Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 71 van de 148 [ 3690 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 148  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Post NL frustratie!

 
Profiel   

Courses schreef
Zodra de T&T aangeeft dat het retour gemeld is komt het 99% van de tijd niet meer aan. Dat is een automatisch proces, dus dan is het retour naar afzender/magazijn.

Je geeft aan dat je het eerst naar je thuisadres hebt gestuurd en vervolgens naar het PostNL Pakketpunt, kon je dit via de Amazon app/website aangeven of heb je het adres van het PostNL Punt handmatig ingegeven? Mocht het laatste het geval zijn wordt dit inderdaad geweigerd :) Het moet via een selectie gaan, handmatige invoeren van dat soort adressen nemen ze niet aan.

Waarom is die functie er dan? :?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 12:00 



 
Profiel   

Smallheal schreef
Courses schreef
Zodra de T&T aangeeft dat het retour gemeld is komt het 99% van de tijd niet meer aan. Dat is een automatisch proces, dus dan is het retour naar afzender/magazijn.

Je geeft aan dat je het eerst naar je thuisadres hebt gestuurd en vervolgens naar het PostNL Pakketpunt, kon je dit via de Amazon app/website aangeven of heb je het adres van het PostNL Punt handmatig ingegeven? Mocht het laatste het geval zijn wordt dit inderdaad geweigerd :) Het moet via een selectie gaan, handmatige invoeren van dat soort adressen nemen ze niet aan.

Waarom is die functie er dan? :?


De functie om het te laten bezorgen bij een PostNL Punt werkt gewoon, zoals ik hierboven omschrijf. Wat echter niet werkt is het handmatig invoeren van een PostNL Punt als afleveradres met je eigen naam als geadresseerde.

xSannee schreef
De Amazon medewerker heeft het voor me geregeld, omdat de eerste bezorging met DHL dus misging. Dus neem aan dat die het goed heeft ingevuld :P


Helaas niet altijd waar, ik zie dit nog genoeg fout gaan omdat er dan inderdaad niet juist geadresseerd word. Ik bestel redelijk veel via Amazon maar heb de optie voor PUP (PostNL Pick-up Point) nog niet gezien, dus ben bang dat dat misschien toch niet helemaal goed is gegaan als ik jouw verhaal zo lees :j Desalniettemin hoop ik dat je hetgeen wat je nodig hebt alsnog op tijd in huis hebt, one way or another!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 12:17 



 
Profiel   

App geeft nu voor de zoveelste keer aan dat ik post moet krijgen, maar weer niks! Vorige week met een pakketje wat ik verwavht voor iemand, staat in de app wel zichtbaar maar nog tot heden niks :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 00:27 



 
Profiel   

Wat is dpd toch een vreselijke bezorger hier.
Eerst is er niet bekend wanneer er bezorgd wordt. Stond telkens zo snel mogelijk. Vanochtend stond er nog steeds zo snel mogelijk. Kijk ik later nog eens staat er vandaag met tijdstip
(anderhalf uur voordat ze hier zouden zijn pas) dus meteen nieuwe bezorgdatum gekozen en expres niet bij de buren, dat had ik van te voren al aangegeven. Die zijn allemaal niet thuis en degene die wel thuis zijn wil ik absoluut geen contact mee.
Netjes een bevestiging gehad dat het morgen zou komen, dus super. Ik kom thuis en er zit een briefje in de bus dat ze me gemist hebben en het bij die buren geleverd is... maar de t&'t gaf nog steeds aan dat ze morgen komen.

Toch jammer dat eigen systeem mbt wijzigen niet werkt en dat het van te voren aangeven dat er niet bij buren geleverd mag worden genegeerd wordt. En dat er pas zo laat doorgegeven wordt wanneer ze komen. Dat was meteen mijn pech, het uur dat ze zouden komen was de enige tijd op de gehele dag dat ik echt niet thuis kon zijn. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 18:45 



 
Profiel   

Als je geen pakketten bij je buren wil hebben hang dan gewoon een briefje op bij de bel.
Indien niet thuis graag direct naar een afhaalpunt, of iets in die trant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 11:08 



 
Profiel   

@Courses: oh dat is jammer _O- naja, inmiddels heb ik het product binnen dus heb het los gelaten. Retourpakket 2 zit nog wel ergens in het sorteerproces van PostNL (al sinds 3 december) dus hoop dat die nog een keer gaat aankomen bij Amazon :+

Inmiddels maakt DHL het hier nog bonter.
Bij onze achterdeur (appartementencomplex, deur voor de berging dus er zit daar nieteens een deurbel), stond opeens een mega groot pakket, minstens 1.10 hoog en breed. Flink zwaar ook. Én het pakket wat kapotgescheurd. Was NIET voor ons adres. Was dus ook niet door iemand bij ons aangenomen, maar gewoon bij de achterdeur gedumpt.

DHL gebeld, doorverbonden want de eerste had geen bevoegdheid, uiteindelijk zouden ze de bezorger het pakket wel op laten halen en ik moest het pakket buiten laten staan. Daar had ik weinig vertrouwen in :+
Ben zelf maar opzoek gegaan naar het juiste adres, want 48u later stond dat pakket gewoon nog bij onze achterdeur. (Pakket stond daar droog en uit het zicht van de weg). Inmiddels is het pakket dus bij de eigenaar terecht gekomen, maar het was niet even een klein doosje wat ik wel even naar een heel ander adres kon tillen zegmaar :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 11:20 



 
Profiel   

Mijn nichtje heeft een bizar verhaal. Was een pakketje voor haar. Maar de bezorger had het aan degene gegeven die in de tuin bezig was. De moeder van mijn nichtje vroeg of ze het pakketje al had. Had ze niet. Dus contact gehad, ja het is gegeven aan iemand in de tuin. Nou dat was mijn nichtje en haar vriend niet. Nu is het pakket spoorloos…. Nu is er ergens iemand met een Friese kerstbal! Echt zo aart dit verhaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 12:07 



 
Profiel   

robert45 schreef
Als je geen pakketten bij je buren wil hebben hang dan gewoon een briefje op bij de bel.
Indien niet thuis graag direct naar een afhaalpunt, of iets in die trant.


Als ik het van te voren aangeef en die optie dus aan te klikken is, geen bezorging bij buren, en de bezorgdag nog gewijzigd is via hun eigen systeem, met bevestiging? Dan ga ik ervanuit dat zij zich gewoon aan de afspraken houden. Daar betaal ik voor, waarom moet ik dan een briefje ophangen als ik gewoon thuis ben op de afgesproken dag en tijd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 12:10 



 
Profiel   

Anderhalf uur van te voren? Lijkt me vrij logisch dat het dan maar afhankelijk is of ze de bezorger nog kunnen bereiken in de tussentijd. Die bevestigingen gaan 9 op 10 er automatisch uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 17:47 



 
Profiel   

Dan zouden ze IMO die optie überhaupt niet meer aan moeten bieden. Als ze het aanbieden er niets bij staat in de zin van 'geen garantie, enkel als...' mag je er vanuit gaan dat het dan zo gaat zoals je aangeeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 18:12 



 
Profiel   

Ik had deze week aangegeven dat ik niet thuis was en het pakket graag op vrijdag wilde ontvangen. Want dan was ik thuis. Krijg ik vandaag een bericht dat het bezorgmoment is uitgesteld…. oliebol. -O-
Hopelijk morgen, ik wacht er al best lang op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 18:21 



 
Profiel   

Urielle schreef
Anderhalf uur van te voren? Lijkt me vrij logisch dat het dan maar afhankelijk is of ze de bezorger nog kunnen bereiken in de tussentijd. Die bevestigingen gaan 9 op 10 er automatisch uit.


Ja, toen was pas bekend dat ze die dag kwamen met tijdstip. Eerder kon ik dus niet wijzigen want niet bekend of en wanneer ze kwamen. Het was niet zo dat het al bekend was dat ze donderdag kwamen en toen pas het tijdstip, er was helemaal geen dag bekend tot anderhalf uur voor het tijdvak. Daarom zeg ik dat ik het geen fijne bezorger vind hier en is het dus een ergernis.

Wat exitium ook zegt, dan moeten ze die opties allebei niet aanbieden. Bij anderen bedrijven gaat dat wijzigen altijd wel goed en anders heb je de optie niet eens meer.

Ik heb echt geen problemen met drukte, vertragingen en lange tijdvakken. Logisch in deze tijd. Normaal ook niet met bij buren leveren, want dan vraag ik het aan de buren (wat 9 van de 10 keer niet nodig is, want ik zorg dat ik thuis ben of plan het wanneer ik thuis ben), dit pakket expres aangegeven dat dat niet mocht ivm groot pakket. Ik heb wel moeite met onduidelijkheid en niet nakomen van afspraken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 18:35 



 
Profiel   

Post.nl krijgt het voor elkaar alweer om een simpele brief al dagen kwijt te zijn. Ik krijg een deja vu ervan net als bij mijn bankpas. -O- in dit geval is het medicatie van mijn hond die er al zeker twee dagen had moeten zijn. Ik hoop dat ze deze ooknket weer kwijt zijn,

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 18:45 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Ik had deze week aangegeven dat ik niet thuis was en het pakket graag op vrijdag wilde ontvangen. Want dan was ik thuis. Krijg ik vandaag een bericht dat het bezorgmoment is uitgesteld…. oliebol. -O-
Hopelijk morgen, ik wacht er al best lang op.



Ik ook een keer gehad. Notabene voor avond bezorging betaald. En gewoon niet afleveren plus daarna ook nog kwijt geraakt :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 20:41 



 
Profiel   

Ah, dat is helemaal balen zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 20:49 



 
Profiel   

Tallie1979 schreef
Ik ook een keer gehad. Notabene voor avond bezorging betaald. En gewoon niet afleveren plus daarna ook nog kwijt geraakt :n


Hier had onze depotverantwoordelijke (mijn bazin dus) eens extra betaald voor avondbezorging. Waren ze toch overdag gekomen... en hadden het pakket onbeheerd achtergelaten. Die had duidelijk niet door dat zijn (onrechtstreekse) bazin daar woonde. :) Ze heeft opgezocht om welke chauffeur het ging, maar heeft hem er toch niet op aangesproken. Maar over een domme vergissing gesproken, of all people juist bij de depotverantwoordelijke. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 08:00 



 

Ik snap dan wel waarom het zo vaak misgaat als zelfs een leidinggevende iemand niet aanspreekt.... :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 13:08 



 
Profiel   

Hier zijn de pillen gelukkig binnen.

Maar ik snap dat ook niet. Je zoekt wel op welke chauffeur het is geweest maar als baas heb je dan niet de fut deze chauffeur er even op aan te spreken? 8)7 wat heeft het als klant dan nog voor zin om een klacht in te dienen. Als je als leidinggevende het al niet eens doet. Dan blijven dit soort -:(- dingen gewoon gebeuren. Want hee je komt er als bezorger mee weg |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 13:14 



 
Profiel   

Als leidinggevende is dat altijd een wat lastiger dilemma als je ook rechtstreeks betrokken bent. Je wil niet de schijn wekken dat je enkel optreedt omdat het bij jezelf gebeurd is. Je kan het wel meenemen als er meerdere externe klachten binnenkomen over een specifieke chauffeur

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 13:30 



 
Profiel   

Hier het pakketje ook eindelijk binnen. Gelukkig was het niet kwijt. Andere pakketje is wel weg maar daar kreeg ik netjes bericht van van de verkoper. Ze stuurt een nieuwe op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 15:53 



 

Exitium schreef
Als leidinggevende is dat altijd een wat lastiger dilemma als je ook rechtstreeks betrokken bent. Je wil niet de schijn wekken dat je enkel optreedt omdat het bij jezelf gebeurd is. Je kan het wel meenemen als er meerdere externe klachten binnenkomen over een specifieke chauffeur


Maar een opbouwend berichtje/telefoontje; hey bezorger x, zou je iets beter willen opletten want ik had dit-en-dit. Misschien was het omdat je mij kende, als het verder maar goed gaat! :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 16:00 



 
Profiel   

Nou hier ook een frustratie. Ik woon in een appartementencomplex, heeft de postnl bezorger het gewoon beneden onder de brievenbussen op de grond gegooid. Deur naar de appartementen stond gewoon open dus hij kon zo doorlopen en ik was gewoon thuis. Echt bizar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 16:04 



 
Profiel   

Ik wil ook mijn pakje (gewoon brievenbus trouwens.) Donderdag op tijd verstuurd, dus ik zou het wel leuk vinden als die vandaag komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 16:13 



 
Profiel   

Het leveren van pakketten is bij post.nl nu echt enorm wisselend.
Waar de ene lading er letterlijk een week over doet is de andere lading er gewoon netjes de andere dag.
Wat opvalt is dat ze niet FIFO werken.

DPD van de week geen klagen over. Iedere keer gewoon netjes de andere dag bij ons geleverd, zelfs uit Duitsland. Zelfs geen rare dingen. Mag ook wel eens gezegd worden, want is regelmatig drama geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 08:46 



 
Profiel   

FIFO is vast te lastig als er steeds nieuwe pakketten vootgezet worden. Is mij ook opgevallen ja.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 08:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 71 van de 148 [ 3690 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 148  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen