Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 416 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 
Profiel   

Studiegenoot die mij nu appt om te vragen of ik iets voor hem wilt uitprinten voor morgen.. euhmm nee het is 11 uur savonds :') laat me met rust als je daar 3 uur geleden mee kwam had ik met liefde naar het kantoor van mijn vader gelopen om het uit te printen. Nu niet nu wil ik slapen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 00:06 



 
Profiel   

LiannePuthzy schreef
Studiegenoot die mij nu appt om te vragen of ik iets voor hem wilt uitprinten voor morgen.. euhmm nee het is 11 uur savonds :') laat me met rust als je daar 3 uur geleden mee kwam had ik met liefde naar het kantoor van mijn vader gelopen om het uit te printen. Nu niet nu wil ik slapen


Gewoon niet reageren :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 00:13 



 
Profiel   

Wat een leuke afsluitende avond van deze dag had moeten worden is verknald door een aantal collega's die de boel moedwillig verneuken _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 00:13 



 
Profiel   

Vandaag de hele dag in de weer geweest met een pony die is uitgegleden en daardoor in de sloot is beland. Nu ontzettend stijf natuurlijk. Aankomende dagen maar veel met hem stappen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 00:15 



 
Profiel   

Wescha schreef
Vandaag de hele dag in de weer geweest met een pony die is uitgegleden en daardoor in de sloot is beland. Nu ontzettend stijf natuurlijk. Aankomende dagen maar veel met hem stappen


Pfoe, dat is schrikken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 00:16 



 
Profiel   

Ja zeker. Gelukkig de staleigenaren direct hulp
Geboden. Maar hij kan nu amper lopen. Dus om de twee uur maar gaan kijken. Koelen en stappen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 00:21 



 
Profiel   

imaudy schreef
LiannePuthzy schreef
Studiegenoot die mij nu appt om te vragen of ik iets voor hem wilt uitprinten voor morgen.. euhmm nee het is 11 uur savonds :') laat me met rust als je daar 3 uur geleden mee kwam had ik met liefde naar het kantoor van mijn vader gelopen om het uit te printen. Nu niet nu wil ik slapen


Gewoon niet reageren :P


Te laat :') ik denk dat het tijd word dat ik mijn whatsapp instellingen zo in stel dat mensen geen blauwe vinkjes zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 00:47 



 
Profiel   

imaudy schreef
LiannePuthzy schreef
Studiegenoot die mij nu appt om te vragen of ik iets voor hem wilt uitprinten voor morgen.. euhmm nee het is 11 uur savonds :') laat me met rust als je daar 3 uur geleden mee kwam had ik met liefde naar het kantoor van mijn vader gelopen om het uit te printen. Nu niet nu wil ik slapen


Gewoon niet reageren :P


Te laat :') ik denk dat het tijd word dat ik mijn whatsapp instellingen zo in stel dat mensen geen blauwe vinkjes zien[/quote]

Als iemand op zo’n laat moment nog zo iets appt mag diegene wel weten dat je het hebt gelezen maar geen zin meer hebt om te reageren toch? :+ lijkt me normaal om die tijd, lekker in z’n sop laten gaar koken

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 01:02 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Neem ze!!!

Doe desnoods je kinderen weg! :))


Het nageslacht is het probleem niet maar de 3 katten ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 01:08 



 
Profiel   

Froukje schreef
Wat een leuke afsluitende avond van deze dag had moeten worden is verknald door een aantal collega's die de boel moedwillig verneuken _-:(



Don’t let nothing ride you :)

Laat niets of iemand je happy afnemen hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 01:10 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
MarlindeRooz schreef
Neem ze!!!

Doe desnoods je kinderen weg! :))


Het nageslacht is het probleem niet maar de 3 katten ;(

Leg komkommers om de kooi. Opgelost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 07:45 



 
Profiel   

Kitten Alexia die zeer waarschijnlijk toch nog een klein gaatje in de afzetting gevonden heeft en op avonturen tocht over de balkonnen was.

Iedereen heeft nu huisarrest tot ik weer dicht gemaakt heb. _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 08:15 



 
Profiel   

De chaos is mijn hoofd. Ik vergeet constant dingen, misschien toch tijd voor een agenda volgend jaar :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 10:15 



 
Profiel   

[***] schreef
Ik ben stikzenuwachtig omdat ik als gastspreker ben gevraagd en ik heb de neiging om alles af te blazen maar daar krijg ik spijt van :+


Nee! Gaan!
Je bent nu nog jong en als je nu zenuwachtig met een rood hoofd een fout maakt vinden mensen het zeker acceptabel en misschien zelfs schattig.

Als je nooit meters maakt ben je straks 45 en dan sta je alsnog met een rood hoofd te stotteren. Dan is het zeker niet meer schattig.

Ik ben al trots op je dat je doorzet! Jij straks ook op jezelf. En een troost… bijna iedereen vindt dit spannend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 10:22 



 
Profiel   

Mn dochter 5 jaar die nooit tevreden is en gelijk heel boos wordt als ze der zin niet krijgt of als dingen niet op haar manier gaan. Heb al veel dingen geprobeerd, de begripvolle manier, time out, geen tablet meer kijken enz.. maar ze geeft er niks om/ik merk niet dat het effect heeft. Dus nu moet ze dingen zelf gaan doen want ik doe het toch niet goed. |o En dan gaat pappa zich ermee bemoeien... zucht... kerel doe het dan allemaal lekker zelf. Veel succes met alles! :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 10:23 



 
Profiel   

wyoming schreef
Ik ben echt -:(- op mijn ex. Hij kan zich nooit aan de afspraken in het ouderschapsplan houden.

En ik buig eigenlijk altijd mee, voor de verstandhouding, maar ik ben er zo klaar mee dat hij altijd maar gewoon doet en laat wat en wanneer hij wil.


Buig vooraf mee. Maar wees erg duidelijk. Daarna niet meer bij buigen. En het rustig uitleggen.

Hij kent je te goed om te weten dat je flexibel bent. Er zijn grenzen. Maar wees wel duidelijk vooraf dat je nu niet meer zo wil.

Jij hebt ook rechten. En het is niet zo dat jij in gebreke bent als je eens niet meer overmatig mee werkt.. hij is dat, omdat hij keer op keer misbruik maakt van de situatie en omdat hij weet dat jij het wel weer oplost.

Wie zit waar in de verdeling van de verstandhouding dan? Hij mag ook zeker op de helft zitten hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 10:26 



 
Profiel   

Boompje1985 schreef
Mn dochter 5 jaar die nooit tevreden is en gelijk heel boos wordt als ze der zin niet krijgt of als dingen niet op haar manier gaan. Heb al veel dingen geprobeerd, de begripvolle manier, time out, geen tablet meer kijken enz.. maar ze geeft er niks om/ik merk niet dat het effect heeft. Dus nu moet ze dingen zelf gaan doen want ik doe het toch niet goed. |o En dan gaat pappa zich ermee bemoeien... zucht... kerel doe het dan allemaal lekker zelf. Veel succes met alles! :evaw:


Tja.. ik zou toch doorzetten. Desnoods hulp vragen. Niets mis mee. Mijn zusje heeft ook wat hulp gehad bij de middelste. Die bleef ook als een tiran doorgaan. Oplossing was toch een lange adem hebben in haar geval. Nu is ze 9 en eigenlijk al jaren een heel lief kind.

Ze is nu 5. Straks 10 en dan 15. Dit is je moment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 10:28 



 
Profiel   

Helemaal doorweekt door de sneeuw. -O-

Sneeuw is mooi hoor maar 2 uur reizen met een natte broek is niet zo mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 10:38 



 

Kapot aan het gaan van de rugpijn na de beton te trekken gisteren. Maar wel super blij met het resultaat. Nog dik 2 uur werken en ik ga terug plat liggen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 10:44 



 
Profiel   

Boompje1985 schreef
Mn dochter 5 jaar die nooit tevreden is en gelijk heel boos wordt als ze der zin niet krijgt of als dingen niet op haar manier gaan. Heb al veel dingen geprobeerd, de begripvolle manier, time out, geen tablet meer kijken enz.. maar ze geeft er niks om/ik merk niet dat het effect heeft. Dus nu moet ze dingen zelf gaan doen want ik doe het toch niet goed. |o En dan gaat pappa zich ermee bemoeien... zucht... kerel doe het dan allemaal lekker zelf. Veel succes met alles! :evaw:

Wat vind ze niet goed gaan?Anders die dingen zelfs laten doen en dan afwachten tot het in de soep loopt.Dan zal ze wel inbinden denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 10:46 



 
Profiel   

Sneeuw... ik haat sneeuw

En de winter ook :brr: meer omdat het echt pijn doet aan mijn lijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:35 



 
Profiel   

Wachten op een telefonische afspraak die om 9.50 ingepland stond....
Net even gebeld of die afspraak wel goed in het systeem staat..ja u word nog gebeld...oke...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:39 



 
Profiel   

Hier hagel. :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:57 



 
Profiel   

Marcella schreef
Hier hagel. :brr:


Dit ja. Wilde net naar buiten met de katten omdat het zonnetje lekker scheen, 30 seconden later opeens een enorme hagelbui.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:01 



 
Profiel   

Correctie nu natte sneeuw.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 416 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen