Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 492 van de 500 [ 12483 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

 
Profiel   

Yes please! :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 17:44 



 
Profiel   

daffodil schreef
Ik zie nog steeds het probleem niet. Wees blij dat ik zo hard selecteer, dan blijven er meer over voor jou :D


Lief, maar al voorzien dus niet nodig. :+
Ik vind het gewoon niet netjes dat je dingen neerzet als "liegen altijd". Dat stel je namelijk als feit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 17:52 



 
Profiel   

Relaxed schreef
Huh? Why? :+


Geen idee. Wilde die beste kerel ook niet uitleggen.
Nou. Dan toch niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:23 



 
Profiel   

daffodil schreef
Ben je lang Janine? Mannen voelen zich snel aangevallen hoor als je hun lengte bekritisieert.... Ik ben 1.82 dus mannen onder de 1.86 zijn gewoon te klein. Ook omdat ze altijd liegen over hun lengte. Een man die zegt dat ie 1.82 is, haalt de 1.80 niet eens.


Ik had Paiq weer een kans gegeven, leuk gesprek tot ie me zijn "artiestennaam" gaf waaronder hij schreef en ik m even op ging zoeken op FB. Daar kwam ik zulke enorm afwijkende berichten tegen dat ik dit gelijk afgekapt heb. Daar ben ik echt niet naar op zoek. Ik vind het superrot dat iemand niet goed in zijn vel zit maar daar heb ik zo geen zin in.


Jep jep.. 1.86m en ik deel volledig je ervaring dat mannen hun eigen lengte doorgaans overschatten. Tenzij ze de 1.90m gepasseerd zijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:38 



 
Profiel   

Captain schreef
Ik heb het ook meegemaakt hoor, maar niet alle mannen doen dat. En neer zetten dat mannen op hun teentjes zijn getrapt als je het over hun lengte hebt vind ik ook niet netjes want dat doen de meeste hier net zo goed met "ik wil absoluut geen man die niet minstens 5cm groter is dan ik." :+


In mijn geval is het mijn onzekerheid die ervoor zorgt dat ik me niet veilig voel bij een kleinere man.

Daar ga ik niet zomaar concessies op doen... Naast dat ik uit een behoorlijk lange familie kom, dus het opzoeken zit ook gewoon in de genen vrees ik...

Nog meer voor jou en minder voor Daffodil en mij...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:42 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Oooh mag ik me hier melden?

Nog geen enkele date gehad, maar wel een PARELTJE op Bumble... Ik heb twee of drie dingen gestuurd en krijg gewoon tien berichten terug en als ik niet reageer nog tien ofzo.

Nog even bedenken hoe ik dat vriendelijk afwimpel.


Ohh hoe heet ie? En waar vandaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:44 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling prive gegevens van andere op Bokt te plaatsen



Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 08-12-21 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Bericht verwijderd


Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:48 



 
Profiel   

Mijn ex is tegen de twee meter, dus mochten jullie nog een lange man in omgeving Groningen zoeken.. :') En sinds ik het heb uitgemaakt is hij ineens wél heel erg fanatiek en ondernemend en weer aan het sporten dus dat bespaart je alvast weer die frustratie :+ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:49 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling prive gegevens van andere op Bokt te plaatsen



Ohh haha ik had namelijk echt precies zo iemand maar die kwam daar niet vandaan.

Die praatte zoooveel, ik klaag altijd over mensen die amper appen maar dit was wel heel extreem :') zelfs nu ik het afgekapt hebt appt ie nog regelmatig 20 dingen, ik reageer nieteens maar gaat gewoon door :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:54 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Janine1990 schreef
Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling prive gegevens van andere op Bokt te plaatsen

Ohh haha ik had namelijk echt precies zo iemand maar die kwam daar niet vandaan.

Die praatte zoooveel, ik klaag altijd over mensen die amper appen maar dit was wel heel extreem :') zelfs nu ik het afgekapt hebt appt ie nog regelmatig 20 dingen, ik reageer nieteens maar gaat gewoon door :')


Deze vraagt of ik open sta voor serieus contact samen (profiel zegt dat ik een relatie zoek), of ik ook sport (profiel zegt paardrijden), waar ik woon (no way dat ik een vreemde dat vertel, mijn dorpje is zo klein dat ze hier zo voor de deur staan), hoelang ik al single ben, of ik dit weekend Sint heb gevierd met familie, of ik gisteravond een leuke avond had, of ik vanmorgen een leuke ochtend had op mijn werk, of ik nog plannen na mijn werk had...
En net nog een keer twee vraagtekens.

Ik denk dat ik voor de komende maand wel genoeg heb gehad van een datingapp en me in de boeien laat slaan door die knappe agent die ik vanmiddag in het dorp zag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:59 



 
Profiel   

Ik wilde ook een langere vent. Helaas niet gelukt, hij leek lang op de foto’s. Maar stond geen lengte bij en kwam er pas op date 1 achter haha. Ik dacht echt “appelflap”. Heb me nog nooit zo zelfverzekerd en mooi gevoeld als naast hem en hij is toch echt 5 cm kleiner oid. Maar hij is gewoon heel knap, lief en vindt mij helemaal fantastisch. Dat was mijn langere ex niet. Door hem werd ik extreem onzeker. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:59 



 
Profiel   

Ailill schreef
Laat ik het dan maar niet over cupmaten hebben O:)


Zet je je cupmaat in je profiel dan?
En wordt er echt gevraagd naar je cupmaat? _O-
Ik ga stuk hier, er gaat een wereld voor me open. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:14 



 
Profiel   

Ailill schreef
Laat ik het dan maar niet over cupmaten hebben O:)


Ja, de cupmaten vlogen je om de oren? Is weer een nieuwe interpretatie of invulling van motorboating...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:21 



 
Profiel   

Marocje schreef
Yes please! :j
Wiggle wiggle :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:23 



 
Profiel   

Captain schreef
daffodil schreef
Ik zie nog steeds het probleem niet. Wees blij dat ik zo hard selecteer, dan blijven er meer over voor jou :D


Lief, maar al voorzien dus niet nodig. :+
Ik vind het gewoon niet netjes dat je dingen neerzet als "liegen altijd". Dat stel je namelijk als feit.
Ik ben het hier wel deels mee eens. Ik snap dat dit forum voornamelijk vrouwelijke leden heeft/het binnen de context van dit topic past, maar het voelt soms wel wat banketstaaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:23 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Ailill schreef
Laat ik het dan maar niet over cupmaten hebben O:)


Zet je je cupmaat in je profiel dan?
En wordt er echt gevraagd naar je cupmaat? _O-
Ik ga stuk hier, er gaat een wereld voor me open. :')
Het komt weleens voorbij in een profiel, of zomaar spontaan ter sprake :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:25 



 
Profiel   

Ik denk dat als ik die vraag zou krijgen, ik zou vragen hoeveel centimeter hij heeft. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:29 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Ik denk dat als ik die vraag zou krijgen, ik zou vragen hoeveel centimeter hij heeft. :')


Dat heb ik geprobeerd. De meeste mannen geven daar trots antwoord op, en zien het als goedkeuring van het onderwerp...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:32 



 
Profiel   

Vjestagirl schreef
Suzanne F. schreef
Ik denk dat als ik die vraag zou krijgen, ik zou vragen hoeveel centimeter hij heeft. :')


Dat heb ik geprobeerd. De meeste mannen geven daar trots antwoord op, en zien het als goedkeuring van het onderwerp...


Ook als je aangeeft dat dat wel een beetje tegenvalt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:34 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Ik denk dat als ik die vraag zou krijgen, ik zou vragen hoeveel centimeter hij heeft. :')
Altijd weet spannend wie de vraagt als eerst stelt, grijns :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:35 



 
Profiel   

Ik geef ook gewoon antwoord als iemand mijn cupmaat vraagt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:35 



 
Profiel   

(Stille meelezers meldt zich)

Je moet je bij cupmaten realiseren dat dat een relatieve maat ten opzichte van de omtrek is. Zegt daarom eigenlijk verrassend weinig zo'n lettertje. Het maakt nogal uit of iemand een omtrek van 60 of 110 heeft hoe een cup D er dan uit ziet }:0

(Kruipt weer onder steen, vindt Tinderverhalen leuk :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:40 



 
Profiel   

Ik heb die vraag vrijwel nooit gehad, gelukkig. Maar de cm’s vliegen me om de oren, terwijl ik dat nou juist niet hoef te weten. (En helaas, dan is meteen je kans verkeken ~~}> )

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:48 



 
Profiel   

NoeskaMoos schreef
(Stille meelezers meldt zich)

Je moet je bij cupmaten realiseren dat dat een relatieve maat ten opzichte van de omtrek is. Zegt daarom eigenlijk verrassend weinig zo'n lettertje. Het maakt nogal uit of iemand een omtrek van 60 of 110 heeft hoe een cup D er dan uit ziet }:0

(Kruipt weer onder steen, vindt Tinderverhalen leuk :+ )


Eens. Een 70D is een hele andere cup dan 100D.
Maar ik zou de vraag een beetje raar vinden. Genoeg om mijn blouse te vullen en te weinig om ze op de navel te laten hangen, zoiets zou het worden denk ik.

Marocje: vertellen ze echt heel trots hoeveel centimeter ze hebben hangen? Pffff, wat zei je? Dat heeft mijn dildo ook dus dat is niet boeiend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:49 



 
Profiel   

Nou, heb weleens als openings vraag gehad of ik dacht dat 24 cm ging passen en wat ik daarvan vond. Ben daar gewoon serieus op in gegaan, tot ie dus helemaal enthousiast werd..

‘Oh, je had het over jezelf? Neejoh, die kans heb je allang verkeken door me zo aan te spreken :evaw:

:')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 492 van de 500 [ 12483 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen