Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flying_Angel

Berichten: 15730
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 17:27

Moeder en dochter die aan de verkeerde kant van het pad lopen en stoïcijns doorlopen. Ja hoor, ik wijk wel uit met de kinderwagen. :\

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 18:32

Mijn moeder die loopt te janken dat onze ouwe kat vocht achter de longen heeft. Snot komt z'n neus uit, dus snot verkouden.. Maar dierenarts ho maar. Gelijk naar binnen was ook een dingetje. Kat mag eindelijk binnen verblijven, wat beter is voor een 16jarige kat maar okay.

Maar dierenarts, nee hoor. Hij moet gwn wat antibiotica hebben en dan word ie vanzelf weer de oude.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 18:47

Marije_1997 schreef:
Maar dierenarts, nee hoor. Hij moet gwn wat antibiotica hebben en dan word ie vanzelf weer de oude.

Lijkt mij dat je die alleen maar op recept kunt krijgen, dus dan moet je alsnog via de dierenarts.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 18:54

Overal wordt er geschreeuwd: Beperk u contacten! Ondertussen vallen mijn vaste klanten in bosjes uit omwille van besmettingen, mogelijke besmettingen etc. Wat doet mijn werkgever: Ga maar ergens anders werken, in een huis en een gezin waar je nog nooit bent geweest. Ja lekker hoor... Tot zo ver contacten beperken.

Telpeva

Berichten: 14777
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 19:02

Marije_1997 schreef:
Mijn moeder die loopt te janken dat onze ouwe kat vocht achter de longen heeft. Snot komt z'n neus uit, dus snot verkouden.. Maar dierenarts ho maar. Gelijk naar binnen was ook een dingetje. Kat mag eindelijk binnen verblijven, wat beter is voor een 16jarige kat maar okay.

Maar dierenarts, nee hoor. Hij moet gwn wat antibiotica hebben en dan word ie vanzelf weer de oude.

Als ze niks ermee doet dan zou ik de kat oppakken en zelf ermee naar de dierenarts gaan als het een dier van mijn ouders was. Daar wil ik best ruzie voor riskeren thuis :')
En nu binnen houden zou ik sowieso doen, want misschien is het wel besmettelijk. Voila, nog een reden om het katje na te laten kijken :D

Pandora2
Berichten: 19857
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 19:03

Marije_1997 schreef:
Mijn moeder die loopt te janken dat onze ouwe kat vocht achter de longen heeft. Snot komt z'n neus uit, dus snot verkouden.. Maar dierenarts ho maar. Gelijk naar binnen was ook een dingetje. Kat mag eindelijk binnen verblijven, wat beter is voor een 16jarige kat maar okay.

Maar dierenarts, nee hoor. Hij moet gwn wat antibiotica hebben en dan word ie vanzelf weer de oude.


Je kan er ook zelf mee naar de DA gaan :)*

Miekje23

Berichten: 989
Geregistreerd: 31-03-11
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 19:04

Hoe ik afgelopen dinsdag ben ontslagen: je communiceert niet( zit met depressie en burn-out 2 thuis, opdracht bedrijfsarts was dat bedrijf contact zou houden is niet gebeurt). Kreeg t plan van aanpak binnen, hele bijlage geschreven waaróm t niet lukt: licht verstandelijke beperking en medicatie met epilepsie info verwerkings geheugen is 4x zo traag als het jouwe. Hebben ze niet gelezen! Blijkt ook dat al t personeel inclusief de keuken op de hoogte was. 1 collega heeft me aangesproken om te waarschuwen. Heb dit ook gemeld bij t UWV. Gelukkig ben ik daar weg, maar alle spanning komt er nou uit aan aanvallen verdorie.

Ben kapot

Merlen

Berichten: 1604
Geregistreerd: 24-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 19:05

Hydraulische druklager kapot.De versnellingsbak moet er onderuit en op aanraden garagist,wordt de koppeling ook vervangen.
Bye,bye eindejaarspremie plus nog wat extra.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 19:08

Miekje23 schreef:
Hoe ik afgelopen dinsdag ben ontslagen: je communiceert niet( zit met depressie en burn-out 2 thuis, opdracht bedrijfsarts was dat bedrijf contact zou houden is niet gebeurt). Kreeg t plan van aanpak binnen, hele bijlage geschreven waaróm t niet lukt: licht verstandelijke beperking en medicatie met epilepsie info verwerkings geheugen is 4x zo traag als het jouwe. Hebben ze niet gelezen! Blijkt ook dat al t personeel inclusief de keuken op de hoogte was. 1 collega heeft me aangesproken om te waarschuwen. Heb dit ook gemeld bij t UWV. Gelukkig ben ik daar weg, maar alle spanning komt er nou uit aan aanvallen verdorie.

Ben kapot

Ohhh wat lomp en erg, zeg!

Nyaleti

Berichten: 6283
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 19:12

Marije_1997 schreef:
Mijn moeder die loopt te janken dat onze ouwe kat vocht achter de longen heeft. Snot komt z'n neus uit, dus snot verkouden.. Maar dierenarts ho maar. Gelijk naar binnen was ook een dingetje. Kat mag eindelijk binnen verblijven, wat beter is voor een 16jarige kat maar okay.

Maar dierenarts, nee hoor. Hij moet gwn wat antibiotica hebben en dan word ie vanzelf weer de oude.


Dat laatste. Absoluut niet dat je zo antibiotica mee krijgt. Hopelijk zie ze dat in en gaat ze er mee naar de dierenarts zodat het beestje snel geholpen kan worden :(:)

Sanniejtjuh

Berichten: 1221
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 19:32

Miekje23 schreef:
Hoe ik afgelopen dinsdag ben ontslagen: je communiceert niet( zit met depressie en burn-out 2 thuis, opdracht bedrijfsarts was dat bedrijf contact zou houden is niet gebeurt). Kreeg t plan van aanpak binnen, hele bijlage geschreven waaróm t niet lukt: licht verstandelijke beperking en medicatie met epilepsie info verwerkings geheugen is 4x zo traag als het jouwe. Hebben ze niet gelezen! Blijkt ook dat al t personeel inclusief de keuken op de hoogte was. 1 collega heeft me aangesproken om te waarschuwen. Heb dit ook gemeld bij t UWV. Gelukkig ben ik daar weg, maar alle spanning komt er nou uit aan aanvallen verdorie.

Ben kapot


Wat naar :(:)

hagelslag
Berichten: 9103
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 20:09

Ik was mijn fysio afspraak vergeten -O-
Godzijdank mocht ik ook een half uur later komen... Maar normaal vergeet in zoiets nooit -O-

En en en, als straf heeft ze mij echt zo hard gepijnigd.... Mijn hemel echt auw auw auw.

Ik weet dat het helpt. Maar howly oliebol. Ze had vandaag echt veel pijnpunten te pakken

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 20:25

hagelslag schreef:
Ik was mijn fysio afspraak vergeten -O-
Godzijdank mocht ik ook een half uur later komen... Maar normaal vergeet in zoiets nooit -O-

En en en, als straf heeft ze mij echt zo hard gepijnigd.... Mijn hemel echt auw auw auw.

Ik weet dat het helpt. Maar howly oliebol. Ze had vandaag echt veel pijnpunten te pakken


Ik heb dat ook eens gehad, in mijn agenda stond 14.00 en om 13.35 werd ik gebeld; waarom ben je er niet want we hadden 5 min geleden een afspraak := Communicatie foutje... Dus ik reageerde met foutje bedankt, ik ben er met 2 minuten. Ze wilde een nieuwe afspraak inplannen (want dat geloofde ze niet) maar de praktijk is 150 m van mijn huis. Tegen de tijd dat zij bij de receptie was voor een nieuwe afspraak inplannen stond ik hijgend bij de balie :'). Afspraak ging door maar het tempo zat er bij haar goed in en het tempo van spierpijn bij mij ook.

Miekje, ben je ontslagen of contract niet verlengd?

TheNovelist

Berichten: 1515
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 20:40

MarlindeRooz schreef:
HONDERDEN motten in mijn JR farm snack plantjes voor mijn hamsters. Echt gadverdamme die hele verpakking krioelde er van.

[ [url=m/pAqDf7.png]Afbeelding[/url] ]

:r :r :r


Ik werk in een dierenwinkel en donderdag hebben we nieuwe producten van JR farm binnen gehad. En deze kregen wij idd ook binnen met motten, de hele doos -O-
Motten zijn echt rot beesten, dat kan zo snel gaan

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33842
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 20:43

Wat goor!!! Het is hier altijd heel erg warm dus ze vinden het hier top.

Dit herinnert mij er aan dat de vuilniszak nog steeds voor mijn deur staat.

hagelslag
Berichten: 9103
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 21:09

Rytir schreef:
hagelslag schreef:
Ik was mijn fysio afspraak vergeten -O-
Godzijdank mocht ik ook een half uur later komen... Maar normaal vergeet in zoiets nooit -O-

En en en, als straf heeft ze mij echt zo hard gepijnigd.... Mijn hemel echt auw auw auw.

Ik weet dat het helpt. Maar howly oliebol. Ze had vandaag echt veel pijnpunten te pakken


Ik heb dat ook eens gehad, in mijn agenda stond 14.00 en om 13.35 werd ik gebeld; waarom ben je er niet want we hadden 5 min geleden een afspraak := Communicatie foutje... Dus ik reageerde met foutje bedankt, ik ben er met 2 minuten. Ze wilde een nieuwe afspraak inplannen (want dat geloofde ze niet) maar de praktijk is 150 m van mijn huis. Tegen de tijd dat zij bij de receptie was voor een nieuwe afspraak inplannen stond ik hijgend bij de balie :'). Afspraak ging door maar het tempo zat er bij haar goed in en het tempo van spierpijn bij mij ook.

Miekje, ben je ontslagen of contract niet verlengd?



Nou, normaal is het 2 minuten met de auto rijden.
Maar ik had in mijn hoofd om samen met de hondjes en mijn zusje naar het bos te gaan

Ik loop echt maar dan ook echt niet snel... Maar Hee, ik loop...
En zij kan dan mooi op de honden letten/vasthouden indien nodig.
We zaten net in de auto toen de fysio belde... We waren een half uur van huis/bij de fysio vandaan _O-
Normaal heb ik eerst fango(zo'n modder ding) en daarna massage.
Nu eerst massage en dan fango

luuntje

Berichten: 13994
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 21:16

Miekje23 sterkte. Eerst zelf maar beter in je vel komen te zitten.

Motten zijn vieze beestjes.

Ik pakte van mijn man een pannendrager aan, zo’n ding wat op het fornuis ligt.
Drager was nog heet. Nu een zere hand.

maralyn

Berichten: 10444
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 21:42

Ik vind m'n man super lief!
Echt een super super leuke man!
Ben er ook echt blij mee.

Maar hij is op schoot in slaap gevallen, ligt op m'n benen, en krijg hem met geen mogelijkheid omhoog! En als hij slaapt, kan je er een kanon naast afschieten, maar hij wordt niet wakker!

Kookaburra

Berichten: 5426
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 21:43

maralyn schreef:
Ik vind m'n man super lief!
Echt een super super leuke man!
Ben er ook echt blij mee.

Maar hij is op schoot in slaap gevallen, ligt op m'n benen, en krijg hem met geen mogelijkheid omhoog! En als hij slaapt, kan je er een kanon naast afschieten, maar hij wordt niet wakker!

En nu slapen, naast je man, je benen ook?

Froukje
Forever young

Berichten: 10846
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 21:56

Deze vloer hoort donker bruin te zijn... Ik ben zo klaar met al dat stof en die stomme verbouwing.
Afbeelding

Cowboy55
Berichten: 8514
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 21:59

Kookaburra schreef:
maralyn schreef:
Ik vind m'n man super lief!
Echt een super super leuke man!
Ben er ook echt blij mee.

Maar hij is op schoot in slaap gevallen, ligt op m'n benen, en krijg hem met geen mogelijkheid omhoog! En als hij slaapt, kan je er een kanon naast afschieten, maar hij wordt niet wakker!

En nu slapen, naast je man, je benen ook?


Je ziet m aankomen maar hij is toch leuk! :D

Telpeva

Berichten: 14777
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 22:47

Froukje schreef:
Deze vloer hoort donker bruin te zijn... Ik ben zo klaar met al dat stof en die stomme verbouwing.
[ [url=m/kxyK2B.jpg]Afbeelding[/url] ]

Offtopic maar wat woont daar in het terrarium O:) <3

Froukje
Forever young

Berichten: 10846
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 22:54

Telpeva schreef:
Froukje schreef:
Deze vloer hoort donker bruin te zijn... Ik ben zo klaar met al dat stof en die stomme verbouwing.
[ [url=m/kxyK2B.jpg]Afbeelding[/url] ]

Offtopic maar wat woont daar in het terrarium O:) <3

Een goud hamstertje :D


Afbeelding

MarliesV

Berichten: 15225
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 22:59

Miekje23 schreef:
Hoe ik afgelopen dinsdag ben ontslagen: je communiceert niet( zit met depressie en burn-out 2 thuis, opdracht bedrijfsarts was dat bedrijf contact zou houden is niet gebeurt). Kreeg t plan van aanpak binnen, hele bijlage geschreven waaróm t niet lukt: licht verstandelijke beperking en medicatie met epilepsie info verwerkings geheugen is 4x zo traag als het jouwe. Hebben ze niet gelezen! Blijkt ook dat al t personeel inclusief de keuken op de hoogte was. 1 collega heeft me aangesproken om te waarschuwen. Heb dit ook gemeld bij t UWV. Gelukkig ben ik daar weg, maar alle spanning komt er nou uit aan aanvallen verdorie.

Ben kapot


Knuff :(:)

Telpeva

Berichten: 14777
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 23:11

Vanochtend had ik al wat gepost erover maar ik heb deze keer ook een foto reeks van de grap die mijn gerbils vandaag steeds opnieuw uithalen. Ze zijn grappig, cute en lief maar oeh, vandaag kan ik ze achter het behang plakken _O-

De situatieschets, een van mijn gerbils is gewond en kan alleen zacht voer eten. Dat voer zit in het langwerpige bakje. Ik heb het hier op de foto net klaargezet, netjes vers zacht en jummy. En je ziet de gezonde terrorrat al er naar kijken en denken... Hmm dit is te schoon zo, dit is niet acceptabel
Afbeelding

Dan ga je even wat anders doen, je komt terug en dan tref je dus dit:
BAM, niet meer eetbaar.
Afbeelding

Kijk hem trots en blij erbij zitten ook _O-
Afbeelding


En weetje, beestjes zijn beestjes en het kan gebeuren. Maar ik ga dit zo voor de 4e! Keer vandaag opruimen _O- zijn gewonde broer heb ik niet op de foto gezet, die zit lekker in zijn nestje te coccoonen en te genezen, dat gaat allemaal de goede kant op gelukkig. Maar oehhhh zijn broer is ondeugend vandaag niet normaal _O-



Oeh en ik smelt van dat hamstertje hierboven <3 die is zo cute!