Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 12:09

Ik hou me graag aanbevolen voor zegels, spaar namelijk ook voor m’n ouders :).

Edit; ik vind het gewoon leuk om de pannen/ messen ed een beetje te kunnen matchen. Ik snap dat goed bestek ook goedkoper te vinden is, maar misschien ik dit wel gewoon een voor mij slechte marketing, maar voor de AH hele goede :j

KarenQ; en dat nog 25 zegels vanaf elke uitgegeven 10,-. Dus je geeft dan eerst 250 euro uit voor de zegels, voordat je dat bestek kan kopen
Laatst bijgewerkt door Justme_Lisaa op 04-10-21 12:13, in het totaal 2 keer bewerkt

KarenQ
Berichten: 509
Geregistreerd: 05-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 12:10

apollootje schreef:
Ik wil ook wel helpen sparen, doe regelmatig boodschappen via de AH.
Maar kan je dan ook online gespaarde zegels delen?

En dan ook maar een verzoekje…
Mocht iemand boodschappen doen bij de Plus, wij worden erg blij van de ClubSponsorpunten voor onze ponyclub *\o/*


Ja, vanuit de app kun je linkjes delen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 12:10

Ik spaar automatisch via de app, dus als iemand een keer zegels nodig heeft geef maar een gil. Bestek heb ik genoeg van :')

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 12:13


mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 13:48

apollootje schreef:
Ik wil ook wel helpen sparen, doe regelmatig boodschappen via de AH.
Maar kan je dan ook online gespaarde zegels delen?

En dan ook maar een verzoekje…
Mocht iemand boodschappen doen bij de Plus, wij worden erg blij van de ClubSponsorpunten voor onze ponyclub *\o/*


Die zijn denk ik regio gebonden?

apollootje

Berichten: 1056
Geregistreerd: 18-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 14:09

mvdbijl schreef:
apollootje schreef:
Ik wil ook wel helpen sparen, doe regelmatig boodschappen via de AH.
Maar kan je dan ook online gespaarde zegels delen?

En dan ook maar een verzoekje…
Mocht iemand boodschappen doen bij de Plus, wij worden erg blij van de ClubSponsorpunten voor onze ponyclub *\o/*


Die zijn denk ik regio gebonden?



Nee, het is een landelijke actie.
Je krijgt gewoon een voucher met krascode wie je zelf kan schenken aan een willekeurig deelnemende club.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 14:46

Aan wie kan ik de Plus sponsorpunten kwijt?

KarenQ
Berichten: 509
Geregistreerd: 05-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 16:19

Justme_Lisaa schreef:
Ik hou me graag aanbevolen voor zegels, spaar namelijk ook voor m’n ouders :).

Edit; ik vind het gewoon leuk om de pannen/ messen ed een beetje te kunnen matchen. Ik snap dat goed bestek ook goedkoper te vinden is, maar misschien ik dit wel gewoon een voor mij slechte marketing, maar voor de AH hele goede :j

KarenQ; en dat nog 25 zegels vanaf elke uitgegeven 10,-. Dus je geeft dan eerst 250 euro uit voor de zegels, voordat je dat bestek kan kopen


Ja, maar ik neem aan dat mensen niet speciaal extra gaan inslaan voor de punten. Dus je geeft net als normaal 250 euro uit en je kunt een bestekset kopen.

Zo gaat het bij mij in de omgeving in ieder geval. Mijn zwager wilde bij een oude actie van die keukenmessen, die had hij razendsnel bij elkaar omdat veel mensen wel de punten aanpakken maar er zelf niets mee doen. :D Ik zit zelf (alleenstaand) wekelijks op 20-30 euro, dus 2-3 punten en je kunt vaak best lang sparen. Met 6 weken is dat alweer 12-18 punten. Gaat best hard als er dan 5 man meesparen.

siskeh
Berichten: 8677
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:03

Als je "samen spaart" dan werkt het wel, of nou afhankelijk natuurlijk hoe groot je gezin al is.
Alleen kom ik ook wekelijks op 20 a 30 euro, écht hard gaat het dan niet.
Maar ik ken ook genoeg mensen die rustig 100 a 200 euro per week aftikken.. dus dan gaat het al heel wat vlotter.
Enige wat ik wel erg zonde vind, dan heb je eens voor 18 of 29 euro boodschappen, dan loop je dus een zegel mis omdat je niet ff net 2 euro meer boodschappen had.
Inmiddels scan ik alles in de winkel en voor ik naar de kassa loop check ik ff of ik goed uit kom of dat ik beter nu alvast een pak extra van iets kan meenemen ipv de volgende keer.

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 17:07

Zo probeer ik het inderdaad ook, passen en meten. Ik ben maar in mijn eentje en koop gewoon niet veel boodschappen. Als ik dan een groot deel van het servies wil hebben, dan moet ik aardig doormarcheren. Het liefst willen mijn ouders (die gescheiden zijn en helemaal niet bij de AH komen, vanwege het geld) ook nog wat krijgen als ik alles heb, als je verder weinig mensen hebt die boodschappen doen bij de AH is het gewoonweg lastig en ben je afhankelijk van liefdadigheid van andere mensen :j ;)

apollootje

Berichten: 1056
Geregistreerd: 18-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:50

Suzanne F. schreef:
Aan wie kan ik de Plus sponsorpunten kwijt?


PonyVriendjes Lelystad :D
Te vinden via de Plus in Lelystad.

PrizTwir
Berichten: 2397
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:07

Ik heb ook altijd de spaaracties gedaan voor mijn uitzet. Helemaal leuk. Daarnaast spaarden mijn moeder en oma altijd met mij mee, dus had ik zomaar bestek, glazen en pannen bij elkaar gespaard.

Nu spaar ik ook vaak nog wel voor actie. Bij Poiezs kan je ook zegels sparen en dat doe ik altijd. Je kunt volle boekjes inleveren voor artikelen, maar ook voor contanten. Dus ik spaar lekker allemaal boekjes op en dan kijk ik of er iets leuks is of dat ik het inleveren voor geld.

KarenQ
Berichten: 509
Geregistreerd: 05-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 15:01

siskeh schreef:
Als je "samen spaart" dan werkt het wel, of nou afhankelijk natuurlijk hoe groot je gezin al is.
Alleen kom ik ook wekelijks op 20 a 30 euro, écht hard gaat het dan niet.
Maar ik ken ook genoeg mensen die rustig 100 a 200 euro per week aftikken.. dus dan gaat het al heel wat vlotter.
Enige wat ik wel erg zonde vind, dan heb je eens voor 18 of 29 euro boodschappen, dan loop je dus een zegel mis omdat je niet ff net 2 euro meer boodschappen had.
Inmiddels scan ik alles in de winkel en voor ik naar de kassa loop check ik ff of ik goed uit kom of dat ik beter nu alvast een pak extra van iets kan meenemen ipv de volgende keer.


In je eentje is idd gewoon lastig. Tegenwoordig is het wel makkelijker dat je online gewoon kunt vragen. Het nadeel van digitaal sparen is dat het echt op de euro gaat. Vroeger kreeg je nog wel eens een paar zegels extra zo tegen het einde.

Jolliegirl

Berichten: 32970
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 20:41

Ik zoek nog iemand die pluskoopzegels wil kopen voor me, ik betaal de kosten van de koopzegels wel
Maar helaas trapt niemand daarin.

_LotteZ
Berichten: 127
Geregistreerd: 03-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 16:47

Ik ben met mijn vriend de bestek zegels van de AH aan het sparen. We gaan binnenkort samenwonen en hebben nu beide nog bij elkaar geraapte setjes van de action/xenos.. :D
Dus als iemand ze niet gebruikt en wel spaart.. zijn wij blij met een donatie! <3 Afbeelding

paars

Berichten: 5562
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 10:40

Justme_Lisaa schreef:
Misschien een idee om de QR codes en linkjes gewoon hier te zetten? Kunnen bokkers gewoon direct scannen :).
[ [url=m/QkusRw.jpg]Afbeelding[/url] ]

https://www.ah.nl/digitaalsparen/overma ... af8fa0f480

Heb er 39 aan je gegeven, handig met die link idd!
Had ze eigenlijk willen verdelen onder de spaarders, maar goed, nu weet ik hoe het werkt…voor ik het wist had je ze allemaal :+
Laatst bijgewerkt door paars op 05-12-21 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt

olga

Berichten: 1759
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 10:43

Iemand nog op zoek naar de bestek zegels van AH? Ik heb 3 volle kaarten.

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-21 10:49

paars schreef:
Justme_Lisaa schreef:
Misschien een idee om de QR codes en linkjes gewoon hier te zetten? Kunnen bokkers gewoon direct scannen :).
[ [url=m/QkusRw.jpg]Afbeelding[/url] ]

https://www.ah.nl/digitaalsparen/overma ... af8fa0f480

Heb er 39 aan je gegeven, handig met die link idd!
Had ze eigenlijk willen verdelen onder de spaarders, maar goed, nu weet ik hoe het werkt…voor ik het wist had je ze allemaal :+


Dankjewel! Ik heb ondertussen alles al wat ik wil hebben, dus de volgende zegels van de AH actie mogen naar iemand anders. Dankjewel allemaal! :D

BenaLaars
Berichten: 1362
Geregistreerd: 14-10-10
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 10:53

Ik zie net dat ik onbewust 6 volle bestekzegel kaarten heb, wie kan ik er blij mee maken?

Ik spaar zelf dubbele punten bij de ah, en dat gaat zó hard. Ik spaar maandelijks zeker 250 euro aan spaarzegels bij elkaar. Super handig want ik vergeet mijn pinpas wel eens en betaal regelmatig met volle zegelboekjes.

Froukje
Forever young

Berichten: 10840
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 10:55

Mocht iemand bestekzegels over hebben heb ik wel interesse!

Ik heb nog 3 volle spaarkaarten voor de uitjes bij de AH voor de liefhebbers.


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Froukje op 05-12-21 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 11:02

Jaaaaa als iemand nog bestekzegels over heeft, heeeeeel graag!
Is de laatste actie en dan is mijn AH gespaarde set met glazen, borden, pannen en dan uiteindelijk bestek compleet :'). Ben altijd blij met alle hulp want met boodschappen voor 2 man gaat het niet zo hard!

Wil je me helpen met sparen? https://www.ah.nl/digitaalsparen/overma ... 20a8cc7264

Afbeelding

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 11:09

November108 schreef:
Jaaaaa als iemand nog bestekzegels over heeft, heeeeeel graag!
Is de laatste actie en dan is mijn AH gespaarde set met glazen, borden, pannen en dan uiteindelijk bestek compleet :'). Ben altijd blij met alle hulp want met boodschappen voor 2 man gaat het niet zo hard!

Wil je me helpen met sparen? https://www.ah.nl/digitaalsparen/overma ... 20a8cc7264

[ [url=m/HPf7Y2.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb er 77 gegeven.

Britt_xxx
Berichten: 1023
Geregistreerd: 05-03-19
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 11:11

@November108: ik heb twee kaarten naar je doorgestuurd!

beegee
Berichten: 950
Geregistreerd: 12-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 11:14

Misschien iets waar jullie niet op zitten te wachten, maar ik ga het toch even delen! Sinds kort kun je bij AH premium sparen, dwz dat je 12 euro pj betaalt en dan krijg je meerdere voordelen, waaronder dubbel zo snel spaarzegels sparen, maar ook koopzegels. Sinds ik dat aan heb staan, gaan beide zegels echt als een raket zonder dat ik het door heb. 1 euro per maand kan ik wel missen. Buiten dat krijg je ook nog extra bonus (maar daar ga ik verder niet op in, hahaha). Overigens geen verkooppraatje oid maar ik merk gewoon dat het voor mij best fijn werkt! En wie weet ook voor de echte fervente spaarders?

olga

Berichten: 1759
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 11:57

Voor de uitjes van de AH heb ik nog 5 kaarten. Iemand interesse?