Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 9 [ 221 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat je verwachte vs wat je kreeg

 
Profiel   

F_inley schreef
1 doos vol met 8 takkies krijgen ipv 1 takkie :') _O- _O- _O-
[ [url=m/OGc4sS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je ze mag houden, wil ik er ook wel 1! Ging gelijk op de website zoeken, maar kan ze niet vinden...

Ik heb 2x mijn zorg bonus gekregen dit jaar, want ik werkte bij 2 zorg instellingen. Netjes 1 terug over gemaakt, maar degene van salaris administratie vond het duidelijk een bijzondere vraag.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 08:46 



 
Profiel   

Geen Ali maar wel in zelfde categorie.
Ik ben ten huwelijk gevraagd op de jungfraujoch in zwitserland. Leuk als aandenken bovenop een videoband gekocht van de omgeving(jaja dat was in die tijd nog)...
Komen thuis wij in alle enthousiasme de video gaan kijken staat er toch een gay18+ inhoud op. Gelukkig zaten we samen te kijken ipv met familie wat we eigenlijk wilden doen.

Gemaild dat ze wellicht de hele oplage even goed moesten nakijken. prima opgelost, we kregen alsnog de goede film en 2 gratis kaartjes om nog eens met de trein naar boven te gaan (twv 270 euro want dat is stik duur)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:46 



 
Profiel   

:D oeps

Wel goed opgelost.

Zijn die kleine wasknijpers wel bruikbaar?

8 takkies is leuk

Gratis schoenen ook als een bedrijf er zo n puinhoop van maakt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:53 



 
Profiel   

Oooeh, zo'n takkie wil ik ook wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:12 



 
Profiel   

Marisje76 schreef
Leuk als aandenken bovenop een videoband gekocht van de omgeving(jaja dat was in die tijd nog)...
Komen thuis wij in alle enthousiasme de video gaan kijken staat er toch een gay18+ inhoud op.


_O-

Dat is zo'n klassieke vergissing die je normaal alleen in films ziet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:23 



 
Profiel   

zorro schreef
Ik bestelde jaren geleden bij Zalando 2 paar Ugg pantoffels, paar voor mezelf en voor mijn vriend. Die dingen zijn nogal aan de prijs, maar vooruit. Kreeg ik 4 paar toegestuurd, van elk paar twee.

Contact opgenomen en twee paar terug gestuurd, vond ik wel zo netjes. Kijk ik later op mijn rekening, hebben ze me het geld ook terug gestort voor de twee paar die ik gewoon gehouden had.

Weer contact opgenomen dat er een fout was gemaakt, maar nee hoor, ik had twee paar besteld en twee paar retour gestuurd, dus het klopte wel hoor mevrouw. Nou, bedankt dan 8-)

Dit heb ik ook 2 keer bij zalando gehad. Over gebelt en zij zeiden dat het klopte dus maar zo gelaten uiteindelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:33 



 
Profiel   

Jaaa ik wil ook een takkie overkopen van je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:43 



 
Profiel   

Telt een lege doos ook?

Had een metalen kattenbakschepje besteld via bol maar kreeg een lege doos, ik gemaild dat er niks geleverd was behalve de doos. Maar kreeg gelijk heel netjes een excuses en de volgende dag kreeg ik mn schepje + een cadeaubon van €5! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:01 



 
Profiel   

Ik wil ook z'n takkie <3 ik betaal je ervoor! Wat lief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:21 



 
Profiel   

Ik heb een subboard besteld. En bij het oppompen zat er een productie foutje in het board.
Ik netjes gemaild alle codes er van gegeven zou de helft terug krijgen. En k kijk op mn rekening heb ik het hele bedrag teug. Gratis subboard gekregen van ze

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:30 



 
Profiel   

Nu snap ik waarom die Takkies allemaal zijn uitverkocht en voor het dubbele op MP staan :+
Als er nog een een goed tehuis zoekt, hoor ik het graag ;)

Van die videoband :') echt zo’n iets voor in een film

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:35 



 
Profiel   

Nou je kan je Takkies hier prima kwijt zie ik al! Ik wil ook wel een Takkie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:02 



 
Profiel   

oh leuk een takkie, bij de hema zijn ze inderdaad uitverkocht, ben al in 3 winkels geweest hier in de buurt.

Ik bestelde ooit een 2-delige poezenmand, kreeg 2 onderkanten, die konden niet op elkaar geritst. Na veel hen en weer mailen, kreeg ik een compleet nieuwe, nu heb dus 3 onderkanten en 1 bovenkant...... en een poes die er niet wil -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:04 



 
Profiel   

Morrie schreef
oh leuk een takkie, bij de hema zijn ze inderdaad uitverkocht, ben al in 3 winkels geweest hier in de buurt.

Ik bestelde ooit een 2-delige poezenmand, kreeg 2 onderkanten, die konden niet op elkaar geritst. Na veel hen en weer mailen, kreeg ik een compleet nieuwe, nu heb dus 3 onderkanten en 1 bovenkant...... en een poes die er niet wil -O-


Die onderkanten zou ik aan het asiel doneren, daar is er vast wel een kat blij mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:05 



 
Profiel   

Amber_anne schreef
Morrie schreef
oh leuk een takkie, bij de hema zijn ze inderdaad uitverkocht, ben al in 3 winkels geweest hier in de buurt.

Ik bestelde ooit een 2-delige poezenmand, kreeg 2 onderkanten, die konden niet op elkaar geritst. Na veel hen en weer mailen, kreeg ik een compleet nieuwe, nu heb dus 3 onderkanten en 1 bovenkant...... en een poes die er niet wil -O-


Die onderkanten zou ik aan het asiel doneren, daar is er vast wel een kat blij mee

dat was de bedoeling ook, maar toen kwam corona en sindsdien ben ik nergens meer geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:32 



 
Profiel   

Ik heb de takkies weggeven in mijn omgeving ;) maar als had geweten dat ze zo snel overal uitverkocht waren had ik ze mischien wel verkocht _O- _O-

Wel hilarische dat nog iemand een hele doos heeft gekregen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:45 



 
Profiel   

Ik heb een keer een fietskar voor de hond besteld via bol en kreeg een campingtafel. Contact opgenomen met de verkoper zelf en tafel teruggestuurd en zij stuurden een nieuwe fietskar. Ondertussen ook via bol retour gemeld en het bedrijf zou regelen dat de terugbetaling geannuleerd zou worden maar dat was niet gelukt dus ik kreeg een fietskar en mijn geld terug. Netjes melding van gemaakt maar ik kon niet alsnog rechtstreeks naar ze betalen omdat het via bol ging en mocht de fietskar dus houden, gratis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:59 



 
Profiel   

Vorig jaar had ik in alle haast twee beeldschermen nodig, want Corona en dus thuiswerken.

Kreeg na bestellen een melding dat het de volgende dag al geleverd zou worden, helemaal top.
Staat de bezorger voor de deur, giga doos, maar niet mega zwaar ofzo.
Ik pak die doos uit: Zit er een mega speeltrein, met spoor en toebehoren in…

Nu maar hopen dat er niet ergens een kindje mega teleurgesteld met mijn twee beeldschermen zat..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 19:17 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Een fanatieke inpakker in het magazijn die ipv een takkie een hele doos takkies inpakt?
Dan ben je zo door je voorraden heen natuurlijk.


Dit gebeurt echt super vaak, daarom stond er in het magazijn waar ik werkte ook altijd een voorbeeld van wat 1 artikel was als dingen in een omdoos zaten. De inpakkers scande het artikel weer dus als je als order pikker dan een hele doos meenam dan kwam dat meestal wel goed, maar als de goede streepjescode ook op de buitenste doos zat werden er dus ook wel eens hele dozen van iets opgestuurd. Altijd leuk als zoiets dan ineens halverwege de dienst moet worden gemeld omdat er ineens vanalles kwijt is.

Ik weet vrij zeker dat ik destijds een keer iemand een lelijke plastic brandweerverkleedset heb gestuurd ipv een elektrische tandenborstel. Want ik had aan het eind van een kar die tandenborstel over en ik miste een verkleedset. Ik heb me nog wel eens afgevraagd wat die klant wel niet moest denken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 19:28 



 
Profiel   

F_inley schreef
1 doos vol met 8 takkies krijgen ipv 1 takkie :') _O- _O- _O-
[ [url=m/OGc4sS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oooh! Ik wil ook een takkie adopteren! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:08 



 
Profiel   

Druif_01 schreef
F_inley schreef
1 doos vol met 8 takkies krijgen ipv 1 takkie :') _O- _O- _O-
[ [url=m/OGc4sS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oooh! Ik wil ook een takkie adopteren! <3


Ze zijn al weg. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:39 



 
Profiel   

-O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 18:39 



 
Profiel   

Ik helemaal blij, Takkie weer op voorraad! Maar alleen voor België... |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 22:12 



 
Profiel   

VuurVleugels schreef
Ik helemaal blij, Takkie weer op voorraad! Maar alleen voor België... |(


Ik kan via de app nu gewoon een Takkie bestellen hoor. 22,50 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 22:30 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
VuurVleugels schreef
Ik helemaal blij, Takkie weer op voorraad! Maar alleen voor België... |(


Ik kan via de app nu gewoon een Takkie bestellen hoor. 22,50 euro.


Hoe dan... Ik kan hem in mijn winkelmand plaatsen en naar de bezorg/afhaalopties gaan, en daar kan ik alleen maar Belgische opties kiezen. Wel de site, niet de app.

EDIT: heb de app gedownload, daar kan ik hem niet eens in vinden!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 22:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 9 [ 221 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen