Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 84 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Iejoorr schreef
Zowel de prik als de bijwerkingen := Ik kan soms zo heerlijk hypochonder zijn.
De prik zelf vind ik het gevoel als de vloeistof ingespoten word echt heeeel naar. Daarnaast ben ik ooit (12 jaar geleden :+ ) flauwgevallen na een vaccinatie en dat is toch een licht traumaatje haha.

De bijwerkingen kan ik mezelf ook zo lekker gek mee maken, vooral door de meest verschrikkelijke verhalen die je online leest. De kans is klein dat jou hetzelfde overkomt, maar hé het zal je maar precies wel overkomen :')
Mijn 1e en 2e prik zijn ook helemaal prima gegaan, maar toch :=


He een lotgenoot :D

Je had me de eerste keer moeten zien jemig wat was ik bang :') Het is daarna wel een stuk minder geworden moet ik zeggen omdat ik een keer niet teveel toegaf aan mijn angst.

Ik probeer die ernstige gevallen zoveel mogelijk niet te lezen , maar af en toe kom je per ongeluk wat tegen en dan krijg ik gelijk een zenuwachtig gevoel.

Ik heb niets gevoeld van het inspuiten. De enige keer dat ik dat heb gevoeld was bij een andere vaccinatie die rechtstreeks de spier inging. Dat was de eerste vaccinatie in jaren en ik was al zo bang en het deed zoveel pijn en het voelde zo gek :') Dat heb ik met Pfizer nog zeker niet gehad.

Flauwvallen doe ik gelukkig niet , mensen vragen altijd wil je liggend geprikt worden? Maar dan vinden ze het ook nog gek als ik dat weiger haha. Nee zover is het gelukkig nog niet ik ga daarom ook alleen heen dan heb ik dat toch een stuk minder omdat ik dan nog tegen mijzelf kan zeggen dat ik normaal moet doen want ik ben alleen. ( mijn moeder wil overigens ook niet meer mee :') )


Ik leef nog *\o/* De prik zelf viel me echt (weer :Y) ) alles mee. De priklocatie zelf vond ik heel vervelend! De vorige 2 keren werd ik geprikt op een andere locatie gewoon in zo'n apart kamertje. Deze locatie zit je gewoon met zn allen op een rij en komt er een mevrouw langs met een prik karretje die ze er overal in ramt. Doordat ze de hele rij af moest duurde het ook nog eens ontzettend lang voordat je aan de beurt was waardoor mijn spanning lekker nog veel hogen kon oplopen :=
Na de vaccinatie ben ik eigenlijk gelijk naar stal gegaan, afleiding zoeken. Had toen nog nergens last van, maar na uitmesten, hooinetten vullen en longeren deed mn arm verschrikkelijk pijn en nu nog steeds. Heerlijk die aangespannen spier tijdens de prik :')
Afijn, ik heb het weer overleefd :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:08 



 

Dat is de nieuwe "snellere" manier van prikken. Je krijgt je stoel en ze komen bij je langs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:16 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
fotolijstje schreef
Ja klopt! Het liefst wil ik blijven werken waar ik nu werk alleen is er geen vacature vrij en hebben ze al afwassers te kort dus ik vind het stom om dan weg te gaan.
En ik heb super erge buikpijn en ben zo zo kotsmisselijk %)

Kun je dan niet meer uren werken? Er is een te kort, maar je hebt te weinig uren? Ik zou even gaan praten dan met je werkgever.

Nou, ik wil echt meer uren alleen niet daar :') 2 dagen werken maakt mij al best wel ongelukkig, mijn ouders vinden dat ik niet weg moet/mag omdat ik er niet lang werk en ik er van alles krijg (zomerpakket, kerstpakket etc). Ik heb het er ook echt hartstikke goed en verdien sowieso 1 euro boven minimumloon. Mijn collega's zijn ook heel leuk!! Ik wil gewoon wat anders :) al is het werken in de afwas ook wel oke nu maar zit sinds mijn 14e nu in de keuken als ware en dat verveeld nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:17 



 
Profiel   

Mijn man heeft een nieuwe trui welke op handwas gewassen moest worden met de gewone was meegenomen..
Hij is zo gekrompen dat mijn 5 jarige dochter hem niet eens zou passen |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:17 



 

wyoming schreef
Ik zeg toch ook niet dat gezond niet lekker kan zijn, ik zeg alleen dat ik alleen maar ongezonde dingen kan bedenken waar ik wel zin in heb. En dat is mijn ergernis.
Overigens eet ik gewoon gezond, maar ik baal gewoon dat waar ik normaal vol met ideeën zat, nu toch vaak op hetzelfde uit kom, omdat het gewoon blanco blijft als ik een week menu probeer te bedenken en dat is dus iets van de laatste weken.
(En ik heb helaas niet de luxe van een vriend die kookt en aan mijn kinderen heb ik ook niks, de ene zegt standaard pasta en de ander pizza)



Het is niet aanvallend bedoeld hoor haha!
Maar voordat ik mijn vriend kende at ik heel vaak niet perse gezond en makkelijk. Terwijl hij mij heeft leren inzien dat je heel makkelijk iets gezonds kan maken :)

Ik eet ook echt geen pasta saus meer uit potjes of zakjes. Bah bah

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:23 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
Ineke2 schreef

Kun je dan niet meer uren werken? Er is een te kort, maar je hebt te weinig uren? Ik zou even gaan praten dan met je werkgever.

Nou, ik wil echt meer uren alleen niet daar :') 2 dagen werken maakt mij al best wel ongelukkig, mijn ouders vinden dat ik niet weg moet/mag omdat ik er niet lang werk en ik er van alles krijg (zomerpakket, kerstpakket etc). Ik heb het er ook echt hartstikke goed en verdien sowieso 1 euro boven minimumloon. Mijn collega's zijn ook heel leuk!! Ik wil gewoon wat anders :) al is het werken in de afwas ook wel oke nu maar zit sinds mijn 14e nu in de keuken als ware en dat verveeld nu!

Kun je met je huidige werkgever in gesprek? Misschien deels keuken, deels bediening, oid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:25 



 
Profiel   

Arethe schreef
Mijn man heeft een nieuwe trui welke op handwas gewassen moest worden met de gewone was meegenomen..
Hij is zo gekrompen dat mijn 5 jarige dochter hem niet eens zou passen |o


Aaaah neeeee daar wordt je niet blij van!
Maar wel herkenbaar. Echter niet van m'n man, maar ikzelf! Ik ben echt zo'n turfdruif in dat soort dingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:29 



 
Profiel   

Arethe schreef
Mijn man heeft een nieuwe trui welke op handwas gewassen moest worden met de gewone was meegenomen..
Hij is zo gekrompen dat mijn 5 jarige dochter hem niet eens zou passen |o

Dit is exact de reden dat ik chef wasmachine ben hier thuis.

Mijn schoonzus, wat een hypochonder is dat toch. Vandaag een oh oh ze is zo ziek, corona verschijnselen maar een negatieve test. Allemaal oppassen en niemand langskomen.
Vervolgens eind van de middag, ik voel me weer prima, uurtje slaap doet wonderen :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:39 



 
Profiel   

Fading schreef
Ik eet ook echt geen pasta saus meer uit potjes of zakjes. Bah bah

Eet alleen mijn eigen gemaakte pasta saus.

Dit jaar de witte bonen in tomatensaus echt minder lekker maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:52 



 

Marcella :') Wij weten ondertussen dat ze te lekker zijn :D Wees er trots op ipv dit telkens in een ergernistopic te zetten :D Bekijk het eens positief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 21:00 



 
Profiel   

De nebelung kater die ik op het oog had om Alexia mee te dekken niet meer beschikbaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 21:03 



 
Profiel   

Iejoorr schreef
Zebrastreep schreef


He een lotgenoot :D

Je had me de eerste keer moeten zien jemig wat was ik bang :') Het is daarna wel een stuk minder geworden moet ik zeggen omdat ik een keer niet teveel toegaf aan mijn angst.

Ik probeer die ernstige gevallen zoveel mogelijk niet te lezen , maar af en toe kom je per ongeluk wat tegen en dan krijg ik gelijk een zenuwachtig gevoel.

Ik heb niets gevoeld van het inspuiten. De enige keer dat ik dat heb gevoeld was bij een andere vaccinatie die rechtstreeks de spier inging. Dat was de eerste vaccinatie in jaren en ik was al zo bang en het deed zoveel pijn en het voelde zo gek :') Dat heb ik met Pfizer nog zeker niet gehad.

Flauwvallen doe ik gelukkig niet , mensen vragen altijd wil je liggend geprikt worden? Maar dan vinden ze het ook nog gek als ik dat weiger haha. Nee zover is het gelukkig nog niet ik ga daarom ook alleen heen dan heb ik dat toch een stuk minder omdat ik dan nog tegen mijzelf kan zeggen dat ik normaal moet doen want ik ben alleen. ( mijn moeder wil overigens ook niet meer mee :') )


Ik leef nog *\o/* De prik zelf viel me echt (weer :Y) ) alles mee. De priklocatie zelf vond ik heel vervelend! De vorige 2 keren werd ik geprikt op een andere locatie gewoon in zo'n apart kamertje. Deze locatie zit je gewoon met zn allen op een rij en komt er een mevrouw langs met een prik karretje die ze er overal in ramt. Doordat ze de hele rij af moest duurde het ook nog eens ontzettend lang voordat je aan de beurt was waardoor mijn spanning lekker nog veel hogen kon oplopen :=
Na de vaccinatie ben ik eigenlijk gelijk naar stal gegaan, afleiding zoeken. Had toen nog nergens last van, maar na uitmesten, hooinetten vullen en longeren deed mn arm verschrikkelijk pijn en nu nog steeds. Heerlijk die aangespannen spier tijdens de prik :')
Afijn, ik heb het weer overleefd :D


Je hebt het maar mooi weer achter de rug *\o/*

Ik vond de nieuwe locatie hier in de stad ook minder prettig als de vorige. Alles wat letterlijk zwart , de gordijnen , de vloerbedekking en was een beetje een nare ruimte waarbij ze wel hebben geprobeerd het op te vrolijken met planten. Er zaten wel 2 'kamertjes' waarbij je dus de ander kon zien , maar je werd wel om en om gevaccineerd. De vorige locatie was net even een stukje fijn , scheen tenminste wat licht naar binnen en het parkeren was overigens ook veel beter.

Alleen wel vervelend van zet iedereen maar op een stoel en we komen er aan , daar zou ik ook heel zenuwachtig van worden omdat je dan ook nog anderen geprikt ziet worden. Misschien voor de volgende keer vragen of je apart geprikt kan worden. Ik vindt wel dat die optie er moet zijn , voor een ander ook niet fijn als je wegvalt. Al is het door spanning een ander kan wel denken dat er medisch wat mis is :'). Dit is absoluut niet zo lekker voor mensen met prikangst :=

Goed dat je direct veel bent gaan bewegen :j Ik heb inderdaad echt een aantal dagen een pijnlijke arm gehad dat ik ook dacht dit is niet meer van de vaccinatie maar puur door spanning. Het was na een dag of 5 over en toen begon ik ook meer te ontspannen gelukkig.

Maar je hebt het maar weer gehad , altijd een fijn gevoel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 21:08 



 
Profiel   

De konijnen die net de oplader van mijn vriends one blade hebben gesloopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 21:55 



 
Profiel   

MarliesV schreef
Arethe schreef
Mijn man heeft een nieuwe trui welke op handwas gewassen moest worden met de gewone was meegenomen..
Hij is zo gekrompen dat mijn 5 jarige dochter hem niet eens zou passen |o

Dit is exact de reden dat ik chef wasmachine ben hier thuis.

Mijn schoonzus, wat een hypochonder is dat toch. Vandaag een oh oh ze is zo ziek, corona verschijnselen maar een negatieve test. Allemaal oppassen en niemand langskomen.
Vervolgens eind van de middag, ik voel me weer prima, uurtje slaap doet wonderen :roll:


Ik normaal ook, maar hij dacht uit zichzelf even een wasje te draaien omdat ik een drukke week had. Zal morgen eens een foto maken, het is echt te bizar hoe hij gekrompen is :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 22:17 



 
Profiel   

Die advertenties van vega(n) poeder zakjes voor gehaktballen en omelettes op mijn social media. Rot verdorie op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 22:18 



 
Profiel   

Ik ben zo moe.

Ik wil gewoon de hele tijd huilen. Om de kleinste dingen. En alles doet pijn. Ik ben zo moe, ik kan niks meer. En die rot paniek aanvallen komen gewoon weer terug. En ik weet het gewoon niet meer. Ik weet het niet meer.
Ik kan echt wel blij zijn. Maar elk moment willen mijn ogen dicht. Alleen dan kan ik niet slapen, omdat mijn gedachtes gewoon los gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 22:25 



 
Profiel   

Verkouden en dat niezen net zoveel pijn deed dat ik duizelig werd |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 22:37 



 
Profiel   

Zo koud hebben dat ik er naar van ben. Normaal gezien had ik nooit snel koud. Afgelopen jaar is het drama, laatste paar weken helemaal. Einde vd middag krijg ik het koud en word niet meer warm. Paar uur in mn stoel voor de houtkachel en mn voeten voelen nog koud aan. Gedoucht, even kruik en bed. Blijf koud -O- en spek zat dus daar ligt het niet aan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 22:50 



 
Profiel   

Sanniejtjuh schreef
Zo koud hebben dat ik er naar van ben. Normaal gezien had ik nooit snel koud. Afgelopen jaar is het drama, laatste paar weken helemaal. Einde vd middag krijg ik het koud en word niet meer warm. Paar uur in mn stoel voor de houtkachel en mn voeten voelen nog koud aan. Gedoucht, even kruik en bed. Blijf koud -O- en spek zat dus daar ligt het niet aan..

Gekke vraag misschien, maar heb je corona gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 22:55 



 
Profiel   

M_D_H schreef
Sanniejtjuh schreef
Zo koud hebben dat ik er naar van ben. Normaal gezien had ik nooit snel koud. Afgelopen jaar is het drama, laatste paar weken helemaal. Einde vd middag krijg ik het koud en word niet meer warm. Paar uur in mn stoel voor de houtkachel en mn voeten voelen nog koud aan. Gedoucht, even kruik en bed. Blijf koud -O- en spek zat dus daar ligt het niet aan..

Gekke vraag misschien, maar heb je corona gehad?


Niet dat ik weet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 22:58 



 
Profiel   

Hele gezellige dag gehad en de tandarts ging ook super goed. Dus emmertje was best vol van de spanning. Kom ik daarna ergens (ff vaag) en daar krijg ik me toch een naar bericht. “Maar het is niet zo bedoeld”, nee maar ik word wel weer buitengesloten. Dus nu aan het vechten tegen een paniekaanval. Terwijl ik me zo dapper had gedragen bij de tandarts. |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 23:04 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Hele gezellige dag gehad en de tandarts ging ook super goed. Dus emmertje was best vol van de spanning. Kom ik daarna ergens (ff vaag) en daar krijg ik me toch een naar bericht. “Maar het is niet zo bedoeld”, nee maar ik word wel weer buitengesloten. Dus nu aan het vechten tegen een paniekaanval. Terwijl ik me zo dapper had gedragen bij de tandarts. |(


-O- :knuffel: virtuele knuff. Ik ben trots op je dat het bij de tandarts zo goed ging!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 23:08 



 
Profiel   

Ik zag net de zadelonderlegger die ik wil aanschaffen voor 50% korting... hadden ze hem niet meer in een L ;(

Echt intens teleurgesteld want voor die prijs had ik hem ook tweedehands nog nergens gezien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 23:09 



 
Profiel   

Eerste verjaardag zonder mijn moeder.. -O-

Gelukkig heeft mijn verloofde vanalles bedacht dus ik ben benieuwd. Kijk er wel naar uit maar zal het met momenten wel moeilijk hebben vandaag denk ik..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 00:06 



 

Dat ik nu weer te laat ga slapen... maar iig heb ik een sollicitatiebrief voor toch wel een soort-van droombaan geschreven. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 00:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 84 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen