Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 12 [ 295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke bril heb jij? Show hem hier

 
Profiel   

Goof schreef
Goof schreef
Ik heb vandaag laten opmeten en nieuwe brillen besteld.
De bovenste als zonnebril, de onderste als gewone bril. Kan niet wachten tot ze binnen zijn :D

[ [url=m/mxMMXj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik kon het niet laten..
De 50% korting loopt nog bij Hans Anders, dua ik ben nog een bril gaan bestellen. Heb ik hem nodig? Nee! Maar wel leuk voor de afwisseling :D


[ [url=m/Q6dnNI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij heeft reliëf, de streepjes zitten echt in het montuur. Vond hem vorige keer al leuk, maar heb toen toch gekozen voor het bruine montuur. Wonder boven wonder wist de opticiën serieus nog welke bril ik bedoelde toen ik vroeg naar 'die andere die ik ook leuk vond'!


Die is mooi. Ook een carerra hè?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:58 



 
Profiel   

Morrie schreef
ik moet woensdag naar de opticien, zal veel sterkere glazen moeten en mijn montuur begint erg kleurloos te worden na 3 x nieuwe glazen erin, het is zeker 10 jaar oud nu. Ik hoop dat ze ongeveer hetzelfde montuur nog hebben (glasbril, dus geen metalen randen)


Die zijn er altijd wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 18:37 



 
Profiel   

BeFunny, volgens mij is het een bril van HA zelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 18:48 



 
Profiel   

Een brillentopic! Wat leuk :D Als opticien zijnde ga ik deze natuurlijk even volgen.
Echt heel leuk om al die nieuwe brillen te zien, ik hoop dat jullie meer blijven delen.

Mijn laatste bril is een Victoria Beckham <3
[ img ]

Ik mag binnenkort ook weer een nieuwe, ook al is deze pas een jaar oud O:) Beetje met de nieuwe collectie mee gaan in de winkel haha. Maar deze blijf ik wel dragen natuurlijk!
Ik twijfel of ik ook weer eens iets zwaarders zal kiezen, dat zie je langzaam weer terug komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 19:57 



 
Profiel   

Goof schreef
BeFunny, volgens mij is het een bril van HA zelf?


Heb je er geen brillenkoker bij ?
Het lijkt op een Carerra maar dat staat dan wel op de koker en er staat een tekentje op het montuur. Op dat stukje boven de neus. Dan is het een Carerra.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:02 



 
Profiel   

Oh, ik heb hem besteld vandaag, heb hem nog niet ontvangen! Zal het checken als ik hem heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:06 



 
Profiel   

Goof schreef
Oh, ik heb hem besteld vandaag, heb hem nog niet ontvangen! Zal het checken als ik hem heb.


O Hans anders lijkt geen Carrera te hebben
Bij Pearle staan ze ook niet online
Foto heb ik even ergens anders gepikt deze heb ik dus.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:14 



 
Profiel   

Oh, die is ook leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:14 



 
Profiel   

Ik heb die twee puntjes nog nergens anders gezien. Vandaar dacht ik eraan haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:16 



 
Profiel   

Goof schreef
Oh, ik heb hem besteld vandaag, heb hem nog niet ontvangen! Zal het checken als ik hem heb.


Ik ben ooit begonnen bij Hans Anders, volgens mij is jouw bril van hun eigen merk inderdaad :D Ik ben benieuwd hoe hij staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:47 



 
Profiel   

_Hedi schreef
Een brillentopic! Wat leuk :D Als opticien zijnde ga ik deze natuurlijk even volgen.
Echt heel leuk om al die nieuwe brillen te zien, ik hoop dat jullie meer blijven delen.

Mijn laatste bril is een Victoria Beckham <3
[ [url=m/wHjEbX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik mag binnenkort ook weer een nieuwe, ook al is deze pas een jaar oud O:) Beetje met de nieuwe collectie mee gaan in de winkel haha. Maar deze blijf ik wel dragen natuurlijk!
Ik twijfel of ik ook weer eens iets zwaarders zal kiezen, dat zie je langzaam weer terug komen.


Ooh deze is echt leuk! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 21:18 



 

Is het heel vreemd om in een hele andere stad bij wel dezelfde keten je bril recht te laten zetten?

Ik heb er pas 2 gehaald.. maar eentje staat toch niet helemaal recht. Dus draag altijd de ander. Kom eigenlijk nooit in de buurt als ze open zijn, maar straks weekend weg loop ik in die stad vast wel langs die keten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 21:43 



 
Profiel   

idinn schreef
Is het heel vreemd om in een hele andere stad bij wel dezelfde keten je bril recht te laten zetten?

Ik heb er pas 2 gehaald.. maar eentje staat toch niet helemaal recht. Dus draag altijd de ander. Kom eigenlijk nooit in de buurt als ze open zijn, maar straks weekend weg loop ik in die stad vast wel langs die keten :')


Nee hoor, niks geks aan vind ik. Ik krijg zelfs mensen die hun bril helemaal niet bij ons hebben gekocht maar bij een andere keten, ook die mensen help ik met plezier hun bril goed te zetten.

@goof het is idd een eigenmerk van Hans Anders, ik heb hem zelf ook nog in de winkel hangen namelijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:42 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

K heb deze nu ruim een jaar is eigenlijk n kinder montuur :j

Volgens mij zijn m'n ogen weer achteruit zou dus ook terug moeten maar de energie nu niet voor dus doe k wel in nieuwe jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:56 



 
Profiel   

Nicole_floor: dank je wel <3

Idinn: helemaal niet raar! :D

Crypto: kindermonturen zijn wel voordeliger, handig hoor haha :D ik hoop dat je weer iets leuks vind komend jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 09:39 



 
Profiel   

@hedi hoop t ook
Maar ga er niet Graag heen hoor voelt zo ongemakkelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 10:42 



 
Profiel   

Crypto: ivm corona of vind je het moeilijk om iets uit te zoeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:10 



 
Profiel   

ik vind het ook moeilijk nu, ik kreeg een mailtje dat ik alleen moet komen en dus alleen een bril uit moet zoeken en ik heb absoluut geen smaak, dus het zal wel hetzelfde worden als ik al heb, dat montuur is "versleten" alle kleur is eraf gesleten

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:30 



 
Profiel   

Morrie schreef
ik vind het ook moeilijk nu, ik kreeg een mailtje dat ik alleen moet komen en dus alleen een bril uit moet zoeken en ik heb absoluut geen smaak, dus het zal wel hetzelfde worden als ik al heb, dat montuur is "versleten" alle kleur is eraf gesleten


Ik ga ook echt af op de mening van de verkoper, hij ziet zoveel gezichten en brillen. Daarnaast kan je even een foto maken eb ouders/partner/vriendinnen om een mening vragen ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:37 



 
Profiel   

Morrie schreef
ik vind het ook moeilijk nu, ik kreeg een mailtje dat ik alleen moet komen en dus alleen een bril uit moet zoeken en ik heb absoluut geen smaak, dus het zal wel hetzelfde worden als ik al heb, dat montuur is "versleten" alle kleur is eraf gesleten


Mag je niet een aantal monturen uitzoeken en mee naar huis nemen? Dat deed ik meestal

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:38 



 
Profiel   

2 jaar geleden ben ik op de verkoper af gegaan, dure miskoop geweest, dus dat doe ik niet meer. Monturen mee naar huis nemen, doe ik niet, veel te bang dat er iets mee gebeurt, ik ben nogal onhandig namelijk.

Ik ga gewoon zoeken naar een glasbril, zo onopvallend mogelijk, liefst geen kleur op de pootjes (dat slijt eraf namelijk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 13:22 



 

Desnoods zet je een bekende buiten voor het raam :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 13:27 



 
Profiel   

idinn schreef
Desnoods zet je een bekende buiten voor het raam :+

ik denk niet dat mijn man dat doet, koukleum eerste klas en verder ken ik niemand die daar tijd voor/zin in heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 13:30 



 
Profiel   

Oh, bij mij is de kleur echt bog nooit afgesleten. Ben wel benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt? :+

Jammer dat je aankoop een miskoop was zeg! Ik ben echt wel blij met mijn verkoper die bij sommige modellen gewoon eerlijk zegt 'sorry, deze staat je niet' en bij andere modellen echt enthousiast is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 13:47 



 
Profiel   

Goof schreef
Oh, bij mij is de kleur echt bog nooit afgesleten. Ben wel benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt? :+

Peperduur Silhoutte montuur van al zeker 10 jaar oud, in weer en wind op en ik zweet heel erg (overgang waarbij er niets over gaat)

Citaat
Jammer dat je aankoop een miskoop was zeg! Ik ben echt wel blij met mijn verkoper die bij sommige modellen gewoon eerlijk zegt 'sorry, deze staat je niet' en bij andere modellen echt enthousiast is.

Bril stond me wel, bijna alle brillen staan me, maar de neusstukjes gingen zowat door mijn neus heen en daar was niets aan te doen, ben wel 10 x terug geweest (voor corona)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 14:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 12 [ 295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen