Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 12:20

fotolijstje schreef:
Ik twijfel over een outfit, ik wil graag uit mijn comfortzone maar ik durf niet . Het is een lichtgroene broek met een felle oranje coltrui. Opzich heeft het wel wat maar is het niet iets té? :').



Gewoon doen!

Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 12:22

Psoriasis plekken in mijn gezicht die weer beginnen op te spelen. Afgezien van de jeuk ziet het er ook nog eens heel smerig uit ^)

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 12:33

Is het schilver of kapotte huid froukje? Mijn oom had er ook last van en bij het eerste maakte hij een papje van paracetamol en azijn. Bij een kapotte huid een papje met paracetamol, pure alcohol en (ik dacht argan) olie. Werkt vast niet voor iedereen maar nooit geschoten is altijd mis.

fotolijstje

Berichten: 2707
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 12:49

Afbeelding

MyWishMax

Berichten: 25262
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 12:53

Pure alcohol op een kapotte huid? Dat zou ik echt niet doen. Net als azijn.

Gefeliciteerd maar ook sterkte pablo

Hier de zenuwen. Iets aangevraagd waar ik eigenlijk 100% zeker recht op heb, maar paar weken geleden aan de telefoon een medewerker die erg uit de hoogte deed en zei dat dat niet zomaar zo was en ik daar zeker niet vanuit mocht gaan. Eh, alle eisen die er te vinden zijn voldoe ik aan? Vorige keer dat het afgekeurd werd kon ik begrijpen want dat was twijfelgeval, maar hebben ze ook nooit uitgelegd waar het precies op afgekeurd was. Ik ben dus erg bang dat ze ineens dingen gaan bedenken die niet als eis beschreven staan. En ik heb het echt nodig

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:05

MarlindeRooz schreef:
Dacht ik bestel mijn boodschappen wel bij picnic. Hoef ik niet naar de supermarkt. Toen zag ik de prijzen. Nee bedankt ik ga wel naar de Aldi. _O-

Ja verschil met de aldi is inderdaad best groot, maar als je het vergelijkt met de Jumbo of de AH is de Picnic wel goedkoper :j
Wij gingen vroeger altijd naar de Lidle en de Jumbo, maar omdat we beide 40 uur werken moesten de boodschappen altijd op zaterdag gedaan worden.
Hel! Letterlijk Hel, sta je in die drukte, iedereen beukt elkaar omver, iedereen loopt elkaar in de weg, koste mij verdorie een halve dag van mijn waardevolle zaterdag om boodschappen te doen.
Ik vind het zo ontzettend fijn dat ik nu vanaf de bank boodschappen kan doen.
Ik doe nu willenkeurig in de week boodschappen, ik heb geen last van een zeurende man die roept: Ik heb echt geen zin om de drukte in te gaan, ik wil geen boodschappen doen, wheehwheeh.
Er blijft niks aan onze vingers kleven want niemand heeft honger tijdens het boodschappen doen en niemand is chagrijnig.

Ja, daardoor lopen we acties mis van de jumbo en de AH, ja boodschappen zijn nu wat duurder omdat we niet naar 2 winkels gaan en uitzoeken waar wij het voordeligste uit zijn. Maar jeetje dat gemak en die rust en mijn zaterdag is nu gewoon helemaal vrij.

Ik vind het geweldig :j

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:07

Ja dat snap ik! Maar ik probeer een beetje geld te sparen en dan is elke 10 euro natuurlijk mooi meegenomen!

En ik ga inderdaad denk ik morgenvroeg als het rustig is naar de Aldi ga. Die Aldi is altijd lekker rustig!

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:11

Ik merk dat ik mij nog steeds kapot erger aan die man die gister in het nieuws was tijdens de demonstratie tegen het corona beleid.
Die man claimde dat corona niet bestaat er bestaat alleen een herfst en een winter griep.
Het frustreert mij zo, want ik ben echt niet bijna dood gegaan aan een herfst of winter griep, Ik ben echt niet nog steeds aan het herstellen van een griepje die ik 1,5 jaar geleden heb opgelopen.
Dit voelt niet als een griepje het voelt zo anders het is niet te omschrijven.

Meneer denkt misschien dat hij overkomt als wereldwijs, geraffineerd en zeer intelligent maar in werkelijkheid komt hij hooguit over als een zeer verbitterde kleuter die je zijn favoriete speeltje af pakt, niet intelligent, jammerend en heel kinderachtig.


Vandaag probeer ik een opleiding in te plannen voor mijn werk, maar dit gaat zoals gewoonlijk weer lastig.
Ik moet deze opleiding halen voor 1 april anders mag ik mijn werk niet meer uitvoeren.
Ik wil de opleiding doen op een maandag, dan de dinsdag vrij om te leren en dan de woensdag ochtend vrij voor het examen.
Maar zoals gewoonlijk is er weer gedoe omtrent de drukte, het aantal collega's etc etc etc.
Wat leuk is, maar ik wil dit examen ruim op tijd doen zodat als ik het niet haal, ik nog kan uitwijken naar een andere datum zonder in de knel te komen met de tijd.

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:11

MarlindeRooz schreef:
Ja dat snap ik! Maar ik probeer een beetje geld te sparen en dan is elke 10 euro natuurlijk mooi meegenomen!

En ik ga inderdaad denk ik morgenvroeg als het rustig is naar de Aldi ga. Die Aldi is altijd lekker rustig!

dat is zonder meer waar.

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:38

Weerplaza en buienradar zeggen dat het droog is.Ik zie buiten toch wat anders :(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:44

Hu dan hang je opeens in de wacht voor de radio. _O-

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 14:33

Dat ik tot de conclusie kom dat 1 brood (11 sneden en wat kapjes) bakken niet genoeg is voor de hele week. _-:(

Bloemetje75
Berichten: 1985
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 15:21

MarlindeRooz schreef:
Hu dan hang je opeens in de wacht voor de radio. _O-


3fm? Dan heb ik je gehoord! Ik vond het al een opvallende naam dus moest denken aan jou. Je verwoorde prima hoe je er over dacht.

Ik heb een afspraak over 12 min, via zoom. Zou om 13.30 ongeveer de link krijgen. Nu nog geen link.

En dat mijn arm nog steeds niet zo ver is dat ik zelf 50 balen hooi in de trailer krijg. Ja, er zijn er een hoop extra groot dus anders had het me ook moeite gekost. Maar het lukt gewoon niet. Ik mis de kracht. We zijn 5 maanden verder... Deze week geen fysio want zoon positief. Ik oefen thuis maar moet daar blijkbaar hooi balen hoog tillen als extra oefening aan toe voegen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 15:23

Ja 3fm, ze vroegen niet eens of ik op de radio wilde ze belden me gewoon terug. _O-

Maar goed... net afspraak gehad met de psycholoog en voel me een stuk beter over dat gedoe van gisteren. Nu tijd voor een wandelen met snack in de stad. :9

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 16:14

Gefeliciteerd Pablo! En sterkte met deze dubbele dag, ik hoop dat je een mooie dag hebt :*

Ik erger me vandaag aan mensen die bij een beetje tegengas de vermoorde onschuld spelen en hun verhaal verdraaien waarna ze heel hard kunnen vingerwijzen naar anderen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 16:20

AmyII schreef:
Gefeliciteerd Pablo! En sterkte met deze dubbele dag, ik hoop dat je een mooie dag hebt :*

Ik erger me vandaag aan mensen die bij een beetje tegengas de vermoorde onschuld spelen en hun verhaal verdraaien waarna ze heel hard kunnen vingerwijzen naar anderen..


Die mensen ken ik ook zat. Wou er gister nog een z'n hoofd tegen z'n auto aan rammen. Maar heb me netjes ingehouden (verzinnen even voor mij van wie m'n kind is etc, hangen verhaaltjes op vertellen me wat ik moet doen)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 16:29

Dat het best ging met mijn rug/stuitje, ik stap op mijn paard en voel meteen dat het weer fout is dus kon er weer af en lig weer op de bank met 20 x meer pijn.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 16:33

Marije_1997 schreef:
AmyII schreef:
Gefeliciteerd Pablo! En sterkte met deze dubbele dag, ik hoop dat je een mooie dag hebt :*

Ik erger me vandaag aan mensen die bij een beetje tegengas de vermoorde onschuld spelen en hun verhaal verdraaien waarna ze heel hard kunnen vingerwijzen naar anderen..


Die mensen ken ik ook zat. Wou er gister nog een z'n hoofd tegen z'n auto aan rammen. Maar heb me netjes ingehouden (verzinnen even voor mij van wie m'n kind is etc, hangen verhaaltjes op vertellen me wat ik moet doen)

Wtf, hoofd tegen zijn auto rammen? Ik ben er verder niet bij geweest en ik weet verder niet wat er speelt maar met hoofden op auto’s rammen gaat wel ff te ver.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 16:37

Robijntjah schreef:
Dat het best ging met mijn rug/stuitje, ik stap op mijn paard en voel meteen dat het weer fout is dus kon er weer af en lig weer op de bank met 20 x meer pijn.



Pff beterschap :knuffel:
Is het maar goed dat ik vandaag niet langs kon komen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 16:39

Fading schreef:
Robijntjah schreef:
Dat het best ging met mijn rug/stuitje, ik stap op mijn paard en voel meteen dat het weer fout is dus kon er weer af en lig weer op de bank met 20 x meer pijn.



Pff beterschap :knuffel:
Is het maar goed dat ik vandaag niet langs kon komen :+


We kunnen wel lange afstands netflixen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 16:43

Robijntjah schreef:
We kunnen wel lange afstands netflixen? :')


Ik zit op Netflix: A series of unfortunate events
te kijken, aanrader!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 16:57

AmyII schreef:
Marije_1997 schreef:


Die mensen ken ik ook zat. Wou er gister nog een z'n hoofd tegen z'n auto aan rammen. Maar heb me netjes ingehouden (verzinnen even voor mij van wie m'n kind is etc, hangen verhaaltjes op vertellen me wat ik moet doen)

Wtf, hoofd tegen zijn auto rammen? Ik ben er verder niet bij geweest en ik weet verder niet wat er speelt maar met hoofden op auto’s rammen gaat wel ff te ver.


Grote kans aanwezig dat deze persoon er ook voor gezorgd heeft dat ik keer op keer of niet word aangenomen of m'n baan kwijt raak. Daarbij worden er verhaaltjes verzonnen dat ik van hem zwanger zou zijn om hem te chanteren. Geen haar jn m'n hoofd die nog bezig is met hem. En ze blijven mij opzoeken terwijl ik ze met rust laat. Dus komt me m'n strot wel uit. Is heel toevallig nog iemand in mijn kring die hem al een keer heeftg aangereden. En die is tot van alles in staat zeg maar. Dus deze personen maken mensen het leven zuur en leven in m'n eigen wereldje

chanicha

Berichten: 12142
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 17:00

Robijntjah schreef:
Dat het best ging met mijn rug/stuitje, ik stap op mijn paard en voel meteen dat het weer fout is dus kon er weer af en lig weer op de bank met 20 x meer pijn.


Ik heb daar heel lang last van gehad na een glijpartij van boven van de trap!
Is echt een vervelende rotpijn, beterschap!

Wodamen
Berichten: 135
Geregistreerd: 29-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 17:02

Ik erger me aan mijn lichaam die niet meewerkt :(

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 17:03

Marije_1997 schreef:
AmyII schreef:
Wtf, hoofd tegen zijn auto rammen? Ik ben er verder niet bij geweest en ik weet verder niet wat er speelt maar met hoofden op auto’s rammen gaat wel ff te ver.


Grote kans aanwezig dat deze persoon er ook voor gezorgd heeft dat ik keer op keer of niet word aangenomen of m'n baan kwijt raak. Daarbij worden er verhaaltjes verzonnen dat ik van hem zwanger zou zijn om hem te chanteren. Geen haar jn m'n hoofd die nog bezig is met hem. En ze blijven mij opzoeken terwijl ik ze met rust laat. Dus komt me m'n strot wel uit. Is heel toevallig nog iemand in mijn kring die hem al een keer heeftg aangereden. En die is tot van alles in staat zeg maar. Dus deze personen maken mensen het leven zuur en leven in m'n eigen wereldje

Pfff je zal het achter je aan hebben zitten zeg… Veel sterkte!