Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 55 van de 109 [ 2722 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 109  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat zijn jullie kringloop aankopen?

 
Profiel   

fotolijstje schreef
Weet iemand leuke tweedehands winkels waar ze kleding verkopen die niet in de kast lagen bij mijn oma? :')
Soort kleding net zoals bij de kilo kilo etc. Dus wat oudere maar nog "trendy" (merk)kleding


Vindingrijk in Breda heeft een hele grote kledingafdeling. Daar heb ik al veel leuke kleding vandaan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 21:12 



 
Profiel   

Ik koop al mijn kleding bij de kringloop in kampen. Grote kleding afdeling met alle maten

Zeker geen ouderwetse kleding gelukkig

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 21:33 



 
Profiel   

Ik dacht dat in Groningen een echte vintage kleding winkel zat. Alleen waar???

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 21:37 



 
Profiel   

Er zitten een paar winkels met tweedehands kleding in de Oude kijk in 't Jatstraat, maar misschien bedoel je nog een andere.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 08:41 



 
Profiel   

Amber_anne schreef
Ik koop al mijn kleding bij de kringloop in kampen. Grote kleding afdeling met alle maten

Zeker geen ouderwetse kleding gelukkig


Is dat de kringloop waar je naar boven moet? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:15 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Ik dacht dat in Groningen een echte vintage kleding winkel zat. Alleen waar???


In Drachten zit wel Looks like vintage.
Bedoel je zoiets?

https://www.lookslikevintage.nl/

Vind via Google deze:

https://www.visitgroningen.nl/nl/blogs/ ... -groningen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:18 



 
Profiel   

paddington schreef
Amber_anne schreef
Ik koop al mijn kleding bij de kringloop in kampen. Grote kleding afdeling met alle maten

Zeker geen ouderwetse kleding gelukkig


Is dat de kringloop waar je naar boven moet? :o


Nee ik denk dat jij die in IJsselmuiden bedoelt. Zit boven een meubelwinkel volgensmij?

Deze heet echt kringloop kampen. Zit op het industrie terrein. Daar zit om de hoek nog een kringloop maar die heeft geen kleding, wel leuke hebbedingetjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:55 



 
Profiel   

Amber_anne schreef
Nee ik denk dat jij die in IJsselmuiden bedoelt. Zit boven een meubelwinkel volgensmij?

Deze heet echt kringloop kampen. Zit op het industrie terrein. Daar zit om de hoek nog een kringloop maar die heeft geen kleding, wel leuke hebbedingetjes


Ja klopt die zit boven een meubelwinkel.
Ik heb daar 2 jaar geleden gave nieuwe Adidas schoenen gehaald voor €1.00.
Toen was alle kleding €1.00

Dan moet ik snel weer eens naar Kampen gaan. :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:46 



 
Profiel   

Dat is nog eens een goede deal! Daar moet ik ook maar weer is heen

Heb je de kringloop app, daar staan ze allemaal op

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 21:26 



 
Profiel   

Ik gebruik zeker de kringloop app maar ook even Google erna. Want ik heb wel eens voor dichte deuren gestaan met de app.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 23:49 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Ik dacht dat in Groningen een echte vintage kleding winkel zat. Alleen waar???

Ik fietste laatst door het straatje naast de Rademarkt, waar die fietsen winkels en bakkerij crebas ook zitten. Daar zit er halverwege de straat ook 1. Maar of dat wat is, geen idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 06:15 



 
Profiel   

Leuk om te lezen dat er zoveel winkels in het noorden zitten, nog lang niet uitgewinkeld bij de kringloop dus :D

Ik ben gisteren bij Hergebruik Weiting in Tolbert geweest. Is een fijne winkel :j netjes, niet zo propvol zoals sommige kringlopen, vooral gericht op oude spulletjes van vroeger. Ik heb er nu niks gekocht maar ga nog wel even terug voor fruitkistjes :D Het was alleen al 17:00, even niet bij stilgestaan dat alles dan dicht moet :/ Ze zijn normaal tot 17:30 open.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:17 



 
Profiel   

Oeh hebben ze mooie kistjes??? Ik zoek namelijk nog!

Had ze al wel particulier gevonden, maar dat is voor mij een rare drempel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:43 



 
Profiel   

Een HEULEEEEE hoop deze keer omdat de winkel weggaat........

RIJLAARZEN
ZWEEPJE
GROTE KERSTBAL (goud)
6 DVDS van SUPERNATURAL
SJAAL
OUWE GAME CD ROMS (paard en pony, mijn manege, het mysterie van de verdwenen paarden, paardrijclub barbie hahahahahaha ja lach maar, gewoon voor de heb)
LAARZENSPANNERS

Maakt samen: een TIENTJE! :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:06 



 
Profiel   

Welke winkel is dat? Ga ik ook eens kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:33 



 
Profiel   

Hier van de week, een boek, een rvs wijnkoeler en een mooi sjaaltje voor 3 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:34 



 
Profiel   

Erna_ schreef
Welke winkel is dat? Ga ik ook eens kijken

2nd Life in Schiedam aan de Hoogstraat BUT HURRY!!!!!! Ze is er nog tot de 11/12. (11 Dec) daarna gaat de deur forever op slot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:36 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Oeh hebben ze mooie kistjes??? Ik zoek namelijk nog!

Had ze al wel particulier gevonden, maar dat is voor mij een rare drempel :')


Ja die hebben ze volgens mij standaard. 6,- per stuk en vanaf 10(?) en meer krijg je steeds wat meer korting. Het zijn echte gebruikte kistjes (soms een latje stuk) en ze zijn ook niet allemaal helemaal gelijk had ik het idee, maar het was vrij donker. Ik moet (in elk geval van formaat) vijf hebben die enigszins hetzelfde zijn. En ze wilden graag sluiten, logisch, dus toen bedacht ik maar dat ik een keer overdag heen ga als het licht is en het goed zichtbaar is :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:08 



 
Profiel   

Kringloop in Noordwolde is ook een favoriet hier. Leuk gesprek gehad met een 86 jarige vrijwilliger, top toch als je op die leeftijd nog een beetje kan helpen. Bijzonder klein theepotje mee genomen en nog wat lint . [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 16:47 



 
Profiel   

Iris bedankt!

Net ff kistjes gehaald en een slee :') hoogste tijd om iets van sfeer in de tuin te maken en duimen dat er geen kids zijn die de slee katten _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 17:05 



 
Profiel   

Oude kopjes hier ook altijd favoriet ik vul ze voor de vogels in de tuin. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:26 



 
Profiel   

Leuke dingen komen hier weer voorbij <3

@Janine1990 ik heb ze uiteindelijk niet gekocht, ze zijn toch wat aan de grote kant voor het idee wat ik ermee had dus nu moet ik iets nieuws gaan bedenken.. Ik wil graag een keukentrolley maken :j

Gisteren ben ik bij Hart van Friesland geweest en ohhh weer een boel leuks gekocht en ook al lekker mee geknutseld :D deze zit in Drachten en telt maar liefst 3000 m2! Grote, nette winkel. Kwaliteit van de spullen is wat wisselend, maar over het algemeen nette spullen. Niks was geprijsd maar ik hoefde maar 10,- af te rekenen en had daarvoor; 2 bloempotjes, 2 sjaals, 3 handgemaakte kerstballen, 2 ouderwetse handzagen (decoratie), kerstslinger, kerstster, lijstje met oude foto van een ezeltje <3 Je mag aan de kassa ook onderhandelen over de prijs maar daar ben ik niet zo goed in en ik vond het al goedkoop zat!

Ik moet toch weer even uitvinden hoe ik een foto moet plaatsen want ik heb inmiddels zoveel leuks verzameld de laatste tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:48 



 
Profiel   

Oh daar heb ik een kastje vandaan!
Zat geen prijsje op, maar moest 40 euro betalen (in de insta in mijn OS staat een filmpje/reel over het betreffende kastje).

Weet niet of ik dat veel moest vinden. Maar ik had het idee dat de prijs werd afgestemd op de bezoeker.
Wat ik best wel steun hoor, voor je het weet blijft er voor de echte minima niks over.

En ja een foto is wel de bedoeling met zoveel aankopen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:52 



 
Profiel   

Ik vond Hart in Friesland altijd heel leuk en echt goedkoop. Sinds ze verhuisd zijn vind ik het erg tegen vallen bij de kassa steeds. Vorige keer heb ik niet eens meer wat meegenomen. Gelukkig zijn er nog genoeg andere leuke winkels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 22:56 



 
Profiel   

Wat raad je aan rondom Drachten Corine??
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 10:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 55 van de 109 [ 2722 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 109  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen