid ;-(

Iemand interesse om deze over te nemen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 09:49 



 
Profiel   

Kitten, als in kat met een trui? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 10:56 



 
Profiel   

Toen ons kitten een rompertje aan moest na sterilisatie heeft ze ons drie weken niet bekeken. :') Weet niet of katten een trui op prijs stellen. Of zijn het naaktkatten die anders kou vatten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 11:30 



 
Profiel   

Het is inderdaad mijn naaktkat :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 11:58 



 
Profiel   

Soepblik schreef
Toen ons kitten een rompertje aan moest na sterilisatie heeft ze ons drie weken niet bekeken. :') Weet niet of katten een trui op prijs stellen. Of zijn het naaktkatten die anders kou vatten?


Ik heb al 20 jaar sphynxen... lopen gewoon in de tuin met -10 :') Dus naaktkat hoeft niet te betekenen dat er kleding aan moet :P
Het is vaak een beetje hoe we ze vanaf kitten af aan opvoeden.
Met goed voer zijn ze meestal niet zo kouwelijk als wij zelf vaak denken.
Het is een natuurlijke mutatie geweest tegen ongedierte, van oorsprong uit canada. Daarom is de verbranding ook veel hoger, om het gebrek aan vacht te compenseren.

(Oude en zieke beesten daar gelaten natuurlijk... die hebben soms wat hulp nodig om de temperatuur op orde te houden. Maar dan pak je doorgaand geen LV'tje :+ )

Maar ik ga nu erg offtopic hahaha :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 13:06 



 
Profiel   

Soepblik schreef
Dit was bij het passen! :)

[ [url=m/Ih7IjG.png]Afbeelding[/url] ]


Mooi! Deze staan al jaren op mijn wishlist maar twijfel door de verhalen over het inlopen :+

Hoe vind jij ze vallen? Smal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 13:47 



 
Profiel   

Susanne schreef
Soepblik schreef
Dit was bij het passen! :)

[ [url=m/Ih7IjG.png]Afbeelding[/url] ]


Mooi! Deze staan al jaren op mijn wishlist maar twijfel door de verhalen over het inlopen :+

Hoe vind jij ze vallen? Smal?


Ze zijn niet extreem smal, meer aan de smalle kant van normaal.
Het is meer de vorm zelf die voor inloop pijn kan zorgen :') en dat ligt dan een beetje aan de vorm van je eigen voet.
Maar je moet ze wel echt passen vooraf... vooral als het deel bij je tenen/bal van je voet breed is kan het wat knellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 13:51 



 
Profiel   

Susanne schreef
Soepblik schreef
Dit was bij het passen! :)

[ [url=m/Ih7IjG.png]Afbeelding[/url] ]


Mooi! Deze staan al jaren op mijn wishlist maar twijfel door de verhalen over het inlopen :+

Hoe vind jij ze vallen? Smal?



Ze zijn best smal ja, maar ik heb een wat bredere voet dan gemiddeld (geen wide fit tho), en die past er gewoon goed in. :j inmiddels zitten ze als gegoten, dat inlopen was gewoon erg frustrerend. Ik dacht echt dat ik ze te klein had gekocht.

Maar 36 was ook echt te groot; hij zat op zich perfect en sloot mooi aan maar hij moet dus echt strak zitten bij aankoop. Oncomfortabel strak. Zelfs met schoenlepel kreeg ik de mijne in het begin met moeite aan (ik heb nu dus 35,5), en ik heb ze echt moeten fohnen met dikke sokken erin. Maar opeens ging het beter na 3 dagen, toen ben ik naar de albert heijn gelopen en de dag daarna naar m'n werk. En sindsdien zitten ze steeds beter! :) inmiddels zijn het gewoon pantoffeltjes die heerlijk zitten.

Het is gewoon echt even eng dat begin, ik dacht echt dat ik de grootste miskoop ooit had begaan. Maar het is het helemaal waard geweest! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 17:50 



 
Profiel   

Goed om te weten! Mijn voeten zijn ook iets breder dus vandaar mijn twijfels. Ik koop ze sowieso in de winkel ivm passen, bestellen durf ik niet aan.

Ga het binnenkort dan toch maar eens proberen 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 18:53 



 
Profiel   

Jongens, ik heb even een mening nodig.

Ik kan op vestiaire collective voor 155 euro bijna nieuwe Saint Laurent sandalen kopen. Ze zijn 2 cm lager dan degene die heel hoog op m'n lijstje staan (die zijn 10,5 cm, deze zijn 8), maar verder identiek. Het is ook nog eens mijn maat. Nieuw kosten ze zo'n 500. Ze hebben echter een klein beschadegingetje aan de hak (leer een beetje gescheurd), maar dat is gewoon te maken. Doos, nieuwe blokjes, dust bags en alles zit erbij.

Ik was eigenlijk niet van plan om deze maand nog eens zoveel geld uit te geven (ik ga nog naar Italië, en de feestdagen komen eraan wat cadeautjes kopen betekent), maar dit is toch wel een buitenkans. Daarbij zegt vriendin die mij de loafers laatst heeft verkocht dat 8 cm beter is dan 10,5, omdat je er langer op kan lopen.

Doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 12:15 



 
Profiel   

10,5 is inderdaad wel hoog...
Die zijn vaak leuk op zittende evenementen :P zeker omdat ysl sowieso niet uit blinkt in comfort (net als Louboutin trouwens).
Dus ik zou voor de 8 gaan... en qua prijs is het een prima deal denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 15:07 



 
Profiel   

Oei, er komt alleen wel insurance en taxes enzo bovenop waardoor ik uiteindelijk op 260 euro uitkom vooralsnog. Nog steeds doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 15:37 



 
Profiel   

Mwah... als je dan de reparatie er bij op telt is de winst niet eens zo groot.
En bij de duurdere merken kom je geregeld 30 tot 50% korting tegen op oudere modellen... dus dan wordt het een dure gok voor 2e hands denk ik.
Het zijn namelijk geen slecht verkrijgbare schoenen zoals sommige Chanel bags etc
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 17:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 167 van de 170 [ 4230 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen