Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 12:12

Hier wordt nu enkel nog in de neus getest. En dat gaat veel dieper dan die testen waarbij ze in neus en keel gaan. Ene keer was een ramp, andere keer viel redelijk mee. Maar ik ben er dus ook doodsbang voor en eind deze week en volgende week mag ik ook weer. Bluh.

Suliko

Berichten: 4315
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 13:05

Suliko schreef:
Toch zo eigenwijs geweest om ups nog een keer te bellen, dit keer kreeg ik een fatsoenlijke medewerker aan de lijn die gelijk zei ‘oh dat gaan we even fiksen’. Pakketje komt weer mijn kant op naar een ander ups punt :D Bizar dat ik door de ander zo afgewimpeld werd. Maar goed, reviews over ups zeggen genoeg met een 1.3 als cijfer gemiddeld _O- ik denk dat ik geluk heb gehad.


Toch te vroeg gejuicht en een ergernis erbij _-:( na de bevestigingsmail afgelopen vrijdag dat mijn bezorging gewijzigd was om opnieuw mijn kant op te komen, niets meer gehoord. Trackingnummer bleef aangeven dat bezorgmoment zo snel mogelijk bekend zou worden. Voor de zekerheid maar even UPS bellen. ‘Mevrouw, uw pakket is retour gestuurd naar de afzender en gister in Spanje aangekomen’ 8)7
Spanje, daar kwam mijn pakket niet eens vandaan >;)

Zebrastreep

Berichten: 9755
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 13:10

Waarom kleding kopen tegenwoordig zo moeilijk is.... Leuke en betaalbare kleding is maar lastig te vinden. Overal truien die blijkbaar 3x zo groot en oversized zijn want dat is hip. Ik vindt het gruwelijk lelijk!

En dan de jeans waarbij het leuk is om de enkel bloot te laten , ja voor in de zomer maar inmiddels vriezen mijn enkels eraf....

Hopelijk is de broek die ik heb besteld goed....

Froukje
Forever young

Berichten: 10840
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 13:21

Er zou iemand komen helpen schuren zodat ik morgen kan verven.. Hij zou zijn wekker om half 9 zetten, een kop koffie drinken en dan onze kant op fietsen.

Tis inmiddels bijna half 1 en ik heb nog niemand gezien {:)-:( Waarom kan er serieus niks goed gaan deze verbouwing :(

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 13:41

Verrekken van de pijn. Lijkt wel of mijn spieren verzuurd zijn, maar waarvan. Heerlijk geslapen ook en dan zo voelen. Neem straks als ik thuis ben maar zakje oplos magnesium. |o

furious

Berichten: 7111
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 16:33

Druk op de weg!! Waar moet iedereen heen? Allemaal file vorming, midden op de dag.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 17:20

Onder 2 dikke en 2 normale fleecedekens liggen op de bank en het nog steeds ijskoud hebben.

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 17:52

Ik kan maar geen goede SIMonly abonnement vinden -O-

DuoPenotti

Berichten: 29482
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 19:40

Simpel
10 euro per maand
Onbeperkt bellen en 8gb internet

Bevalt ons al vele jaren goed.

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 19:45

Ik voel me zo ontzettend alleen. Alles wat ik doe of zeg word ik gelijk afgekat door mijn "vrienden".
Ik ben over mijn ex maar ik mis hem heel erg, alleen hij praat gewoon niet tegen mij alleen als het het uit komt of als die weer aandacht wilt.
Ik wou zo graag gewoon met vrienden het leven ontdekken en erop uit gaan. Ik heb alleen helemaal niemand en zit elke dag alleen thuis, continu aan het huilen. Het is zo poedersuiker en de maat is echt vol voor mij.
Werk en school zijn mijn enige afleidingen. Maar of dat zo leuk is |o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 19:57

fotolijstje schreef:
Ik voel me zo ontzettend alleen. Alles wat ik doe of zeg word ik gelijk afgekat door mijn "vrienden".
Ik ben over mijn ex maar ik mis hem heel erg, alleen hij praat gewoon niet tegen mij alleen als het het uit komt of als die weer aandacht wilt.
Ik wou zo graag gewoon met vrienden het leven ontdekken en erop uit gaan. Ik heb alleen helemaal niemand en zit elke dag alleen thuis, continu aan het huilen. Het is zo poedersuiker en de maat is echt vol voor mij.
Werk en school zijn mijn enige afleidingen. Maar of dat zo leuk is |o

Je bent niet over je ex :n. En dat is niet erg, maar jezelf voorhouden dat je dat wel bent, terwijl dat eigenlijk niet zo is, staat verwerken in de weg.

Ik denk dat t tijd is voor nieuwe vrienden :(:).

Suliko

Berichten: 4315
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 20:01

fotolijstje schreef:
Ik kan maar geen goede SIMonly abonnement vinden -O-


Onderstaande kan ik beamen. Ik ben ook erg tevreden met de simonly van simpel. Ik had eerst 4gb voor de 10,- pm, na verlenging kon ik dit gratis verdubbelen voor hetzelfde maandtarief.

DuoPenotti schreef:
Simpel
10 euro per maand
Onbeperkt bellen en 8gb internet

Bevalt ons al vele jaren goed.

Zebrastreep

Berichten: 9755
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 20:03

Maar eens een formulier ingevuld bij de politie over vuurwerk overlast. Ben er echt zo klaar mee gaat het hele jaar door hier. Net weer een extreem enorme knal en de hond weer helemaal over de zeik. Durfde hiervoor nooit zo goed een melding te doen , maar ben er nu wel een beetje echt helemaal klaar mee.

@fotolijsjtje

Zo snel kom je niet heen hoor over iemand , maar dat is helemaal niet erg! Neem je tijd , maar je moet er niet teveel in doorslaan als in alleen nog maar hebben over je ex. Ik hou dat soort dingen op den duur wat meer voor mijzelf , want je vrienden dealen niet met het missen gevoel. Ik heb ook altijd een beetje zoiets van dat je zelf door de periode heen moet komen.

Zo heb ik een belangrijke vriendschap gebroken in juni , maar dat liep al langer niet lekker. Ik mis die vriendschap ook nog wel , maar nu na een aantal maanden merk ik wel dat ik het minder begin te missen en er minder aan denk. Nu groei ik ook wel steeds meer naar dat we mooie herinneringen samen hebben , maar dat het beter zo is. Dit gevoel kan heel lang duren hoor! Tijd heel alle wonden , ik heb al geen eens zin meer om er steeds over te hebben want dat haalt het constant weer naar boven. Maar eerst was het iets waar ik alleen maar over praatte en dan ga je je nog rotter voelen dan eerst.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 20:11

Ik ben misschien een beetje boos geworden vandaag. Aanlijngebied waar mensen hun hond los hadden, op onze hond af kwam en ze geen enkel keer aandacht hadden gevraagd. Heb ze geattendeerd op het feit dat onze hond aan de lijn zit, in een aanlijngebied, dus het wellicht een idee zou zijn als zij hun hond bij een aangelijnde hond ook aanlijnen. Liefst wil ik ze dan informeren over wat en waarom om mensen te kunnen uitleggen waarom ik zoiets aan geef, maar die tijd is daar dan niet voor. -O-

En nu voel ik me een boeman want het komt er ook nog eens bot uit.

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 20:13

Dat zo lang duurt voor mijn pizza er is

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 20:13

Nayomie schreef:
Ik ben misschien een beetje boos geworden vandaag. Aanlijngebied waar mensen hun hond los hadden, op onze hond af kwam en ze geen enkel keer aandacht hadden gevraagd. Heb ze geattendeerd op het feit dat onze hond aan de lijn zit, in een aanlijngebied, dus het wellicht een idee zou zijn als zij hun hond bij een aangelijnde hond ook aanlijnen. Liefst wil ik ze dan informeren over wat en waarom om mensen te kunnen uitleggen waarom ik zoiets aan geef, maar die tijd is daar dan niet voor. -O-

En nu voel ik me een boeman want het komt er ook nog eens bot uit.


Ik hoop altijd als ik dat soort opmerkingen maak naar mensen dat ze er nog nachten wakker van liggen :7

Myfairytale
Berichten: 5386
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 20:17

PostNL. -O- Need I say more?

Amado7

Berichten: 10729
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 20:34

Aan de McDonald's app. Had zo graag de gratis sokken ontvangen op aanvulling van mijn collectie :') Heb die van vorig jaar ook en nu zit de app vast vandaag als je ze gratis kan krijgen.

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 20:37

Amado7 schreef:
Aan de McDonald's app. Had zo graag de gratis sokken ontvangen op aanvulling van mijn collectie :') Heb die van vorig jaar ook en nu zit de app vast vandaag als je ze gratis kan krijgen.

Dit was één grote ergernis :') Bij mij is ie op "Loading" blijven hangen en ik las op Facebook dat de kans aanwezig is dat ie dan wel gewoon goed is aangekomen. We gaan het zien.

Amado7

Berichten: 10729
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 20:41

black_kelpie schreef:
Amado7 schreef:
Aan de McDonald's app. Had zo graag de gratis sokken ontvangen op aanvulling van mijn collectie :') Heb die van vorig jaar ook en nu zit de app vast vandaag als je ze gratis kan krijgen.

Dit was één grote ergernis :') Bij mij is ie op "Loading" blijven hangen en ik las op Facebook dat de kans aanwezig is dat ie dan wel gewoon goed is aangekomen. We gaan het zien.

Hij laadt nog steeds hier :') Wat een irritatie haha. Hopelijk krijg ik alsnog vanavond een mail.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 20:54

Ik kreeg 2 uur terug in de mc Donald's app de melding dat ik te laat was en dat de sokken op waren dus ik betwijfel het :(
Het is me vorig jaar ook niet gelukt om ze te bemachtigen

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 22:12

Ik heb 15 November een schoolboek besteld waarvan levertijd normaal ongeveer een week is. Boek is er nog steeds niet.

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 22:20

black_kelpie schreef:
Amado7 schreef:
Aan de McDonald's app. Had zo graag de gratis sokken ontvangen op aanvulling van mijn collectie :') Heb die van vorig jaar ook en nu zit de app vast vandaag als je ze gratis kan krijgen.

Dit was één grote ergernis :') Bij mij is ie op "Loading" blijven hangen en ik las op Facebook dat de kans aanwezig is dat ie dan wel gewoon goed is aangekomen. We gaan het zien.

Bij mij was het ook zo, heb zojuist een e-mail gekregen!!

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 22:23

Yay :D

Afbeelding

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 22:32

Kaus schreef:
Nayomie schreef:
Ik ben misschien een beetje boos geworden vandaag. Aanlijngebied waar mensen hun hond los hadden, op onze hond af kwam en ze geen enkel keer aandacht hadden gevraagd. Heb ze geattendeerd op het feit dat onze hond aan de lijn zit, in een aanlijngebied, dus het wellicht een idee zou zijn als zij hun hond bij een aangelijnde hond ook aanlijnen. Liefst wil ik ze dan informeren over wat en waarom om mensen te kunnen uitleggen waarom ik zoiets aan geef, maar die tijd is daar dan niet voor. -O-

En nu voel ik me een boeman want het komt er ook nog eens bot uit.


Ik hoop altijd als ik dat soort opmerkingen maak naar mensen dat ze er nog nachten wakker van liggen :7



:D :D :D