Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Shae schreef:Wat een vaag bericht. Komt dit echt van EJ? Heb je ze een vraag gesteld via WA?
Rox87 schreef:Zij gaven toen aan dat als jij ze een bericht stuurt en zij jou niet binnen 24 uur antwoorden ze niet meer mogen antwoorden zonder jou toestemming.
xSCWx schreef:Ik heb bericht van EJ. Ze mogen zonder toestemming geen antwoord geven na 24u. Dus door te reageren met “ja” geef je ze toestemming om nog te reageren. Erg onduidelijk
Ibbel schreef:Wat een bullshit dat WA dit van ze zou eisen... Wat heeft WA ermee te maken of jij een vraag binnen 1 dag of 1 week beantwoord krijgt? Sinds wanneer monitort WA uberhaupt de gesprekken van z'n gebruikers? Mag helemaal niet.
Ik zou hier absoluut niet op antwoorden. Klinkt als een gehackt account of een fake account.
xSCWx schreef:Ik snap er niks van. Waarvoor moet ik nou toestemming geven?
[ [url=m/pkqgAo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: ik heb gisteren zelf een vraag aan ze gesteld via whatsapp, op dit nummer heb ik eerder normaal contact met ze gehad.
Courses schreef:Ibbel schreef:Wat een bullshit dat WA dit van ze zou eisen... Wat heeft WA ermee te maken of jij een vraag binnen 1 dag of 1 week beantwoord krijgt? Sinds wanneer monitort WA uberhaupt de gesprekken van z'n gebruikers? Mag helemaal niet.
Ik zou hier absoluut niet op antwoorden. Klinkt als een gehackt account of een fake account.
Dit is wel degelijk zo, alle bedrijfsaccounts die als Customer Care met WhatsApp werken mogen officieel na 24 geen response het zelf niet meer openen. Dus zonder kennis hiervan te hebben zou ik niet zomaar dingen gaan roepen die niet waar zijn
xSCWx schreef:Wat raar? Ik gebruik zelf WhatsApp business en heb hier nooit van gehoord. Ik kan ook gewoon na 24u nog reageren (ik neem namelijk nog wel eens een dag vrij).