Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 210 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 330  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa Surprise 2021

 
Profiel   

Flying_Angel schreef
Pff even geen bijleespost, maar de buikgriep heeft ingeslagen. Dochtertje begon met spugen en heeft al 4 dagen diarree, nu heb ik net alles eruit gespuugd %)

Wil Iemand buikgriep in het pakket?


Buikgriep is ook vreselijk “besmettelijk”
Zo meegemaakt toen ik nog in de Efteling werkte. Zieke gast in het park, ondergespuugd tafelkleed opgeruimd en de dag erna zelf ziek.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:18 



 
Profiel   

Ik vind buikgriep in mijn pakket wel echt een flop, hoor! Beterschap, Flying_Angel!

Leuk dat er steeds meer kaartjes voorbij komen! :D

Ik heb liever ook gewoon een compleet pakket, zonder dat een deel van de cadeautjes nog nageleverd moet worden. :j


Laatst bijgewerkt door Adamootje op 30-11-21 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:44 



 
Profiel   

Wat een leuke kaartjes worden er verstuurd ;)

Bah ziek zijn.. en helemaal oplopen van een vreemde gast zijn kots.. yuk.. hier ook ziekenboeg heb een dikke keelontsteking ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:44 



 
Profiel   

Flying_Angel, beterschap! Je mag die buikgriep wel daar houden.
Zelfde geldt voor rink en de keelontsteking, beterschap maar graag daar houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:49 



 
Profiel   

Beterschap. Ik pas ook voor buikgriep en keelontsteking.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:50 



 
Profiel   

Leuke kaartjes weer!

Vervelend die griep... hopelijk snel iedereen weer fit ! Hoeft ook niet in mijn pakket haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:51 



 
Profiel   

Buikgriep pakket mag je houden hoor.. heb hem zelf ook al te pakken :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:13 



 
Profiel   

Beterschap aan alle zieke,

Ik ben ook wat stil..,sorry. Heb ook niet zo veel te melden..

Kwa hint ben ik inspiratie loos.. dus sorry lootje… heb wel m’n best gedaan met cadeautjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:22 



 
Profiel   

Whahaha heerlijke kaartjes weer!

Bah, buikgriep is echt niet fijn :(:)
Beterschap!

Ik ben ook wat stiller dan anders maar de voorspelde feestdagendrukte is losgebarsten op school. En het helpt dan ook niet als je in zowel de sintcommissie als in de kerstcommissie zit en er in het eerste geval 2 van de 3 commissieleden uitvallen én de hulpouder voor vrijdag in quarantaine zit.
Nu weer opnieuw lijntjes uitgezet maar man oh man, er valt weinig te wennen aan mijn nieuwe werk op deze manier.

Wat wel leuk is: vrijdag gaan we eindelijk een kerstboom kopen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:24 



 

Ik hoef ook geen buikgriep in m'n pakket :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:29 



 
Profiel   

Zo deze avond mijn cadeautjes ingepakt samen met mijn zusje. Nu eens nadenken over een hint..

Mijn zusje helpt elk jaar met uitpakken maar nu moest ze van mij ook helpen inpakken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:31 



 
Profiel   

Beterschap flyingangel!

Dat onderbroekje is wel echt te fout :')

Ik ben net klaar met inpakken, wat een werk :+
[ img ]


Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 30-11-21 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:55 



 
Profiel   

Virussen van welke aard dan ook zijn een flop.

Leuke kaartjes weer <3.

Nog 8 dagen en dan mogen we los *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:05 



 
Profiel   

Buikgriep en keelontsteking hoeven van mij niet, beterschap!


Ik zou geen bezwaar hebben tegen een cadeautje later trouwens en wat mij betreft zou die niet aangekondigd te worden ofzo. Het wordt vast toch wel een leuk pakket :-)

Wel een pakketplaatje van internet geplukt miccamaaike, of is dit je hint ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:47 



 
Profiel   

Jullie gaan te snel, ik loop al 30 pagina's achter. Ik ga thuis weer bijlezen, laat alleen maar weten dat ik het nog niet vergeten ben.

Vandaag een mooie frogfish gevonden. Mijn eerste. Die vissen zijn erg goed gecamoufleerd en lelijker dan lelijk waardoor ze weer mooi worden.

Verder schildpadden en een peacock flounder platvis.



[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 02:13 



 
Profiel   

Die laatste foto is echt prachtig <3

Wow wat een plaatje, kan zo aan de muur.

Wat gaaf Germie,een ongelooflijke ervaring om dat te mogen meemaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 05:03 



 
Profiel   

Beterschap aan alle zieken.
Wat een gave mooie foto's Germie.


Nog een paar dagen, eindelijk mijn pakket versturen die al een paar dagen klaar staat :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 05:08 



 
Profiel   

Wauw Germie, wat een mooie foto’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 06:51 



 
Profiel   

Tof man. Mijn duikbrevet halen staat op m'n bucketlist. Ik heb een keer zo'n duoduik gedaan in Kroatië en dat vond ik zo tof. Al zag je daar vooral zee-egels :')

Beterschap voor wie het nodig heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 07:42 



 
Profiel   

WAUW Germie, wat prachtig! Wat een rijkdom dat je daar mag duiken en dat je zulke mooie schepsels ziet en ook nog eens zo prachtig op de foto weet te zetten.

Even voor mijn Secret Santa. Sorry dat ik zo vreselijk stil ben de laatste tijd.
Ik heb het niet eens druk, dus dat is geen excuus.
Wel heb ik vreselijke zenuwpijn en dat weerhoud me heel erg van alles doen wat ik normaal zo leuk vind.
Morgen 2 december krijg ik eindelijk de behandeling waar ik al zo lang op wacht. Ik hoop zo dat ik daarna weer een beetje de oude ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 07:52 



 
Profiel   

Ik kan wel een dosis positiviteit gebruiken... Lief stiefpapatje ligt met Covid in het ziekenhuis, die is heel ziek.
Alles tegelijk hier. Ik voel me zelf wel al beter, dus kan nu eindelijk de cadeautjes gaan inpakken, ik wilde geen bacteriën mee inpakken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:04 



 

Als het van die bacterie/virus knuffels zijn, dan is ze inpakken wel leuk! Fijn dat je weer wat opknapt. Hopelijk gaat het ook snel beter met je stiefpa!

Ik moet nog 3 dagen werken en dan heb ik vakantie. Ben er zo aan toe dat ik mezelf echt naar werk moet slepen even :')

Vrijdag nog even puntjes op de i en dan is pakket echt af denk ik *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:21 



 
Profiel   

germie schreef
Jullie gaan te snel, ik loop al 30 pagina's achter. Ik ga thuis weer bijlezen, laat alleen maar weten dat ik het nog niet vergeten ben.

Vandaag een mooie frogfish gevonden. Mijn eerste. Die vissen zijn erg goed gecamoufleerd en lelijker dan lelijk waardoor ze weer mooi worden.

Verder schildpadden en een peacock flounder platvis.



[ [url=m/L4wT1v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B10ijr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PYDLbx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GxdHe4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw wat gaaf! Onwijs mooie foto's zeg. Die ene laatste zou ik zo op de muur hangen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:30 



 
Profiel   

idinn schreef
Als het van die bacterie/virus knuffels zijn, dan is ze inpakken wel leuk! Fijn dat je weer wat opknapt. Hopelijk gaat het ook snel beter met je stiefpa!

Ik moet nog 3 dagen werken en dan heb ik vakantie. Ben er zo aan toe dat ik mezelf echt naar werk moet slepen even :')

Vrijdag nog even puntjes op de i en dan is pakket echt af denk ik *\o/*


Helaas waren het besmettelijke bacteriën, dus die heb ik ver uit de buurt van de doos gehouden :j
Zou ik zelf ook niet blij van worden haha! Dat inpakken wordt nog lachen met de katten erbij, die worden helemaal dol van inpakpapier en plakband haha.

Geniet van je vakantie, nog even doorbijten!

Hoop zo dat hij snel mag genezen. Was al een week ziek, maar ging plots erg achteruit. Vandaag doen ze nog een aantal tests, dan weten we meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:34 



 
Profiel   

Wat een mooie foto's Germie!

SS ik heb nog een top scrunchies zolang er maar geen printjes op staan
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 210 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 330  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen