Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 433 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 
Profiel   

De kinderen die elkaar de hele dag in de haren vliegen. Ze kunnen er niks aan doen, we zitten un onze 2e quarantaine week. Dus ze zijn het gewoon zat. Maar ik hun gedrag ook...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:27 



 
Profiel   

Dat ik nu al weet 1st en 2de kerstdag alleen ben gezellig hoor. Maar mijn broertje met klein kind en 1 van de broers van mijn vader hebben voorrang. Goed om weer te weten waar mijn plek is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:33 



 
Profiel   

JustMe8484 schreef
De kinderen die elkaar de hele dag in de haren vliegen. Ze kunnen er niks aan doen, we zitten un onze 2e quarantaine week. Dus ze zijn het gewoon zat. Maar ik hun gedrag ook...

Zo voelde ik mij ook vorige week. Hoop voor je dat het einde in zicht is. Sterkte.


Ik ben op de bank in slaap gevallen en moest daarna nog met de hond uit. Nu dus klaar wakker -O-


Laatst bijgewerkt door wyoming op 08-12-21 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:44 



 
Profiel   

Sinterklaas al een bericht gestuurd dat er nog een zuurpiet bij ons op de bank zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:46 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Sinterklaas al een bericht gestuurd dat er nog een zuurpiet bij ons op de bank zit.


:') :') Ik zei aldoor tegen de cliënten op mijn werk als ze 'vervelend' deden ze 6 december mee mochten naar Spanje. Helaas trapten ze er niet in :')

--

Ik erger mij aan de kou!!! En met name aan mijn tenen en handen ellendige maanden weer voor de boeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:49 



 
Profiel   

Zulke rugpijn dat inademen zeer doet. Ellendig lijf. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 00:12 



 
Profiel   

Een evaluatie van een leerproces binnen een vak aan het schrijven wat ik héél graag vandaag nog af wil hebben maar eigenlijk ben ik te moe om het nog af te maken. Maar ik zit hier al dagen tegen aan te hikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 00:16 



 
Profiel   

Dat ik met deze kou ook meteen meer pijn heb. Gisteren heb ik 7 minuten buiten gelopen, 2 uur pijn gehad. Terugweg opnieuw.

Ik draag aan die kapotte arm al een armwarmer, trui, en een dikke winterjas. Maar de kou gaat er gewoon dwars doorheen -O- het gaat een leuke winter worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 00:22 



 

Sinds een uur of 10 al janken en paniek. Waardeloze stomme opdracht voor school. In het Engels een inspirerend praatje van 5 minuten geven. Weet ik veel, zoveel inspirerende ideeën heb ik helemaal niet en de standaard ideeën over social media vs real life heb ik al helemaal niks over te vertellen.
Daarnaast voel ik me totaal niet veilig in die groep en bij die docent, ik durf niet eens in het Engels te vragen of ik naar het toilet mag. Hoe moet ik in godsnaam 5 minuten vol banketstaaf? En het moet zonder te stotteren of uh, zonder voorlezen, met oogcontact, met gepaste pauzes... DAT LUKT NIET EENS IN HET NEDERLANDS

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 07:21 



 
Profiel   

Telpeva schreef
Dat ik met deze kou ook meteen meer pijn heb. Gisteren heb ik 7 minuten buiten gelopen, 2 uur pijn gehad. Terugweg opnieuw.

Ik draag aan die kapotte arm al een armwarmer, trui, en een dikke winterjas. Maar de kou gaat er gewoon dwars doorheen -O- het gaat een leuke winter worden



Toen im mijn arm had gebroken en een staaf van boven naar beneden in mijn bovenarm had, bleef het qua pijn het beste te doen als ik een kapotte thermosok(gewoon bij de teen openknippen) om mijn bovenarm deed, dan een Thermo tshirt en dan een Thermo trui.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 07:42 



 
Profiel   

Ik heb zo geen zin in deze dag :evaw: gelukkig wel "weinig" maar tot 15:45 zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 07:47 



 
Profiel   

[***] schreef
Sinds een uur of 10 al janken en paniek. Waardeloze stomme opdracht voor school. In het Engels een inspirerend praatje van 5 minuten geven. Weet ik veel, zoveel inspirerende ideeën heb ik helemaal niet en de standaard ideeën over social media vs real life heb ik al helemaal niks over te vertellen.
Daarnaast voel ik me totaal niet veilig in die groep en bij die docent, ik durf niet eens in het Engels te vragen of ik naar het toilet mag. Hoe moet ik in godsnaam 5 minuten vol banketstaaf? En het moet zonder te stotteren of uh, zonder voorlezen, met oogcontact, met gepaste pauzes... DAT LUKT NIET EENS IN HET NEDERLANDS


Schrijf eerst wat ideeën op papier, de “ standaard “ dingen mogen ook.
De opdracht is 5 minuten vol kletsen dus ik zou mij minder druk maken over of iets standaard is of niet in dit geval.

Begin met je verhaal op te schrijven, desnoods eerst in het Nederlands als dat makkelijker is.

Eenmaal in het Engels, aan jezelf rustig voorlezen en timen. Heb je 5/6 minuten?

Mooi, leer dat zo goed mogelijk uit je hoofd en schrijf wat steekwoorden op zodat je de tekst makkelijker kan onthouden.

Succes

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 08:34 



 
Profiel   

Aan het feit dat net verhuizers met hun vrachtwagen onze oprit hebben afgesloten en ik er dus niet af kan.
Waarom!!
Van de week al bijna aangereden omdat een van de werknemers van de buren dacht dat ik een parkeer plek ging pikken (notabene de onze voor onze deur).
Ben een beetje klaar met de verbouwing van de buren iig de auto's van de verbouwers van de buren

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:05 



 
Profiel   

Erger me nog steeds aan geïrriteerde echtgenoot die het veul moeite vond om het spoor aan oliedruppels uit bakje olijven dat hij door de kamer trok omdat hij niet gezien had dat het lekte nog even schoon te maken... ok, hij lag net in bed (we wachten meestal even om elkaar tijd te gunnen in de badkamer), maar kom op zeg.... ging bijna op m'n plaat, gladde knoeibende..... bah...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:24 



 
Profiel   

Aan mezelf. In deze tijd van het jaar met de feestdagen kan ik zo jaloers worden. Mensen die leuke cadeaus krijgen en kopen, kerstpakketten, lekker uitgebreid eten met zn allen en noem maar op. Dan wordt het zo duidelijk dat ik en alleen ben en geen budget heb voor al die dingen en ook niet in aanmerking kom.

Ik wil helemaal niet jaloers zijn. Of misschien is het niet echt jaloezie, maar benadrukt toch de situatie waar ik in zit en niet meer uit kom...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:37 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Aan mezelf. In deze tijd van het jaar met de feestdagen kan ik zo jaloers worden. Mensen die leuke cadeaus krijgen en kopen, kerstpakketten, lekker uitgebreid eten met zn allen en noem maar op. Dan wordt het zo duidelijk dat ik en alleen ben en geen budget heb voor al die dingen en ook niet in aanmerking kom.

Ik wil helemaal niet jaloers zijn. Of misschien is het niet echt jaloezie, maar benadrukt toch de situatie waar ik in zit en niet meer uit kom...

ik begrijp je wel hoor :j
Dit jaar voor het eerst weer een kerstpakket van mijn vrijwilligerswerk.
En dat word zo enorm gewaardeerd door mij!
Het voelt als er weer wat bij horen bij de werkende mensen.

Voor jou zijn het dan nog meer dingen. Dikke knuf :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:43 



 
Profiel   

Vladimir, maar jij was nog op? Ik had dat dan zelf ff opgeruimd (eventueel met wat gemopper), maar dat zou andersom ook zo zijn.

MyWishMax, ik snap dat heel goed. Jaren alleen geweest, dan was het pakket van het werk echt een cadeautje hier. Knuff.

Ik erger mij aan problemen op het spoor. Moest naar Zwolle (teamdag), die ene dag is mij blijkbaar deze week niet gegund, want er vielen allemaal treinen uit. Gelukkig ging die van mij wel, super vol, maar toen kwamen we een station verder en kregen we bericht dat hij niet doorrijdt naar Zwolle en we met de bus moeten, groetjes, zo uitgestapt en de trein terug naar Nijverdal genomen.
Ik werk wel thuis vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:49 



 
Profiel   

Dat ik lichtelijke stress krijg als ik naar de rubrics kijk. Ik heb echt geen idee hoe ik het zou moeten laten terugkomen in mijn verhaal en op school is de begeleiding zeer matig... Binnenkort maar even op stage vragen denk ik...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 10:21 



 
Profiel   

vladimir1979 schreef
Erger me nog steeds aan geïrriteerde echtgenoot die het veul moeite vond om het spoor aan oliedruppels uit bakje olijven dat hij door de kamer trok omdat hij niet gezien had dat het lekte nog even schoon te maken... ok, hij lag net in bed (we wachten meestal even om elkaar tijd te gunnen in de badkamer), maar kom op zeg.... ging bijna op m'n plaat, gladde knoeibende..... bah...


Nu, als ik de laatste op ben en ik zie dat er ergens geknoeid is, ruim ik dat nog wel even op. Ik ga daar niet iemand voor uit zijn bed trekken en zou daar ook echt niet mijn bed voor uitgetrokken willen worden. :o Zeker niet als het geknoei echt per ongeluk was. Iemand die uit luiheid zijn rommel laat staan is nog iets anders dan iemand die onbedacht iets laat lekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 10:23 



 
Profiel   

Aan de hond van de buurman... Beest is al bijna een uur aan het blaffen en janken... Heb zelf ook een hond daar niet van maar dit is irritant. Beestje zit alleen in huis omdat de buurman in een afkickkliniek/psychische hulp zit. Hond wordt wel 2x gevoerd en 3x uitgelaten door een andere buurman maar hij zit de rest van de tijd alleen in huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 10:54 



 
Profiel   

Mezelf. Ik heb een best wel leuke kans vanuit werk, maar ik durf niet. Ik wil het best graag, maar er zijn zo veel dingen die me tegenhouden dat ik me nog niet heb aangemeld. Het moet voor dinsdag :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 10:59 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
MyWishMax schreef
Aan mezelf. In deze tijd van het jaar met de feestdagen kan ik zo jaloers worden. Mensen die leuke cadeaus krijgen en kopen, kerstpakketten, lekker uitgebreid eten met zn allen en noem maar op. Dan wordt het zo duidelijk dat ik en alleen ben en geen budget heb voor al die dingen en ook niet in aanmerking kom.

Ik wil helemaal niet jaloers zijn. Of misschien is het niet echt jaloezie, maar benadrukt toch de situatie waar ik in zit en niet meer uit kom...

ik begrijp je wel hoor :j
Dit jaar voor het eerst weer een kerstpakket van mijn vrijwilligerswerk.
En dat word zo enorm gewaardeerd door mij!
Het voelt als er weer wat bij horen bij de werkende mensen.

Voor jou zijn het dan nog meer dingen. Dikke knuf :knuffel:


Ja, het klinkt zo stom, maar toch voelt dat fijn in deze tijd. En niet fijn als je dus niks hebt of krijgt.


MarliesV schreef
MyWishMax, ik snap dat heel goed. Jaren alleen geweest, dan was het pakket van het werk echt een cadeautje hier. Knuff.


Dank je!

Het is ook lastig dat sommige mensen dan beginnen dat je het leuk voor jezelf moet maken. Verwen jezelf met lekker eten of wat leuks voor jezelf. Maar zich niet realiseren dat dat lang niet voor iedereen mogelijk is. Ik houd eigenlijk enorm van de feestdagen, want gezellig met lichtjes en versieringen, lekker eten en mensen die elkaar blij maken met cadeautjes. Misschien dat het daarom harder binnen komt nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 11:05 



 
Profiel   

Dat investeringen een aanslag zijn op je spaarrekening.

Dagobert Duck twee hier hoor :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 11:33 



 
Profiel   

Wederom de Pathé app die nog steeds hun iDeal niet gefixt heeft. Nu zijn mijn stoelen weer bezet en kan ik het straks weer opnieuw gaan proberen _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 11:43 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Aan mezelf. In deze tijd van het jaar met de feestdagen kan ik zo jaloers worden. Mensen die leuke cadeaus krijgen en kopen, kerstpakketten, lekker uitgebreid eten met zn allen en noem maar op. Dan wordt het zo duidelijk dat ik en alleen ben en geen budget heb voor al die dingen en ook niet in aanmerking kom.

Ik wil helemaal niet jaloers zijn. Of misschien is het niet echt jaloezie, maar benadrukt toch de situatie waar ik in zit en niet meer uit kom...


Ik begrijp je helemaal.
Ook jaren alleen geweest, en zelfs nu ik getrouwd ben is mijn vaak weg voor zijn werk.
Ik zie de "feestdagen" niet als zodanig.
Maar als een normale dag en die dus ook me normale dingen.
En eet me normale dingen.
En heb je de mogelijkheid om evt 1x iets lekkers te bestellen doe je dat en geniet ervan.
Ziek een leuk film op of ga een stuk wandelen indien mogelijk.
Sterkte de komende periode :(:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 11:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 433 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen