Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 223 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 330  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa Surprise 2021

 
Profiel   

Last minute top :)) klein gietertje, zodat ik niet meer met de maatbeker rond hoef om planten water te geven _O-
Het functioneert, maar een beetje armoedig is het natuurlijk wel :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 00:36 



 

Yinthee schreef
Last minute top :)) klein gietertje, zodat ik niet meer met de maatbeker rond hoef om planten water te geven _O-
Het functioneert, maar een beetje armoedig is het natuurlijk wel :')

I feel attacked. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 00:49 



 
Profiel   

Yinthee schreef
Last minute top :)) klein gietertje, zodat ik niet meer met de maatbeker rond hoef om planten water te geven _O-
Het functioneert, maar een beetje armoedig is het natuurlijk wel :')



Jammer nou, ik zit al aan je budget :roll:


Oeh, de eerste hints moeten al worden geraden! *\o/*


Charxhebe, dat is inderdaad beter _O-
Lol :=


Iedereen is zo stil! :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 00:51 



 
Profiel   

Budget, wat is dat? :o?

Mkango :') no need to! :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 00:56 



 
Profiel   

Ja van het woord budget heb ik ook nog nooit gehoord. Hier staat ook de kerstboom, heb m gisteren versierd. Ik als ex bloemist heb een hele hoop kerstspul en heb alles in de boom gehangen dus het is echt een bonte boom. toch wel weer heel gezellig in huis. Als de verbouwing klaar is doe ik alles weg en koop ik nieuwe dingen voor in de boom. Ik moet ook nog aan mijn hint beginnen. We kunnen al bijna gaan versturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 06:02 



 
Profiel   

Rustig aan MDH :(:)

Budget? Is dat iets wat je kunt eten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 06:23 



 
Profiel   

Sterkte MDH, rustig aan. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 06:35 



 
Profiel   

Mkango schreef
Yinthee schreef
Last minute top :)) klein gietertje, zodat ik niet meer met de maatbeker rond hoef om planten water te geven _O-
Het functioneert, maar een beetje armoedig is het natuurlijk wel :')

I feel attacked. :')


Ik ben ook zo iemand die met haar maatbeker of koffiemok (of erger: de waterkoker bij grote planten) langs de plantjes loopt om ze water te geven. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 07:51 



 
Profiel   

Yinthee schreef
Last minute top :)) klein gietertje, zodat ik niet meer met de maatbeker rond hoef om planten water te geven _O-
Het functioneert, maar een beetje armoedig is het natuurlijk wel :')

Ik heb een gietertje maar pak alsnog vaak de maatbeker :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 08:04 



 
Profiel   

Zo mijn hint is ook af :j . Ben wel bang dat hij te moeilijk is maar ik word elk jaar vrij snel geraden dus dan probeer ik weer iets moeilijkers te bedenken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 09:15 



 
Profiel   

Met een koffiemok :)) Bij mij gaat met de maatbeker de helft er al steeds naast :')

Oja... hints _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 09:39 



 
Profiel   

Ik denk dat ik mijn hint(s) ook wel klaar heb.
Meer cadeautjes zijn er ondertussen ook. Denk dat ik bijna compleet ben. Zo leuk dit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 09:41 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Ami op 20-01-23 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:15 



 
Profiel   

Goed idee wel Ami van die wekker, ik ben ook niet zo goed met planten. Maar wil straks wel graag meer planten. Heb al een fijne gieter, dus t begin is er :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:37 



 
Profiel   

Is mijn lootje toevallig allergisch voor bepaald verpakkings/vullingsmateriaal? Dan houd ik daar rekening mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:39 



 
Profiel   

Ja, alles wat troep maakt. :))
Hier is net de bezorger geweest, enorme doos van 40×30×20 voor een accu van een schroefmachine. :') Maar heb nu dus wel fijn vulmateriaal. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:41 



 
Profiel   

Neonlight schreef
Ja, alles wat troep maakt. :))
Hier is net de bezorger geweest, enorme doos van 40×30×20 voor een accu van een schroefmachine. :') Maar heb nu dus wel fijn vulmateriaal. *\o/*


Bij gebrek aan grote dozen of héél veel vulmateriaal bestel ik altijd iets kleins bij Agradi.
Die sturen alles in immense dozen hélemaal volgepropt met vulmateriaal _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:42 



 

Matheno schreef
Is mijn lootje toevallig allergisch voor bepaald verpakkings/vullingsmateriaal? Dan houd ik daar rekening mee.

Wie is je lootje? Dan weet ik of ik moet antwoorden of niet *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:48 



 
Profiel   

Matheno schreef
Is mijn lootje toevallig allergisch voor bepaald verpakkings/vullingsmateriaal? Dan houd ik daar rekening mee.


Allergisch voor glitters :+ haha, nee maar verpakking die troep geeft is hier niet handig met dochtertje van 11 maand, ze stopt ook werkelijk alles in haar mond :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 11:02 



 
Profiel   

idinn schreef
Matheno schreef
Is mijn lootje toevallig allergisch voor bepaald verpakkings/vullingsmateriaal? Dan houd ik daar rekening mee.

Wie is je lootje? Dan weet ik of ik moet antwoorden of niet *\%/*


_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 11:03 



 

Adamootje schreef
Ik ben ook zo iemand die met haar maatbeker of koffiemok (of erger: de waterkoker bij grote planten) langs de plantjes loopt om ze water te geven. :')
Ik denk weleens: ik moet een gieter kopen, maar dan bedenk ik me ook a) meer rommel en b) zo'n gieter staat gewoon nooit mooi. :') En als ik hem in de kast zet naast de maatbeker, kan ik net zo goed gewoon de maatbeker blijven gebruiken. Mijn moeder gebruikt haar Dopper. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 11:08 



 
Profiel   

miccamaaike schreef
Goed idee wel Ami van die wekker, ik ben ook niet zo goed met planten. Maar wil straks wel graag meer planten. Heb al een fijne gieter, dus t begin is er :+


Voor planten is plantsome een fijne app. Die geeft je melding wanneer je water en of voeding moet geven

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 11:09 



 
Profiel   

Ik gebruik gewoon de gieter die ik ook voor de planten buiten gebruik

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 11:09 



 
Profiel   

Dank voor de tip capopjekop, ik ga dat eens opzoeken. Heb nu maar 1 plant, maar wil straks mooie grote planten erbij. Plek zat straks :D (ook voor een gieter :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 11:31 



 
Profiel   

Oh trouwens, als santa mijn pakketje met veel glitter en ‘ rotzooi ‘ wilt inpakken dan is dat meer dan welkom. Geef dan wel even een waarschuwing zodat ik niet nog 30 jaar glitter aan het verzamelen ben. :#
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 12:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 223 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 330  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen