Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:15

pimaude schreef:
Wil mijn ss zijn of haar plakbandhouder in het pakket laten vallen? :D ik wil echt een verzwaarde plakbandhouder, wat een gedoe haha!

Nou dit! Eerst allemaal stukjes knippen en aan bureau hangen. En dan halverwege je inpakkunsten zitten ze helemaal vast ipv half los -O-

marleen_88

Berichten: 14045
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:16

idinn schreef:
pimaude schreef:
Wil mijn ss zijn of haar plakbandhouder in het pakket laten vallen? :D ik wil echt een verzwaarde plakbandhouder, wat een gedoe haha!

Nou dit! Eerst allemaal stukjes knippen en aan bureau hangen. En dan halverwege je inpakkunsten zitten ze helemaal vast ipv half los -O-


Gewoon bij de Action, zijn top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:19

Ja maar aan zulke dingen denk ik dus enkel als ik het nodig heb. Niet erna in een winkel :')

Mijn vriend heeft een nieuwe wok gekocht. Ik kan 'm met 1 hand niet eens optillen. Beetje overdreven dat ding, wokt vast perfect, veel te groot voor het keukenkastje .. najah meneer is blij :=

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:36

Haha ik doe al heel lang met die plasticen.. maar dit waren wel heel veel cadeautjes en gevouw en gedoe haha !

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:58

Oh hahaha herkenbaar die plakbandhouder. En het erge is, ik heb er een. Maar waaaaaar???? En nog erger. Nog geen week of hooguit 2 geleden heb ik m in m'n handen gehad en dacht ik nog 'huh, stond hij hier????? Die had ik hier nooit weer gevonden'. Je zou denken dat je na die gedachten hem netjes in de kast bij de rest (nietmachine enzo) zou zetten. Maar blijkbaar niet.... Heb alles afgezocht, maar echt nergens te vinden. M'n geheugen is zeer selectief blijkbaar :') }:0

Waarschijnlijk kom ik hem over x aantal weken weer tegen met dezelfde gedachte' huh, stond hij hier, hier had ik m nooit gevonden' _O-

Lavitabella

Berichten: 1702
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:06

Aan jullie berichten te zien ben ik heel blij dat ik hem nog kan gebruiken haha. Ik weet zo even niet meer waar ik die heb gehaald eigenlijk..

marleen_88

Berichten: 14045
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 07:41

Tancreda4 schreef:
Oh hahaha herkenbaar die plakbandhouder. En het erge is, ik heb er een. Maar waaaaaar???? En nog erger. Nog geen week of hooguit 2 geleden heb ik m in m'n handen gehad en dacht ik nog 'huh, stond hij hier????? Die had ik hier nooit weer gevonden'. Je zou denken dat je na die gedachten hem netjes in de kast bij de rest (nietmachine enzo) zou zetten. Maar blijkbaar niet.... Heb alles afgezocht, maar echt nergens te vinden. M'n geheugen is zeer selectief blijkbaar :') }:0

Waarschijnlijk kom ik hem over x aantal weken weer tegen met dezelfde gedachte' huh, stond hij hier, hier had ik m nooit gevonden' _O-


In de koelkast? :Y)

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 09:21

Ik moet nog wat hints verzinnen maar heb daar zo slecht in. Vind knap hoe creatief sommige zijn..

Roodvos

Berichten: 6652
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 10:07

marleen_88 schreef:
Tancreda4 schreef:
Oh hahaha herkenbaar die plakbandhouder. En het erge is, ik heb er een. Maar waaaaaar???? En nog erger. Nog geen week of hooguit 2 geleden heb ik m in m'n handen gehad en dacht ik nog 'huh, stond hij hier????? Die had ik hier nooit weer gevonden'. Je zou denken dat je na die gedachten hem netjes in de kast bij de rest (nietmachine enzo) zou zetten. Maar blijkbaar niet.... Heb alles afgezocht, maar echt nergens te vinden. M'n geheugen is zeer selectief blijkbaar :') }:0

Waarschijnlijk kom ik hem over x aantal weken weer tegen met dezelfde gedachte' huh, stond hij hier, hier had ik m nooit gevonden' _O-


In de koelkast? :Y)

Ik dacht precies hetzelfde _O-


Voor het geval ik een last-minute-Santa heb, ik heb nog een top: een yoghurtbeker
Ik heb 's morgens vaak nog helemaal geen trek in eten, en ik neem dan mijn ontbijt mee naar het werk. Na ettelijke jaren trouwe dienst beginnen mijn bekers nu te lekken en er ontstaan haarscheurtjes in de bodem. Kortom: ik ben aan wat nieuws toe. Bij voorkeur vaatwasserbestendig.

En mocht het pakket al (bijna) klaar staan voor verzending dan is het ook helemaal prima :# <3

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 10:21

Ik heb ook nog iets voor de last minute santa...

Jaren geleden heb ik bij de Lidl een uitschuifbare houder voor een spons gekocht, voor in de auto.
Op die houder kon ik 2 verschillende sponsdoekjes bevestigen en dan de binnenkant van mijn auto droog maken voor als die aan de binnenkant beslagen was.

Die houder (geen idee hoe dat kreng heet) is ondertussen verdwenen in mijn auto en als ik nog een keer mijn raam schoon moet maken met een sponsje die druppels achter laat dan wordt ik denk ik gillend gek...
Hij was echt heel fijn :j

Yonker

Berichten: 13504
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 10:24

Ik moet nog steeds goed gaan zitten voor de hint, maar ben beetje inspiratieloos -O-

Roodvos

Berichten: 6652
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 10:27

M_D_H schreef:
Ik heb ook nog iets voor de last minute santa...

Jaren geleden heb ik bij de Lidl een uitschuifbare houder voor een spons gekocht, voor in de auto.
Op die houder kon ik 2 verschillende sponsdoekjes bevestigen en dan de binnenkant van mijn auto droog maken voor als die aan de binnenkant beslagen was.

Die houder (geen idee hoe dat kreng heet) is ondertussen verdwenen in mijn auto en als ik nog een keer mijn raam schoon moet maken met een sponsje die druppels achter laat dan wordt ik denk ik gillend gek...
Hij was echt heel fijn :j

Geen idee wat je bedoelt, maar ik vind wel ovenwanten voor je spiegels :j :
https://www.lidl.nl/p/ultimate-speed-th ... p100337900
:Y)

Ik denk trouwens dat deze wantjes niet over de spiegels van mijn auto passen >;)

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 10:34

Roodvos schreef:
M_D_H schreef:
Ik heb ook nog iets voor de last minute santa...

Jaren geleden heb ik bij de Lidl een uitschuifbare houder voor een spons gekocht, voor in de auto.
Op die houder kon ik 2 verschillende sponsdoekjes bevestigen en dan de binnenkant van mijn auto droog maken voor als die aan de binnenkant beslagen was.

Die houder (geen idee hoe dat kreng heet) is ondertussen verdwenen in mijn auto en als ik nog een keer mijn raam schoon moet maken met een sponsje die druppels achter laat dan wordt ik denk ik gillend gek...
Hij was echt heel fijn :j

Geen idee wat je bedoelt, maar ik vind wel ovenwanten voor je spiegels :j :
https://www.lidl.nl/p/ultimate-speed-th ... p100337900
:Y)

Ik denk trouwens dat deze wantjes niet over de spiegels van mijn auto passen >;)


Ik heb net op google gezocht op spons op steel auto, en die gaven wel wat hits :') _O-

Dit ding bedoel ik, alleen dan had ik hem bij de lidle gekocht.
https://www.bol.com/nl/nl/p/autoraam-wi ... gIfDvD_BwE

Aan de andere kant...
Ik denk dat ik hem maar gewoon zelf bestel :+
Aangezien ik maandag al weer met de auto op pad moet en ik echt gek wordt van die stomme druppels, ben constant de binnenkant van mijn auto aan het poetsen...

Biebz

Berichten: 5499
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 10:51

Ik dacht dat ik het dit jaar moeilijker zou vinden. Maar alles begint steeds meer vorm te krijgen :D Nu hopen dat mijn lootje het ook leuk vind, maar dat gaat vast goed komen.

Ik heb nu zo goed als alles in huis. Nu nog alles inpakken, hints maken en doos klaarzetten voor verzenden :):)

Roodvos

Berichten: 6652
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 11:00

M_D_H schreef:
Ik heb net op google gezocht op spons op steel auto, en die gaven wel wat hits :') _O-

Dit ding bedoel ik, alleen dan had ik hem bij de lidle gekocht.
https://www.bol.com/nl/nl/p/autoraam-wi ... gIfDvD_BwE

Aan de andere kant...
Ik denk dat ik hem maar gewoon zelf bestel :+
Aangezien ik maandag al weer met de auto op pad moet en ik echt gek wordt van die stomme druppels, ben constant de binnenkant van mijn auto aan het poetsen...

Heb je geen airco?

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 11:06

Roodvos schreef:
M_D_H schreef:
Ik heb net op google gezocht op spons op steel auto, en die gaven wel wat hits :') _O-

Dit ding bedoel ik, alleen dan had ik hem bij de lidle gekocht.
https://www.bol.com/nl/nl/p/autoraam-wi ... gIfDvD_BwE

Aan de andere kant...
Ik denk dat ik hem maar gewoon zelf bestel :+
Aangezien ik maandag al weer met de auto op pad moet en ik echt gek wordt van die stomme druppels, ben constant de binnenkant van mijn auto aan het poetsen...

Heb je geen airco?

Tuurlijk wel :j (zijn er nog auto's zonder? )
ik heb zelf climate control...
Maar ik ben van grote stappen snel thuis of van zo lang mogelijk in bed blijven liggen, kies zelf maar :P
Dus ik moet die ramen zo snel mogelijk schoon hebben.
En dat duurt soms even, zeker als ze van binnenuit beslagen zijn.

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 11:10

Voorruitverwarming is echt het beste ooit. Laatst moest ik krabben maar was mijn krabber kwijt, had gewoon de voorruitverwarming aangezet en van binnenuit verwarmd en binnen 2 minuten kon ik rijden :D

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 11:20

Nou, ik weet niet wat mijn auto de laatste tijd heeft, het is raar.

Ik stap smiddags in de auto, blaas die ruiten zo droog.
Dan kom ik terug van revalidatie, ga wat eten, stap na 1,5/2 uurtjes weer in de auto voor de volgende sessie revalidatie... En dan is de binnenkant zo dik beslagen dat mijn voorruitverwarming/airco/ climate control er niet doorheen komt.
En als ik dan met een spons er overheen ga, dan zijn het dikke druppels water die op de vooruit blijven zitten.
Heel irritant.

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 11:23

Ik heb ook zo'n wisser gehaald bij de Action. Ideaal ding! Mijn blikje beslaat zo snel en ik heb ook echt geen zin om 10 minuten te wachten tot ik weg kan rijden.

Die 10 minuten kan ik ook in bed doorbrengen :z

yvje86

Berichten: 2696
Geregistreerd: 18-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 11:36

Tip! Zet zo'n vochtvreter van bijv. het merk Bizon achter je voorstoel en nooit dat probleem meer! Voor een paar euro ben je er vanaf. Uiteraard wel af en toe het lekbakje leeggooien en een nieuw zakje erin.
Maar zelfs met 2 honden en veel strandbezoek heb ik geen condens en druppels aan mijn ruiten meer.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 12:08

Noooooohh ik heb een naughty Santa!! }:)

Ik had al een paar keer op het scherm gedrukt maar digitaal de puzzel maken lukte mij niet dus goed voorbereid als dat ik was heb ik dapper met een stift de boel overgeschreven...



Afbeelding


Om vervolgens dit kaartje te krijgen _O- _O-


Afbeelding


Ik heb zelfs vannacht nog aan die puzzel gedacht en allerlei opties afgestreept.

Moet ik het de woorden op alfabetische volgorde afstrepen?
Of zit er ergens een verband in van hoog naar laag of juist van laag naar hoog?

Nou...mijn Santa lacht zich rot! :')

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 12:20

:') :') :')

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10403
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-21 12:21

_O- _O- _/-\o_

Roodvos

Berichten: 6652
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 12:33

Daan13: Geniaal! _O- En jij maar puzzelen :')


M_D_H schreef:
Nou, ik weet niet wat mijn auto de laatste tijd heeft, het is raar.

Ik stap smiddags in de auto, blaas die ruiten zo droog.
Dan kom ik terug van revalidatie, ga wat eten, stap na 1,5/2 uurtjes weer in de auto voor de volgende sessie revalidatie... En dan is de binnenkant zo dik beslagen dat mijn voorruitverwarming/airco/ climate control er niet doorheen komt.
En als ik dan met een spons er overheen ga, dan zijn het dikke druppels water die op de vooruit blijven zitten.
Heel irritant.


Je kan dit proberen:
https://www.action.com/nl-nl/p/anti-condensspray/
Dat werkt echt. Ik had ooit eens de ingeving het op de badkamerspiegel te doen. Spiegel bleef prachtig helder +:)+ .
Spoiler:
Maar het water liep er toen zo af op de planchet, waar dus een heuse plas water ontstond :7 8)7


Ze hebben ook een auto-ontvochtiger. Lieve Santa, dat is ook een top voor mij!
https://www.action.com/nl-nl/p/limpro-a ... vochtiger/

En voor mij ook een top is een telescopische ijskrabber:
https://www.action.com/nl-be/p/cc-ijskr ... -borstel-/
Klein vrouwtje + grote auto is altijd een gedoe met ijskrabben op de voorruit.

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 12:52

Daan13 schreef:
Noooooohh ik heb een naughty Santa!! }:)

Ik had al een paar keer op het scherm gedrukt maar digitaal de puzzel maken lukte mij niet dus goed voorbereid als dat ik was heb ik dapper met een stift de boel overgeschreven...



[ [url=m/eo1d2f.jpg]Afbeelding[/url] ]


Om vervolgens dit kaartje te krijgen _O- _O-


[ [url=m/JQJVsg.png]Afbeelding[/url] ]


Ik heb zelfs vannacht nog aan die puzzel gedacht en allerlei opties afgestreept.

Moet ik het de woorden op alfabetische volgorde afstrepen?
Of zit er ergens een verband in van hoog naar laag of juist van laag naar hoog?

Nou...mijn Santa lacht zich rot! :')

Ik hou van jouw Santa echt waar :j
Hij/zij is briljant :j