Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 13:07

Natte sneeuw ook gehad in de auto.

Nu alweer 20 minuten in de wacht om de haarfohn te kunnen omruilen voor de juiste set huistelefoons. Nummer op de bom werkt niet, nummer van het filiaal weten te vinden en daar nu alweer lang in de wacht in de hoop iemand aan de lijn te krijgen. Ik hoor een stom muziekje en een ogenblik geduld je wordt zo doorverbonden. 8)7

De humor even tussendoor opeens uw wachttijd is nog 47 seconden _O- dat is alweer 5 minuten geleden. :+

45 minuten wachttijd en eigenlijk zelf terugsturen. Ophalen of omwisselen door hun eigen bezorgdienst kan niet. 8)7 En hopen dat de telefoonset nog leverbaar is. Maar ze kunnen pas gaan kijken of de set er nog is nadat ze de haarfohn hebben terugontvangen. Echt wat een aanfluiting dit. -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 13:46

Anomien schreef:
[***] schreef:
Ik ben stikzenuwachtig omdat ik als gastspreker ben gevraagd en ik heb de neiging om alles af te blazen maar daar krijg ik spijt van :+


Nee! Gaan!
Je bent nu nog jong en als je nu zenuwachtig met een rood hoofd een fout maakt vinden mensen het zeker acceptabel en misschien zelfs schattig.

Als je nooit meters maakt ben je straks 45 en dan sta je alsnog met een rood hoofd te stotteren. Dan is het zeker niet meer schattig.

Ik ben al trots op je dat je doorzet! Jij straks ook op jezelf. En een troost… bijna iedereen vindt dit spannend.


Ik heb ja gezegd :) het wordt de eerste keer dat ik op een informatieve manier over mijn rechtzaak ga vertellen, ben benieuwd of het een beetje samenhangend lukt. Ik maak vantevoren wat aantekeningen in ieder geval, anders heb ik de volgorde niet meer op een rijtje.
En volgend jaar samen met mijn advocaat voor mensen uit het werkveld *\o/*

Ik erger me aan de kamer van koophandel. Ze hebben instructies gegeven wat ik moet doen om mijn adres uit hun register weg te krijgen. Ze hebben een brief gestuurd geadresseerd aan die stichting die zogenaamd op mijn adres zit en die moet ik ongeopend retour sturen. Heb ik braaf gedaan, maar nu hebben ze nog een brief gestuurd. Ik heb een mail gestuurd om te vragen wat ik daarmee moet doen en ze mailen terug dat ze me geen update over het onderzoek kunnen sturen zolang het onderzoek niet is afgerond. Ik vraag niet om een update, ik vraag of ik de brief weg kan gooien. Naar de brievenbus lopen kost niet zo heel veel tijd en het lijkt iets heel kleins maar met hoe het nu gaat is het toch wel een grote belasting, ik moet nog zoveel doen.
Maar nu weet ik dus nog niks. Kneuzen.

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 13:54

Ongeopend retour sturen met “onbekend op dit adres”. En dat blijven herhalen… succes!

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 13:57

Blijkbaar ben ik voor mensen een fijn luisterend oor en dat vind ik normaal niet erg en ben blij dat mensen me vertrouwen, maar nu ben ikzelf al mega suïcidaal en heb ik gewoon geen ruimte voor andermans ellende. En andersom vind ik niet zo makkelijk een luisterend oor

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 14:03

Independence schreef:
Blijkbaar ben ik voor mensen een fijn luisterend oor en dat vind ik normaal niet erg en ben blij dat mensen me vertrouwen, maar nu ben ikzelf al mega suïcidaal en heb ik gewoon geen ruimte voor andermans ellende. En andersom vind ik niet zo makkelijk een luisterend oor

Niet om gevoelloos over te komen, maar is 113 bellen een optie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 14:05

Bloemetje75 schreef:
Ongeopend retour sturen met “onbekend op dit adres”. En dat blijven herhalen… succes!


Ja dat snap ik, maar als het niet nodig is ga ik liever niet nog een keer naar de brievenbus want ik moet op het moment al veel te veel en ik loop over. Naar de brievenbus gaan is een klein dingetje maar voor mij is het iets heel groots. Als ik teveel moet doen loop ik vast en gebeurt er niets meer, ik zit al rond dat punt.

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 14:55

Independence schreef:
Blijkbaar ben ik voor mensen een fijn luisterend oor en dat vind ik normaal niet erg en ben blij dat mensen me vertrouwen, maar nu ben ikzelf al mega suïcidaal en heb ik gewoon geen ruimte voor andermans ellende. En andersom vind ik niet zo makkelijk een luisterend oor


Niet om vervelend te zijn maar je slaat de spijker wel op zen kop. Vaak de mensen die er het meest voor anderen zijn en het meeste een luisterend oor beiden vergeten vaak zichzelf. Wees niet bang om om hulp te vragen van anderen. Mensen kunnen een depressie of suïcidale gedachten vaak niet zien vanaf de buitenkant.

Dus pak iemand bij de mouw en vraag om een luistert oor , net als wat anderen bij jouw doen. En voel je daarvoor niet bezwaard.

MaraYvette
Berichten: 3799
Geregistreerd: 22-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 15:59

Independence schreef:
Blijkbaar ben ik voor mensen een fijn luisterend oor en dat vind ik normaal niet erg en ben blij dat mensen me vertrouwen, maar nu ben ikzelf al mega suïcidaal en heb ik gewoon geen ruimte voor andermans ellende. En andersom vind ik niet zo makkelijk een luisterend oor



Sterkte
Goed dat je van jezelf weet dat je t bent 113 kan ook chatten ( zelf niet gedaan hoor maar zag t op reclame )

K hoop dat je je gauw beter voelt je weet hoop k nog dat vaak deze gedachten weer verdwijnen waar woon je ? Hou je van honden? Als je in buurt woont mag je dan best n keer met me mee wandelen als je daar wat aan hebt ?

MaraYvette
Berichten: 3799
Geregistreerd: 22-12-03

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 16:03

Ik erger mij aan allereerst mezelf maar verder vooral Aan de aannemers en woningbouw en hoe weinig er rekening wordt gehouden met gezondheid van iemand ( en k ben in principe geen klager in real life maar beetje rekening met me houden zou fijn zijn ) en hoe warrig t allemaal door elkaar loopt

MaraYvette
Berichten: 3799
Geregistreerd: 22-12-03

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 16:04

Ow ja ik erger me eraan dat bokt nog steeds geen like of upvote optie heeft onder antwoorden

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 16:05

Crypto schreef:
Ow ja ik erger me eraan dat bokt nog steeds geen like of upvote optie heeft onder antwoorden

Maar wel een "Wijzig" knop. :j

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 16:13

Independence schreef:
Blijkbaar ben ik voor mensen een fijn luisterend oor en dat vind ik normaal niet erg en ben blij dat mensen me vertrouwen, maar nu ben ikzelf al mega suïcidaal en heb ik gewoon geen ruimte voor andermans ellende. En andersom vind ik niet zo makkelijk een luisterend oor


Enorme knuffel

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 16:52

MarlindeRooz schreef:
Crypto schreef:
Ow ja ik erger me eraan dat bokt nog steeds geen like of upvote optie heeft onder antwoorden

Maar wel een "Wijzig" knop. :j


:')

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 16:54

Een enorm luxeprobleem, maar een game die al ruim een jaar uit is, die ik iedere dag eventjes kort speel voor wat dagelijkse missies. Die nog steeds met regelmaat crasht. Echt, fix your oliebol.

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 16:55

Aan mijn vader,hij stapt bij mij in de auto,er ligt wat op de grond en hij gooit het zo buiten op straat.Ik heb het weer opgeraapt.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 16:59

Schijt NS. Echt kan je niet op rekenen.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 18:00

Dat er eerst een auto achteruit tegen mijn auto rijdt terwijl we staan te wachten in een drukke straat. Meneer wilde omkeren en zag mij over het hoofd.

Daarna rijdt er gewoon terwijl ik stil sta een kl*te ubereats bezorger tegen m’n stilstaande auto aan. Echt net toen de andere schade afgehandeld was en de formulieren ingevuld… -:(-

Man man man dit is niet mijn dag.. |o

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 18:02

Arethe schreef:
Dat er eerst een auto achteruit tegen mijn auto rijdt terwijl we staan te wachten in een drukke straat. Meneer wilde omkeren en zag mij over het hoofd.

Daarna rijdt er gewoon terwijl ik stil sta een kl*te ubereats bezorger tegen m’n stilstaande auto aan. Echt net toen de andere schade afgehandeld was en de formulieren ingevuld… -:(-

Man man man dit is niet mijn dag.. |o


Dat meen je niet! Hoeveel pech wil je hebben :(

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 18:54

Ik wil naar goldband, alleen als kleine 16 jarige daar alleen zijn is niet praktisch en niemand wilt met me mee

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 19:12

Arethe wat een pech.
Ben jij in orde?

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 19:17

Independence schreef:
Blijkbaar ben ik voor mensen een fijn luisterend oor en dat vind ik normaal niet erg en ben blij dat mensen me vertrouwen, maar nu ben ikzelf al mega suïcidaal en heb ik gewoon geen ruimte voor andermans ellende. En andersom vind ik niet zo makkelijk een luisterend oor

Je zegt zelf al dat je het normaal niet erg vindt om een luisterend oor te zijn. Weet dat heel veel mensen hetzelfde ervaren, en het ook niet erg vinden. Soms vinden mensen het juist fijn om te weten dat iemand ze in vertrouwen neemt. Kan je bij iemand die jij vertrouwd terecht?

En weet dat je met suïcidale gedachten ook altijd met 113 mag bellen of chatten.

MaraYvette
Berichten: 3799
Geregistreerd: 22-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 19:31

MarlindeRooz schreef:
Crypto schreef:
Ow ja ik erger me eraan dat bokt nog steeds geen like of upvote optie heeft onder antwoorden

Maar wel een "Wijzig" knop. :j


Ja die wel maar die ergenis stond los van de andere ergenis :p

DuoPenotti

Berichten: 29455
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 19:46

Kookaburra schreef:
Independence schreef:
Blijkbaar ben ik voor mensen een fijn luisterend oor en dat vind ik normaal niet erg en ben blij dat mensen me vertrouwen, maar nu ben ikzelf al mega suïcidaal en heb ik gewoon geen ruimte voor andermans ellende. En andersom vind ik niet zo makkelijk een luisterend oor

Je zegt zelf al dat je het normaal niet erg vindt om een luisterend oor te zijn. Weet dat heel veel mensen hetzelfde ervaren, en het ook niet erg vinden. Soms vinden mensen het juist fijn om te weten dat iemand ze in vertrouwen neemt. Kan je bij iemand die jij vertrouwd terecht?

En weet dat je met suïcidale gedachten ook altijd met 113 mag bellen of chatten.

Mooi gezegd

En dikke :knuffel:

Foaly

Berichten: 4841
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 19:47

Ik moet een stukje literatuur vertalen maar er staan zoveel historische onjuistheden in uit naam van het feminisme dat ik spontaan kwaad van wordt. De auteur heeft bijvoorbeeld nog nooit van het begrip 'dameszadel' gehoord want volgens haar (of volgens de hoofdpersoon iig) konden dames in 1812 niet lopen en niet paardrijden omdat ze een jurk aanhadden 8)7

vikawiek

Berichten: 1485
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 20:00

Foaly schreef:
Ik moet een stukje literatuur vertalen maar er staan zoveel historische onjuistheden in uit naam van het feminisme dat ik spontaan kwaad van wordt. De auteur heeft bijvoorbeeld nog nooit van het begrip 'dameszadel' gehoord want volgens haar (of volgens de hoofdpersoon iig) konden dames in 1812 niet lopen en niet paardrijden omdat ze een jurk aanhadden 8)7

18e eeuwse rijdkostuums:

Afbeelding