Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 422 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 
Profiel   

daantjuhhh schreef
Bedankt allemaal.

Het is lastig, maar we proberen positief te blijven.

Lijkt me heel moeilijk. Hebben jullie al uitzicht op wanneer hij eindelijk wel geholpen kan worden?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 14:21 



 
Profiel   

_San87_ schreef
daantjuhhh schreef
Bedankt allemaal.

Het is lastig, maar we proberen positief te blijven.

Lijkt me heel moeilijk. Hebben jullie al uitzicht op wanneer hij eindelijk wel geholpen kan worden?

Nee. Helaas nog geen idee.
Het kan volgende week zijn, maar ook die week erop. En misschien zelfs pas volgend jaar.

Wij hebben nu wel besloten die boosterprik te geven. Je mag dan niet gelijk daarna geopereerd worden. Maar anders kunnen we dat wel blijven uitstellen.

Het blijft allemaal zo onzeker en bizar. Het is net of je niet in een ontwikkeld land leeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 14:43 



 
Profiel   

Echt heel bizar Daantjuhh, heel veel sterkte. We hebben hier 2 ziekenhuizen en die hebben afgesproken dat de ene alle Corona opvang doet en de andere de reguliere zorg. Als mijn gezin of ik zorg nodig had in de laatste 2 jaar dan was dat steeds binnen 2 weken geregeld. Bizar om te beseffen dat dat dus niet de normale gang van zaken is op dit moment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 14:50 



 
Profiel   

Anoeska27 schreef
Echt heel bizar Daantjuhh, heel veel sterkte. We hebben hier 2 ziekenhuizen en die hebben afgesproken dat de ene alle Corona opvang doet en de andere de reguliere zorg. Als mijn gezin of ik zorg nodig had in de laatste 2 jaar dan was dat steeds binnen 2 weken geregeld. Bizar om te beseffen dat dat dus niet de normale gang van zaken is op dit moment.

Ja precies. Hier (UMCG) hebben ze nog maar een klein gedeelte IC over voor hartpatiënten.
Op zich zijn wij natuurlijk blij dat mijn broertje niet in de situatie is dat hij hartfalen heeft.
Gisteren bleek er 1 bed over te zijn en die ging naar een man die echt niet meer kon wachten.
Dat is natuurlijk veel erger.
Maar je wilt ook niet dat mijn broertje hartfalen krijgt door het uitstellen.
Wat voor schade brengt dat met zich mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 15:01 



 
Profiel   

Wat erg daantjuh. Snapt jouw broertje het ook? Ik hoop dat hij snel alsnog aan de beurt is en het dan wel allemaal doorgaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 15:04 



 
Profiel   

Ja en nee. Hij snapt het wel en niet.
Hij is gewoon een beetje down en teleurgesteld.
Maar begrijpt wel dat de meneer van de kamer naast hem voorgaat.

De niet geënte mensen die op de ic liggen vervloekt hij wel. Niet een prikje willen omdat je niet weet wat er in zit. Maar op de ic worden ze wel volgepompt met medicijnen waarvan ze ook niet weten wat er in zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 15:55 



 
Profiel   

daantjuhhh schreef
Ja en nee. Hij snapt het wel en niet.
Hij is gewoon een beetje down en teleurgesteld.
Maar begrijpt wel dat de meneer van de kamer naast hem voorgaat.

De niet geënte mensen die op de ic liggen vervloekt hij wel. Niet een prikje willen omdat je niet weet wat er in zit. Maar op de ic worden ze wel volgepompt met medicijnen waarvan ze ook niet weten wat er in zit.

Jouw broertje klinkt als een slimme jongen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 15:59 



 
Profiel   

Ja. Ondanks zijn beperking is hij zeker niet dom.
Hij kan heel goed praten. En dat is nu zeker heel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 16:07 



 
Profiel   

daantjuhhh schreef
Ja en nee. Hij snapt het wel en niet.
Hij is gewoon een beetje down en teleurgesteld.
Maar begrijpt wel dat de meneer van de kamer naast hem voorgaat.

De niet geënte mensen die op de ic liggen vervloekt hij wel. Niet een prikje willen omdat je niet weet wat er in zit. Maar op de ic worden ze wel volgepompt met medicijnen waarvan ze ook niet weten wat er in zit.

Ach arme knul. Heel veel sterkte voor jullie, wat een slopende tijd. Zo'n operatie is al niet niks en dan wel steeds de spanning, maar nog geen operatie...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 16:58 



 
Profiel   

Dank je.

Ja dat is het zeker. Heel veel spanning elke x opnieuw.
De zuster zei al: de mensen in ziekenhuis hebben nu vooral veel spanning in gaat het wel of niet door. Dat is echt het gesprek van de dag in elke kamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 17:01 



 
Profiel   

Hé bah, sterkte gewenst met de situatie daantjuhhh en ook voor je broertje. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 17:25 



 
Profiel   

Bedankt <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 17:42 



 
Profiel   

Gisteren een wortelkanaalbehandeling gehad en antibiotica gekregen omdat er een kleine ontsteking zat. Gelukkig wel van die vreselijke kloppende pijn af maar nu is mijn gezicht onder mijn oog tot mijn wang helemaal gezwollen en doet pijn. Meh. -O- En ik word nog eens vreselijk misselijk van de antibiotica en krijg er knallende hoofdpijn van. Blij als ik hier weer vanaf ben. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 17:57 



 
Profiel   

Seraphia schreef
Gisteren een wortelkanaalbehandeling gehad en antibiotica gekregen omdat er een kleine ontsteking zat. Gelukkig wel van die vreselijke kloppende pijn af maar nu is mijn gezicht onder mijn oog tot mijn wang helemaal gezwollen en doet pijn. Meh. -O- En ik word nog eens vreselijk misselijk van de antibiotica en krijg er knallende hoofdpijn van. Blij als ik hier weer vanaf ben. :(

Ugh wortelkanaal behandeling. Ik heb er vorig jaar een gehad. Voor de behandeling nergens last van. Na de behandeling ziek van de pijn.
Moet wel zeggen dat antibiotica en ibuprofen 600 goed hielpen. Na 3 dagen was ik redelijk de oude. Daarvoor kon ik mijn tanden niet op elkaar zetten. Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 18:02 



 
Profiel   

daantjuhhh schreef
Dank je.

Ja dat is het zeker. Heel veel spanning elke x opnieuw.
De zuster zei al: de mensen in ziekenhuis hebben nu vooral veel spanning in gaat het wel of niet door. Dat is echt het gesprek van de dag in elke kamer.


Heel veel sterkte, ik zal voor je duimen! Afgelopen zomer ook met mijn vader mee gemaakt; zijn hart operatie is 3 keer verplaatst. Een keer was hij zelfs al een nacht in het ziekenhuis en nuchter gebleven. Het is echt drama.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 18:35 



 
Profiel   

Rytir schreef
daantjuhhh schreef
Dank je.

Ja dat is het zeker. Heel veel spanning elke x opnieuw.
De zuster zei al: de mensen in ziekenhuis hebben nu vooral veel spanning in gaat het wel of niet door. Dat is echt het gesprek van de dag in elke kamer.


Heel veel sterkte, ik zal voor je duimen! Afgelopen zomer ook met mijn vader mee gemaakt; zijn hart operatie is 3 keer verplaatst. Een keer was hij zelfs al een nacht in het ziekenhuis en nuchter gebleven. Het is echt drama.

Dank je.
Ja vreselijk! Het doet wel veel met je.
Mijn broertje was inderdaad ook in het ziekenhuis de nacht ervoor. Ook nuchter. Gedoucht met antibacteriële zeep. Operatie hemd aan. Dan ben je zo ontzettend dichtbij.

Was het bij jou vader ook in het UMCG?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 18:48 



 
Profiel   

daantjuhhh schreef
Ja. Ondanks zijn beperking is hij zeker niet dom.
Hij kan heel goed praten. En dat is nu zeker heel fijn.


Ah, dat is zeker fijn, ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:05 



 
Profiel   

daantjuhhh schreef
Helaas is het weer niet doorgegaan.
Hij lag al helemaal klaar.
Nachtje gelogeerd, operatie hemd aan.
Maar helaas vanmorgen bleek er weer geen ic bed beschikbaar.


xPabloBokt schreef
Mijn moeder heeft een bloedtransfusie nodig en het ziekenhuis wil die niet geven omdat ze Corona heeft. Wat moet ze dan, doodgaan? Nu al?


-O-



Oh oh oh wat vreselijk |( heel veel sterkte, allebei!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:10 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Niobe schreef
Ik dacht de pearle 3 voor 1 cadeaubon voor mezelf te kunnen gebruiken, maar moet het dus echt cadeau geven aan iemand. Zo jammer _O-

Dat is wel zo overduidelijk dat t geen kleine lettertjes meer zijn :)).



Ssstttt ik kon het toch proberen :') ik wilde graag een nieuwe ray ban zonnebril, maar toen ik mijn brillen uit ging zoeken had ik nog geen mooie gevonden. -O-

Knuffels voor iedereen die het nodig heeft :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:19 



 
Profiel   

Niobe schreef
_San87_ schreef

Dat is wel zo overduidelijk dat t geen kleine lettertjes meer zijn :)).



Ssstttt ik kon het toch proberen :') ik wilde graag een nieuwe ray ban zonnebril, maar toen ik mijn brillen uit ging zoeken had ik nog geen mooie gevonden. -O-

Knuffels voor iedereen die het nodig heeft :knuffel:

Die als ik doe. Nu twee brillen, over drie maand twee zonnebrillen en gooi de cadeaubonnen weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:30 



 
Profiel   

Daantjuhhhh dat herken ik, wij zaten ook iedere keer in spanning maar mijn vader helemaal. Die durfde niks want wat nu als zijn hart aan de rel ging. Jaar ervoor heeft hij ruim een maand in het ziekenhuis gelegen (of eigenlijk in 2, hij werd steeds overgeplaatst van het vu naar amc, en weer heen... en weer terug). Dat was toen ook vanwege ic capaciteit ivm covid. Heeft de zorgverzekering ook een pak geld gekost al die ambulance ritjes heen en weer en extra nachten in het ziekenhuis :=

Jullie zouden kunnen overleggen met de cardioloog of de ingreep in een ander ziekenhuis kan. Is misschien wel wat reizen voor een paar dagen maar dan kunnen jullie iig werken aan herstel en is niet iedere extra dag angstig omdat het mis kan gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:32 



 
Profiel   

Ja afschuwelijk.
Een ander ziekenhuis gaat helaas niet.
Mijn broertje loopt al vanaf zijn geboorte daar en de chirurg die hem als baby en kind heeft geopereerd is zelfs terug van pensioen om hem te helpen met zijn cardioloog van nu.
Hij zit heel ingewikkeld in elkaar.

Zijn dossier heeft ook in München en Londen gelegen. Ze hebben met meerdere chirurgen en cardiologen een oplossing bedacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:39 



 
Profiel   

Migraine, again

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:44 



 
Profiel   

daantjuhhh schreef
Ja afschuwelijk.
Een ander ziekenhuis gaat helaas niet.
Mijn broertje loopt al vanaf zijn geboorte daar en de chirurg die hem als baby en kind heeft geopereerd is zelfs terug van pensioen om hem te helpen met zijn cardioloog van nu.
Hij zit heel ingewikkeld in elkaar.

Zijn dossier heeft ook in München en Londen gelegen. Ze hebben met meerdere chirurgen en cardiologen een oplossing bedacht.


Wel fijn trouwens dat die chirurg na zijn pensioen zo betrokken is zeg! Maar ik snap dat dat geen optie is idd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:48 



 
Profiel   

Zeker heel fijn. Wij zijn ook erg blij met de artsen die hij heeft. Ze zijn allemaal super betrokken. En ze hebben ook gezegend we laten hem niet in gevaar komen. Dus daar moeten wij ook vertrouwen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 19:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 422 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen