Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 30 van de 31 [ 756 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Black Friday 2021

 
Profiel   

Maureen95 schreef
Ik krijg net een bericht van DHL dat mijn Emma kussen geleverd is, maar ik werk thuis en heb de bel geen eens gehoord >;)


Had de bezorger het kussen tegen de bel gedrukt? :+
Hopelijk heb je het kussen wel ontvangen nu?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:33 



 
Profiel   

Nee heb het nog niet ontvangen _O- Ik denk dat hij er zelf mee is gaan slapen...

Ik heb wel contact opgenomen met DHL en ik moet een dag wachten. Als het pakket er morgenavond niet is moet ik opnieuw contact opnemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:35 



 
Profiel   

Mijn ariatjes zijn er nog niet en dpd doet vervelend |( |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:47 



 

Mijn ariat zijn binnen! Twijfelen of ik alles hou... anders heb ik outdoorlaarzen maat 39 die ik terugstuur, maar vindt ze ook wel leuk voor gewoon netjes! De westernboots zitten heel wijd bij de enkel helaas.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:20 



 
Profiel   

Suliko schreef
Het ligt absoluut aan postnl. Kreeg vanochtend bericht dat mijn brievenbuspakket onderweg is en vandaag bezorgd wordt, krijg ik nu bericht dat het morgen wordt. :')
Best onhandig als je verhuisd bent en je oude huis wilt opleveren, dit is het enige wat nog afgehandeld moet worden in het oude huis en omdat het een brievenbuspakket is, kan ik het adres niet wijzigen. :+


Postnl heeft verhuis service.
Alles wat dan aan brievenbus dingen geleverd wordt voor een bepaalde periode wordt automatisch doorgestuurd naar je nieuwe adres.
Dan weet jij ook meteen van wat je je adres nog moet wijzigen.
Heb ik ook gebruikt 2 jaar terug.
Vond het erg handig & niet belachelijk duur ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:58 



 
Profiel   

lovelyfiefy schreef
Suliko schreef
Het ligt absoluut aan postnl. Kreeg vanochtend bericht dat mijn brievenbuspakket onderweg is en vandaag bezorgd wordt, krijg ik nu bericht dat het morgen wordt. :')
Best onhandig als je verhuisd bent en je oude huis wilt opleveren, dit is het enige wat nog afgehandeld moet worden in het oude huis en omdat het een brievenbuspakket is, kan ik het adres niet wijzigen. :+


Postnl heeft verhuis service.
Alles wat dan aan brievenbus dingen geleverd wordt voor een bepaalde periode wordt automatisch doorgestuurd naar je nieuwe adres.
Dan weet jij ook meteen van wat je je adres nog moet wijzigen.
Heb ik ook gebruikt 2 jaar terug.
Vond het erg handig & niet belachelijk duur ofzo.


Ik heb ze gebeld, maar ze konden niets voor me betekenen vanwege privacy. Iets met dat het al onderweg was, er geen bezorgwijziging optie was bij het pakket (daar gaat de verzender over of dat kan) en dan mag postnl er niets mee doen. Dus helaas! Ik ga er vanuit dat het morgen komt, anders ga ik wiezewasjes bellen want zij kunnen het mogelijk wel wijzigen. Maar wel bedankt voor het meedenken! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:06 



 
Profiel   

They do be prettyyy
[ img ]

De fatbaby’s zijn wel ruim, terwijl mijn andere boots de eerste weken net erg krap zaten. Na inlopen zitten die als een huis maar deze zijn voor met dikke sokken denk ik haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:11 



 
Profiel   

x_spekkie_x schreef
Granoek schreef
Mijn ariat pakketje wordt vanmiddag geleverd!

Jaaa, die van mij is ook bezorgd.
Vijf paar westernlaarzen is wel een heeeele grote doos _O-

Ik ben zo blij met de tip die iemand in dit topic gaf over de sale bij Ariat. Ik had het anders nooit gevonden. En Ariat heeft een hele leuke collectie westernlaarzen, maar in de winkel vind ik nooit maat 42 bij de dames. Via de site kwam ik erachter dat deze wel bestaat!

Ik hou één paar, die was nog vet in de sale ook, van 190 naar 57 euro (dat is 70% korting :D)

[ Afbeelding ]



Heb jij maat 42 gevonden?!! Ik heb mij suf gezocht en kon niks vinden...:( ik loop zo graag op ariat maar vind ze zo duur dus dacht yes sale maar kon alleen maar 37 of 39 vinden. Beter opletten volgende keer

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:33 



 
Profiel   

Granoek schreef
They do be prettyyy
[ [url=m/8Kykkh.jpg]Afbeelding[/url] ]

De fatbaby’s zijn wel ruim, terwijl mijn andere boots de eerste weken net erg krap zaten. Na inlopen zitten die als een huis maar deze zijn voor met dikke sokken denk ik haha


Mijn bestelde fatbaby's waren ook te groot in mijn eigen maat! Eigenaresse van mijn verzorgpaard heeft ze ook een maat kleiner dan haar eigen maat.


tirzasarah10 schreef
Heb jij maat 42 gevonden?!! Ik heb mij suf gezocht en kon niks vinden...:( ik loop zo graag op ariat maar vind ze zo duur dus dacht yes sale maar kon alleen maar 37 of 39 vinden. Beter opletten volgende keer


Het is maat 42,5 (us11). Ja, ik had 5 paar gevonden, wel allemaal western laarzen met een kleurtje (blauw/ groen/ turquiose).
Ik las hier dat ze eigenlijk net iets te strak moeten zitten? Dan moet ik er na het inlopen ook maar dikke sokken in doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 05:51 



 
Profiel   

Niqui schreef
Heeft iemand ervaring met Hermes? Er wordt iets vanuit Engeland geleverd via hen en de tracking blijft al een ruime week staan op "pakket ontvangen".

De trackingcode bij Hermes geeft nog steeds alleen aan dat het pakket ontvangen is op hun sorteercentrum. Maar: ik heb het net al ontvangen via DHL! En zonder bijkomende kosten. Heel blij mee, ruim op tijd voor onze vakantie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:18 



 
Profiel   

Na een paar keer wisselen is hij van de week toch binnen gekomen van hypostore *\o/*
[ img ] met beige bandje

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 16:52 



 
Profiel   

Met mijn matras is het uiteindelijk ook netjes opgelost. En nu slaap ik heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 17:14 



 
Profiel   

Mooie cap Ashleytjuhh

Ik heb mijn bestelling nog niet binnen van hypostore, ik vind het lang duren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 17:27 



 
Profiel   

Ik heb donderdag bij hypostore besteld en vrijdag binnen gehad
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 17:45 



 
Profiel   

Ohhh die Hypostore, het is voor mij echt de laatste keer hoor, superleuk die korting, maar als je vervolgens echt maanden moet wachten op de spullen is het me niet waard... Had een aantal spullen besteld, deel niet gelijk leverbaar, contact over gehad, zou over 3 weken bij ze binnen zijn. Dat was een paar dagen na Black Friday. Nog over gehad dat ik dat acceptabel vond, maar dat ik niet van plan was om te wachten tot maart ofzo, nee, daar was absoluut geen sprake van. Kreeg ik afgelopen week een mail dat de leverdatum 18 februari is. Hoe dan?? Nou goed, morgen maar even bellen dat dit geannuleerd moet worden, ik betaal liever die 30% meer dan maanden te moeten wachten op mijn spullen. Ik snap gewoon niet waarom zij spullen verkopen die ze niet hebben, en dan zonder blikken of blozen maar een levertijd van maanden hanteren. Als je erover belt ben je een zeurpiet en ligt het aan de leveranciers en niet aan Hypostore. Tja...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 19:50 



 
Profiel   

Ja, ik zit er ook over te denken om te annuleren. Mijn leverdatum is al uitgesteld

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 19:56 



 
Profiel   

Mijn BF aankoop voor baby paard is binnen gekomen en super blij mee <3 Het speeltje komt later nog maar heeft ook geen haast dus vind het prima. Ze hebben het netjes laten weten.

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 20:20 



 
Profiel   

martinev schreef
Ohhh die Hypostore, het is voor mij echt de laatste keer hoor, superleuk die korting, maar als je vervolgens echt maanden moet wachten op de spullen is het me niet waard... Had een aantal spullen besteld, deel niet gelijk leverbaar, contact over gehad, zou over 3 weken bij ze binnen zijn. Dat was een paar dagen na Black Friday. Nog over gehad dat ik dat acceptabel vond, maar dat ik niet van plan was om te wachten tot maart ofzo, nee, daar was absoluut geen sprake van. Kreeg ik afgelopen week een mail dat de leverdatum 18 februari is. Hoe dan?? Nou goed, morgen maar even bellen dat dit geannuleerd moet worden, ik betaal liever die 30% meer dan maanden te moeten wachten op mijn spullen. Ik snap gewoon niet waarom zij spullen verkopen die ze niet hebben, en dan zonder blikken of blozen maar een levertijd van maanden hanteren. Als je erover belt ben je een zeurpiet en ligt het aan de leveranciers en niet aan Hypostore. Tja...


Ik heb dit ook gehad maar dan nog ruim voor black friday.
Levertijd langer als 2 weken. Dus ik bel na ruim 2weken op. Ja stond toch langer als 2 weken was het antwoord.
Zou nu nog ruim 2 weken duren. Steeds niks gehoord en toen na ruim 4 weken een mail gestuurd. Kreeg toen te horen dat het eind januari ging worden. Betekende dus een lever tijd van ruim 3!! Maanden.
Toen heb ik ook maar geannuleerd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 20:25 



 
Profiel   

Zelfde ervaring bij Hypostore hier. Met 30% korting de QHP Champion peesbeschermers en strijklappen besteld (beide olijf in maat cob). Stond bij beide dat ze nog voorradig waren. Dat bleek dus niet zo te zijn. Voor de peesbeschermers kreeg ik al vrij snel een mail met verwachte leverdatum 10 december. Die is geweest en nog steeds geen mail terug. Strijklappen paar dagen geleden ook ineens onbekende levertijd vanuit de leverancier. Ik houd de site in de gaten, en beide artikelen zijn van levertijd 2-10 dagen naar meer dan 1 week gegaan. Nou, ik zal uitkijken tot ze in maart eindelijk binnenkomen haha. Heb ze gelukkig niet snel nodig.

En 't shirtje dat ik had besteld van ES bleek ook ineens na bestellen nooit meer leverbaar te zijn. Moest ik zelf achteraan mailen om dat te horen. Heb daar wel heel netjes geld terug en een voucher voor gekregen.

De artikelen van mijn bestellingen die wel op voorraad waren heb ik overigens heel snel ontvangen na bestellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 21:01 



 
Profiel   

Ik heb mijn bestelde artikelen van Hypostore inmiddels ontvangen. (Na een prettig contact. Dat mag ook gezegd worden). Maar ik snap ook niet zo goed waarom ze artikelen verkopen die niet voorradig blijken te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 11:34 



 
Profiel   

ratjelover schreef
Maar ik snap ook niet zo goed waarom ze artikelen verkopen die niet voorradig blijken te zijn.



Omdat dit qua magazijnruimte bijna niet haalbaar is, ze teren waarschijnlijk op de magazijnruimte bij hun leveranciers. Maar dat doen veel webwinkels en met black-friday zorgt dat dus voor problemen omdat er heel veel verkocht wordt en de voorraad te klein blijkt en niet snel aangevuld wordt.

Overigens geen problemen bij Hyopostore, als er wat is wordt dat altijd netjes opgelost en gecommuniceerd.

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van Dochorse, zou binnen 10 dagen geleverd worden, maar we zijn bijna een maand verder. Ik ga maar weer eens informeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 11:48 



 
Profiel   

Hier na eerst onduidelijke mails alles heel netjes opgelost. Wat op voorraad was is geleverd, wat heel lang ging duren een alternatief voor aangeboden gekregen, dat ook heel snel geleverd maar paste jammer genoeg niet. Al met al fijne communicatie en prima oplossingen waarvoor ik ze ook dankbaar ben

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 11:56 



 
Profiel   

Maar bij Hypostore is dit niet alleen tijdens black friday hoor, dit is altijd zo. Heb wel eens een winterdeken besteld in december, komen ze doodleuk met een leverdatum in juni. Ik kan me echt goed voorstellen dat je niet alles in je magazijn kan hebben liggen, maar check de site maar eens, er is echt heel veel wat niet direct leverbaar is. Ook geen probleem als je het dan een weekje later krijgt, maar 4, of dus zelfs 6 maanden later? Nee, dat heb ik nog bij geen enkele webshop meegemaakt, en ik bestel heel veel online, zowel in binnen- als in buitenland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 11:57 



 
Profiel   

Kak in alle enthousiasme kaartjes van m'n ariat fatbabys gehaald.. zijn ze toch te groot

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 14:12 



 
Profiel   

Kimberley_ schreef
Kak in alle enthousiasme kaartjes van m'n ariat fatbabys gehaald.. zijn ze toch te groot


Welke heb je en welke maat?
Mogelijk heb ik interesse.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 16:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 30 van de 31 [ 756 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen