Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 426 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 
Profiel   

Telpeva schreef
Ohja tuurlijk die bokt censuur, zo hey ik ben een beetje moe en afwezig valt het op? _O-
Echt tijd om naar bed te gaan, man man man


Moet stiekem een beetje lachen }>
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 22:48 



 
Profiel   

DiscoDipp schreef
De een na laatste F1 race, wat een jankerd is die Hamilton, FIA is f*cking partijdig. Gadverdamme dit


Enorm dit ja. Bahbah.

Edit:

Sorry, had dit gepost voordat ik de rest gelezen had eronder. Excuus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 23:05 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Aan de FIA en Lewis Hamilton.
Oh, en ook aan Toto Wolff.


Idem -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 23:09 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 23:15 



 
Profiel   

Ik zou niet eens meer gaan. Zo’n eind reizen om de voetveeg te spelen :n
Vervelend Susanne :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 23:39 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 23:45 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Koortslip :...


De beste tip die ik ooit heb gehoord; ontsmet de plek met alcohol, maak een papje van paracetamol en water. Smeer dit er dik op (sorry, je ziet er dan wel even uit als een doorgesnoven coke x vooral als 'ie op je bovenlip zit). De pijn en tintelingen zijn snel weg en bij mij is het, als ik op tijd ben, met een week weg en geen littekentjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 00:07 



 
Profiel   

Ik erger mij een k*t opmerking vanavond. Het is al mijn hele leven zo dat mijn zus mij ( en mijn broer) kleineert.
Als wij ergens trots op zijn moet zij dat weer de grond in trappen. Geen kans slaat ze ook over.

Ik heb de opmerking terug maar weer eens ingeslikt, want natuurlijk is ook nog eens zo dat als mijn broer en ik van ons republiek dienen, dat het niet zo is, of niet zo bedoeld is en wij de avond niet moeten verpesten etc…

Wat blijft het toch vreselijk die zgn feestdagen waarbij het gezellig zou horen te zijn, maar dat maar zelden ook echt zo is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 00:12 



 
Profiel   

Dat ik de race heb gemist omdat ik moest werken :') Volgens mijn vader was het heel spannend. Op de één of andere manier valt het altijd in mijn werkweekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 00:31 



 

Ineke2 schreef
Ik erger mij een k*t opmerking vanavond. Het is al mijn hele leven zo dat mijn zus mij ( en mijn broer) kleineert.
Als wij ergens trots op zijn moet zij dat weer de grond in trappen. Geen kans slaat ze ook over.

Ik heb de opmerking terug maar weer eens ingeslikt, want natuurlijk is ook nog eens zo dat als mijn broer en ik van ons republiek dienen, dat het niet zo is, of niet zo bedoeld is en wij de avond niet moeten verpesten etc…

Wat blijft het toch vreselijk die zgn feestdagen waarbij het gezellig zou horen te zijn, maar dat maar zelden ook echt zo is.


:knuffel:
Het is waardeloos :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 00:39 



 
Profiel   

Had gelijk de appel erbij moeten doen voor het appel/kaneel brood en niet achteraf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 00:57 



 
Profiel   

Lestrange01 schreef
Ik ben zo moe de laatste week, het voelt alsof ik constant onder de invloed van slaap medicatie ben. Niet eens "overworked" moe, maar slaperig moe en heel duf


Ik had exact hetzelfdedeze week!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 02:10 



 
Profiel   

Ik wil niet opstaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 07:05 



 
Profiel   

Formule 1..

Pfft wat een drama was dat zeg.

En het ergste komt nog.

Iedereen op internet die het beter weet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 07:14 



 
Profiel   

Jup Formule 1 was een drama, en dan nog een straf er overheen.
Zag ergens hier GIA? als afkorting, het is gaining an advantage (en niet in) dus die klopt niet.

Ach je hebt overal de 'fans' zolang een club/persoon/elftal het goed doet, en die denken alles te weten.
Vind het altijd wel vermakelijk dat mensen dan menen de wijsheid in pacht te hebben maar er compleet naast zitten. (niet op hier boven bedoelt trouwens :Y) ).
Lekker laten gaan, dat soort mensen. Sinds Verstappen in de F1 zit zijn het er heel veel, net als voetbalkenners bij het WK of mensen met verstand van de 100mtr sprint tijdens de OS.

Mijn ergernis, super slecht geslapen, het was te warm in bed, mijn ereader was leeg dus kon niet lezen voor het slapen gaan en mijn vent snurkte. Wat een nacht |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:10 



 
Profiel   

Ik heb er zeker geen verstand van, moet alles vragen :') tot ergernis van mijn man maar ik gun het Verstappen gewoon en niet die jankdoos _O-
Voetballen heb ik redelijk wat verstand van, ook omdat manlief altijd best hoog heeft gevoetbald kon ik niet achterblijven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:21 



 

Kleuter die hier vannacht tussen 5 en 6 graffiti heeft gespoten op de stoep voor de deur. Beetje dom, want om er goed bij te kunnen moest de voordeur open blijven. Toevallig heb ik rond kwart over 5 iemand heel zachtjes van de bovenste verdieping naar beneden horen lopen, om zo weinig geluid te maken in zo'n gehorig trappenhuis moet je echt je best doen. Daarmee zijn er maar 2 opties wie het is geweest :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:28 



 
Profiel   

Het UWV die mijn volledige ww uitkering gestort heeft, terwijl ik fulltime werk en hooguit recht heb op 10 euro oid :') _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:39 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Koortslip :...


Oh dit haat ik ook zo erg. Al 2x per jaar halverwege december gehad dus ik denk dat ik binnenkort ook aan de beurt ben -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:59 



 
Profiel   

Dat ik over mijn salaris wil onderhandelen maar ik dit dus gewoon knetter moeilijk vind. En spannend.



Spoiler:
Oh en ik erger me kapot aan focking Toto en de FIA en argh alles. Maar speciaal voor Marlinde maar even in een spoiler :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:54 



 
Profiel   

16 weken geleden een nieuw bed besteld, net geleverd en in elkaar gezet. Speciaal de muren van de kamer geverfd. Puntje bij het paaltje ziet de muur kleur er niet uit bij de kleur van het bed. Zucht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:01 



 
Profiel   

Dat de katten ruzie krijgen om de kleine kerstboom op tafel en daardoor mijn glazen theepot omgooien. Alles onder de thee, pot naar de kloten.

Dus... Nu maar weer een ijzeren of stenen pot halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:13 



 
Profiel   

Ik erger mij vandaag aan mijn planning en voorraad dierenvoer wat in de soep is gelopen. Ik heb altijd 2 zakken voer in huis, 1 open en 1 reserve zodat ik nooit zonder kom te zitten. Momenteel gaat het voer hier echt heel hard, de open zak is zo goed als leeg, en met dat ik de reserve zak open wil trekken kom ik er achter dat die zak over de datum is.
Ik hoop dat ups die nieuwe zak voer vandaag nog komt leveren -O- anders moet ik gaan rondbellen want veel winkels hebben dit ook niet standaard in het assortiment :roll: bleh...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:20 



 
Profiel   

Ik ben zo zo misselijk en futloos. Ik mag alleen niet weg, alleen als ik koorts heb

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 12:03 



 
Profiel   

Hier Ook een Formule 1 ergeraar. Wat een meten met twee maten zeg! Ik kijk sinds 1996 naar dit "spelletje" en heb een hoop gezien maar dit slaat alles. " Vroegah" mocht er gewoon geracet worden, werden er ook wel straffen uitgedeeld maar dan moest je het wel heel bont maken. Dan werd je gewoon voor een race geschorst en wist iedereen: niet meer doen. Maar dit getrut naar 1 team de hele tijd. Bah!

Doet me denken aan een Europese wedstrijd van mijn favo voetbalteam vorig jaar: zodra " mijn" team begon te verdedigen kwam er een kaart of een penalty. Terwijl er nergens een overtreding was. Terwijl toen er iemand van" mijn" team snoeihard onderuitgeschoffeld werd en het voor hem einde wedstrijd was en een lange blessure volgde, werd er niets van een kaart oid uitgedeeld. Ook geen var toen. Dat bedoel k met meten met twee maten. Geef gewoon beide teams een gelijkwaardige straf als ze iets fout doen en fluit niet de hele wedstrijd of het hele "spelletje" kapot.

Charlie Withing draait zich om in zijn graf zeg!!

Zo, nu is mijn ergens klaar en kruip ik weer onder mijn meeleessteen. Dat is voor sommige ook weer een ergernis. :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 12:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 426 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen