Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 431 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 
Profiel   

Dat ik in dat spermadonatie topic mee heb zitten lezen en ik daar nu advertenties voor krijg op Facebook.

F*ck algoritmes :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 21:06 



 
Profiel   

Dan moet je reclame anticonceptie gebruiken. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 21:06 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Dan moet je reclame anticonceptie gebruiken. :))


_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 21:09 



 
Profiel   

Dat ik op werk net van werkplek ben verplaatst en het ging net zo lekker op mn plekkie, en mn huidige plekje is gewoon zoveel saaier. Nu voel ik me slecht omdat ik denk dat ze me te slecht vonden werken en daarom hebben gedowngrade voor vandaag..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 21:53 



 
Profiel   

Na jaren lang in het ergernissentopic mee lezen over de angsten, frustratie en ergernissen over verstandskiezen..... is het mijn beurt.

Mijn verstandskies komt door en het doet zeer :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:09 



 
Profiel   

Kookaburra schreef
[ [url=m/Y5DAMk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat wordt pizza bestellll...laat maar :') dat was een pizza.

Chinees doen?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:13 



 
Profiel   

Dat ik vorige week half door mijn enkel ging maar niet helemaal.
Dat is over, maar daardoor viel ik dus en heb ik me opgevangen op m’n pols/hand en die doet bij sommige bewegingen nog steeds zeer (Longeerzweep vast houden, aansingelen, op werk uitserveren, zulke bewegingen) en nu begin ik te twijfelen of ik niet toch even de dokter moet bellen.

Maar die zegt waarschijnlijk toch van; kijk het nog even aan, als het een kneuzing is duurt dat een paar weken en c’est tout.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:41 



 
Profiel   

Dat ik opeens indesign in het Russisch had. Probeer dan maar eens je taal aan te passen. _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:50 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Dat ik opeens indesign in het Russisch had. Probeer dan maar eens je taal aan te passen. _O- _O-



Met 7 jaar in autoverhuur en elke dag wel een gps van taal verzetten word je vanzelf handig :D zoek het tandwiel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:59 



 
Profiel   

Mijn schoonouders die mijn vriend nooit fatsoenlijk hebben leren eten... Zelfs simpele krieltjes uit de oven is niet goed {:)-:( {:)-:( |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:03 



 
Profiel   

In al mijn wijsheid besloten om mijn nieuwe waterdichte winterschoenen naar een postnl punt te laten sturen. Waar het dus al sinds vorige week vrijdag naar onderweg is... Letterlijk lukt het de chauffeur al 4 werkdagen niet om daar voor 5 uur te zijn. Ik snap dat het druk is... Maar dat punt heeft gewoon al ruim een week geen afhaalpakketjes gekregen... Hoe dan?

(en ja ik baal van mijn koude voeten, mijn gewricht gaat behoorlijk pijn doen van de kou en vocht steeds)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:43 



 

K-lote dromen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 05:30 



 
Profiel   

Dat ik mezelf vervloekt heb door te zeggen dat ik uit ging slapen… :') Nog geen 6 uur en klaarwakker :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 06:54 



 
Profiel   

Had laatst een koortlip in mn mondhoek..
Super irritant natuurlijk want t scheurde steeds open..
Koortlip was eindelijk weg, al bleef het wondje wel vervelend doen.
En nu?
Nu is het een grotere koortlip geworden! En een dikke plek midden op mn onderlip erbij :x _-:( |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 09:35 



 
Profiel   

Aan mezelf. Gisteren boom gehaald, nieuwe lampjes er in, alleen de versiering nog. Ik heb echt overal gezocht, maar spoorloos. Waarschijnlijk heb ik al het mooie spul in de grote opruimwoede van laatst bij de spullen gezet die naar de kringloop zijn gegaan. Gevolg: in de middag vijf winkels afgeweest voor nieuw spul. Alles was al weg. Uiteindelijk is het gelukt bij het tuincentrum. Het ergste is dat dit weer typisch iets voor mij is, niet de eerste keer dat zoiets gebeurt…

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 09:53 



 
Profiel   

Dat ik alleen maar in bed wil liggen maar werd vanmorgen vroeg wakker geappt en mijn dag blijft maar vollopen. %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 10:00 



 
Profiel   

Dat ik niet naar de huisarts mag zonder negatieve GGD-test en nu dus niet mag werken omdat ik bij de GGD moet testen. Maar ik wil wel graag even langs de huisarts. En ik ben bang voor de GGD-test :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:03 



 
Profiel   

theadora99 schreef
Dat ik niet naar de huisarts mag zonder negatieve GGD-test en nu dus niet mag werken omdat ik bij de GGD moet testen. Maar ik wil wel graag even langs de huisarts. En ik ben bang voor de GGD-test :(


Een tip, verbaast gaan kijken. Dus met de wenkbrouwen omhoog, hierdoor gaat de neus meer open en gaat het gemakkelijker. Succes straks +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:06 



 
Profiel   

theadora99 schreef
Dat ik niet naar de huisarts mag zonder negatieve GGD-test en nu dus niet mag werken omdat ik bij de GGD moet testen. Maar ik wil wel graag even langs de huisarts. En ik ben bang voor de GGD-test :(

:(:)
Waar ben je bang voor? Dat je een positieve uitslag kan krijgen? Of het vooruitzicht van het geroer in je neus en keel met zo'n wattenstaafje?

Met betrekking tot het laatste: ik ben nog maar 1x getest, vorig jaar oktober, maar vond het erg meevallen. Ik heb begrepen dat ze nu ook wat dunnere wattenstokjes gebruiken die minder vervelend zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:09 



 
Profiel   

Roodvos schreef
theadora99 schreef
Dat ik niet naar de huisarts mag zonder negatieve GGD-test en nu dus niet mag werken omdat ik bij de GGD moet testen. Maar ik wil wel graag even langs de huisarts. En ik ben bang voor de GGD-test :(

:(:)
Waar ben je bang voor? Dat je een positieve uitslag kan krijgen? Of het vooruitzicht van het geroer in je neus en keel met zo'n wattenstaafje?

Met betrekking tot het laatste: ik ben nog maar 1x getest, vorig jaar oktober, maar vond het erg meevallen. Ik heb begrepen dat ze nu ook wat dunnere wattenstokjes gebruiken die minder vervelend zijn.

Het tweede vooral. Ik ben helemaal aan het begin een keer geweest (ergens juni 2020 denk ik) maar toen deed het zo veel pijn, heb nog een week last gehad. En die in mijn keel kon ik een week rekenen op keelpijn bij het slikken, plus dat ik enorm snel ga kokhalzen. Ik hoop dat het meevalt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:11 



 
Profiel   

Je moet een afspraak maken voor bloedafname, tot zo ver snap ik het. Alleen zat ik alsnog 15 min in een volle wachtruimte omdat ze mensen die gewoon ruim na hun afspraak tijd kwamen, alsnog voor lieten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:29 



 
Profiel   

Aan de woningbouw

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:41 



 
Profiel   

Benthhh even naar de fysio is vaak effectiever dan de huisarts.
Ik ben en tijd terug door mijn enkel gegaan, super dik/blauw enz. Dat ging over maar ik hield klachten. Met wat oefeningen en 2x tapen van de fysio waren die restklachten gelukkig snel verdwenen, terwijl ik er wel 10 weken mee heb gelopen.

Wyoming, oh zo'n ergernis an sich al, dat bloedprikken.
Hier kan het vanaf 7.30 uur, en dan zitten de eerste grijze kunstgebitten die niet meer heen werken hoeven er al 10 minuten voor die tijd. Joh laat ff dat eerste half uurtje voor de werkende mens vrij please.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:47 



 
Profiel   

theadora99 schreef
Dat ik niet naar de huisarts mag zonder negatieve GGD-test en nu dus niet mag werken omdat ik bij de GGD moet testen. Maar ik wil wel graag even langs de huisarts. En ik ben bang voor de GGD-test :(

Ik ben toch blij dat mijn ha niet van dat soort regels heeft, we zijn altijd welkom.

Mijn energielevel is lager dan laag en ik probeer een 4 jarige opleiding in 2 jaar af te ronden. Ik hoop dat ik dit keer toch wat sneller weer opknap en op volle kracht verder kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:53 



 
Profiel   

Anoeska27 schreef
theadora99 schreef
Dat ik niet naar de huisarts mag zonder negatieve GGD-test en nu dus niet mag werken omdat ik bij de GGD moet testen. Maar ik wil wel graag even langs de huisarts. En ik ben bang voor de GGD-test :(

Ik ben toch blij dat mijn ha niet van dat soort regels heeft, we zijn altijd welkom.

Mijn energielevel is lager dan laag en ik probeer een 4 jarige opleiding in 2 jaar af te ronden. Ik hoop dat ik dit keer toch wat sneller weer opknap en op volle kracht verder kan.

Ik ga naar de huisarts voor benauwdheid (wat een klacht is natuurlijk). Dus ergens snap ik het ook wel, als ik last van mijn been zou hebben zou ik niet hoeven te testen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 431 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen