Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 70 van de 148 [ 3690 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 148  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Post NL frustratie!

 
Profiel   

Hier mijn pakket van de WE afgelopen zondag besteld, gisteren melding dat het aangeleverd zou worden aan PostNL en vanochtend al geleverd op het pakketpunt. Valt me echt mee! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:25 



 
Profiel   

Ja hier wordt het als het goed is ook geleverd bij het Postnl punt. Nou woon ik er praktisch naast dus ideaal _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:27 



 
Profiel   

Sterre98 schreef
Ja hier wordt het als het goed is ook geleverd bij het Postnl punt. Nou woon ik er praktisch naast dus ideaal _O-

Weet je zeker dat ze niet bij je buren afleveren? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:55 



 
Profiel   

Exitium schreef
Sterre98 schreef
Ja hier wordt het als het goed is ook geleverd bij het Postnl punt. Nou woon ik er praktisch naast dus ideaal _O-

Weet je zeker dat ze niet bij je buren afleveren? :+



Zou wat zijn :')

Maar ben toch thuis hahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:02 



 
Profiel   

Pfff ben echt klaar met post nl… wou 2 pakketten bij pakketpunt laten afleveren.. heeft pakketpunt geweigerd ivm te veel pakketjes.. nu zal hij naar ander punt gaan, maar niemand kan mij zeggen wanneer en waarheen |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:35 



 
Profiel   

Nou ik met smart wachten op pakketje.
"De bezorger is nu onderweg naar het Postnl punt"

Dus ik snel pizza in de oven doen :+

Is t pakketje er al sinds 2 uur _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 16:22 



 
Profiel   

Wat aardig dat je pizza meeneemt voor die bezorger!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:11 



 
Profiel   

Ik vind het bij DHL ook fijner dat je steeds kan aanpassen qua plek en tijd met bezorging. Met postnl kan dat nooit, dus als het dan ineens een andere dag wordt kan ik niet aangeven dat dat niet handig is of dat die dan naar pakketpunr moet. Dat zou nog wel wat fijner kunnen.

Maar verder reken ik in deze tijd gewoon niet op snelle pakketjes. Dingen die spoed hebben haal ik en anders heb ik zelf iets fout gedaan als die paar dagen uitmaken.

Ik erger me nu alleen aan de verkoper. Donderdag ochtend heel vroeg wat besteld, maar staat nu al dagen op aangemeld bij bezorgdienst, alleen is het daar nog niet. Ze zeggen wel dat je ze 1 of 2 werkdagen moet geven, maar dat is al geweest :') na 2 dagen werd die aangemeld, maar verder geen vooruitgang. Was al anders als er mailtje geweest was dat het langer zou duren of melding op site.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:32 



 
Profiel   

Gianti schreef
Pfff ben echt klaar met post nl… wou 2 pakketten bij pakketpunt laten afleveren.. heeft pakketpunt geweigerd ivm te veel pakketjes.. nu zal hij naar ander punt gaan, maar niemand kan mij zeggen wanneer en waarheen |o

Hier bij het pakketpunt wil je niet weten hoeveel pakketten er al stonden. karren en karren vol. Zoveel dat ze het niet in 1x mee konden nemen. En het systeem van post.nl had later storing omdat het systeem overbelast was door de hoeveelheid pakketten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:26 



 
Profiel   

Ja was idd een storing bij de pakketjes inleveren.
Ophalen lukte wel gelukkig

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:30 



 
Profiel   

Was dat het pakketpunt waar mijn enorme pakket nu een week gaat staan wachten tot ‘ie weer opgehaald wordt? Ik heb in overleg met de verzender de bestelling opnieuw gedaan, die wordt hopelijk volgende week als het weer iets rustiger is alsnog gewoon hier thuis geleverd :) zonde van alle moeite om pakket 1 heen en terug te krijgen maar ik krijg hem echt niet naar de auto gesleept.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:00 



 
Profiel   

Heeft iemand hier wel eens iets besteld dat via bezorgdiensten Hermes moest komen? Ik had er nog nooit van gehoord…
Zit nu in elk geval al sinds 20 november op mijn pakketje te wachten. Gelukkig heb ik voor betalen achteraf gekozen, dus dat heb ik inmiddels op pauzeren gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 11:07 



 
Profiel   

Hermes word in de UK veel gebruikt, dus kan best kloppen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 11:29 



 
Profiel   

Aha, dat geeft hoop dat het pakje nog ergens onderweg in het proces zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:17 



 
Profiel   

ennn uiteraard nog steeds geen pakketje :( Ik laat echt nooit meer bij post NL punt bezorgen.. Geen idee wat er mis gaat, maar dinsdag is die schijnbaar geweigerd... woensdag hebben ze pakketjes van dinsdag gehad, maar daar zatten die van mij niet bij. Kreeg in de nacht melding dat bezorg moment niet gehaald was en vandaag zou worden en vandaag is die weer niet afgeleverd :(

(en begrijp dat in deze tijd wat langer duurt, maar heb er zo'n hekel aan dat steeds dat bezorgmoment gewijzigd wordt, pas laat nadat het moment voorbij is, je weet nooit waar je aan toe bent :( )

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:44 



 
Profiel   

Gianti balen zeg.

Hier ook vreemd. Mijn boek zou afgeleverd zijn om 12.57 bij een postpunt (supermarkt) waar iemand het voor me zou ophalen. Echter daar aangekomen is het pakje nooit daar terecht gekomen. Er stonden meer mensen tevergeefs daar kennelijk om hun wel gemeld als afgeleverd maar niet aangekomen pakje op te halen.

Hopelijk duikt het nog op. Echt heel raar dit. Er lijkt een complete colli niet te zijn bezorgt op de juiste plek

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 17:48 



 
Profiel   

Geen postnl maar ups. 3 keer heb ik het zelfde pakketje weg gestuurd. 3 keer is het terug gekomen. 3 keer geven ze toe dat het hun fout is en dat ze gaan crediteren (en nog niks terug maar wel voorschieten) Inmiddels poging vier, is het pakket kwijt.

Dus nu ben ik 160 euro verzendkosten kwijt en een pakket... Wat een gepruts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:47 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Ik erger me nu alleen aan de verkoper. Donderdag ochtend heel vroeg wat besteld, maar staat nu al dagen op aangemeld bij bezorgdienst, alleen is het daar nog niet. Ze zeggen wel dat je ze 1 of 2 werkdagen moet geven, maar dat is al geweest :') na 2 dagen werd die aangemeld, maar verder geen vooruitgang. Was al anders als er mailtje geweest was dat het langer zou duren of melding op site.


Update hiervan. Is vanaf woensdag dus wel bij de verzender binnen, maar vervolgens gebeurt er niks mee. Staat dus al 3 dagen op klaar voor verzending, met ontvangen bij verzender. :+ geen verandering tussendoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:38 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
MyWishMax schreef
Ik erger me nu alleen aan de verkoper. Donderdag ochtend heel vroeg wat besteld, maar staat nu al dagen op aangemeld bij bezorgdienst, alleen is het daar nog niet. Ze zeggen wel dat je ze 1 of 2 werkdagen moet geven, maar dat is al geweest :') na 2 dagen werd die aangemeld, maar verder geen vooruitgang. Was al anders als er mailtje geweest was dat het langer zou duren of melding op site.


Update hiervan. Is vanaf woensdag dus wel bij de verzender binnen, maar vervolgens gebeurt er niks mee. Staat dus al 3 dagen op klaar voor verzending, met ontvangen bij verzender. :+ geen verandering tussendoor.


Waarschijnlijk staat het ergens in een postdepot te wachten tot verwerking. Wij hebben tientallen pakketten die al dagen bij postnl staan zonder verwerking. Heel vervelend maar helaas niet te voorkomen in deze drukke tijden. Overal is veel corona en dus ook flinke druk op de rest van het personeel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:28 



 
Profiel   

De tweede poging met mijn product is ook niet gelukt helaas _O-

Nadat DHL gewoon m'n huis voorbij sjeesde, nu maar naar de PostNL pakketpunt gestuurd.
Daar is het echter geweigerd door de ontvanger :+
En nu is het pakket dus wéér retour naar Amazon.

Ik geef het op, ik ga wel kijken of ik het toch ergens in een winkel kan halen. We stellen Sinterklaas uit dus heb wat meer tijd :P

En ik hoefde het pakket niet eens z.s.m. te hebben, maar alles lijkt tegen te zitten voor dit pakketje haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:29 



 
Profiel   

xSannee schreef
De tweede poging met mijn product is ook niet gelukt helaas _O-

Nadat DHL gewoon m'n huis voorbij sjeesde, nu maar naar de PostNL pakketpunt gestuurd.
Daar is het echter geweigerd door de ontvanger :+
En nu is het pakket dus wéér retour naar Amazon.

Ik geef het op, ik ga wel kijken of ik het toch ergens in een winkel kan halen. We stellen Sinterklaas uit dus heb wat meer tijd :P

En ik hoefde het pakket niet eens z.s.m. te hebben, maar alles lijkt tegen te zitten voor dit pakketje haha.


Ik zou even wachten met het product halen in de winkel. Het kan nl goed zijn dat het pakket naar een ander pkt wordt gebracht, omdat de huidige het heeft geweigerd (te veel/te groot) of het wordt over een paar dagen weer aangeboden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 20:41 



 
Profiel   

Grr ik heb een deken retour gestuurd in een zak waar hij ook in is gekomen. Daarin zat nog zo'n plastic dekentas dus prima. Krijg ik nu een melding van de post dat ik bij mag betalen omdat het pakket 3 cm te groot is. Je kan die hele zak indrukken . Zeker een klein hoekje wat iets te veel uit stak of zo. Ik wad niet echt van plan nog meer te gaan betalen eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 22:43 



 
Profiel   

Apacheshadow schreef
xSannee schreef
De tweede poging met mijn product is ook niet gelukt helaas _O-

Nadat DHL gewoon m'n huis voorbij sjeesde, nu maar naar de PostNL pakketpunt gestuurd.
Daar is het echter geweigerd door de ontvanger :+
En nu is het pakket dus wéér retour naar Amazon.

Ik geef het op, ik ga wel kijken of ik het toch ergens in een winkel kan halen. We stellen Sinterklaas uit dus heb wat meer tijd :P

En ik hoefde het pakket niet eens z.s.m. te hebben, maar alles lijkt tegen te zitten voor dit pakketje haha.


Ik zou even wachten met het product halen in de winkel. Het kan nl goed zijn dat het pakket naar een ander pkt wordt gebracht, omdat de huidige het heeft geweigerd (te veel/te groot) of het wordt over een paar dagen weer aangeboden.


Serieus? De track & trace geeft aan dat het retour gaat namelijk.

Te groot is het sowieso niet. Maar denk idd dat ze teveel pakketjes aangeboden hebben gekregen...

Ik heb m'n geld al terug van de webshop overigens, en heb het product toch echt nodig, dus was niet van plan om te wachten of het misschien ergens opduikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 08:18 



 
Profiel   

Zodra de T&T aangeeft dat het retour gemeld is komt het 99% van de tijd niet meer aan. Dat is een automatisch proces, dus dan is het retour naar afzender/magazijn.

Je geeft aan dat je het eerst naar je thuisadres hebt gestuurd en vervolgens naar het PostNL Pakketpunt, kon je dit via de Amazon app/website aangeven of heb je het adres van het PostNL Punt handmatig ingegeven? Mocht het laatste het geval zijn wordt dit inderdaad geweigerd :) Het moet via een selectie gaan, handmatige invoeren van dat soort adressen nemen ze niet aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 09:37 



 
Profiel   

De Amazon medewerker heeft het voor me geregeld, omdat de eerste bezorging met DHL dus misging. Dus neem aan dat die het goed heeft ingevuld :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 11:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 70 van de 148 [ 3690 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 148  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen