Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 481 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

 
Profiel   

Femke_Tweety schreef
Kijk nou;


:') :') _O- _O- _O-



[ [url=m/Y48cLv.png]Afbeelding[/url] ]


Whahahaha, heerlijk! _O- _O- _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 20:46 



 

Haha briljant _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 21:18 



 
Profiel   

[ img ]
:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 13:11 



 
Profiel   

Heb zo vaak aan jullie gedacht de afgelopen week. Was weer een weekje bij mijn conservatieve schoonouders. Ze hebben me maar 1 keer gevraagd die week wanneer de kinderen kwamen. Uiteraard was de vraag aan mij gericht en niet aan mijn vriend. Ben immers maar een leeg broed station. Mijn vriend brak snel in met het nieuwtje dat hij een sterilisatie wilt want ik keek ze slechts in stilte indringend aan.

Ik vind het zo respectloos dat ze constant aandringen. Ik zal ze ook nooit uitleggen waarom niet want ik wil totaal geen verantwoording aan ze afleggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 14:08 



 
Profiel   

Oh ja lastig is dat, mijn schoonfamilie is ook van mening dat kinderen baren het enige waar een vrouw goed voor is. Godzijdank hebben ze het al maanden niet gevraagd.
Wel fijn dat je vriend meteen voor je in de bres springt.
Hoe reageerden ze op het nieuws dat je vriend een sterilisatie wil?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 14:48 



 
Profiel   

Mijn schoonouders begrijpen helemaal waarom wij geen kinderen willen, erg prettig :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 14:59 



 
Profiel   

Laurora schreef
Oh ja lastig is dat, mijn schoonfamilie is ook van mening dat kinderen baren het enige waar een vrouw goed voor is. Godzijdank hebben ze het al maanden niet gevraagd.
Wel fijn dat je vriend meteen voor je in de bres springt.
Hoe reageerden ze op het nieuws dat je vriend een sterilisatie wil?


Z’n oma reageerde met dat dat haram is en vol ongeloof. Z’n vader zei toen maar tegen zijn oma iets en liep weg van het gesprek. Denk dat de boodschap overkwam. Vind het ook lastiger worden om vriendelijk te reageren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 15:02 



 
Profiel   

Danique_G schreef
Laurora schreef
Oh ja lastig is dat, mijn schoonfamilie is ook van mening dat kinderen baren het enige waar een vrouw goed voor is. Godzijdank hebben ze het al maanden niet gevraagd.
Wel fijn dat je vriend meteen voor je in de bres springt.
Hoe reageerden ze op het nieuws dat je vriend een sterilisatie wil?


Z’n oma reageerde met dat dat haram is en vol ongeloof. Z’n vader zei toen maar tegen zijn oma iets en liep weg van het gesprek. Denk dat de boodschap overkwam. Vind het ook lastiger worden om vriendelijk te reageren.

Dat snap ik heel goed. Het moeten uitleggen en verantwoorden houdt een keer op :\.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 15:06 



 
Profiel   

Een week bij schoonouders alleen al... %) :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 00:14 



 

Dat zou ik sowieso al niet aan kunnen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 07:52 



 
Profiel   

Nu heb ik het voordeel dat ze in een ander land wonen dus spreek ik ze verder vrij weinig. Elk voordeel heeft zn nadeel _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 08:02 



 
Profiel   

Ik zou daarvoor al naar een ander land verhuizen zelfs. Nu ga ik elke zondag op wedstrijd, buitenrit of gewoon naar stal omdat ze het doodnormaal blijven vinden om jezelf iedere zondagochtend zelf uit te nodigen voor koffie, koekjes en Orval.

De cadeautjes voor mijn vriend met de verjaardag van mijn vriend waren een knutselkaartje met verfhandjes en een foto van hem met de worm op de arm. Met kerst kreeg hij een puzzel van 500 stukjes... En de afbeelding vormt een fotocollage van de kleine. Oma's en opa's kregen een koffiemok met foto van de kleine op.
Gisteren kwam vriend er ineens op dat hij onze muurdecoratie wat wil aanpassen. 1 kunstwerk wat nu boven de eettafel hangt zou hij boven de tv plaatsen. Akkoord, zou daar ook mooi passen. Maar hij wil dan in de plek boven de tafel die afgewerkte puzzel ingekaderd hebben.

Heb gezegd dat als hij dat ding omhoog wil, dan is het in de werkkamer of het toilet beneden. Maar dat komt NIET in mijn leefruimtes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 08:29 



 
Profiel   

Varekaj schreef
Ik zou daarvoor al naar een ander land verhuizen zelfs. Nu ga ik elke zondag op wedstrijd, buitenrit of gewoon naar stal omdat ze het doodnormaal blijven vinden om jezelf iedere zondagochtend zelf uit te nodigen voor koffie, koekjes en Orval.

De cadeautjes voor mijn vriend met de verjaardag van mijn vriend waren een knutselkaartje met verfhandjes en een foto van hem met de worm op de arm. Met kerst kreeg hij een puzzel van 500 stukjes... En de afbeelding vormt een fotocollage van de kleine. Oma's en opa's kregen een koffiemok met foto van de kleine op.
Gisteren kwam vriend er ineens op dat hij onze muurdecoratie wat wil aanpassen. 1 kunstwerk wat nu boven de eettafel hangt zou hij boven de tv plaatsen. Akkoord, zou daar ook mooi passen. Maar hij wil dan in de plek boven de tafel die afgewerkte puzzel ingekaderd hebben.

Heb gezegd dat als hij dat ding omhoog wil, dan is het in de werkkamer of het toilet beneden. Maar dat komt NIET in mijn leefruimtes.


Zwalkt hij nu een beetje qua zoekende wat hij nu wil? Want hij was toch niet zo blij met die verfhandjes/foto's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:46 



 
Profiel   

Ik moest Orval even googlen :')

Danique, wat een horror! Ik kan me voorstellen dat je moeite hebt met vriendelijk blijven :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:18 



 

Ik zou het niet ingekaderd in de wc laten vallen. Oepsie..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:46 



 
Profiel   

Hoi allemaal hier. ik zie dat ik in een vol topic kom binnenvallen, maar wellicht kan het toch...

De laatste tijd zit ik eens na te denken. Wat ik merk is dat bijna iedereen in mijn (naaste) omgeving hun leven echt anders hebben ingericht dan ik. Ik ben bewust kindvrij gebleven en sta hier ook nog steeds achter (wel getrouwd). Hierdoor leef ik nog steeds zoals ik altijd heb gedaan (ok de staptijd is echt wel voorbij nu, maar verder voel ik me niet veel anders).
Wat ik merk is dat ik niet veel mensen meer om me heen heb om echt mee op te trekken, omdat ik geen kinderen heb. Ik geniet van onze paarden, dagjes weg, fotograferen, spontaan naar de winkels enzovoort.

Inmiddels nader ik de 50 (ok nu klink ik meteen echt oud in mijn eigen oren... _O- ) en wat ik merk is dat ik het mis. En nu nog goed onder woorden krijgen wat :+ ...
Maar ik mis vriendinnen met en bij de paarden, vriendinnen die spontaan nog dingen doen, vriendinnen waar het leven niet om de kinderen draait (en nee dit bedoel ik niet negatief, ik vind dat zelfs goed, maar mijn leven is gewoon anders, bewust).

Ok ik heb geen idee of het een beetje begrijpelijk hier staat neergeschreven. Mijn vraag, hebben meer mensen dit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:52 



 
Profiel   

Wij hebben gelukkig genoeg kindvrije mensen om ons heen waardoor we medestanders hebben in de leefstijl. Maar als we die niet hadden zou ik het echt wel jammer vinden/iets missen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 13:54 



 
Profiel   

Die vriendin van mij die dus oeps ineens zwanger was, die is volgens mij in februari uitgerekend.
Ik wil dan eigenlijk wel even langs gaan, maar dan meer voor haar dan voor die worm.

Ik wil dan ook een leuk pakketje voor haar maken, volgens mij kopen de meeste mensen dingen voor het kind en niet de moeder. Wat is nou leuk om in zo'n pakket te stoppen? Uiteraard drop, waar ze GEK op is maar nu nauwelijks kan eten ivm misselijk zijn. Ik vind zo'n flesje rituals altijd wat afgezaagd.. Iemand nog ideeën? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:04 



 
Profiel   

Heeft ze een bad?
Dan lekker een bruisbal ofzo, lekker even me time in bad, even ontspannen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:06 



 
Profiel   

Volgens mij niet.. Zat ik ook al aan te denken.. Eens even kijken of ik er achter kan komen haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:08 



 
Profiel   

Als jullie van dat type zijn, een bon voor samen een paar uur wellness?
Sowieso zijn leuke verzorgingsdingetjes altijd wel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:09 



 
Profiel   

Ja een tegoed voor een verplicht dagje uit met jou! Thuisbezorgd bon?

En gewoon lekkere snacks etc!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:11 



 

Een grote fles whiskey, want a. ze mag weer drinken en b. ze gaat het nodig hebben, al is het alleen maar om de baby lekker door te laten slapen. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:11 



 
Profiel   

Mkango schreef
Een grote fles whiskey, want a. ze mag weer drinken en b. ze gaat het nodig hebben, al is het alleen maar om de baby lekker door te laten slapen. O:)

:D
Grote rubberen hamer kan ook.

noise cancelling headphones :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:14 



 
Profiel   

Ik had mijn buren, ducttape, oordopjes, redbull en een stressbal gegeven :D Zij gelukkig heel nuchtere, grappige mensen en die konden er enorm om lachen :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 481 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen