Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 220 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 330  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa Surprise 2021

 
Profiel   

Ik gebruik van de Hema. Iets met honing erin. Werkt bij mij goed!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 22:49 



 
Profiel   

Hier heb ik altijd een voorraad blauwe Nivea. Ik smeer mijzelf en mijn kinderen daar in de koude maanden dagelijks mee in, incl lippen, en sinds ik dat doe hebben we eigenlijk geen last meer van schrale wangen en droge lippen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 23:14 



 
Profiel   

JorisDy schreef
Ik gebruik zelf trouwens graag de kipnuggets van the bodyshop. In die kleine potjes.


Ik moest echt hard lachen om ‘de kipnuggets van the bodyshop’
Of is dat echt een naam van 1 van hun producten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 23:27 



 
Profiel   

Mijn vriend is ook lego fan, en ik “moet” altijd meehelpen uitzoeken. Gezellig zo samen
Gisteren de boom wel al gekocht maar hij staat nog in de tuin, druk weekend gehad met allemaal leuke dingen, zo mogen ze vaker zijn :)
En spannende race vanavond, Max volgende week kampioen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 23:40 



 
Profiel   

Daan13 schreef
@ Banyu ;
https://rituals.page.link/6addCBYhmPBKVciA8

Heb hem zeker wel een jaar en hoef niet vaak te smeren,zodra het wat schraal wordt gebruik ik het en na 1 a 2 x is het ook weer goed.


Ah die heb ik in 2 soorten inderdaad, en zo’n potje heb ik in m’n huge rituals collectie :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 23:45 



 
Profiel   

Ik heb vanmorgen een boom gekocht. Een echte bij de lidl
Vanmiddag sinterklaas gevierd met de kids. Hoor ik net dat mijn ex schoonouders, die woe op de kids gepast hebben, sinds vrijdagavond klachten hebben en vandaag positief zijn getest.
Even goed kids in de gaten houden dus

Gisteren hoorde ik dat mijn broertje ook ziek is en positief, en niet gevaccineerd, woont alleen dus daar maak ik me wel wat zorgen over. %)

Hopen dat alles goed af loopt. Ik app hem nu 3 x per dag om te vragen hoe het gaat... hij zegt dat ik erger ben dan onze moeder :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 00:30 



 
Profiel   

[ img ]

Vandaag nog even leguanen bewonderd en bij de locals gegeten. Best lekker, maar wat een botjes.
Morgen weer terug naar het koude en kille Nederland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 02:15 



 
Profiel   

pradadaan schreef
JorisDy schreef
Ik gebruik zelf trouwens graag de kipnuggets van the bodyshop. In die kleine potjes.


Ik moest echt hard lachen om ‘de kipnuggets van the bodyshop’
Of is dat echt een naam van 1 van hun producten :+


Lekker een kipnugget uit een blikje :D

Ik heb hier geen lego. Lijkt me overigens wel heel leuk, maar iets vmmet te veel hobby's en te weinig tijd.

En ik smeer echt bijna nooit iets op mijn lippen. Meestal 1x per jaar een paar dagen wat velletjes en verder eigenlijk nooit last van.

Dat zal ff weer wennen zijn, Germie! Kouddddd hier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 08:05 



 
Profiel   

Goede reis weer terug Germie

Donna sterkte hoop dat jullie negatief blijven en je familie niet erg ziek worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:02 



 
Profiel   

Ik zweer bij deze voor droge lippen!!
In heel veel van dit soort producten zit rotzooi waardoor je op lange termijn je lippen nog droger maakt en je dus blijft smeren.
Dit is een balsem met veel minder troep en sinds ik deze gebruik hoef ik maar een paar keer te smeren en dan is het daarna ook over.
(En het is ook nog eens minder belastend voor het mileu)[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:53 



 
Profiel   

Onze eerste degelijke kerstboom.. was altijd bang voor de 2 katten maar die gunnen m geen blik waardig :') alleen 1 kat die zich afvroeg waarom zijn krabpaal is verhuisd :') maar ook daar is ie aan gewend. Nu met m'n zwangerschap kreeg ik toch last een soort nesteldrang dus wou graag een boom :') [ img ]

Droge lippen zijn hier ook echt een ding in de winter %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:16 



 
Profiel   

Fijne reis Germie !

Super leuk de bomen !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:37 



 
Profiel   

ik heb geen kerstboom. ja op zolder maar niet echt plek in mn huiskamer om te plaatsen..

Heb wel lampjes hangen. En andere decoratie. Misschien dat ik nog op zolder ga struimen vanavond om wat meer in kerstsfeer te komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:47 



 
Profiel   

Hier gister sinterklaas gehad met de schoonfamilie. Was gezellig maar ben dan in de avond ook wel blij om weer thuis te zijn :oo

Ik moet alles voor de secret santa lootjes nog wel inpakken. Hint weet ik denk ik wel al maar moet nog even beslissen of ik die inderdaad ga doen of toch wat anders

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:56 



 
Profiel   

Nog maar 3 dagen voor de 1e pakjes worden verstuurdddd *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Of heb ik m al verstuurd? Of toch niettt... of toch welll... <<)


Beterschap voor alle zieken!


Haha charxhebe, durf je er nog geen ballen in te hangen?


Leuk alle kerstbomen! Hier staat ie alweer dik een maand _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:02 



 
Profiel   

plutolover schreef
ik heb geen kerstboom. ja op zolder maar niet echt plek in mn huiskamer om te plaatsen..

Heb wel lampjes hangen. En andere decoratie. Misschien dat ik nog op zolder ga struimen vanavond om wat meer in kerstsfeer te komen.

Wat ook leuk is in een kleine kamer is een guirlande met lichtjes om de deur. Kan je eventueel ook nog wat versieren. Heb je toch een soort boom en het neemt nauwelijks ruimte in. Voorbeeld:
https://www.lidl.nl/p/livarno-home-led- ... gKE8_D_BwE

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:02 



 
Profiel   

_KiMbErLeY_ schreef
Nog maar 3 dagen voor de 1e pakjes worden verstuurdddd *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Of heb ik m al verstuurd? Of toch niettt... of toch welll... <<)


Beterschap voor alle zieken!


Haha charxhebe, durf je er nog geen ballen in te hangen?


Leuk alle kerstbomen! Hier staat ie alweer dik een maand _O-


Hahahahha zie nu pas dat ik de verkeerde foto heb geplaatst :') . Dit ziet er wel heel kaal uit ja.

Dit is toch beter he :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:09 



 

Voordeel van die kunstbomen is wel dat ze een perfecte versiervorm hebben.. maar ik zwicht toch altijd voor een echte met kluit die moeilijk lelijk is _O-

Lippenspul.. noop.. nooit last van en anders smeer ik vooral geen labello, want dan zit je er weken aan vast. Slim verkooptrucje wel :+

Vandaag ga ik m'n pakket afmaken.. of niet *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:18 



 
Profiel   

Hier ook de kerstboom weer neergezet

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:23 



 
Profiel   

Leuk al die bomen! Ik heb een mini boompje, hopelijk zetten we in het nieuwe huis nog een grotere boom neer, maar weet niet of dat nog lukt.

Ik moet nog moed verzamelen om in te gaan pakken, maar alles ligt wel klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:30 



 
Profiel   

Ik woon behoorlijk klein en heb twee katten, en heb de boom altijd aan het plafond hangen. Een grote guirlande met allerlei versiering er in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 12:12 



 
Profiel   

Matheno schreef
Hier ook de kerstboom weer neergezet

[ [url=m/utsIpZ.jpg]Afbeelding[/url] ]



Deze is leuk <3
De andere bomen zijn ook gezellig versierd, al die lichtjes maakt het gezellig!

Wij hadden vorig jaar ook een boom maar vind het wat druk in huis dus wil dit jaar een guirlande maken voor aan de steunbalk in huis.

Hier is de doos bijna klaar. De hand aan de laatste spullen en inpakken :) hoop maar dat mijn lootje blij is met alles!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 12:28 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Ami op 21-01-23 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 12:40 



 
Profiel   

[ img ]

Mijn kaartje
Een kaartje met losse letters en cijfers en een mondkapje.
Lees ik nou 'in 1 op de 2 post '
Of 'in 1 op deze post'

Anwyway ik ben dus nog aan het puzzelen alleen is druk op werk haha dus schiet nog niet echt op

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 14:59 



 
Profiel   

Mijn eerste hint is mislukt. Ik had alles klaarliggen, maar ze zijn nog niet geleverd. Ik had een setje ansichtkaarten gewonnen met daarop een door mij gemaakte foto, maar ze zijn er nog niet. Iemand zou het kaartje dan schrijven en versturen. Helaas.
Nu worden de hints wel makkelijk straks.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 15:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 220 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 330  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen