Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Trouwfeest locaties gezocht

 
Profiel   

Wij zijn onze bruiloft aan het plannen en zijn nu opzoek naar een leuke locatie.
Waar heb jij een leuk feest gegeven of gehouden?

Onze eisen:
Omgeving van Hattem/Zwolle/Heerde
Wij willen er graag blijven slapen
Diner mogelijkheid voorafgaand aan het feest.
Het zal waarschijnlijk plaatst vinden in September, dus een binnen locatie is gewenst of een combinatie.

Aantal gasten is nog niet bekend. Ik weet dat we hier eerst naar moeten kijken maar op deze manier kunnen we vast ideeën op doen.

Brand los!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 22:41 



 
Profiel   

Golftuin in Zwolle en overnachting op Hollewandsweg 38.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 22:45 



 
Profiel   

Auberge 't Asje in Dalfsen zijn wij getrouwd. Prachtige locatie aan de rand van het bos, enorm vriendelijke mensen en alles goed geregeld. We gaan er nu jaarlijks uit eten om ons jubileum te vieren, elke keer weer genieten van het lekkere eten en de sfeer.
https://auberge-asje.nl/

Daar slapen kan niet, maar aan het einde van de weg zit een hotel waar je eventueel zou kunnen slapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 22:48 



 
Profiel   

Landgoed overcinge

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 07:51 



 
Profiel   

Tja wat is 'in de buurt'

Landgoed De Uitkijk Hellendoorn, zowel trouwlocatie als feestlocatie.
Fantastische plek, staan culinair erg goed aangeschreven. Maar hangt wel een prijskaartje aan. En ik vind zelf voor grote groepen de zaal niet ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:12 



 
Profiel   

Ik vind dit nog wel aardig ver van de hoek Hattem/Zwolle/Heerde...

ik kom oorspronkelijk uit Hattem en daar zitten ook wel wat mooie locaties, Herberg Molecaten bijvoorbeeld. Die zit meer in het bos of de Franse School, die zit in het centrum. Qua overnachtingen zou je dan bijv. Het Aparthotel in Hattem of een van de hotels in Zwolle kunnen boeken.
Agnietenberg in Zwolle is ook een hele toffe locatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:10 



 
Profiel   

Vrienden van me gaan trouwen bij de Agnietenberg in Zwolle. Dan zou je evt. kunnen overnachten op het naastgelegen Molecatenpark.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:28 



 
Profiel   

Agnietenberg is heel mooi idd.
Hou er wel rekening mee dat 2022 nagenoeg alles al vol zit. Of ben je aan het kijken voor 2023?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:29 



 
Profiel   

In de buurt vind ik inderdaad rondom Hattem. Dus Zwolle, Zalk, Wezep, Heerde, Wapenveld, Epe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 15:27 



 

Liselot schreef
Agnietenberg is heel mooi idd.
Hou er wel rekening mee dat 2022 nagenoeg alles al vol zit. Of ben je aan het kijken voor 2023?


Agnietenberg werk ik, en toevallig gaan wij dit jaar ook trouwen en gaf mijn baas aan dat er nog genoeg mooie data zijn ♡ is echt prachtig daar en natuurlijk leuk personeel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 02:34 



 
Profiel   

Oeh leuk! Ga jij daar ook trouwen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 10:47 



 

Daar zijn we nog niet overuit, maar we gaan wel op gesprek :) Sowieso is ze heel erg behulpzaam over waar je aan moet denken, en waarom dit wel of dat niet. En de wintertuin is wel prachtig voor een ceremonie
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 12:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen