Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 94 van de 360 [ 8981 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 360  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring met vinted

 
Profiel   

Ik kom mij ook hier melden. Had mij nooit moeten aanmelden op die app :Y) -O-

Ik heb 21 bestellingen in de afgelopen 2 weken geplaatst.


Ik heb er inmiddels al 9 ontvangen, 3 zijn er onderweg, 6 zijn in afwachting van verzenden waarvan ik nu al vrees dat er meerdere door Vinted worden geannuleerd |( waarom kunnen mensen niet gewoon zich aan hun woord houden? Hoe vaak ik al heb gehoord “morgen ga ik het verzenden”. Er zijn er ook al 2 door Vinted hierdoor geannuleerd van mijn bestellingen. Heel jammer…

Ik heb overigens bijna alleen maar Michael kors dingetjes gekocht :Y) <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 01:14 



 
Profiel   

Aranel schreef
Ik heb behoorlijk wat spul van mijn dochter op Vinted staan aangezien ik nu zwanger ben van een jongen.
Heb het volgens mij echt wel scherp geprijsd, en ik kan er dan niet tegen als iemand dan een bundel van 4 items,waaronder een zgan winterjas, steeds een paar euro gaat afdingen. Totaalbedrag is nu 17 euro, eerste bod 13,50, afgewezen, nu 15 euro. Zucht. Dan is het een principe kwestie en hou ik het liever nog even zelf :')

Verder gelukkig goede verkopen gehad tnt, ook een merk jas naar Frankrijk waarvoor ik even vreesde voor oplichting maar dat item was meteen afgehaald en 5 sterren beoordeling :)


Pff, echt irritant is dat hè. Waar gaat het dan nog over?

Hier ook met bundelkorting, mooie prijs en dan alsnog een bod daar weer onder doen, ik kan het ook gewoon in de kledingbak gooien dan, is minder moeite :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 08:42 



 
Profiel   

2a54z6e45r6r schreef
Als je een item verkoopt kan je klikken op de 3 bolletjes om het te verwijderen of om het te markeren als verkocht met ophaling en dan moet je de naam van de vintie ingeven. Waarschijnlijk heeft deze persoon de verkeerde naam ingegeven. Hierdoor heb jij het "gekocht"


Jij gaat door voor de hoofdprijs, dit is precies wat er aan de hand blijkt te zijn :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 11:49 



 
Profiel   

Maar Pmarena, dan schrijven ze t ook zo van je rekening af? Dat moet toch niet kunnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 13:24 



 
Profiel   

Ik heb weer even alles aan -40% bundelkorting vanaf 2 stuks staan, en wat nu op de rekening stond heb ik uitbetaling van aangevraagd. Ging toch om een mooi bedrag.
En naar aanleiding van de problemen met Homerr die ik hoor, die optie uitgezet qua verzenden. Wat me wel opviel is dat DHL uitgezet kan worden? Dacht dat dat een verplichte was vroeger?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 14:23 



 
Profiel   

_Nadia_ schreef
Maar Pmarena, dan schrijven ze t ook zo van je rekening af? Dat moet toch niet kunnen?


Nee ze schrijven het niet af :)

Blijkbaar heeft verkoper het artikel als "buiten Vinted om" verkocht gezet ofzo, en daar per ongeluk mijn naam ingevuld in plaats van een andere naam. Vinted heeft ook bevestigd dat ze niks af gaan schrijven.

Het staat nu nog wel alsof ik het gekocht heb.... maar als het goed is merk ik er verder niks meer van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 14:29 



 
Profiel   

Wat gebeurt er als iemand maar niet aangeeft dat het pakketje ontvangen is? Het pakketje is bezorgd. Wil wel graag mijn geld ontvangen en knijp hem nu wel een beetje..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:17 



 
Profiel   

Dan wordt dat na 5 dagen automatisch gedaan door Vinted zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:24 



 
Profiel   

Dat heb ik nu ook inderdaad! Dan gaat het automatisch :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:37 



 
Profiel   

is dat niet zelfs na 2 dagen? en na 5 dagen een automatische review?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 12:27 



 
Profiel   

Betaling is idd na 2 dagen.

Dit staat op Vinted
Koper klikt op Alles is oké nadat het artikel is geleverd, of 2 dagen nadat het artikel is bezorgd en de koper geen actie onderneemt → bestelling is voltooid → betaling gaat van 'in behandeling' naar 'beschikbaar.'

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 14:29 



 
Profiel   

Wanneer je een product terugstuurt, krijg je dan ook de verzendkosten terugbetaald? Of ben je 2 keer verzendkosten kwijt?

Ik heb een desingner artikel gekocht; nieuw zonder prijskaartje. Ik heb een artikel ontvangen en er staat geen label op zoals dat er wel op zou horen te zitten. En wat je zou mogen verwachten van een nieuw zonder prijskaartje artikel. In de advertentie staat ook dat het om een originele gaat. Maar dit artikel kan net zo goed van aliexpress kunnen komen.

Heb er echt even de pest in :( :( :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:31 



 
Profiel   

In principe moet je zelf retourkosten betalen, tenzij je iets anders afspreekt met de verkoper. Als je het terugstuurt krijg je alle kosten die je bij aanschaf hebt gemaakt terug. Dus kosten van het product+kopersbescherming+verzendkosten. Als je met Paypal betaald kan je via paypal de retourkosten vergoed krijgen (max. 12 keer per jaar). Ik betaal alles via Paypal op Vinted en heb zo al 2 keer iets teruggestuurd omdat het niet aan de omschrijving voldeed, ik heb iedere keer alle kosten hierdoor vergoed gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:43 



 
Profiel   

Oh dat is goed nieuws, stelt me alweer een beetje gerust. Dit is de eerste keer dat ik dit heb. Ik heb ook via paypal betaald. Hoe kan ik dan via paypal de retour verzendkosten terugkrijgen?

Ik heb zelf een keer iemand gehad die niet tevreden was met de aankoop en een klacht had ingediend en toen heb ik gewoon zelf de verkoop geannuleerd waardoor de koper haar geld terugkreeg en het product kon houden. Dat ging om een bedrag van 6 euro en ik vond het op dat moment niet de moeite waard om me druk over te maken,

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:59 



 
Profiel   

Mijn pakketje is door Homerr op 11 november bij het verkeerde punt afgeleverd, en nu is de status al een maand lang "wordt naar de andere locatie gebracht". Helaas nog steeds geen update, en volgens Vinted is mijn pakketje wel bezorgd? :n

Hopelijk kunnen ze het pakketje alsnog opsporen, het betrof een riem waar ik al heel lang naar op zoek was :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:40 



 
Profiel   

Hier nu twee pakketjes die vertraagd zijn. De ene heb ik zelf op 30 november naar mijn pakketpunt gebracht (Mondial Relay, benzinepomp). Geeft de app aan dat ze dicht zijn van 1 december t/m 15 december. Pakket ligt daar dus nog en ze hebben me ook niet verteld dat ze dicht gingen, heel fijn. Dan had ik het naar een ander punt gebracht.

Andere pakket kon niet door UPS worden afgeleverd bij het pakketpunt, de ontvanger heeft bericht gehad een ander punt te kiezen maar dat niet gedaan. Heb haar ook een bericht gestuurd via de Vinted app hierover, dat is gelezen, ze is daarna ook nog online geweest maar reageert niet. Hopen dus dat het pakket dan wel terug wordt gestuurd als ze niet in actie komt. Irritant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:45 



 
Profiel   

Hoe kan ik ervoor zorgen dat een koop geannuleerd word zonder dat ik een slechte beoordeling krijg ?

Koper heeft het net 5 minuten geleden gekocht, zegt dat ze het vandaag verzonden wil hebben en dat het voor volgende week in frankrijk moet zijn. Ik heb al aangegeven dat dit niet gaat lukken door de drukte bij de post ivm feestdagen en ik niet eerder dan vrijdag kan verzenden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 14:35 



 
Profiel   

Ik annuleer vaak een koop hoor, krijg je niet meteen een slechte recensie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 14:42 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
Ik annuleer vaak een koop hoor, krijg je niet meteen een slechte recensie.


Dank voor je reactie, ze heeft nu zelf geannuleerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 14:51 



 
Profiel   

Als je iets zo snel wil moet je wel de goeie verzender kiezen (mondial en vooral Homerr zijn dan een no go) en anders bij een gewone webshop bestellen.
Heb een borsttuig van Dyon op vinted gemikt, eens kijken hoelzng ze het erop laten staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 15:21 



 
Profiel   

Net een pakketje met Mondial Relay ontvangen. Was voor mij de eerste keer. Kwam uit Frankrijk. Echt heel snel, had ik niet verwacht. 4 december betaald.
Vind het toch altijd even spannend met openmaken. Had nu een paar nieuwe (2 x aangehad maar niet zichtbaar) Ecco schoenen voor maar €15 gekocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 19:51 



 
Profiel   

mikaatje schreef
Net een pakketje met Mondial Relay ontvangen. Was voor mij de eerste keer. Kwam uit Frankrijk. Echt heel snel, had ik niet verwacht. 4 december betaald.
Vind het toch altijd even spannend met openmaken. Had nu een paar nieuwe (2 x aangehad maar niet zichtbaar) Ecco schoenen voor maar €15 gekocht


Ik heb ook al een paar paar ecco schoenen gekocht via Vinted. Net een bod gedaan op Ecco schoenen in Italie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 19:53 



 
Profiel   

Ik heb voor het eerst wat verkocht. Een galajurkje voor 8 euro.. ben benieuwd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:49 



 
Profiel   

Ik heb ook voor het eerst wat verkocht afgelopen zondag. Maandag gelijk pakketje op de post gedaan (dhl) en gisteren is het netjes aangekomen. De eerste euries staan nu in mijn vinted portemonnee te prijken *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 00:10 



 
Profiel   

Leuk hè *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 08:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 94 van de 360 [ 8981 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 360  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen