Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 419 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 
Profiel   

Zebrastreep schreef
nicole_floor schreef
Sinds ik weer een mondkapje moet dragen ben ik ook weer nonstop aan het niezen...


Oh kan dat ook daardoor komen? Ik heb inderdaad vandaag lang een mondkapje opgehad

Kan ook toeval zijn hoor. Ik nies sws al vaak, maar heb het idee dat het door het mondkapje wel erger wordt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 23:48 



 
Profiel   

Ik heb laatst in Praag een middag van 12 tot 6 bijna non stop een FFP2 mondkapje op gehad en ik heb nog nooit zo veel meuk in mijn neus gehad als toen, stoffige buitenritten uitgezonderd :Y)

Had ook enorme keelpijn daarna.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 00:44 



 

Mijn bovenburen zijn aan het herinrichten geloof ik, ze schuiven met meubels? Waarom midden in de nacht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 01:04 



 
Profiel   

Dat de nieuwe medicijnen, die hij nu 4,5 maand heeft, van mijn zoon blijkbaar niet goed genoeg werken en dat hij nu weer over moet stappen. (Nummer 4 die we gaan proberen in 2 jaar en 2 maanden) Maar die overstap schema’s zijn echt irritant en dan maar hopen dat deze het wel goed doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 07:31 



 
Profiel   

Dat er volgens mij een fout zit in de 10 zelftesten die ik heb gekocht elke keer mist er een onderdeel...

Nu mist de vloeistof :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 07:32 



 
Profiel   

Misselijk van de vermoeidheid. Morgen uitslapen/bijslapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 07:55 



 
Profiel   

Vroeg opgestaan (05.45) op m'n vrije dag en ik weet nu niet of ik er blij mee moet zijn of niet haha, daarstraks zat ik bijna te slapen en nu gaat het wel weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:22 



 
Profiel   

Vanmorgen om 05:30 bij de stallen geweest om de pony's naar buiten te doen. Kom ik nu bij de stallen staat echt alles blank.
Slang van de kraan gesprongen. Bel ik de loodgieter hier op de hoek ( bus staat voor de deur) om dit even te verhelpen en het water er even af te zetten.
Heeft het gisteren zelf aangelegd hè.
Zegt dit nee heb nu geen tijd, ik kom vanavond wel even langs.
Dus zeg ik maar kan zelf het water er niet af zetten. Kan me knie niet voldoende buigen en mis kracht dus traplopen zit nog niet in me revalidatie programma. Buurman is bijna 80 en nog niet wakker. Buurvrouw ook niet.
Dus met alle kracht die ik had maar naar de kelder gegaan om het water eraf te zetten.
Gelukkig had manlief de kelder trap weer geplaatst. Uiteindelijk is het gelukt, alleen nu is me knie heel warm en super dik. En moet de hele dag nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:30 



 
Profiel   

Gisteravond zou dhl een pakketje bezorgen. Om 18:30 hebben ze hem op bezorgd gezet maar hij is niet binnengekomen. Ik heb hier zo geen zin in

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:32 



 
Profiel   

Astrea, lekkere services joh, hopelijk kan je ff zitten straks om je knie rust te geven.

Esamilla, niet ergens gedumpt door DHL rond je woning?

Hier ergernis dat ik veel te veel werk heb, een collega is gevraagd een deel over te nemen. Had ze totaal geen trek in zei ze mij gisteren, maar is wel richting de manager akkoord gegaan.
En dan vervolgens vandaag als het er over gaat: ja daar heb ik vandaag geen tijd voor, laten we dat maandag bespreken.
Prima, maar als we er nu doorlopen, let dan wel ff op denk ik dan, maar aan haar onderuit gezakte houding, al typend op haar mobiel in de meeting te zien, is er niet veel interesse getoont.
Super ongeinteresseerd gedrag, bah.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:34 



 
Profiel   

Ik heb om 11 uur een gesprek over mijn vaststellingsovereenkomst(ontslag) die ik ga krijgen.....
Ik wil niet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:53 



 
Profiel   

Maar je bent daar toch ook niet op je plek? Of bedoel je dat het gesprek zeg niet wil?
iig veel succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:21 



 
Profiel   

Dat het systeem van mijn werk zooo gigantisch traag is vandaag… Zo duurt het nog langer voor mn gevoel tot ik weekend heb :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:37 



 
Profiel   

MarliesV schreef
Astrea, lekkere services joh, hopelijk kan je ff zitten straks om je knie rust te geven.

Esamilla, niet ergens gedumpt door DHL rond je woning?

Hier ergernis dat ik veel te veel werk heb, een collega is gevraagd een deel over te nemen. Had ze totaal geen trek in zei ze mij gisteren, maar is wel richting de manager akkoord gegaan.
En dan vervolgens vandaag als het er over gaat: ja daar heb ik vandaag geen tijd voor, laten we dat maandag bespreken.
Prima, maar als we er nu doorlopen, let dan wel ff op denk ik dan, maar aan haar onderuit gezakte houding, al typend op haar mobiel in de meeting te zien, is er niet veel interesse getoont.
Super ongeinteresseerd gedrag, bah.


Nee heb alles bekeken maar het ligt nergens. Buren hebben ook niks en er lag ook geen briefje in de brievenbus. Volgends dol kan het dat hij vandaag nog komt en anders moet ik via de verzender een onderzoek starten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:56 



 
Profiel   

F@*king UPS!

Gister mail dat mijn bestelling bezorgen bij het ups access point niet gelukt is, wegens verkeershinder, ander bericht (in zelfde mail) zegt omdat het ups access point gesloten is. Oké, vaag, kan gebeuren. Ik googlen, lijkt erop dat het ups point niet meer bestaat. Ik wil de bestelling vanochtend wijzigen, naar een ander punt. Daar heb ik een ander nummer voor nodig dan het trackingnummer, staat nergens, website werkt niet mee, logt me telkens automatisch uit en dat nummer is nergens te vinden.
Krijg ik opeens een mail dat het pakket retour is gestuurd naar de afzender (Duitsland) _-:(
Ik UPS bellen. Moet je zelf je trackingnummer inspreken aan een robot, bestaande uit 18 cijfers en letters. Robotgeval verstaat mij 5x (!!) niet goed. Lukt het uit eindelijk, krijg ik: ja sorry mevrouw, daar kunnen we niets meer aan doen want het pakket heeft nu een ander trackingnummer 8)7

Ik ben niet snel pissig richting dienstdoende mensen van een klantenservice, maar laten we het maar zo zeggen, ik was het tegenovergestelde van vriendelijk en heb toen maar opgehangen na mijn ongeloof geuit te hebben. Wat een prut service. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:07 



 
Profiel   

Suliko schreef
F@*king UPS!

Gister mail dat mijn bestelling bezorgen bij het ups access point niet gelukt is, wegens verkeershinder, ander bericht (in zelfde mail) zegt omdat het ups access point gesloten is. Oké, vaag, kan gebeuren. Ik googlen, lijkt erop dat het ups point niet meer bestaat. Ik wil de bestelling vanochtend wijzigen, naar een ander punt. Daar heb ik een ander nummer voor nodig dan het trackingnummer, staat nergens, website werkt niet mee, logt me telkens automatisch uit en dat nummer is nergens te vinden.
Krijg ik opeens een mail dat het pakket retour is gestuurd naar de afzender (Duitsland) _-:(
Ik UPS bellen. Moet je zelf je trackingnummer inspreken aan een robot, bestaande uit 18 cijfers en letters. Robotgeval verstaat mij 5x (!!) niet goed. Lukt het uit eindelijk, krijg ik: ja sorry mevrouw, daar kunnen we niets meer aan doen want het pakket heeft nu een ander trackingnummer 8)7

Ik ben niet snel pissig richting dienstdoende mensen van een klantenservice, maar laten we het maar zo zeggen, ik was het tegenovergestelde van vriendelijk en heb toen maar opgehangen na mijn ongeloof geuit te hebben. Wat een prut service. -O-



Bericht sturen via Facebook is mijn ervaring met ups of ze een slechts beoordeling geven. Ups was ooit mijn afgeleverde pakket kwijt en ik kreeg het bellend ook niet voor elkaar hele slechte service dat bellen.

Benaderd via Facebook en een klaagbericht onder een bericht van ups geplaatst en er werd direct benaderd en de dag erna hadden ze mijn pakket gevonden.

Ik bestel niet weer iets wat ermee afgeleverd wordt wat een ellende was dat. En dan was het ook nog een duur pakket

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:14 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Dat ik weer ergens van moet niezen hier in huis. En specifiek als ik op de bank beneden zit. Nu had ik vanmorgen mijn test controle voor mijn werk maar volgens mij was dat een dikke trigger :')

En geen paniek geen corona , ik heb dit de afgelopen periode al vaker gehad helemaal als de kachel aangaat ons huis is mega slecht geïsoleerd en een hele mooie plek geworden voor stof en schimmel :(

En dat ik dan vraag of er misschien wat planten weg kunnen aangezien ik ook wel vaak denk dat ik een stofmijtallergie heb maar dat willen mijn ouders niet -O-

Stofmijtallergie moet je geen vloerbedekking of kleedjes nemen. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:39 



 
Profiel   

Aan mijn hoofdpijn. Sinds het stoppen met de pil amper meer migraine gehad. Nou, vannacht heb ik het geweten! :oo Ik kon geen kant op, heb echt gejankt (en allerlei andere onsmakelijkheden) van de pijn. Nu bekaf maar de hoofdpijn is gelukkig afgenomen naar een ‘normale’ hoofdpijn. Straks wèl naar mijn pony maar daarna weer in pyjama en kruik op de bank.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:48 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Suliko schreef
F@*king UPS!

Gister mail dat mijn bestelling bezorgen bij het ups access point niet gelukt is, wegens verkeershinder, ander bericht (in zelfde mail) zegt omdat het ups access point gesloten is. Oké, vaag, kan gebeuren. Ik googlen, lijkt erop dat het ups point niet meer bestaat. Ik wil de bestelling vanochtend wijzigen, naar een ander punt. Daar heb ik een ander nummer voor nodig dan het trackingnummer, staat nergens, website werkt niet mee, logt me telkens automatisch uit en dat nummer is nergens te vinden.
Krijg ik opeens een mail dat het pakket retour is gestuurd naar de afzender (Duitsland) _-:(
Ik UPS bellen. Moet je zelf je trackingnummer inspreken aan een robot, bestaande uit 18 cijfers en letters. Robotgeval verstaat mij 5x (!!) niet goed. Lukt het uit eindelijk, krijg ik: ja sorry mevrouw, daar kunnen we niets meer aan doen want het pakket heeft nu een ander trackingnummer 8)7

Ik ben niet snel pissig richting dienstdoende mensen van een klantenservice, maar laten we het maar zo zeggen, ik was het tegenovergestelde van vriendelijk en heb toen maar opgehangen na mijn ongeloof geuit te hebben. Wat een prut service. -O-



Bericht sturen via Facebook is mijn ervaring met ups of ze een slechts beoordeling geven. Ups was ooit mijn afgeleverde pakket kwijt en ik kreeg het bellend ook niet voor elkaar hele slechte service dat bellen.

Benaderd via Facebook en een klaagbericht onder een bericht van ups geplaatst en er werd direct benaderd en de dag erna hadden ze mijn pakket gevonden.

Ik bestel niet weer iets wat ermee afgeleverd wordt wat een ellende was dat. En dan was het ook nog een duur pakket


Ik vind het echt belachelijk. Vooral dat ze niet eens hun best doen om ten eerste er voor te zorgen dat ze zelf up to date zijn welke ups afleverpunten er bestaan en dat als er een gesloten is, ze het pakket naar een ander punt brengen (woon in Utrecht, er zijn punten genoeg). En ten tweede dat ze een pakket wat retour gaat niet kunnen onderscheppen. Ik heb heel erg de neiging om nog een keer te bellen.

Inmiddels contact gehad met de afzender, zij gaan kijken of het pakket alsnog onderschept kan worden. Anders moet ik opnieuw bestellen (met allemaal kortingsgedoe wat dan geregeld moet worden en ook dure bestelling wat je dan weer even moet ophoesten).

Dat wacht ik even af en anders toch maar via facebook gaan rellen :')

Ik kan er erg slecht tegen als een bedrijf zo gemakkelijk hun eigen probleem wegschuift. En ook nog eens een probleem wat mijn inziens zo is opgelost! Daar is jouw gedoe ook een voorbeeld van, zoveel moeite doen vanuit jouw kant en opeens hebben ze toch je pakket gevonden…

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:52 



 
Profiel   

Dat ik echt onwijs bang en nerveus ben voor de kaakchirurg straks. Gaan 1 of 2 verstandskiezen uit waarvan de onderste op zijn kant ligt en half weg is... die erboven is slecht maar nog heel en staat recht.. pff zo bang!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:12 



 
Profiel   

Valerie93 schreef
Dat ik echt onwijs bang en nerveus ben voor de kaakchirurg straks. Gaan 1 of 2 verstandskiezen uit waarvan de onderste op zijn kant ligt en half weg is... die erboven is slecht maar nog heel en staat recht.. pff zo bang!



Ahhhh succes :knuffel: :(:)


Naderhand is koelen echt heel fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:17 



 
Profiel   

Valerie93 schreef
Dat ik echt onwijs bang en nerveus ben voor de kaakchirurg straks. Gaan 1 of 2 verstandskiezen uit waarvan de onderste op zijn kant ligt en half weg is... die erboven is slecht maar nog heel en staat recht.. pff zo bang!


Komt goed!! Ik heb ook twee verstandskiezen moeten laten trekken, onderin die ook op hun kant lagen, onder mijn tandvlees en richting mijn kiezen groeide ipv naar boven.
Viel echt heel erg mee! Je krijgt een fikse verdoving, ik heb totaal geen pijn gehad, het voelde alleen wel lomp (ze moesten de kiezen in stukken breken en eruit wrikken). Maar was echt prima te doen. Vond het prettiger dan een gaatje vullen. :')
Alleen de dagen erna flink opgezette kaak en vloeibaar eten, dus zorg ervoor dat je even de rust kan nemen en goed koelen in het begin!

Toch zo eigenwijs geweest om ups nog een keer te bellen, dit keer kreeg ik een fatsoenlijke medewerker aan de lijn die gelijk zei ‘oh dat we gaan we even fiksen’. Pakketje komt weer mijn kant op naar een ander ups punt :D Bizar dat ik door de ander zo afgewimpeld werd. Maar goed, reviews over ups zeggen genoeg met een 1.3 als cijfer gemiddeld _O- ik denk dat ik geluk heb gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:23 



 
Profiel   

Arethe pas goed op je lijf.

Fleurtjeuh sterkte.

Ik moest geld pinnen en meneer voor mij liet zijn papieren mondkapje vallen.
Toen hij klaar was met pinnen liep hij weg.
Ik heb gezegd, meneer uw mondkapje ligt daar kunt u hem opruimen.
Kreeg alleen een boze blik, eikel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:25 



 
Profiel   

Onze teef zit in de puberteit.
De volgende pup laat ik komen met rollen behang :')

Mooiste moment was dat m'n schoonmoeder maar even ging bewijzen dat de hond toch echt wel naar haar luisteren deed. :')

Wat stond ze voor joker vandaag! Oh wat een teleurstelling in haar ogen. :')

Iedereen die zei "wat goed opgevoed! Maar wat ben je streng!" Snapt nu eindelijk waarom we zo streng zijn. Super consequent, ze krijgt geen nagel, want ze pakt je tot aan je schouder. _O-

Bordercollies zijn fantastisch, helemaal als spiegel. _O-

Okey... Nu krijg ik toch een beetje medelijden met m'n schoonmoeder. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:28 



 

maralyn schreef
Onze teef zit in de puberteit.
De volgende pup laat ik komen met rollen behang :')

Mooiste moment was dat m'n schoonmoeder maar even ging bewijzen dat de hond toch echt wel naar haar luisteren deed. :')

Wat stond ze voor joker vandaag! Oh wat een teleurstelling in haar ogen. :')

Iedereen die zei "wat goed opgevoed! Maar wat ben je streng!" Snapt nu eindelijk waarom we zo streng zijn. Super consequent, ze krijgt geen nagel, want ze pakt je tot aan je schouder. _O-

Bordercollies zijn fantastisch, helemaal als spiegel. _O-

Okey... Nu krijg ik toch een beetje medelijden met m'n schoonmoeder. :))


Houdt behang een bordercollie? Ik zou voor gewapend beton gaan :P
Herkenbaar, hier ook puberteit. Pup is vergeten wat zit betekent en alles kan stuk. Lang leve de puppyren, bench, clicker en worst :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 419 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen