Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 15:18

Dat verdien je ook. Wat je ‘vrienden’ hebben gedaan is niet meer en minder dan puur pesten. Dat zijn geen vrienden. Het lijkt misschien erg eenzaam met een vriendengroep minder, maar vrienden zijn er voor elkaar. Die doen zo een zaken niet. Die gaan hun gram en geluk niet halen ten koste van iemand anders.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 15:21

Ik had ook zulke “vrienden” op de middelbare. Ik mocht soms niet mee want ze wilden met de “echte groep” chillen. Ik heb toen na de middelbare gebroken met ál die mensen.

Ben nu zo blij met allemaal ECHTE vrienden die er altijd voor me zijn. En mij en mijn gekke dingen accepteren zoals ik ben. En dat meisje uit die groep de zo naar deed? Die is nog steeds erg toxic. Laatst gaf een vriend ook uit die groep die ik sinds een paar jaar weer spreek een feestje en zij was niet uitgenodigd en ik wel. Omdat ze altijd zo naar doet tegen sommige mensen. ;)

Dus 9 jaar later en ik ben degene die het laatste lacht. ;)

Zebrastreep

Berichten: 9752
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 15:48

Dat iemand zo wat bij mij op komt halen wat ik heb weggeven via marktplaats en ik heb daar echt een hekel aan. Aan de manier van typen kan ik al wel zien wat voor iemand dit is :') Nou ja maar afgeven en deur dicht hoef er verder ook niks mee.

MyWishMax

Berichten: 25296
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 17:13

Naar de tandarts geweest en nu is mijn kaak stuk... Kan niet eten, want het doet zo'n zeer. :( Ik kan mijn mond niet ver en lang genoeg open houden en als dat wel moet gaat het dus fout. Hopelijk herstelt het sneller als vorige keer

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 17:50

Duurde mega lang bij de notaris. Vriend en ik allebei hangry als de pest waardoor er discussie na discussie ontstaat. Maargoed, we hebben getekend en alles is rond. Nu gaan ontspannen en plannen

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 17:56

Pijn in mijn lijf en oliebol weer.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 18:09

MyWishMax schreef:
Naar de tandarts geweest en nu is mijn kaak stuk... Kan niet eten, want het doet zo'n zeer. :( Ik kan mijn mond niet ver en lang genoeg open houden en als dat wel moet gaat het dus fout. Hopelijk herstelt het sneller als vorige keer

:(:) Hopelijk gaat het snel beter.

Ik moest vandaag weer terug, ben inmiddels een hamster met een half dicht oog -O- en heb koorts. Heb nu een dubbele ab kuren en hopen dat de ontsteking "alleen maar" komt door de wond die de gebroken kies heeft gemaakt en er niet meer stuk is gegaan dat niet zichtbaar is op de fotos. Ik eet al twee dagen zacht voedsel nu omdat het anders niet lukt. -O- Wel goed voor de lijn :')

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14469
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 18:36

Kerstboom opzetten en dan bedenken.. poedersuiker. Lichtjes gingen vorig jaar stuk dus nu maar 1 licht slinger en dat staat wel heel sneu in de boom. Nu moet ik morgen gehaast na t werk voor 1 licht slinger naar de Intratuin :')

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 18:39

Dat ik zit te vernikkelen van de kou op mijn werk.

Telpeva

Berichten: 14711
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 18:52

Aan postnl. Een pakket zou donderdag worden geleverd, maar vanochtend kreeg ik bericht: we bezorgen het vandaag bij je. Verdorie ik koos niet voor niets voor donderdag, vandaag komt helemaal niet goed uit. Kon mijn planning mooi omgooien, en uiteraard zijn ze nog steeds niet langs geweest. Ben mooi voor niks thuis gebleven *zucht*

Zebrastreep

Berichten: 9752
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:03

Dat mij russel weigert te lopen omdat de stoeptegels nat zijn.

En als je dan aantrekt maakt mevrouw half een handstand

Til.gewoon.die.poten.op.en.ga.lopen.

Wpaard

Berichten: 469
Geregistreerd: 08-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:06

Het weer..

Heb ik een weekje vrij van werk en is het k*tweer..

Lestrange01

Berichten: 2805
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:15

MyWishMax schreef:
Naar de tandarts geweest en nu is mijn kaak stuk... Kan niet eten, want het doet zo'n zeer. :( Ik kan mijn mond niet ver en lang genoeg open houden en als dat wel moet gaat het dus fout. Hopelijk herstelt het sneller als vorige keer



Hier heb ik dus ook elke keer last van. Vorige keer deden ze een soort ding aan een kant van mijn kaak zodat hij open bleef en dat was verschrikkelijk. Het heeft een paar weken geduurd voordat hij er niet meer elke ochtend uit zat.

Sanniejtjuh

Berichten: 1215
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:19

Er heeft hier iemand een pest humeur. Ik zal maar niet met mn ogen knipperen :\

Froukje
Forever young

Berichten: 10837
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:26

Automobilisten met geblindeerde achterlichten, in een zwarte auto terwijl het donker is.. Parkeer jezelf en je auto alsjeblieft tegen een boom zodat je het leven van anderen niet in gevaar brengt {:)-:(

Zebrastreep

Berichten: 9752
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:32

Froukje schreef:
Automobilisten met geblindeerde achterlichten, in een zwarte auto terwijl het donker is.. Parkeer jezelf en je auto alsjeblieft tegen een boom zodat je het leven van anderen niet in gevaar brengt {:)-:(


Ik kwam afgelopen zondag één tegen na 22:00 die zonder verlichting reed :+ Alleen zijn remlichten kon je zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:33

Bepaalde mensen die hondenstront niet opruimen. Dat verwachtte ik niet, want het veldje was de afgelopen dagen gewoon schoon. Nu lag er op minimaal 8 plaatsen diarree :( ik stapte er natuurlijk in, dus ik kon mijn klomp schoonmaken onder de douche |o

En mensen die op Facebook om hulp vragen, onleesbaar schrijven en vervolgens woedend worden als iemand een poging doet om het te ontcijferen en vertalen voor anderen.

MyWishMax

Berichten: 25296
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:33

Lestrange01 schreef:
MyWishMax schreef:
Naar de tandarts geweest en nu is mijn kaak stuk... Kan niet eten, want het doet zo'n zeer. :( Ik kan mijn mond niet ver en lang genoeg open houden en als dat wel moet gaat het dus fout. Hopelijk herstelt het sneller als vorige keer



Hier heb ik dus ook elke keer last van. Vorige keer deden ze een soort ding aan een kant van mijn kaak zodat hij open bleef en dat was verschrikkelijk. Het heeft een paar weken geduurd voordat hij er niet meer elke ochtend uit zat.


Ja, hier dus ook! Ik zat serieus aan jou te denken net na jouw verhaal erover := lang geleden dat het zo'n pijn deed. Blijkbaar ben ik zuiniger op kaak geworden in dagelijkse leven.

En eigenlijk moet ik donderdag en bolgende week weer. Donderdag mondhygiënist en volgende week weer tandarts, maat die laatste ga ik afbellen en verzetten naar bplgend jaar, want heel eerlijk,ik heb liever dat die eerst weer normaal doet. Vorige keer wel doorgezet en toen heel lang last gehad. Die 2e keer kon die nog slechter open

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:41

fotolijstje schreef:
Mijn vrienden hadden een survey of poll gedaan
iedereen had op mij gestemd met het meest vervelendst en dramatisch :

Och meis :(:) Dat is echt een hele nare actie. Mensen die je zelfvertrouwen beschadigen, zijn geen vrienden. Jij bent zoveel meer waard!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 20:08

Einde van Hellbound. What the actual fiets..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 20:24

Zorgverzekering :\. Ik betaal veel voor helemaal niks :').

Maar als ik wat meer betaal, betaal ik alsnog veel voor helemaal niks :)).

Gedoe.

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 22:28

Mijn knie doet pijn, ik moet morgen testen, ik ben had een relapse :\ en ik voel me gewoon zo vreselijk poedersuiker en alleen vandaag. Nu lekker slapen, morgen gaat vast beter

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-21 22:45

Medestudenten van de studiereis positief getest, maar ik weet natuurlijk niet wie.. ik ben gelukkig niet mee naar de clubs geweest en ook niet echt dicht bij mensen in de buurt geweest, maar ik heb natuurlijk wel vrijdag de hele terugreis bij ze in de bus gezeten en dergelijke..

Mijn test bij de GGD van gisteren was negatief maar nu begin ik toch aan de uitslag te twijfelen door dit nieuws -O- moet ik me nou nog een keer laten testen of is het wel goed zo?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 22:50

Ik zou elke dag een zelftest doen.

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 22:50

xPabloBokt schreef:
Medestudenten van de studiereis positief getest, maar ik weet natuurlijk niet wie.. ik ben gelukkig niet mee naar de clubs geweest en ook niet echt dicht bij mensen in de buurt geweest, maar ik heb natuurlijk wel vrijdag de hele terugreis bij ze in de bus gezeten en dergelijke..

Mijn test bij de GGD van gisteren was negatief maar nu begin ik toch aan de uitslag te twijfelen door dit nieuws -O- moet ik me nou nog een keer laten testen of is het wel goed zo?

Wanneer had diegene klachten en is diegene vandaag positief getest? Met onzekerheid altijd gewoon testen