Adventskalenders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dammie

Berichten: 3321
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 21:10

Ik heb nagedacht over de Nespresso adventskalender, maar vond hem wel duur. Ik heb deze van thee nu.Afbeelding
Zitten lekkere aparte theetjes in. :9k

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 21:24

_Lois_ schreef:
Zitten daar dan vooral koffiecups in of?


In deze de cups voor de Vertuo :j en geen idee wat er in de 24 zit _O- maar ik gok accessoires!

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 13:36

Ik kom er nu pas achter dat je the body shop kalender nog verder uit kan klappen :‘) Afbeelding

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:14

Geeft niet hoor, dat ontdekte ik ook pas een paar dagen geleden. :o En mij was het uberhaupt nog niet opgevallen dat de voorkanten van de drie “lades” zo boven elkaar ook een doorlopend plaatje vormen.

Roosch

Berichten: 36650
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 17:53

De Aldi-kalender valt bij mijn vriend ook goed in de smaak! :j

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 18:40

Zo leuk steeds al die foto’s :)
Dit jaar op mn handen blijven zitten om geen adventkalender te kopen, en nu toch spijt hahaha. Dus ik geniet lekker van jullie foto’s mee (en moet op handen blijven zitten om er alsnog niet een te kopen ;))

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 19:04

Voor degene die de balea kalender hebben, en eventueel dingen willen ruilen, mag degene mij altijd een pbtje sturen. Vorig jaar erg fan van paar producten!

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 22:12

Voor wie er nog een Yankee Candle adventskalender wilt Afbeelding

ziyadah
Berichten: 634
Geregistreerd: 06-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 15:33

cursebreaker schreef:
Haha ja het wordt bijna een verslaving hoor, die advent kalenders.
Ik zou ook zoveel meer nog hebben kunnen kopen wat dat betreft.
Zo leuk hihi.

Die van Epplejeck online is echt tof zeg.
Wat hebben ze dat leuk gedaan <3


Jaa die vind ik ook super leuk gemaakt, hoop dat ze zoiets elk jaar gaan doen

pradadaan

Berichten: 4666
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 20:10

Wat is het rustig hier :+

Ik plaats eigenlijk nooit echt foto’s van mijn ‘aanwinsten’ van die dag omdat ik vrij standaard kalenders heb die meer hier hebben, maar vandaag was echt een TOP dag <3

Dus hierbij:
Spoiler:
Ik ben onwijs fan van de mango en shea van de bodyshop, dus toen kon mijn geluk al niet op <3
Een praaaachtige donker blauwe glitter oogschaduw
Heerlijk ruikende Rituals kaarsjes
Nog een mooie oogschaduw en een lipgloss
En een muesli die mij echt heerlijk lijkt! :j

Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11457
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 14:11

pradadaan schreef:
Wat is het rustig hier :+

Ik plaats eigenlijk nooit echt foto’s van mijn ‘aanwinsten’ van die dag omdat ik vrij standaard kalenders heb die meer hier hebben, maar vandaag was echt een TOP dag <3

Dus hierbij:
Spoiler:
Ik ben onwijs fan van de mango en shea van de bodyshop, dus toen kon mijn geluk al niet op <3
Een praaaachtige donker blauwe glitter oogschaduw
Heerlijk ruikende Rituals kaarsjes
Nog een mooie oogschaduw en een lipgloss
En een muesli die mij echt heerlijk lijkt! :j

[ [url=m/Bb6nXk.jpg]Afbeelding[/url] ]



Da’s idd echt een leuke vangst haha!

Mijn voornemen was om braaf elke dag alles te delen, maar is er niet meer van gekomen. Heb wel alles op de foto gezet elke dag dus misschien dat ik een wrap up post maak waarin ik alles even laat zien ofzo.

Maar so far eigenlijk alleen maar leuke dingen gekregen en valt geen enkele advent me tegen <3

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 14:28

Ik ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld in de Bodyshop kalender. Ik heb de kleinste en er zit letterlijk precies hetzelfde in als vorig jaar. Dus voor mij volgend jaar geen Bodyshop meer, daar vind ik m toch te duur voor

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 14:43

Ik vind de kleine tot nu toe erg leuk maar heb hem nog niet eerder gehad.
Kan me goed voorstellen dat als het hetzelfde is er niks aan is!

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 16:13

Is er hier iemand die de yankee candle tower heeft en weet welk theelichtje welke geur is? Of weet waar ik dat kan vinden? Het staat niet op de doos helaas, ook geen stickertje oid op de losse waxinelichtjes en online kan ik het ook maar niet vinden. Ben blij met de kalender maar dit vind ik wel heel slecht gedaan zo. Ben helemaal weg van het eerste theelicht geurtje wat er in zat en wil een grotere bestellen maar dat gaat zo moeilijk als letterlijk nergens te vinden is hoe de geur heet :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 16:17

Irritant he, die met alleen theelichtjes en die met theelichtjes en votives hebben dat dus ook. Ja op de votives zelf staat het wel, maar van de theelichtjes nergens te vinden. Er is online nog wel te vinden wat er in zit maar niet wat wáár. Dus als je niet bekend bent met de yankee geuren wordt dat heel lastig. Had er zelf ook al over lopen mopperen dat dat nergens op slaat voor zo'n prijzig luxe product.

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 17:06

Alwiene schreef:
Irritant he, die met alleen theelichtjes en die met theelichtjes en votives hebben dat dus ook. Ja op de votives zelf staat het wel, maar van de theelichtjes nergens te vinden. Er is online nog wel te vinden wat er in zit maar niet wat wáár. Dus als je niet bekend bent met de yankee geuren wordt dat heel lastig. Had er zelf ook al over lopen mopperen dat dat nergens op slaat voor zo'n prijzig luxe product.


Nou dan ligt het in ieder geval niet aan mij, wat suf zeg... idd niet wat je verwacht met een dergelijk product. Heb idd al een paar namen kunnen vinden online en wel wat thuis kunnen brengen maar precies die paar witte/lichte theelichtjes waarvan ik wil weten wat de geurnaam is niet :+

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:12

Memories schreef:
Alwiene schreef:
Irritant he, die met alleen theelichtjes en die met theelichtjes en votives hebben dat dus ook. Ja op de votives zelf staat het wel, maar van de theelichtjes nergens te vinden. Er is online nog wel te vinden wat er in zit maar niet wat wáár. Dus als je niet bekend bent met de yankee geuren wordt dat heel lastig. Had er zelf ook al over lopen mopperen dat dat nergens op slaat voor zo'n prijzig luxe product.


Nou dan ligt het in ieder geval niet aan mij, wat suf zeg... idd niet wat je verwacht met een dergelijk product. Heb idd al een paar namen kunnen vinden online en wel wat thuis kunnen brengen maar precies die paar witte/lichte theelichtjes waarvan ik wil weten wat de geurnaam is niet :+


Hier dezelfde ergernis. :+
Heb ook de Tower-versie, ga ook nog wel even verder zoeken.

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 11:27

Weet iemand of je nu ivm de lockdown weer de waarde van je ikea actiekaarten online kan zien?

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 11:57

Ja, staat op de achterkant van de kaart een adres waarje het kunt checken

Helderder

Berichten: 10126
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 12:07

Mijn Ikea kalender heeft 2x 5 euro opgeleverd. :') Vond het wel de beste kalender die ik had van de vijf.
Grootste flop vond ik de mymuesli havermout kalender. Was behoorlijk prijzig en kwam totaal niet tot zijn recht. Elke havermout smaakte hetzelfde doordat je de toppings mee moet koken. Ze hadden beter een grote zak havermout kunnen geven en iedere dag een andere topping voor over je havermout. Had ook heel veel afval gescheeld.
Had voor mijn kat de Trixie adventkalender met snoepjes, maar die snoepjes lust mijn (kieskeurige) kat niet. Dus tja, maak ik dan ook niet veel van.
Daarna kwam de Yogi Tea kalender, vond ik enorm leuk geïllustreerd maar de theesmaken echt niet lekker. Volgend jaar ga ik gewoon voor een Lipton/Pickwick kalender met meer 'normale' smaken. En niet alleen maar kruidige smaken waar ik niet van hou.
Nummer 2 is voor mij geëindigd de Yankee Candle kalender (dat boek). Lekkere geuren, eigenlijk gewoon wat ik er van verwacht had. Wel wat veel waxinelichtjes maar daar heb ik dan ook voor betaald. En op de waxinelichtjes hadden ze de geuren moeten zetten inderdaad.
En op de eerste plek dus de Ikea kalender. Zaten hele lekkere chocolaatjes tussen en elke dag wat anders... uiteindelijk haal je de waarde met de vouchers er bijna helemaal uit dus echt prima. :)

xRoossie95

Berichten: 1374
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 11:58

Ik vond de horsebrands kalender ook wel tegenvallen. Veel echt nutteloze vulling dingen als kaartjes en zo. Ga volgend jaar niet weer zoveel geld er voor neer leggen

ziyadah
Berichten: 634
Geregistreerd: 06-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 11:14

Memories schreef:
Is er hier iemand die de yankee candle tower heeft en weet welk theelichtje welke geur is? Of weet waar ik dat kan vinden? Het staat niet op de doos helaas, ook geen stickertje oid op de losse waxinelichtjes en online kan ik het ook maar niet vinden. Ben blij met de kalender maar dit vind ik wel heel slecht gedaan zo. Ben helemaal weg van het eerste theelicht geurtje wat er in zat en wil een grotere bestellen maar dat gaat zo moeilijk als letterlijk nergens te vinden is hoe de geur heet :+


Heeyy,

Ik weet niet of je het inmiddels hebt gevonden. Maar ik vond dit voor je op internet, misschien dat je met behulp van je geur en de naam er bij kan plaatsen.
1 x Christmas Cookie Small Jar Candle
1 x Christmas Magic Small Jar Candle
1 x Cinnamon Stick Small Jar Candle
1 x Twinkling Lights Votive Candle
1 x Tree Farm Festival Votive Candle
1 x Letters to Santa Votive Candle
1 x Christmas Eve Cocoa Votive Candle
1 x Holiday Hearth Votive Candle
1 x Christmas Magic Votive Candle
1 x Christmas Eve® Votive Candle
1 x Warm Cashmere Votive Candle
1 x Cinnamon Stick Votive Candle
1 x Christmas Cookie Votive Candle
12 x Christmas Cookie Tea Light Candle
1 x Snow in Love Tea Light Candle
1 x Christmas Eve® Tea Light Candle
1 x Snowflake Cookie Tea Light Candle
1 x Candlelit Cabin Tea Light Candle
1 x Twinkling Lights Tea Light Candle
1 x Angel’s Wings Tea Light Candle
1 x Wick Trimmer
1 x Snuffer
1 x Votive Holder
1 x Tea Light Holder

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 12:45

De 1e zijn alweer gespot hoor :+


Afbeelding

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 12:46

*\o/* zat op internet ookal te kijken vorige week

pradadaan

Berichten: 4666
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 13:30

Jaaaa zo’n zin weer in dit jaar!! :):)
Welke staan er op jullie wish list?