Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 429 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 
Profiel   

Kookaburra schreef
maralyn schreef
Ik vind m'n man super lief!
Echt een super super leuke man!
Ben er ook echt blij mee.

Maar hij is op schoot in slaap gevallen, ligt op m'n benen, en krijg hem met geen mogelijkheid omhoog! En als hij slaapt, kan je er een kanon naast afschieten, maar hij wordt niet wakker!

En nu slapen, naast je man, je benen ook?


Hahaha! En ook nog echt!! Nu ik nog! Hele feest compleet!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:19 



 
Profiel   

Dat vandaag mijn verstandskies verwijdert is en ik dus niet goed kan eten. Nu met honger en pijn naar bed

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:29 



 
Profiel   

De eeuwige regen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:36 



 
Profiel   

Telpeva schreef
Vanochtend had ik al wat gepost erover maar ik heb deze keer ook een foto reeks van de grap die mijn gerbils vandaag steeds opnieuw uithalen. Ze zijn grappig, cute en lief maar oeh, vandaag kan ik ze achter het behang plakken _O-

De situatieschets, een van mijn gerbils is gewond en kan alleen zacht voer eten. Dat voer zit in het langwerpige bakje. Ik heb het hier op de foto net klaargezet, netjes vers zacht en jummy. En je ziet de gezonde terrorrat al er naar kijken en denken... Hmm dit is te schoon zo, dit is niet acceptabel
[ [url=m/wQVMuy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dan ga je even wat anders doen, je komt terug en dan tref je dus dit:
BAM, niet meer eetbaar.
[ [url=m/Pi8ma5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kijk hem trots en blij erbij zitten ook _O-
[ [url=m/WPNG1D.jpg]Afbeelding[/url] ]


En weetje, beestjes zijn beestjes en het kan gebeuren. Maar ik ga dit zo voor de 4e! Keer vandaag opruimen _O- zijn gewonde broer heb ik niet op de foto gezet, die zit lekker in zijn nestje te coccoonen en te genezen, dat gaat allemaal de goede kant op gelukkig. Maar oehhhh zijn broer is ondeugend vandaag niet normaal _O-



Oeh en ik smelt van dat hamstertje hierboven <3 die is zo cute!



O my gooodd, breek me de bek er niet over open. Die beestjes he, echt ik hou van ze, maar het zijn echt zo’n rotzooi makers :') Nieuw zandbakje, 2 min laten vol vlas, voerbakje? 2 min later vol vlas, bakje luzerne? Jaa je raad het al.

Niet te doeeeen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:51 



 
Profiel   

Dat mijn lip steeds wat openscheurt door de kou. Is het ene plekje weer genezen , komt er weer een nieuwe |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:57 



 
Profiel   

Het sneeuwt....

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 23:09 



 
Profiel   

Pfff ik word niet goed. Voor de 3e x in 2 weken is onze vlucht van SAS gewijzigd.... Eerst hadden ze m n dag vertraagd. Toen weer naar dezelfde dag, maar met een extra tussenstop (ipv 1 van 3u30min, nu 1 van 30min en 1 van 7u) en nu hebben we 2x een tussenstop van 3u30min. IK WIL DIT NIET!!! Ik wil desnoods die ene van 7u nog wel, dan kan ik tenminste nog wat gaan doen. Baggerzooi. Morgen maar gaan bellen.

Terugvlucht was ook al gewijzigd van om 14.00u vertrek nu om 11.00u omdat die tussenstop ook met 3u verlengd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 23:24 



 
Profiel   

Het sneeuwt... en het blijft liggen :brr:

Gelukkig ben ik morgen vrij :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 01:56 



 
Profiel   

Dat mijn buik zo onrustig is.. ik snap dat dagenlang pijnstilling en vloeibaar eten niet goed is maar ik kon niet anders

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 07:56 



 
Profiel   

Ik heb een online college en de docent haar geluid valt om de paar seconden weg. Het lijkt wel een soort raadspelletje soms. "Wat is haar zin?" :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 09:11 



 
Profiel   

Mo_86 schreef
De eeuwige regen


Hier ook een ergernis, de vlonder voor de voordeur is inmiddels zo glad dat ik erover kan schaatsen door de aanslag. Heeft echt even een azijn behandeling nodig maar als dat na 1 a 2 uur weer wegspoelt heeft dat ook geen zin. En mijn tuinpad staat ook al meer dan een maand tot bijna enkel hoogte onder water...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:11 



 
Profiel   

Net een zelftest gedaan want ik had een heeeeele lichte neusverkoudheid. Die was negatief maar ik kreeg net een niesaanval niet normaal. Dacht even dat ik mijn lenzen eruit zou niezen. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:14 



 

Poetshulp 5 van de 8 keer al ziek geweest en net heeft ze haar voor de rest van het jaar ziek gemeld. Dat hebben wij dus stop gezet… Hoe moeilijk is het om aan een degelijke poetshulp te geraken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:16 



 
Profiel   

Blijkbaar had ik een wondje in mij neus... Dat bloedde wel even

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:21 



 
Profiel   

Springschoenen -O-

Paard verslijt die dingen met de week, nu maar rubberen gekocht. Ik dacht dan kan ik ze mooi afspoelen, nu heeft ze haar hele koten open liggen. Mooi dan ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:31 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Dat mijn lip steeds wat openscheurt door de kou. Is het ene plekje weer genezen , komt er weer een nieuwe |o


Beetje van het wonder potje van Oriflame gebruiken. 2 dagen en het scheurt niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 11:03 



 
Profiel   

astrea schreef
Zebrastreep schreef
Dat mijn lip steeds wat openscheurt door de kou. Is het ene plekje weer genezen , komt er weer een nieuwe |o


Beetje van het wonder potje van Oriflame gebruiken. 2 dagen en het scheurt niet meer.


Zou je mij een pb willen sturen met een linkje naar het product? Ik krijg echt 100 andere dingen voor mij neus als ik het opzoek :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 11:06 



 
Profiel   

Mijn vriend waar ik al het hele weekend tegen zeg "als je zo blijft hoesten moet je de huisarts bellen, want dan kun je codeïne halen".

Wordt hij net wakker: "kun je codeïne halen bij de Kruidvat"

Eh nee, want dat kun je alleen nog op recept krijgen. Zoals ik het hele weekend al tegen je zeg.

-O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 11:22 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Ik heb een online college en de docent haar geluid valt om de paar seconden weg. Het lijkt wel een soort raadspelletje soms. "Wat is haar zin?" :')
Ach, jij hebt tenminste nog iets.

Ik heb vandaag en morgen de hele dag een online conferentie. Dat blijken ze te streamen ze via Vimeo en sites zoals YouTube en Vimeo worden geblokt door ons netwerk. Ik heb dus alleen een grijs scherm.
Ik zou het misschien via mijn telefoon via de wifi kunnen doen, maar ik ga niet 2 dagen naar een 4,5 inch koekeloeren B-) .
Gelukkig was het inschrijven gratis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 11:58 



 
Profiel   

:') Kan je niet thuis kijken of blokkeert dat netwerk het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 12:00 



 
Profiel   

Klapperende eierstokken na een ochtendje baby knuffelen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 12:05 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
:') Kan je niet thuis kijken of blokkeert dat netwerk het?

Ja, in theorie zou dat kunnen. Maar ik zit juist op kantoor omdat er recht voor mijn huis wegwerkzaamheden zijn en ik anders de hele dag zit te schudden op mijn stoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 12:08 



 
Profiel   

Je zou het ook via een VPN kunnen kijken. :))

Of lekker ergens in een cafe zitten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 12:10 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 12:15 



 
Profiel   

Susanne, draai het is om, zie het als wat positiefs dat ze wil komen. Blijkbaar komt er langzaam besef dat die andere kant er ook is en probeert ze daar ook naar te kijken.
Snap dat het voor jou heel moeilijk is om dit om te buigen, maar misschien brengt het meer dan dat het kost, als zij komt kijken.

Ik erger mij aan mijn collega, ik moet alles met spoed doen, en hij is niet bereikbaar als het er op aan komt en ik niet verder kan. Stik er in, ik ga ff een frisse neus halen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 12:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 429 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen